Vapaa kuvaus

Mersumies henkeen ja vereen.

Aloituksia

36

Kommenttia

60

1. Pitkään+rakennusalalla+työskennelleenä+huippuammattilaisena+minulla+jos+kenellä+on+näkemystä+milloin+ja+mihin+kannattaa+rakentaa.+Lisäksi+omaan+varsin+hyvän+ihmistuntemuksen+ja+psykologista+silmää.+Kun+nämä+ominaisuuteni+yhdistetään+ja+jos+minulta+kysytään+että+miten+henna+hankkeen+käy,+niin+vastaan+että+hennan+aika+ei+ole+nyt+ja+tokkopa+ihan+heti+tulee+olemaan+jatkossakaan.++Miksikö+näin?++Siksi+koska+nykyihmiselle+ei+vaan+riitä+se+että+joku+asema+on+ihan+vieressä+ja+siinä+kaikki.++Nykyihminen+tarvitsee+hyvät+ja+monipuoliset+palvelut+ihan+vierestä.++Juuri+tuo+palvelujen+puuttuminen+ja+niiden+alasajo+on+autioittanut+suomalaisen+maaseudun.+Tässäkin+viestiketjussa+on+jo+mennyt+viestejä+(+asiattomia+sellaisia)+poistoon+ja+saattaa+tämä+helle+sekoittaa+heikoimpien+päitä.++Olen+itse+kovaa+tekoa+niin+fyysisesti+kun+henkisestikin.+Ei+siellä+legioonassa+heikkopäiset+olisi+pärjänneetkään.+++Kun+raksalla+painan+duunia,+niin+ei+haittaa+helle+eikä+pakkanenkaan+ja+mercedes+lähtee+käyntiin+kun+palmun+alta.
  2. Ainoa+olin+joka+hennasta+junaan+nousi+ja+tullessa+minä++++3+muuta+jäätiin+pois.+Autoja+oli+noin+30+parkissa.+Liian+vähäistä+VR:n+näkövinkkelistä+on+tuo+matkustajamäärä.+++Ei+tarvitse+olla+ennustaja+jos+sanoo+ettei+juna+montaa+vuotta+hennassa+pysähdy.++Matkustajia+pitäisi+olla+satoja+päivässä+että+se+olisi+kannattavaa.++++Nyt+matkustajamäärä+on+alle+sata+päivässä+(+lasketaan+että+sama+matkustaja+menee+ja+tulee+silloin+yksi+ihminen+tekee+kaksi+matkaa)+.+Eli+jos+50+menee+ja+tulee+niin+matkustajia+on+100.+(+vääntää+rautalangasta+ja+nauraa)