PUOLEN VUODEN SESSIO

Innemon

Hei!
harmaata maanantaita, todellakin!
Viikonloppu meni syödessä ja juodessa ja tuloksena viime maanantaiseen; kaksi kiloa plussaa. No, uskon ja tiedän että suurin osa on vain nestettä, mutta silti!
masentaa masentaa masentaa
Kyllä tämä hitto vie on pitkäpiimäistä puuhaa...
Mites teillä muilla?
Miten on mennyt?

13

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt jo 15kg

Hyvin on mennyt, ei mitään taikatemppuja. Kulutuksen ja ravinnon saannin suhde kohdalleen ja siinä se on ei ole muuta totuutta, vaikka miten haluaiskin uskotelle jotain muuta.

Ite sain apua ayrvedan tutkimisesta ja itselle sopivasta levosta, ruuasta ja liikunnasta. Nyt on pudonnut neljässä viikossa 15kg ja hyvältä tuntuu.

Olo on parempi päivä päivältä, kuto kohonnut ja mieli on uudistunut ihmeellisesti.

Älkää antako periksi.

Pudotan vielä 50kg et matkaa on vielä ja paljon, periksi en anna!

Vointeja ja jaksamista!

Ps. hypnoosi on todella hyvä tuki!

• Innemon

niin että paljonko sä sitten päivässä syöt?
        Noi onnistumiset on aina tosi tärkeitä täällä ketjussa ja motivoivia, vaikka ei täällä taida ketään muuta yhtä selkärangatonta ollakaan kuin minä...
        Mä oon käyttänyt nyt kalorilaskuria jonkun aikaa vaihtelevasti ja ajattelin aloittaa TAAS sen oikein kunnolla; elikäs laittaa joka ikisen suupalan ylös sinne...
        Liikutko sä paljon?

• tsemppaja täti

neljässä vkossa 15 kiloa on jo melkoinen saavutus. Olettaisin, että olet mies ja sinulla on reilusti ylipainoa.

Tuossa 15 kilossa on luultavasti useampi kilo nesteiden poistumisesta aiheutunutta painon menetystä, joten jatkossa tahti varmaan tippuu:(

• Onnistuu helposti
        Innemon kirjoitti:

niin että paljonko sä sitten päivässä syöt?
        Noi onnistumiset on aina tosi tärkeitä täällä ketjussa ja motivoivia, vaikka ei täällä taida ketään muuta yhtä selkärangatonta ollakaan kuin minä...
        Mä oon käyttänyt nyt kalorilaskuria jonkun aikaa vaihtelevasti ja ajattelin aloittaa TAAS sen oikein kunnolla; elikäs laittaa joka ikisen suupalan ylös sinne...
        Liikutko sä paljon?

Paljon liikkumista, tarkkaa syömistä ja hypnoosia.

Ei mitään taikatemppuja, pitkää pinnaa ja hikoilua. painoa on reilusti, olen entinen huippu-urheilija ja treenaaminen on tuttua kärvistelyä.

Aion pudottaa todella ison määrän ja onnistun siinä hypnoosin avulla kyllä varmasti.

ruuansulatuselimistön pitää myös levätä jotta saadaan kaikki ravinto sulamaan tehokkaimmin, joten ei liian useasti kannata syödä, vaikka suuntaus onkin kehonrakentajamaiseen syömistottumukseen vallalla. Minulle se on tehnyt ihmeitä ja olo on päivä päivältä parempi ja mieli todella hyvä.

Jatketaan , vointeja!

• Lisäys edelliseen
        Onnistuu helposti kirjoitti:

Paljon liikkumista, tarkkaa syömistä ja hypnoosia.

Ei mitään taikatemppuja, pitkää pinnaa ja hikoilua. painoa on reilusti, olen entinen huippu-urheilija ja treenaaminen on tuttua kärvistelyä.

Aion pudottaa todella ison määrän ja onnistun siinä hypnoosin avulla kyllä varmasti.

ruuansulatuselimistön pitää myös levätä jotta saadaan kaikki ravinto sulamaan tehokkaimmin, joten ei liian useasti kannata syödä, vaikka suuntaus onkin kehonrakentajamaiseen syömistottumukseen vallalla. Minulle se on tehnyt ihmeitä ja olo on päivä päivältä parempi ja mieli todella hyvä.

Jatketaan , vointeja!

Kysyit mitä syön, kaikki turha nopea hiilari ja tärkkelys pois, tilalle luontaista hiilihydraattia ja kunnon ruokaa. En laske kaloreita enkä punnitse tms. ja paino putoo koko ajan tasaisesti ja olo on mahtava, ei nälkää eikä kärsimystä, päinvastoin.

Kuitenkin kaikki on korvien välissä, ja yllättävän vähän sitä tarvitsee kun syö kunnon täyspainoista luonnon ravintoa, ihan kaikkea.

Ei kukaan jaksa punnita tai laskea lopunikäänsä ja siksi ne ei toimi, tämä juttu toimii ja paranee koko ajan, unen tarve vähenee ja vireystaso on korkealla koko ajan, ei tarvi mennä päiväunille ruuan jälkeen, niinkuin ennen ym.

Yllättävän helppoa kun tekee itelleen selväksi mitä todella haluaa olla ?

Voimia teille kaikille!

• Viime viikolla masennuin yks päivä ihan täysin, mutta en silti syönyt mitenkään liikaa tms. HYVÄ minä! :)

Tänä aamuna vaaka näytti -14kg. Lauantaina se näytti jo -14,5, mutta viikonloppuna tuli syötyä yhtä sun toista, tokikaan kalorit ei ylittyny, mutta silti.

Oon silti ihan tyytyväinen. Pääsiäiseen mennessä oli tavote 15-16kg, en paljoa ainakaan jää tavoitteesta. Ja nyt kun sääennustekin lupasi aurinkoisempaa, niin voi toi -15 vielä ollakin totta parin päivän päästä.

Huomenna varsinkin tulee rankka päivä, kun ensin töihin ja sieltä suoraa lätkämatsiin :)

Noni, mutta nyt nukkumaan.

• Innemon

Sulla on kans tosi mahtava tulos!
        Voi vitsi!
        Mä täällä hörpin vettä ja haaveilen vain näistä kiloista eroon pääsemisestä. Olen nyt ajatellut heittää ainakin joksikin aikaa hyvästit koko herbalifelle, koska kyllä meikäläisellä on ainakin rahat vaan mennyt taivaan tuuliin! Että se ei kyllä taida olla mun juttu!
        Oliskos teillä ehdotuksia johonkin kivaan alkusysäykseen tai johonkin? Ajattelin josko koittais jotain ihmedieettiä muutaman päivän, että sais nesteet liikkeelle...
        kalorilaskuriin tosiaan kirjaan nyt kaikki syömiset ylös, siinä kaikki. Ja vältän leipää ja makaroonia erityisesti koska mulla on hiivasyndroomakin...
        No joo, pitäis varmaan ehdottomasti alkaa TEKEMÄÄN jotain, eikä vain suunnitella ja suunnitella...
        Tottahan se on kun syö vähemmän niin laihtuu, mutta jotenkin tuntuu siltä että tää koko kevät nyt ahdistaa kun pääsiäinenkin on tulossa ja sitten vappu ja näen jo silmissäni kaikki juhla- ateriat...APUAAAAA!!!!
        Mutta yhden jutun keksin nyt. Mulla olis pieni matka tiedossa toukokuun puolessa välissä. Siihen on nyt 5 viikkoa aikaa! Miten paljon mulla on mahdollista pudottaa siihen päivään mennessä? Siis joku realistinen tavoite; onnistuuko esim. 10 kg???
        Eikös teillä oo tuo ajassa pudonnut vaikka mitä?
        Kertokaa nyt kokemuksia tai jotain, kun selvästikin saan teidän tuloksista voimaa!!!

Kiiiiitttoooooos!

• realistisesti
        Innemon kirjoitti:

Voi vitsi!
        Mä täällä hörpin vettä ja haaveilen vain näistä kiloista eroon pääsemisestä. Olen nyt ajatellut heittää ainakin joksikin aikaa hyvästit koko herbalifelle, koska kyllä meikäläisellä on ainakin rahat vaan mennyt taivaan tuuliin! Että se ei kyllä taida olla mun juttu!
        Oliskos teillä ehdotuksia johonkin kivaan alkusysäykseen tai johonkin? Ajattelin josko koittais jotain ihmedieettiä muutaman päivän, että sais nesteet liikkeelle...
        kalorilaskuriin tosiaan kirjaan nyt kaikki syömiset ylös, siinä kaikki. Ja vältän leipää ja makaroonia erityisesti koska mulla on hiivasyndroomakin...
        No joo, pitäis varmaan ehdottomasti alkaa TEKEMÄÄN jotain, eikä vain suunnitella ja suunnitella...
        Tottahan se on kun syö vähemmän niin laihtuu, mutta jotenkin tuntuu siltä että tää koko kevät nyt ahdistaa kun pääsiäinenkin on tulossa ja sitten vappu ja näen jo silmissäni kaikki juhla- ateriat...APUAAAAA!!!!
        Mutta yhden jutun keksin nyt. Mulla olis pieni matka tiedossa toukokuun puolessa välissä. Siihen on nyt 5 viikkoa aikaa! Miten paljon mulla on mahdollista pudottaa siihen päivään mennessä? Siis joku realistinen tavoite; onnistuuko esim. 10 kg???
        Kertokaa nyt kokemuksia tai jotain, kun selvästikin saan teidän tuloksista voimaa!!!

Kiiiiitttoooooos!

paras pudotus tahti on 0,5-1 kg viikossa joten 2,5 -5,0 kg olisi ihan realistisin ja on varmasti mahdollisuuskin kun syöt sopivasti ja liikut. paremmin pysyy poissa kuin paljon ja nopeasti tippuneet kilot. kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisisyyttä eikä kaikki heti mulle nyt .
        kaikella ystävyydellä ja tsemppiä

• Micci_67

Ei ole paljoa tullut kirjoiteltua, monestakin syystä, mutta...
        Mulla ei ollut mitään välitavoitteita tässä pudotuksessani, enkä kyllä enää muista mitkä oli tavoiteet heinäkuun alkuunkaan. Mutta oli mitä oli, niin jäljessä olen niistä kumminkin.
        Sulla on hyvin paino pudonnut, toivottavasti tahti jatkuu samanlaisena.

Jotain on silti mullakin tapahtunut. Viime viikon punnituksessa saavutin -25kg tuloksen, ja tämä vei aikaa noin 8,5kk.
        Eli paino oli viime viikolla 89,2kg ja se oli toinen viikko että paino oli alle 90kg. Viikkopudotus oli 0,6kg, mutta neljän viikon pudotus on vain 1,3kg, eli hirveästi on vauhti hidastunut. viime viikonlopun jälkeen luulen että tästä viikosta tulee 0 viikko.
        BMI on nyt 27,53 ja kokonaispudotus -25,1kg/-21,96%. Tänä vuonna painoa on pudonnut -10,7, joista kyllä useampi kilo oli joulun ja uudenvuoden turvotuksia.
        Jos vähän saisi puhtia lisää, niin voisin heinäkuun alkuun päästä jo BMI25 tulokseen, mutta katellaan.

• Micci_67
        Innemon kirjoitti:

Voi vitsi!

Kiiiiitttoooooos!

Vaikka kummoisen tehostartin tekisi, niin ei tuo 2kg/viikko taida onnistua 5 viikkoa peräkkäin. Todellisempana pitäisin tuota 5kg/5viikkoa.
        Ja pienellä tsempillä siihen pääsisitkin. Näyttäisi nuo herkut olevan jonkinmoinen ongelma, ja varmaan juuri siihen kannattaisi kiinnittää huomiota. Tälläkin palstalla on joskus ollut juttua niistä sokeriongelmaisten (tälle oli jokin parempi nimikin jota en juuri nyt muista) kuureista, oletko tutustunut siihen asiaan? Se saattaisi olla sulle ratkaisu joka auttaisi eteenpäin.

• Claudia

Ostin lauantaina pussillisen sellaisia pieniä suklaapäällysteisiä patukoita virpojia varten, niitä oli 12 pussissa. Seuraavana yönä riitelimme poikaystävän kanssa kunnolla ja hän lähti kävelemään. Ja tunnesyöjänähän minä sitten rupesin syömään niitä virpojien patukoita! Kyl mä sain viiden jälkeen hillittyä itseni... Ja saatiin sit lopuksi poikaystävän kanssa asiat kuntoon.

Ja sitten sunnuntaina -pettymyksien pettymys- meillä ei käynyt yhtään virpojaa!! :( Niinpä sitten JOUDUIN syömään ne loputkin patukat pois poikaystävän ja serkun kanssa. Että sellaista pääsiäistä... :/

Nii ja arvatkaapa mitä muuta sunnuntaina... pizzaa! Tilattiin sit kotiin pizzat kun en jaksanut tehdä ruokaa, ja tosiaan minun ehdotuksesta ne pizzat tilattiin. Otin tosin kevyitä täytteitä, tonnikalaa, ananasta ja paprikaa. Ja se pizza maistuikin ihan pahville. Poikaystävän pizzassa oli kinkkua, salamia ja aurajuustoa ja se maistui taivaallisen rasvaiselle ja suolaiselle kun maistoin siitä pienen palan!

No nyt eilen yritin saada itseäni kasaan, kävin uimassa aamulla (jonne menin polkupyörällä kaameassa pyrytyksessä!!) ja myöhemmin kävelylenkillä. Tänään menen ensimmäistä kertaa elämässäni koittamaan sauvakävelyä, se on varmaan mukavaa. Jos on, niin ostan varmaan sauvat itsellenikin.

Eli motivaation puutetta täällä... Mielessä on koko ajan kaikki makea ja koko ajan olen jo mielessäni menossa kauppaan ostamaan pussillista, mutta täytyy kestää... Kyllä se varmaan ajan myötä helpottaa, kun saan itseni kasaan. Tuli annettua koko viime viikolla aivan liian paljon siimaa, nyt vain täytyy kiristää se!

Tsemppiä kaikille, etenkin Innemonille!

• Innemon

myös sinulle.
        Minäkin söin eilen kaksi hampurilaista kun tuli riitaa poikaystäväni kanssa. Yöllä sitten heräsin kun vatsa oli niin piukea että...join siinä sitten litran vettä ja kun alkoi vatsa toimimaan otin vielä neljän aikaan aamuyöstä KAKSI SUKLAA MUNAA ja mussutin ne sitten vielä suruuni.'
        Että näin meillä.
        Mitäs me tunnesyöjät???
        Voi kiesus. Nyt lähden kohta töihin ja tiedossa on palaveri RAVINTOLASSA, taidan ottaa jonkun pihvin kasviksilla ja jättää ne rakastamani kermaperunat kokonaan pois...
        Kepeämpää tiistaita teille kaikille!!!

• Claudia

Vielä ehdin käydä tänään Paikkareiden punnituksessa ennen kotiin pääsiäiseksi lähtöä. Ryhmä olisi tänä iltana, mutta siihen en ehdi. Painoa oli tippunut 700 grammaa! Ihan kiva tulos ottaen huomioon pizzan syöntini ja sitten ne virpomissuklaat ja vaikka mitä muuta... Eli tyytyväinen olen. Paino tällä hetkellä 71,6 kg. Matkaa tavoitteeseen vielä 5,6 kiloa, toivon mukaan siellä olisin kesäkuun lopulla (hiljaa hyvää tulee...).

Kävin tänään aamu-uinnilla, oli jo toinen kerta tällä viikolla. Se on tosi kivaa ja opiskelijalle tosi halpa toi aamuvuoro. Vois ottaa vaikka ihan tavaks käydä kerran tai kaks viikossa.

Mutta hyvää pääsiäistä koko porukalle!
      T: Claudia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73