Vapaa kuvaus

Pitkä, pitkätukkainen, hoikka, älykäs ja avoin nainen. Tosin tuota viimeistä ominaisuutta en juurikaan toteuta tällä julkisella profiilillani, joten laitathan viestiä halutessasi tutustua. Innostun herkästi kaikesta hienosta, joka elämässä tulee vastaan. Ehkä myös sinusta.

p.s. Miehet eivät kiinnosta, joten älä tuhlaa aikaasi. Kiitos.

Aloituksia

0

Kommenttia

34

1. Seksuaalisuus+ja+sen+suuntautuminen+voivat+muuttua+koko+elämän+ajan,+ehkä+sitä+helpommin+jos+ja+kun+on+biseksuaali.+Itsekin+olen+nelikymppinen+nainen+ja+perheellinen.+Nuorempana+miehet+kiinnostivat+selvästi+enemmän++ja+nykyään+ei+enää+lainkaan.+Muutama+vuosi+sitten+tajusin+katselevani+vain+naisia+kadulla.+Tänä+vuonna+päätin+lopulta+tehdä+asialle+jotain+ja+avasin+keskustelun+perheeni+kanssa.+Ei+tämä+kriisitöntä+ole+ollut,+mutta+toisaalta+suhde+mieheeni+entisessä+muodossaan+oli+tiensä+päässä+joka+tapauksessa.+Nyt+koitamme+pysyä+ystävinä,+vaikka+molemmat+hakevat+(nais)seuraa+tahoillaan.+On+tämä+koomistakin+välillä.Joka+tapauksessa+nyt+kun+olen+käynyt+treffeillä+ja+peräti+ihastunutkin+pariin+otteeseen+toiseen+naiseen,+niin+en+osaa+enää+kuvitella+muuta.+Vielä+sitä+omaa+ei+ehkä+ole+löytynyt,+mutta+olen+toiveikas.+Varsinkin+kun++tapaan+tämän+jälkimmäisen+ihastukseni+taas+viikonvaihteessa.+:)+En+muista+käyneeni+näin+pitkiä+keskusteluja+kenenkään+miehen+kanssa+tai+ollut+emotionaalisesti+näin+rehellinen+ja+lähellä+toista+näin+nopeasti+koskaan+aiemmin.+Tosin+olen+itsekin+muuttunut+ja+avoimempi+kuin+ennen.+Omat+kuvioni+menevät+vähän+toisinpäin+kuin+aloittajalla:+pukeudun+enimmäkseen+miesten+housuihin,+kenkiin+ja+sellaisiin+(vaikka+paidat+ovat+aina+naisten,+koska+kroppani+on+hoikka+ja+aika+naisellinen)+ja+vetoan+tietyntyyppisiin+naisiin.+Itse+pidän+selvästi+lyhyemmistä+kuin+mitä+olen+(mikä+on+helppoa+tällä+pituudella)+ja+pyöreämmistä.+Sellaiset+ovat+kovin+somia.Ei+tämä+elämä+ole+niin+kiveen+hakattu+kuin+itsekin+luulin+vielä+vuosi+sitten.+Omat+lapseni+ovat+jo+aika+isoja,+joten+se+tietysti+helpottaa+asiaa.+Samoin+(ex)puoliso,+joka+ei+ole+lähtenyt+syyttelemään,+vaikka+itse+olenkin+tästä+syyllisyyttä+tuntenut.+Siltikään+en+aio+enää+elää+vain+pääni+sisällä,+sillä+elämä+on+lyhyt.+Ja+ihmiset+aikas+ihania+kuitenkin.
  2. Onpa+mielenkiintoinen+avaus,+sillä+tätä+tuli+taas+pohdittua+viikonvaihteessa.+Olen+nelikymppinen+ja+ikääni+jonkin+verran+nuoremman+näköinen,+mikä+on+hiukan+ongelma+(vaikka+toki+sinänsä+mukavaa).+Nimittäin+nyt+kun+keväästä+asti+olen+etsinyt+seuraa,+niin+kaikki+minua+lähestyvät+naiset+ovat+järjestäin+selvästi+nuorempia.+Perjantaina+poikkesin+firman+pippaloiden+jälkeen+dtm:ssä+ja+aika+nopeasti+kanssani+tuli+tanssimaan+oikein+viehättävä+nuori+nainen.+Siis+ei+varmaan+paljon+yli+20-vuotias.+Häkellyin+taas+täysin+enkä+ikinä+tiedä+miten+indikoisin+hänelle(kään),+että+olet+nyt+varmaan+erehtynyt+iästäni.+:)+Tuollainen+lähemmäs+20v.+ikäeroa+on+itselleni+liikaa,+vaikkakin+on+myönnettävä+ihastuneeni+tasan+11v.+nuorempaan+aivan+todella+valloittavaan+naiseen.+Harmi+kyllä+tapaan+oman+ikäisiäni+naisia+aika+vähän+ja+kolmikymppisiä+verrattain+paljon+johtuen+harrastuksistani+ja+kiinnostuksenkohteistani.+Lisäksi+pidän+enemmän+aavistuksen+poikamaisista+kun+selvästi+femmeistä.+Toisaalta+se+tarkoittaa+muutakin+kuin+ulkonäköä,+enemmänkin+käyttäytymistä+ja+tyyliä.Vastauksena+kysymykseen,+niin+ei+se+nyt+mitenkään+haittaa,+jos+joku+minuun+ihastuu.+Itse+vain+en+oikein+osaa+tehdä+asialle+mitään,+jos+toinen+on+paljon+nuorempi+ja+olen+ainakin+supervarovainen,+jos+ei+muuta.+Riippuu+paljon+ihmisestä+ja+hänen+elämänkokemuksestaan+miten+tarkemmin+ottaen+suhtaudun.+Mielenkiintoista+joka+tapauksessa+tietää,+että+jotkut+siis+ehkä+tekevät+sen+ihan+tarkoituksella+eivätkä+vain+erehdy+iästäni.
  3. Koitin+ja+koitan+välttää+puolustelemismoodia,+koska+en+tunne+siihen+tarvetta,+mutta+asiallisiin+kysymyksiin+vastaan.+Miten+aika+riittää?+Noh,+ensinnäkään+en+koskaan+katso+televisiota.+;)+Minulla+ei+ole+myöskään+aikaa+syöviä+harrastuksia,+etenkin+luovuttuani+useammankin+yhdistyksen+hallitushommista.+Lapseni+ovat+kasvaneet+vaativimman+iän+ohi+(jos+he+ovat+kotona,+heidät+saa+kaivaa+huoneistaan),+enkä+enää+tee+juurikaan+ylitöitä.+Työaikani+ovat+liukuvat+ja+voin+siirtää+työpäiväni+vaikka+viikonloppuun.+Päivittäisen+työmatkani+olen+kutistanut+kymmeneen+minuuttiin,+sekä+olen+järkeistänyt+kotityöt.+Kuinka+moni+antaa+kumppanilleen+mahdollisimman+jakamattoman+huomionsa+yli+kymmenen+tuntia+viikossa?+Minä+annan,+sen+lisäksi,+että+huomioin+muun+perheeni+ja+vietän+kaikkien+kanssa+kahdenkeskistä+aikaa+joka+ikinen+viikko+tasapuolisesti.+En+kuule+edes+lapsiltani+olevani+epäreilu+ja+se+on+jo+aikamoinen+saavutus.+Minulla+on+ollut+vain+yli+puolen+vuoden+suhteita+ihan+paria+poikkeusta+lukuunottamatta+-+näitäkin+siis+kourallinen+-+ja+nykyinen++pysyvä+on+kymmenvuotinen+(polyamorinen+en+ole+ollut+kovin+kauaa).+Olen+älykäs,+huomaavainen+ja+omistautuva+ja+muodostan+helposti+myös+pitkäaikaisia+ystävyyssuhteita+edelleenkin.+Ihmiset+luottavat+minuun+lähes+poikkeuksetta+ja+tarjoan+apuani+usein+myös+tuntemattomille+ihan+vaan+koska+voin.+Miten+sen+nyt+selkeämmin+sanoisi...+en+koe,+että+elämässä+olisi+juuri+muuta+tavoittelemisen+arvoista+kuin+toiset+ihmiset+ja+tutustuminen+heihin+mahdollisimman+hyvien+vuosien+varrella.+Olen+tavannut+suuria+k*sipäitä+ja+päättänyt+olla+itse+kaikkea+muuta+(en+laske+polyamorisuutta+silkaksi+k*sipäisyydeksi,+mutta+käsitän+toki+vastakkaiset+mielipiteet).+Pyrin+elämään+niin,+ettei+minun+tarvitse+koskaan+valehdella+-+uskomatonta+kyllä,+mutta+harvoinpa+ihmiset+esimerkiksi+kysyvät+mistä+sukupuolista+pidän+ja+missä+seurassa+liikun.+En+tosiaan+kerro+kaikkea+kaikille+kysymättä,+mutta+jos+joku+kysyy,+niin+joko+sivuutan+kysymyksen+tai+vastaan+rehellisesti.+Riippuu+tasan+siitä+miten+luokittelen+kysyjän.+"Jos+toiselle+ei+merkitse+lähes+mitään..."+Tämä+on+ihan+uskomatonta+soopaa,+anteeksi+nyt+vain.+Vähenikö+rakkauteni+esikoiseen+kun+toinen+lapseni+syntyi?+Idioottimainen+kysymys+varmasti+kaikkien+mielestä.+Entä+rakastaisinko+jotain+isovanhemmistani+vähemmän,+vaikka+heitä+on+(yhden+eron+ja+uudelleenavioitumisen+myötä)+viisi?+Joskus+minäkin+koin,+että+ainoa+"oikea"+romanttinen++rakkaus+on+rakkaus+yhteen+kumppaniin+enkä+yhtään+väheksy+sitä+ajatusmallia+vieläkään.+Silti+suuri+osa+ystävistäni+on+vuosien+varrella+eronnut,+pettänyt+ja/tai+tullut+petetyksi,+joten+usko+yhteen+oikeaan+rakkauteen+ja+yhden+haluamiseen+on+aika+pientä.+Minä+en+ole+koskaan+edes+kännissä+bileissä+suudellut+kenenkään+ulkopuolisen+kanssa.+Jokaisella+on+omat+periaatteensa+joiden+mukaan+elää,+ja+minun+ovat+minulle+selkeät.+(Tämän+jälkeen+ajatus+"odottamattomista"+sukupuolitaudeista+on+lähinnä+koominen.+En+ole+heteromonosuhteissakaan+aloittanut+seksiä+ilman+ehkäisyä/testejä.+En+myöskään+nuole+ovenkahvoja+sairaaloissa.)+Toivottavasti+tämä+oli+nyt+tässä+ja+ihan+pirusti+ohi+aiheen+vieläpä.+Ainiin,+ja+omalla+kohdallani+kaksi+on+ihan+maksimi.+Aikaa+voi+tosiaan+tuhlata+paljon+hyödyttömämminkin+kuin+kahteen+kumppaniin,+jotka+ovat+erilaisia+ja+joiden+kanssa+tehdään+eri+asioita,+enkä+nyt+edes+puhu+seksistä.+Vaikka+juuri+tässä+ketjussa+pitäisi.+;).+Vielä+jäi+vastaamatta+yhteen:+olen+ollut+rakastunut+naiseen+ihan+tosissani,+mutta+hän+valitsi+toisin.+Ja+kaikki+suhteet+lähtevät+yleensä+tapailuna,+kuinkas+muutenkaan.+Joskus+löytää+mitä+haluaa,+joskus+ei.+Tärkeintä+on+olla+hyödyntämättä+muita,+mutta+kyllä+sen+toisenkin+osapuolen+täytyy+tuntea+itsensä+ja+tietää+mihin+pystyy.
  4. Tämä.+(Tai+siis+tuo+yllä+oleva+"Todellapuutteessa"-nimimerkin+kommentti+vaativaisuudesta,+jos+automaattilainaus+ei+tulekaan+näkyviin.)Tässäkin+keskustelussa+on+tullut+ilmi,+että+maksetun+seksityöläisen+tulisi+olla+lesbo,+jos+palvelee+lesboasiakkaita+-+miksi+ihmeessä+bi+ei+käy?+Tai+sitten+käy+ja+ylitulkitsin+-+pahoitteluni.+Mutta+siis+lesboja+tuskin+olisi+kellään+asiakkaana+jonoksi+asti,+joten+paljon+järkevämpää+olisi+palvella+sekä+miehiä,+että+naisia.+Sitä+paitsi+luulisin+biseksuaaleja+löytyvän+määrällisesti+enemmän,+joten+sellaisen+ammattilaisen+löytäminen+olisi+helpompaa.+Tämä+nyt+ihan+teoreettisesti+kun+kerran+rupesin+asiaa+päässäni+pyörittämään.+(Vaikka+kurtisaanin+ala+olisi+joskus+parikymppisenä+kiehtonut,+se+on+aivan+liian+riskialtis+ja+epäarvostettu+ammatti,+ja+luulen+tienaavani+aivoillani+enemmän.+;)Vaikken+ole+seuraa+ehtinyt+kauaakaan+etsiä+ja+haen+korostetusti+vain+naista+(yksikössä),+niin+tässä+ajassa+olen+silti+saanut+miehiltä+ja+pariskunnilta+ihan+saa...kelisti+meilejä.+En+yhdeltäkään+naiselta.+Ai+sori+yhdeltä,+joka+etsi+elämänkumppania+(mikä+oli+tosi+söpöä+ja+ihanaa+ja+surullista+ja+harmitti+kun+en+voi+olla+se+-+ainakaan+monogaamisesti).+Naiset+vain+katsovat+kadulla.+Jos+pääsisin+kahville+vaikka+joka+kymmenennen+päätään+kääntävän+naisen+kanssa,+niin+lähes+joka+viikko+olisi+treffit.+Ja+sitten+kuitenkin+löytyy+naisia,+jotka+maksaisivat+seksistä+ammattilaisen+kanssa!+Ei+ollut+tarkoitus+pahoittaa+kenenkään+mieltä,+enkä+kaipaa+saarnaa+polyamorisuudestani,+mutta+en+vain+tajua+yhtälöä...