Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

1. Älä masennu! Kyllä se siitä. Ja kyl niit heikkoja hetkiäkin joskus saa olla. Kunhan et vaan anna periksi ja lopeta laihduttamista niin kaikki hyvin! Hitaasti hyvä tulee.. :) Mullakin tosiaan 9 kuukausi menossa ja vasta se 16 kiloa miinuksella. Mutta toivotaan, että se sitten pysyy paremmin poissakin kun kerta lähtee näin hitaasti.

Mutta pointti oli siis se, että tsemppiä...älä luovuta! :)
  2. Viime viikolla masennuin yks päivä ihan täysin, mutta en silti syönyt mitenkään liikaa tms. HYVÄ minä! :)

Tänä aamuna vaaka näytti -14kg. Lauantaina se näytti jo -14,5, mutta viikonloppuna tuli syötyä yhtä sun toista, tokikaan kalorit ei ylittyny, mutta silti.

Oon silti ihan tyytyväinen. Pääsiäiseen mennessä oli tavote 15-16kg, en paljoa ainakaan jää tavoitteesta. Ja nyt kun sääennustekin lupasi aurinkoisempaa, niin voi toi -15 vielä ollakin totta parin päivän päästä.

Huomenna varsinkin tulee rankka päivä, kun ensin töihin ja sieltä suoraa lätkämatsiin :)

Noni, mutta nyt nukkumaan.