Vapaa kuvaus

Mersumies henkeen ja vereen.

Aloituksia

36

Kommenttia

60

1. Pitkään+rakennusalalla+työskennelleenä+huippuammattilaisena+minulla+jos+kenellä+on+näkemystä+milloin+ja+mihin+kannattaa+rakentaa.+Lisäksi+omaan+varsin+hyvän+ihmistuntemuksen+ja+psykologista+silmää.+Kun+nämä+ominaisuuteni+yhdistetään+ja+jos+minulta+kysytään+että+miten+henna+hankkeen+käy,+niin+vastaan+että+hennan+aika+ei+ole+nyt+ja+tokkopa+ihan+heti+tulee+olemaan+jatkossakaan.++Miksikö+näin?++Siksi+koska+nykyihmiselle+ei+vaan+riitä+se+että+joku+asema+on+ihan+vieressä+ja+siinä+kaikki.++Nykyihminen+tarvitsee+hyvät+ja+monipuoliset+palvelut+ihan+vierestä.++Juuri+tuo+palvelujen+puuttuminen+ja+niiden+alasajo+on+autioittanut+suomalaisen+maaseudun.+Tässäkin+viestiketjussa+on+jo+mennyt+viestejä+(+asiattomia+sellaisia)+poistoon+ja+saattaa+tämä+helle+sekoittaa+heikoimpien+päitä.++Olen+itse+kovaa+tekoa+niin+fyysisesti+kun+henkisestikin.+Ei+siellä+legioonassa+heikkopäiset+olisi+pärjänneetkään.+++Kun+raksalla+painan+duunia,+niin+ei+haittaa+helle+eikä+pakkanenkaan+ja+mercedes+lähtee+käyntiin+kun+palmun+alta.
  2. Hennaan+ei+yksikään+rakennusliike+rakenna+yhtäkään+kerrostaloa,+koska+yksikään+rahoittaja+ei+heitä+rahojaan+taivaan+tuuliin.++Jos+Henna+olisi+kiinnostava+paikka+niin+sinne+olisi+jo+rakenteilla+kerrostalo+tai+kerrostaloja.++Kun+ei+ole+kysyntää,+niin+sitä+ei+ole.+Ja+voidaan+sanoa+ettei+sitä+myöskään+tulene+olemaankaan?Henna+on+nyt+tullut+siihen+pisteeseen+jossa+sen+on+alettava+kasvaa+yksityisellä+rahalla+-+riskirahalla+ja+mikäli+kiinnostusta+ei+pikaisesti+ilmaannu,+niin+henna+vaan+kuihtuu+pois.+Silloin+kun+SRV+vetäytyi+hankkeesta,+niin+Hennan+kohtalo+oli+selvä.+Silloin+olisi+kaupunginkin+pitänyt+ymmärtää+realiteetit+ja+tehdä+oikeat+päätelmät.+Nyt+meni+mönkään.+Rahaa+sinne+on+lapattu+ja+paljon+-+verorahaa.