Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

  1. Ennen joulupukin tuloa?

    Hiphei kaikille! :) Mitenkäs viimme viikko meni, ja kuinkas on tämä viikko lähtenyt käyntiin? Mulla: Tiedot Pituus: 168
    Laihduttajien tukiryhmä
    14
    913
  2. Ennen joulupukin tuloa?

    Moikkelis moi! Mitenkäs ryhmäläisillä menee?! Ajattelin aloittaa "uuden viikon" jo nyt, koska tuli tarv kirjoittaa, enk
    Laihduttajien tukiryhmä
    6
    445
  3. Ennen joulupukin tuloa!

    Hip hei kanssalaihduttajat! :) Mitenkäs viime viikko meni, antoiko vaaka uusia lukuja? Mulla: Pituus: 168cm. Lähtöpain
    Laihduttajien tukiryhmä
    21
    1090
  4. Minipillereistä

    Eli itse olen nyt n. vuoden syönyt Cerazette merkkisiä minipillereitä, ja muutama "ongelma" on ilmennyt tässä vuoden aik
    Ehkäisy
    4
    545
  5. Ennen joulupukin tuloa!

    Hiphei! Viime viikolla oli kovin hiljaista, johtuiko lämpimistä ilmoista, vai mistä...Mutta toivottavasti tällä viikoll
    Laihduttajien tukiryhmä
    8
    596
  6. Ennen joulupukin tuloa

    Huhuu, onko ryhmä kasassa vai onko kaikki vain aurinkoa palvomassa? :) Tiedot Pituus: 168cm. Lähtöpaino syyskuun 2005 a
    Laihduttajien tukiryhmä
    5
    497
  7. Laihdutussessio

    Moikkelis moi! Huomasin, että viime viikolla oli todella hiljaista..vain kolme keskustelijaa. Aika huono homma...Missä m
    Laihdutus
    4
    428
  8. Laihdutussessio

    Moikkelis moi! Uusi viikko alkaa jälleen ja nyt olisi taas aika kertoa mitä vaaka näyttää. Mulla painoa on nyt 73,5kg.
    Laihduttajien tukiryhmä
    8
    573
  9. Laihdutussessio

    Huhuu, onko ketään enää mukana? Viime viikolla oli kovin hiljaista :/ Mulla vaaka näytti aamulla taas sen saman 75kg. A
    Laihduttajien tukiryhmä
    10
    528
  10. Laihdutussessio

    Moikkelis kaikille! Upee viikonloppu takana ja tänään aivan upee ilma, ainakin täälä (jos ei pientä tuulta lasketa :)).
    Laihdutus
    6
    406
  11. Lahjaongelma

    Ystäväpariskunta menee kesäkuun alussa naimisiin. Ovat molemmat 23 vuotiaita. Kolme lasta ja omakotitalonkin he ovat jo
    Häälahjat
    6
    2394
  12. Laihdutussessio

    Uusi viikko, uudet kujeet :) Mitenkäs viime viikko meni? Tuliko miinusta? Mulla oli lauantaina kaverin polttarit. En h
    Laihdutus
    13
    870
  13. Laihdutussessio

    Päätimme yrittää perustaa uuden ryhmän, koska edellinen kuihtui kokoon. Eli kaikki jotka tuskailevat painonsa kanssa ja
    Laihduttajien tukiryhmä
    18
    818
  14. Puolen vuoden sessio

    Moro! Oon tässä ajatellut. Mitä aattelette Innemon ja Claudia, pitäiskö meidän perustaa ihan uus ryhmä?! Nyt on jo tiis
    Laihduttajien tukiryhmä
    5
    428
  15. Puolen vuoden sessio

    Moikkelis moi! Mitenkäs pääsiäinen meni? Tuliko painoa lisää, vai mitä vaaka näyttää? Mullahan oli tavoite pääsiäiseks
    Laihduttajien tukiryhmä
    9
    537
  16. Puolen vuoden sessio

    Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille! Mitenkäs viime viikko meni, tuliko painoon laskua? Mullahan tämä paino on tykänn
    Laihduttajien tukiryhmä
    24
    1016
  17. Puolen vuoden sessio

    Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille. Ajattelin taas nostaa tämän, ettei meidän ryhmä vain unohdu! :) Mitenkäs viikonl
    Laihduttajien tukiryhmä
    35
    1672
  18. Puolen vuoden sessio

    Nostan tämän taas uuden viikon kunniaksi. No, mitenkäs kaikilla on mennyt. Mitä punnitukset on kertoneet? Mulla vaaka n
    Laihduttajien tukiryhmä
    40
    1765
  19. Ulvilasta lenkki/laihdutuskaveria?

    Eli olen 22 vuotias ja asun Ulvilassa...asunut n. kaksi vuotta, ja tarvitsisin lenkki/ laihdutuskaveria. Hirveästi en ih
    Laihduttajien tukiryhmä
    0
    98