Tsekkasin SUOMI24 treffisivut:
943 yli 50 vuotiasta miestä haluaa LAPSEN joko varmasti TAI ehkä joskus.
Yli 50-vuotiaista 122 miestä vastaa yksiselitteisesti KYLLÄ,HALUAN LAPSIA..
Tarkoittaako tämä
a) miehet haluavat naisen, jolla on lapsia vai
b) siittää lapsen naiselle
Kun nainen on hedelmällisimmillään alle 28-vuotiaana ja jo 35 ikävuoden jälkeen raskaaksi tulo on jo selvästi vaikeampaa, niin onko näillä ehdottomasti lapsia haluavilla miehillä ajatus pariutua alle 28-vuotiaiden kanssa? Entä miehet, jotka vastaavat haluavansa lapsia ehkä joskus?? He haluavat vielä nuoremman naisen??
Sikiön kehityshäiriöt, esim Down syndrooma, lisääntyvät yli 40- v. naisilla MUTTA vanhat 45-50 -vuotiaat lisäävät useiden tutkimusten mukaan esim. lapsen autismin kirjon riskiä. Skitsofrenian suurta osuutta iäkkäiden isien lapsilla tutkitaan myös.
Iso ikäero lapsen isän ja äidin välillä ei näytä vähentävän riskiä vaan joidenkin tutkimusten mukaan jopa lisäävän esim juuri lapsen autismiriskiä.
Siitä huolimatta? Voiko joku mies selittää?
Suomi24 Treffi, 50+mies, toive n. 28v.nainen?
19
951
Vastaukset
- AikuinenMiekkonen
En mä lapsia halua vaan mielellään nuoren/nuorehkon naisen, se on vaan optio,että jos nainen haluaa lapsia,niin mä oon valmis siihen, periaatteessa siis .
- Lerpukkaa
Harmi vaan, että niitä nuoria ja komeita miehiäkin on kilpailijoina ja setä häviää siinä 6-0. Kukaan täysjärkinen nuori ja kaunis nainen halua muinaisjäännettä!!!
- Buahahaha
Lerpukkaa kirjoitti:
Harmi vaan, että niitä nuoria ja komeita miehiäkin on kilpailijoina ja setä häviää siinä 6-0. Kukaan täysjärkinen nuori ja kaunis nainen halua muinaisjäännettä!!!
Aika moni on rahan perään, joten maailmalla on esimerkkinä Catherine Zeta-Jones, maailman kaunein nainen, joka valitsi puolisokseen Kirk Douglasin pojan Michaelin joka on noin 30 vuotta Catherinea itseään vanhempi.
Miksi koko maailman kaunein nainen valitsee siis itseään 30 vuotta vanhemman puolison lastensa isäksi?
- Puolimatkaan
Tiedän yli 50 v. miehiä, joilla on toinen kierros. Ihan terveitä lapsia, vaikka voimille ottaa,kuulemma. Vaimo on kaukoidästä.
- Enkässää
Siinä ei sitten rauhallisia eläkepäiviä vaimon kanssa vietetä. Miksun kun on saanut omilleen, alkaa olemaan jo...no.. vaikka mitä.
- vejäpoikakätee
ehkä siellä on rikkaita tai köyhiä miehiä sitte nii paljon, ei kai miehen siemen huono ole vielä 60 lähelläkä lisäännyttää 30 kieppeil tai reilusti alle 40 nainen ja tehdä tervettä jälkikasvua kuten ex-pääminitseri paavo suuri paukutti ja heitti pihalle sitä ennen kulahtaneen entisensä, jonka jälkeen oli jatkossa selvästi aina iloinen kun sitä ennen aina vihainen
rahaa on oltava , on mahdoton ajatus että nuori rikas nainen antaisi jolleki möhömahalle 50 sohvaperunalle pimppaa että jos tuurilla muutaki ku poksahdus kuulus ku "tulee"..
no se jäis harjoituksiin noilla - Yhdeksäntoista
Nainen täällä vastaa. Miehet vaan menee sekaisin, kun ne kirjoittaa toiveitaan. Vähän niinkuin lapsi karkkikaupassa. Muistan,kun olin 19v. ja isossa firmassa välivuoden toimistoapulaisena, kyllä yli 50v miehet oli sekä liikuttavia että ällöttäviä.
Silloin oli karkauspäivä ja halusin vähän viihdyttää toimiston naisia käymällä kahvitunnilla kyselemässä keski-ikäisiltä miehiltä, suostuvatko kosintaani vai saanko hamekankaan.
Miehet, naimisissa olevat, menivät ihan sekaisin!! Liitelivät hurmoksissa koko loppupäivän. Kaikki pikkupomot. Vain isojohtaja hymyili pilallemme, kiitti ja kieltäytyi kohteliaasti kosinnasta, ja antoi pari paperia toimiston naisille samalla vietäväksi. - Hahhaaaaaha
Paavo suuri paukutti..
Reps.. Lapset oltava tehtynä alle 40 veenä, niin miehillä kun naisillakin.
Ei ole lapsen etu jos vanhemmat tai vanhempi on jo isovanhempi-ikäinen.
Nämä treffien 50 miehet jotka haluaa vielä isäksi ovat tapauksia jotka täysijärkinen nainen osaa kiertää.
Ei kukaan alle 40v nainen katsele mitään 50 ikäistä ukkoa .. siis tavallista ukkoa, Sale ym. julkkikset on eri juttu.- Kukkis32
En kyllä 32v naisena halua yli 40v miestä vaan ihan lähellä omaa ikää olevan nuoren komistuksen. Huvittaa nämä 50v pallomahaiset tavikset, jotka luulee itsestään liikoja ja peiliin vissiin katsoneet 20v sitten.
- Kaunis.nainen
Täytyy 28v naisen olla aika epätoivoinen tapaus, jos huolii lähellä 50v sedän. Ainoastaan siinä tapauksessa, että ei saa ikäisiään komeita miehiä, lihava ja mummomainen tai pappafetissi. Mitä olen nuorten naisten profiileja tsekannut niin omanikäisiä haluavat kumppanikseen. Enpä tiedä, missä maailmassa nämä möhömaha palleroiset sedät elävät?
- jukkap9
Kyllä halukkaita 25-35v nättejä pitkähiuksisia naisia tuli kyseleen, että olenko vapaa ja käynkö useinkin täälläpäin,kun ei ole näkynyt?Mutta sen verran minullakin on järki päässä, etten ala lapsia tekeen, kun sitten 70 vuotiaana en ymmärrä niiden yöjuoksuja? Mutta, kokemuksesta voin sanoa, että 30v nainen on parhaimmillaan,on kiihkeä sängyssä ja juuri puhjennut kukkaan. 45-55v nainen kyselee ammatit, omaisuuden ym. ennenkuin levittää reitensä 50v miehelle ja sellaista statuksen takia seurustelevaa en huolisikaan. Syksyn tullen ne naiset piiloutuu mustiin takkeihinsa ja suupielet on alaspäin, nyt auringonpaisteella hymyillään kaikille miehille ja kaikki juopotkin kelpaa tapahtumista, se onkin hauskaa olla humalassa koko kesä, niin ei oikein näe, kelle antautuu? Onneksi en juo ja en juopottelevaa naista katsoisikaan kumppaniksi. Mies 52v
- Ruusunnuppu31
Tuskinpa ovat sitä ikänsä parhaimmistoa nämä naiset, jos katsovat vanhaa muumiota. Kyllä minun ystävät haluavat niitä komeita ja nuoria miehiä ja ollaan samalla leverilläkin, kuin vanhoillinen paappa. Taitaaa sedille ikääntyminen olla kova paikka.
- Mustarinta
Vanha laskukaava sopivalle ikäerolle on: miehen ikä ÷ 2 7 vuotta. Näin esim 50v miehelle sopiva olisi 32v nainen. Ja ulkomailla tuollainen ikäero on ihan normaalia. Mutta eikun me täällä Suomessa tiedetään paremmin kuin loput 7 miljardia ihmistä.. ;)
- Punapeippo
Ei se ole "sopiva ikä", vaan laskukaava sille, kuinka paljon nuorempi ENINTÄÄN on sopiva. Edes teoriassa.
- Lerpukkaa
Kukaan nuori ja nätti nainen halua enää fossiilia, kun markkinoilla viriilejä nuoria miehiäkin ja sekös lerppoja harmittaa...
- Poikkeusko
En halua yli 50 kymppisenä lasta. Treffata voi nuorempaa, mutta optimi haarukka on n. -6 4 Mielenkiintoiset omanikäiset naiset hakevat nuorempaansa ja tuskin enää lapsesta haaveilevat vaan nauttivat vapaudesta.
- heiughigsug
Nuorena on opiskeluja ym asioita niin paljon, että ottamalla mukaan vielä perhe ja lapset on sitten vaihtoehto jäädä tavikseksi mahdollisesti kerrostaloon tai lähiörivariin, perseaukiseksi, paitsi jos on perintömaatilat takana jo valmiiksi.
Stadilaisena en kolmekymppisenä ollut valmis luopumaan kaikesta saavutettavissaolevasta sekoittamalla mukaan perhe ja lapset elämääni liian aikaisessa vaiheessa.
Okei.. Tein sitä fyrkkaa mitä naiset niin kovasti AINA miehiltä odottavat. Olen velattomassa suuressa omakotitalossa, on kaikki autot veneet moottoripyörät ja kaikki mitä naiset hakevat varallisuuden osin kolmekymppiseltä. Kolmekymppisellä vain ei ole mitään ellei ole perijä tai rikollinen.
20 vuotta tuohon väliin ei tunnu missään, kun sen kautta voi saavuttaa kaiken tuon materian jota naiset kuitenkin loppupeleissä haluavat, tai jos ei sitä materiaa ole, naiset alkavat kyllästyä saamattomaan mieheensä, joka ei saa edes omakotitaloa perheelleen aikaiseksi.
Ikävä kyllä kolmekymppisen kanssa saa varautua myös siihen että kolmekymppinen mies saattaa lähteä vielä tekemään ne asiat joita koki jääneen kesken, ja kävelee pois perheestään ja suhteestaan.
Kai niitä eroja sitten sen takia on niin paljon.
Vai lähtevätkö naiset "elämään sitä omaakin elämäänsä" kuten aina deitti ilmoituksissaan kirjoittavat?
Täälä kirjoittelevat naiset ovat jotain vihaa ja kateutta täynnä kanssasisariaan kohtaan. Jos kaverinsa löytää hyvän miehen, pitää koittaa nakertaa kaverinsa onnea, koska ei itsellä rahkeet näytä riittävän samaan mihin kaveri nyt on menossa.
Näitä on nähty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913