Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

1. Tänä aamuna paino 71kg! Pääsisinköhän jopa 70 kiloon etelän reissuun mennessä?! :P
    Nyt täytyy vain pitää pää kovana ja sanoa ei kaikille herkuille! Vaikeaa se tulee olemaan, koska viikonloppuna menen käymään vanhemmillani, mutta yritän :)
    Ei muutakun lenkille :D
    -Kirsikka
  2. Hyvää maanantaita kaikille :)

Viikko oli ja meni...No ei nyt ihan hyvin, mutta ei ihan päin mäntyäkään :)

Tiedot:
    Pituus 168cm
    Paino 2005 syksyllä 91kg
    Paino tänään 72kg
    Tavoitepaino (elokuun 4.) 65-68kg

Ennen joulua tuli about kilo lisää ja näyttäs siltä, että joulu ja uusi vuosi toivat toisen kilon lisää. Harmittaa ihan pirusti! Olin niin lähellä tota 68 kiloa, jonka olisin halunnut painaa puolentoista viikon kuluttua. Ei olisi kannattanut ajatella, että kyllä mä siihen pääsen, vaikka vähä enemmän söisinkin.

Nyt ensimmäisenä tavoitteena on, että puolentoista viikon kuluttua kun sinne etelään lentelemme niin painaisin 71 kiloa.

Lenkillä tuli viime viikolla käytyä neljä kertaa, ja tänäänkin olen käynyt jo juoksentelemassa :) Työttöminä päivinä tämä laihduttaminen on minulle jotenkin paljon helpompaa. Jos olen töissä, niin illalla ei millään jaksa töiden jälkeen lähteä lenkille. Viime viikolla toki pakotin itseni lenkille töitten jälkeenkin. Nyt kun on ollut niin kiva juostakin, kun ei ole liukasta. Kauhulla odotan lunta...miten lenkkeilyni sitten taas käy. Kävely kun ei enää innosta, juoksu on se juttu :)

Tänään taas pitkästä aikaa kirjauduin sisään kalorilaskuri.fi:hin. Ajattelin, että ei kait tästä muuten tule mitää...Ei se ainakaa huononna tätä tilannetta!

Vähän vajaa 7kk ja about 7 kiloa. Luulis onnistuvan. Jos vain motivaatio pysyy kohdillaan.

Mutta tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon.
    Palailemisiin.
    -Kirsikka-
  3. Juu, kuukauden kuluttua joulu on juhlittu ja melkein jo ollaan uuden vuoden puolella.

Huonosti meni viime viikko. Olin koko viikon töissä (olen siis työtön jos ei joku vielä tiennyt) ja meni pasmat vähän sekasi. Kävin silti parina päivänä lenkillä. Viikonloppuna olin hoitamassa veljen tyttöä kun veli & vaimokkeensa olivat laivalla pikkujouluissa. Tuliaisia toivat..Suklaata, mikä on tällä hetkellä aivan pahin paheeni.

Nyt olen vähän saanut tsemppiä päälle. Sunnuntaina ja eilen kävin juoksulenkillä. Tänään sain korkkareista rakot jalkoihin, mutta aijon silti mennä lenkille. Luultavasti vain kävelen, ettei rakot mene pahemmaksi.

Uusista lenkkareista haaveilen...Mutta en raaski ostaa, koska nykyiset ostin viime keväänä ja maksoivat 130€!! Suksiakin olen katsellut. Monot löytyvät, mutta sukset täytyis ostaa. Pitää katsoo jos joulun jälkeen on jotain tarjouksia niin vois ostaa. Jos niit sit tulis käytettyy enemmän ku kaks kertaa koko elämän aikana :)

Koirakuumettakin täältä löytyy. Miehen kanssa haaveillaan cockerin pennusta, mutta en tiedä jääkö pelkäksi haaveiluksi...Sen kanssa ainakin olisi pakko mennä lenkille :)

Paino nousi 71 kiloon, mutta tänään vaaka näytti jo 70kg, eli luultavasti oli vaan nesteit ym.

Eli
    Tiedot
    Pituus: 168cm.
    Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
    Paino tänään: 70kg.
    Tavoitepaino: 65-68kg.

Toivon, etten taas jämähdä tohon 70 kiloon vaan että pääsen siitä alaspäin. Ja nyt toivottavasti sinne alle 69kilon! Ennen joulupukin tuloa-tavoitetta ei ole, mutta ens kesäksi olis tavotteena toi 65. Katotaan miten ämmän käy.

Tsemppii kaikille! :)
    -Kirsikka
  4. tyhmä minä! Mä en ymmärrä miksi pitää aina sortua herkuttelemaan. Mulla on nyt viimesen pari viikkoa ollut aivan kauhee vaihe. Kaikkee hyvää on saatava joka pirun päivä. Lauantaina oli meidän yhdessäolon merkkipäivä ja söimme hyvin ja illalla elokuvaa katsoessa söimme sipsiä.
    Ok, ei siinä mitään, mutta kun eilenkin teki mieli jotain niin söimpä sitten miehen itselleen ostaman mikropopcornipussin (mies oli yön töissä...) Jo sitä syödessä oli aivan kauhee olo, mutta söin silti.
    Ja kun tämä toistuu joka perkeleen päivä. Joka päivä pitäs saada jotain hyvää. En ymmärrä mistä tämä vaihe nyt taas on tullut ja millä pirulla siitä taas pääsis eroon. Joka päivä yritän vastustaa kiusausta, mutta melkein joka päivä repsahdan. Tänään en ole vielä syönyt mitään kiellettyä. Illat vaan on niiiin pahoja, varsinkin kun mies on yövuorossa. Nyt pitäisi keskiviikkoon asti pärjätä, sitten taas helpottaa kun mies on illat kotona.

Eikä siis ole mikään ihme, että paino ei laske, koska en jaksa panostaa siihen täysillä.

Siispä tiedot
    Paino viime viikolla: N. 69,5kg.
    Paino tänään: N. 69,5kg.
    Ennen joulupukkia: mielellään n. 67kg.

Liikuntainto on edelleen kadoksissa. Yrittänyt toki olen. Viimekin viikolla tuli ainakin kolme urheilusuoritusta...Mutta kadoksissa se edelleen on. Tänään pitäisi taas saada itsestään sen verran irti, että lähtisi lenkille. Vielä en tiedä uskallanko enää juosta, kylmä ja liukas kun jo vähän on.

Ehkä vielä saan tsempin päälle...N. kaksi ja puoli kuukautta aikaa lentokoneen nousuun..

Tsemppiä kaikille alkaneeseen viikkoon.
    -Kirsikka
  5. Mihin on mahtanut kadota mun lenkkeilyintoni?! Tossa kun oli flunssassa niin ei viitsinyt mennä lenkille, ja nyt kun on jo parantunu niin ei vaan kiinnosta lähtee. Eilen ja toissapäivänä kävin juoksees. Nyt taas mietin, että lähteäkö vaiko eikö.
    Pitäs saada tsemppi päälle jostain...Mutta kun se on kadonnut jonnekin. Ootteks nähny sitä?! :)

Koko päivän vain ollu sisällä...Ei piru. Kait sitä on lähettävä...ees pienelle kävelylle. On sit ainaki parempi mieli, jos huomen sataa eikä sen takii pääse lenkil.

Lenkkeilyintonsa kadottanut -Kirsikka
  6. Hip hei! Mitäs kaikille kuuluu? Täälä jo huomattavasti positiivisempaa mitä esim. pari viikkoa sitten! :)

Tiedot
    Paino viime viikolla: N. 69,75kg.
    Paino tänään: N. 69,5kg.

Eli kyllä se siitä pikku hiljaa. En oo ihan varma näyttikö vaaka tänään ihan inan yli 69 vai 69,5.. Mutta vähemmän kuitenki mitä viime viikolla! :)

Epäilin tota painonlaskua kyllä kovinkin paljo..koska oltiin taas viikonloppuna vanhempieni luona...Perjantaina söin omenapiirakkaa vanilja jäätelön kera ja miehen sipsejäkin söin vähäsen.. :/ Lauantaina pieni pala pitsaa, ja suklaata. Kumpanakaan päivänä en päässyt lenkille..vettä satoi. Eilinen oli hyvä päivä...Ja onneksi vaaka ei näyttänyt tänään 70 kiloa niin kuin eilen pelkäsin. TODELLA kivaa, että pääsin vihdoin 70 kilon alapuolelle! :)

Eli toisinsanoen, meillä on Restless vähän sama ongelma..Paino laskee, vaikka hyvää on tullut syötyäkin.. :) Eli minä en ainakaan osaa kertoa sulle onko vaa'assasi vika vai aineenvaihdunnassa...vai miten se nyt tolleen on mennyt :)

Tänään en kerinnyt lenkille, kun olin töissä, ja vielä aika pitkään. Neljän päivän sijaisuus tällä viikolla...Positiivinen juttu sekin oli... :) Piristää kummasti kun pääsee neljän seinän sisältä. Tänään samassa paikassa, jossa olen sijaisena, sain kuulla toisenkin positiivisen jutun...voi olla että pääsen sinne työllistetyksi, ainakin puoleksi vuodeksi! Se olisi aivan loistavaa. No, mutta en viitti hirveesti enempää innostuu..Huomen tiedän jo taas enemmän...Toivon vaan kovasti, et pääsisin!

Positiivinen -Kirsikka-
  7. Kiitos :)
  8. Tiedot
    Paino viime viikolla: 70kg.
    Paino tänään: 70kg.

Eli kuukausi ja 11 päivää on paino nyt junnannut paikallaan! Suoraa sanottuna vituttaa! Ku ees puol kiloo lähtis.

Viikonloppu oli kyl oikein herkku viikonloppu. Lauantaina oltiin miehen kummitytön 3w synttäreillä, joissa tuli syötyä vähän kakkua ja pari pipparii. Illalla menimme veljeni luo ja he veivät meidät kebabille (ekaa kertaa yli vuoteen söin kebabii!!). Sit vielä naposteltiin karkkia ja sipsiä. Sunnuntaina olikin sitten veljen tyttöni, eli meidän kummitytön 1w synttärit. Kakkua söin vähän, mut muuten sunnuntai oli ihan normi päivä.

Tässä kun toi paino nyt vain junnaa ja junnaa, niin ei tule enää itsekään yritettyä niin kovasti. Jos tekee mieli karkkia niin voin sitä sitten vähän syödäkin, mutta olen silti yrittänyt pitää päivän kalorit miinuksella sen 500 verran.

Olen vähä ajatellut, että kunhan nyt pääsisi siihen 68 kiloon siihen mennessä kun lento kohti puerto ricoa lähtee. Eli kaksi kiloa enää :)

Viikonloppuna päätin lopullisesti, että olis kiva lähteä tammikuussa etelään painaen 68kg, ja sitten kesään mennessä 65kg. Tai no, elokuun neljänteen päivään mennessä 65kg.
    Veljeni avovaimo kertoi viikonloppuna, että menevät ensi kesänä naimisiin, ja pyysi minua kaasokseen!!!!! Joten heidän häissä halua painaa 65kg...toki aikaisemminkin käy, mutta viimeistään silloin! :)
    Eli aikaa on n. 10kk ja 5 kg! Ei luulisi olevan paha...mutta eihän sitä ikinä tiedä :)

Viime viikolla melkein jo annoin periksi, mutta eiköhän tämä tästä iloksi vielä muutu. Varsinkin jos saisi edes 500g pois, niin tulisi lisää motivaatiota.

Terkuin: Tulevan kesän kaaso Kirsikka :)