Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Raksa-Rane
profiilit
Raksa-Rane
Raksa-Rane
Vapaa kuvaus
Mersumies henkeen ja vereen.
Aloituksia
36
Kommenttia
60
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lapset+oltava+tehtynä+alle+40+veenä,+niin+miehillä+kun+naisillakin.
Ei+ole+lapsen+etu+jos+vanhemmat+tai+vanhempi+on+jo+isovanhempi-ikäinen.
Nämä+treffien+50++miehet+jotka+haluaa+vielä+isäksi+ovat+tapauksia+jotka+täysijärkinen+nainen+osaa+kiertää.
Ei+kukaan+alle+40v+nainen+katsele+mitään+50++ikäistä+ukkoa+..+siis+tavallista+ukkoa,+Sale+ym.+julkkikset+on+eri+juttu.
29.07.2018 19:54
Pitkään+rakennusalalla+työskennelleenä+huippuammattilaisena+minulla+jos+kenellä+on+näkemystä+milloin+ja+mihin+kannattaa+rakentaa.+Lisäksi+omaan+varsin+hyvän+ihmistuntemuksen+ja+psykologista+silmää.+Kun+nämä+ominaisuuteni+yhdistetään+ja+jos+minulta+kysytään+että+miten+henna+hankkeen+käy,+niin+vastaan+että+hennan+aika+ei+ole+nyt+ja+tokkopa+ihan+heti+tulee+olemaan+jatkossakaan.++Miksikö+näin?++Siksi+koska+nykyihmiselle+ei+vaan+riitä+se+että+joku+asema+on+ihan+vieressä+ja+siinä+kaikki.++Nykyihminen+tarvitsee+hyvät+ja+monipuoliset+palvelut+ihan+vierestä.++Juuri+tuo+palvelujen+puuttuminen+ja+niiden+alasajo+on+autioittanut+suomalaisen+maaseudun.+
Tässäkin+viestiketjussa+on+jo+mennyt+viestejä+(+asiattomia+sellaisia)+poistoon+ja+saattaa+tämä+helle+sekoittaa+heikoimpien+päitä.++Olen+itse+kovaa+tekoa+niin+fyysisesti+kun+henkisestikin.+Ei+siellä+legioonassa+heikkopäiset+olisi+pärjänneetkään.+++Kun+raksalla+painan+duunia,+niin+ei+haittaa+helle+eikä+pakkanenkaan+ja+mercedes+lähtee+käyntiin+kun+palmun+alta.
28.07.2018 23:35
Tottakai+voin+harkita.+Minulla+olisi+niin+paljon+parannuehdotuksia+paikkakunnalle
28.07.2018 15:39
Tonttikauppa+hennassa+ei+käy+koska+alueella+ei+ole+minkäänlaista+kysyntää.++Ja+miten+voisikaan+olla+kun+siellä+ei+ole+mitään+sellaista+mitä+nykyihminen+tarvitsee+-+eli+niitä+palveluja+sekä+menoa+ja+melskettä.
Katsokaas+kuinka+muualla+orimattilassa+rakennetaan.+Niementienpäähän+kohoaa+talo+jos+toinen+ja+kolmaskin+-+enempi+siellä+on+taloja+kun+hennassa+...+hahhaaa!
28.07.2018 14:53
Roomaa+ja+Hennaa+on+aivan+turha+vertailla,+sillä+ne+ovat+täysin+eri+asia.++Kyllä+hennassa+pitäisi+jo+tässä+vaiheessa+olla+myytynä+aivan+eri+malliin+tontteja+kun+nyt+on,+sen+tajuaa+jopa+vähäjärkinenkin.++Realistista+on+odottaa+että+nykymaailmassa+noilla+satsauksilla+myytäisiin+30-40+tonttia+vuodessa,+mutta+eipä+ole+myty.+Tuo+muutamien+kymmenien+tonttien+myminen+ja+niille+rakentaminen+toisi+tulovirtaa+takaisinkin+päin+ja+veisi+henna+hanketta+pienin+askelin+siihen+10+-+15+tuhannen+asukkaan+taajamaan+johon+on+tähtäimen+jotkut+joskus+asettaneet.++Nyt+on+jo+pakko+jokaisen+tajuta+ettei+hennalla+ole+kysyntää+ja+kuinka+voisi+ollakaan?
Laatuautoni+joka+on+Mercedes+Benz+merkkiä+on+hyvä+ajettava+ja+sillä+on+kiva+käydä+välillä+katsastamassa+hennan+tilannetta+ihan+paikanpäältä.++Kyllä+en+hennaan+rakentamaan+alkaisi+vaikka+ilmaisen+tontin+joku+antaisi.+Tietotaitoa+rakentamisesta++minulla+on+runsaasti.
14.07.2018 18:43
Kalliksella+oli+aikanaan+tanssilava+siellä+ylhäällä+ja+sellainen+hurja+liukumäkikin+jota+nykymaailmassaei+saisi+edes+rakentaa,+ol+nimittäin+niin+hurja+laitos.+Kuten+oli+hurja+se+urheilukentän+vieressä+ollut+hyppyrimäkikin+josta+lennettiin+kymmenii+metrejä.+Ei+olisi+monestakaan+nykyjunusta+sitä+mäkeä+ollut+laskemaan.+Eikä+motocrossia+siellä+kuopalla+ajamaan+joka+on+urkkakentän+ja+paloaseman+välissä.+Siellä+kuopalla+sitä+ranekin+aikanaan+lautalla+seilasi+kun+oli+vettä+toista+metriä+..+ol+se+vaan+hurja+aikaa.++Taikka+se+kun+lahteen+paahdoin+(sitä+vanhaa+tietä+kun+ei+uutta+olut+vielä+tehty)+motokalla+keula+pystyssä+suurimman+osan+matkasta.Se+mun+motukka+oli+crossipyörä+KTM+ja+se+se+ol+hurja+peli.++Se+oli+muutenkin+hurjaa+aikaa+orimattilassa+ja+antoi+raksa+-+ranelle+hyvän+pohjan+ponnistaa+maailmalle+-+legioonaan,+kostamukselle+rakennusavotoille+ja+moniin+muihin+koviin+ja+hurjiin+paikkoihin.
08.07.2018 18:03
Odotellaan+ja+odotellaan+ja+katsotaan+miten+Hennan+käy.+Vaikka+jokainen+jolla+on+maalaisjärki+tallella+tietää+kyllä+hennan+kohtalon.++Ja+niille+joilla+sitä+maalaisjärkeä+ei+ole+on+minun+kerrottava+miten+tuo+henna+hanke+etenee+..
Vuosi,+pari+maksimissaan+kolme,+niin+pinttyneimpenkin+hennan+kannattajien+on+pakko+myöntää+että+miljoonien+satsauksesta+huolimatta+tonttikauppa+on+ollut+vaatimatonta,+eikä+rahaa+tule+takaisinpäin.++Se+bussilinja+on+pakko+lopettaa+kannattamattomana+(+kuis+pitkä+sopimus+siitä+on?)+kun+linjurit+kulkee+liki+tyjinä.++VR+pysähtyy+hennan+asemalla+vielä+joitakin+vuosia,+mutta+noin+vähäisillä+matkustajamäärillä+aseman+käytölle+ei+ole+kovin+kauaa+perusteita.
Lähivuosina+kaupunki+syytää+hennaan+vielä+jokusen+miljoonaan+jolle+löytyisi+keskustasta+ja+muualtakin+parempaa+käyttöä,+vaikkapa+tuo+palojoen+ruoppaus+ja+monet+muut+rahareiät+saisi+hennaan+menevällä+rahalla+katettua.
Taitaa+olla+aivan+sama+ketä+tuonne+valtuustoon+äänestetään+niin+sama+meno+vaan+jatkuu+....
13.06.2018 18:29
Se+että+yhden+talon+pohjaa+kaivetaan+ei+vielä+tarkoita+sitä+että+Hennaan+suuntautuisi+suuri+muuttoliike+suuren+Clondyken+kultaryntäyksen+tapaan.+Vanha+sanontakin+kuuluu+että+"+Ei+yksi+pääsky+kesää+tee".
Että+henna+alkaisi+kasvaa+ja+kehityä+tarvittaisiin+paljon+enempi+säpinää+kun+yhden+ok-talon+rakentaminen.++Rakenteilla+olisi+oltava+kerrostaloja+enempi+kun+yksi+tai+kaksi.++Vasta+kerrostalorakentaminen+tarkoittaisi+että+alueella+on+muidenkin+kun+muutamien+päättäjien+mielestä+tulevaisuutta.
13.05.2018 12:04
Niitä+autoja+parkkipaikalla+on+keskimäärin+25-35+päivässä+ja+se+taas+tarkoittaa+sitä+että+se+bussilinja+on+aikamoinen+rasite+meille+veronmaksajille.+Bussit+nimittäin+kulkevat+liki+tyhjinä.+Tuon+bussilinjan+voisi+hoitaa+paljon+edullisemmin+pkkubusseilla.+++Tosin+noista+autoista+osa+tulee+sinne+todennäköisesti+muualta+kun+Orimattlan+keskustasta,+sillä+ilmainen+pysäköinti+on+hyvä+houkutin.+
Kevät+on+tullut+ja+tähän+aikaan+pitää+jo+olla+perustusten+kaivuuhommat+kovassa+käynnissä,+mutta+eipä+ole+Hennassa+havaittavissa+minkäänlaista+toimintaa+rakentamisen+suhteen,+ei+tonttikauppojen,+eikä+minkään+muunkaan+joka+laittaisi+sen+15+000+asukkaan+tajaman+alulle.++Toki+meistä+jokainen+tietää+ettei+kukaan+muuta+keskelle+"+ei+mitään"+joten+se+siitä+rakentamisesta.++Hieno+homma+kuitenkin+että+meillä+on+juna-asema.
30.04.2018 20:08
Minäkin+lämmitän+mökilläni+saunaa.+Siellä+se+harvia+merkkinen+kiuas+kumenee+koivuhaloilla.+Itse+olen+ne+puut+omasta+metsästä+kaatanut+ja+pätkinyt++husgvarnalla+ja+pilkkonut+bilnäsin+kirveellä.+
Kohta+yli+100+asteen+löylyihin.+Kyllä+saunominen+tekee+hyvää+raskaan+työviikon+jälkeen.+Se+tuli+taas+viikko+painettua+kovia+hommia+helsingissä.+Kuuntelen+youtubesta+hyvää+musiikiia+ja+nautin+aurinkoisesta+torstai-illasta.+Pitäsiköhän+lähteä+tänään+lahti+nimiseen+kaupunkiin+ja+mennä+johonkin+vähän+parempaan+ravintolaan+viihdyttämään+kauniita++naisia.++Pistää+alalla+koreasti.++Saas+nähdä+tuleeko+lähdettyä.++Viimeistään+juhannuksena+menen+lavalle+juhannustansseihin+ja+pokaan+paikkakunnan+kauneimman+naisen+...+Hah.+hah+
Se+on+pitkä+viikonloppu+tiedossa.+Tiistaina+taas+mercedeksen+nokka+kohti+pääkaupunkia+ja+hommia+painamaan.+
Mitenkäs+teitin+viikko+on+mennyt,+jos+saa+kysyä?
29.03.2018 18:14
Juukapoika+ka+Voimamies.kaikenties+ovat+yksi+ja+sama+henkilö?
Ettekös+te+töissä+käy+ollenkaan+kun+on+aikaa+keskellä+päivää+joutavia+viestejä+naputella?+++Raksa-Rane+on+tänäänkin+tehnyt+kovan+päivän+raksalla+tuolla+helsingissä.+Osaiskos+poijat+edes+ajaa+helsinkiin?+
Te+ette+olisi+ikinä+edes+päässeet+legioonaan+puhumattakaan+että+olisitte+siellä+kestäneet.+Ne+oli+kovia+aikoja+kun+meikäpoika+oli+legioonan+pelätty+laskuvarjosotilas.+Corsikalla+oli+koulutuskeskus+ja+sieltä+siirto+Djipoutiin.++
+Mustan+makkaran+suhteen+olet+poika+oikeassa,+nimittäin+tulit+tietämättäsi+maininnneeksi+erään+asian+nimittäin+Legioonan+kunniamarssi+on+"Le+Boudin".+Marssin+nimi+tarkoittaa+kirjaimellisesti+mustaa+makkaraa.++Legioonalainen+marssii+88+askelta+minuutissa+kun+muissa+armeijoissa+marssitahti+on+120+askelta+minuutissa.
27.03.2018 17:19
Näyttää+kylän+vähäpoikaa+ärsyttävän+kun+kommentoin+esimerkiksi+hennaa+tai+muita+päivänpolttavia+kysymyksiä.++Kun+tuollaiset+kaverit+ärsyyntyy+niin+tietää+tehneensä+jotakin+oikein+ja+silloiin+pitää+jatkaa+samalla+linjalla.+
Olen+kuin+SMP:n+Vennamo+aikoinaan,+siinä+ol+mies+eikä+hiiri.
Kekkonen,+Kekkonen,+Kekkonen,+Kekkonen+...+muistattekoos+kun+kekkosesta+tuli+presidentti?
26.03.2018 21:34
Salli+mun+nauraa++(Raksa-+Rane+nauraa)
25.03.2018 17:33
Ei+ole+enää+Salmisen+nakkaria.+Sieltä+Raksa-Ranekin+monesti+lihiksen+kaikilla+mausteilla+osti.+Se+oli+sitä+kultaista+80-lukua+kun+kaikki+oli+paljon+paremmin.+Oi+niitä+aikoja.+Niihin+aikoihin+en+vielä+ollut+mersumies.+Oli+fordia+ja+toyotaa+ja+taisipa+olla+bmw:kin
24.03.2018 22:48
Jos+minä+asetun+ehdolle+niin+uskon+että+saan+sellaisen+äänivyöryn+jolla+tulee+valituksi+niin+että+heilahtaa.+++Sinä+taidat+olla+niitä+Hennan+kannattajia+joilla+on+haave+siitä+että+joskus+keskelle+ei+mitään+nousee+15000+asukkaan+lähiö,+Orimattilan+uusi+uljas+keskus+joka+tuo+verorahaa+ja+pelastaa+orimattilan?+++Faktaa+on+että+sinne+on+uponnut+jo+rahaa+todella+paljon.+Sillä+rahalla+ei+ole+saatu+aikaan+yhtään+mitään+mikä+hyödyttäisi+edes+yhtä+prosenttia+orimattilalaisista+veronmaksajista.+
Samalla+rahalla+olis+saatu+aikaan+paljon+paljon+enemmän+sellaista+josta+olisi+hyötyä+niille+jotka+tuon+ovat+maksaneet.++Esim.+tiestöä+kuntoon.+Nyt+tuo+Käkeläntie+on+sellainen+että+Mercedeskin+on+kovilla+kun+on+sitä+kuoppaa+kuopan+vieressä.+
Itse+lukeudun+realisteihin+joiden+pää+ei+leiju+pilvissä.+Minulla+katsos+on+sitä+maalaisjärkeä+ja++tunnustan+elämän+realiteetit.++Tuo+maalaisjärki+ja+kosketus+reaalielämään+täällä+puuttuu+aivan+liian+monelta.
Ps.+Jos+olisin+kuntavaaleissa+ehdolla+ja+pitäisin+vaaliteltalla+puheen+jossa+kertoisin+tuon+saman+kun+tässä+kommentissa+niin+ääniä+ropisisi.
23.03.2018 16:41
Hennaan+ei+yksikään+rakennusliike+rakenna+yhtäkään+kerrostaloa,+koska+yksikään+rahoittaja+ei+heitä+rahojaan+taivaan+tuuliin.++Jos+Henna+olisi+kiinnostava+paikka+niin+sinne+olisi+jo+rakenteilla+kerrostalo+tai+kerrostaloja.++Kun+ei+ole+kysyntää,+niin+sitä+ei+ole.+Ja+voidaan+sanoa+ettei+sitä+myöskään+tulene+olemaankaan?
Henna+on+nyt+tullut+siihen+pisteeseen+jossa+sen+on+alettava+kasvaa+yksityisellä+rahalla+-+riskirahalla+ja+mikäli+kiinnostusta+ei+pikaisesti+ilmaannu,+niin+henna+vaan+kuihtuu+pois.+
Silloin+kun+SRV+vetäytyi+hankkeesta,+niin+Hennan+kohtalo+oli+selvä.+Silloin+olisi+kaupunginkin+pitänyt+ymmärtää+realiteetit+ja+tehdä+oikeat+päätelmät.+Nyt+meni+mönkään.+Rahaa+sinne+on+lapattu+ja+paljon+-+verorahaa.
20.03.2018 16:08
Ainoa+olin+joka+hennasta+junaan+nousi+ja+tullessa+minä++++3+muuta+jäätiin+pois.+Autoja+oli+noin+30+parkissa.+Liian+vähäistä+VR:n+näkövinkkelistä+on+tuo+matkustajamäärä.+++Ei+tarvitse+olla+ennustaja+jos+sanoo+ettei+juna+montaa+vuotta+hennassa+pysähdy.++Matkustajia+pitäisi+olla+satoja+päivässä+että+se+olisi+kannattavaa.++++Nyt+matkustajamäärä+on+alle+sata+päivässä+(+lasketaan+että+sama+matkustaja+menee+ja+tulee+silloin+yksi+ihminen+tekee+kaksi+matkaa)+.+Eli+jos+50+menee+ja+tulee+niin+matkustajia+on+100.+(+vääntää+rautalangasta+ja+nauraa)
19.03.2018 21:06
Aito+Raksa-Rane+olen+minä+ja+se+on+nyt+minun+rekattu+nikkini+ja+näkyy+sinisellä.++Feikkejä+nyt+vähän+hatuttaa,+mutta+minua+naurattaa+(+nauraa)
19.03.2018 17:51
Heh+..+Kyllähän+huumoria+pitää+olla.+Sulla+sitä+piisaa.+++Olen+aito+Raksa-Rane.+(+Nauraa)
19.03.2018 15:49
Olen+monestikin+ajatellut+asettua+ehdolle++erilaisiin+luottamustoimiin.+Uskon+että+minulla+olisi+annettavaa+kuntapolitiikassa
19.03.2018 15:48
3 / 3