Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
poikjuhg
profiilit
poikjuhg
poikjuhg
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen ja -äkäinen leskimies eteläisestä Suomesta.
Aloituksia
40
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta kyllä näyttää siltä että *JC on yhtä tosissaan kuin Jaakob. Jaksaisiko trolli olla yhtä järkkymätön ja sinnikäs?
21.04.2014 12:41
Todellinen armouskonto antaisi armon muihinkin jumaliin uskoville ja myös uskomattomille.
21.04.2014 12:35
"Varmasti tiedät itsekin tuon olevan suoraa valehtelua."
Minun käsitykseni mukaan Jaakob ja toni t ovat niin uskonsa sokaisemia, eivät todellakaan itse tajua valehtelevansa.
21.04.2014 12:28
Kyllä Jaakob, *JC, miikanaahum, SamiA ja toni t ovat ihan tosissaan. Fiksu kreationisti, jyrr sivupersoonineen ja Möttöskän klaani taas eivät usko jumalaan eivätkä tieteeseen sitäkään vähää kuin sinä ja minä saunatonttuihin, vaan kuluttavat aikaansa älyttömien puhumiseen ja puhuvat joskus jopa ristiin itsensä kanssa. :-D
Kreationistien mielestä taas evokit kuluttavat aikaansa älyttömien puhumiseen.
21.04.2014 12:21
Muistan Ebelingin päässeen Hesarin Nyt-liitteeseen joskus kymmenisen vuotta sitten ja puhuneen aika hassuja. On käynyt mielessä, olisiko kreationismipalstalla saarnaava miikanaahum yksi ja sama tyyppi?
21.04.2014 12:12
Höpö höpö.
21.04.2014 12:10
"Kyllä - minä olen ekaluokkalainen verrattuna Mattiin kokeellisen luonnontieteen tuntemisessa mutta niin ovat kaikki muutkin täällä kirjoittavat."
Kyllä tällä palstalla on muutama sellainenkin jotka ovat lukiotasolla elleivät pitemmälläkin.
Itse olen ainakin toni t:hen verrattuna jo yläasteella. :-)
21.04.2014 12:09
Ei kai tarkkailija47 vain asu samassa pääkopassa kuin uskova mies,, ja kiinostunut?
21.04.2014 12:05
Erikoisesti tämä tapa on ällistyttävä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ympärileikkaus#Veren_imeminen
Kiistaton seksuaalirikos - paitsi jos uskonto käskee. Ällöttävää.
Ylipäätään kaikki leikeltävän tahdosta riippumaton sukuelinten silpominen pitäisi lopultakin luokitella siksi mikä se on: seksuaalirikokseksi. Ja vielä erityisen törkeäksi sillä perusteella, että se tehdään pikkulapselle tämän omien vanhempien tahdosta. Suomalaisen maalaisjärjen mukaan se ei millään lailla eroa lapsen raiskaamisesta.
07.04.2014 01:44
toni t:n pääkopasta.
07.04.2014 01:28
Eikö paisumusvesi meriin palatessaan olisi vienyt kaiken irtaimen maa-aineksen mennessään ja jättänyt jäljelle pelkät paljaat kalliot?
07.04.2014 01:21
Ja irtaimeen maanhan vesi olisi vienyt mennessään meriin ja jättänyt jäljelle paljaat kalliot.
07.04.2014 01:16
... Ennemmin pakkosiirrän ja vaiennan itseni kuin muita ihmisiä....
Pane nyt jo jumaIauta toimeksi vaikka sadomasokisti oletkin.
07.04.2014 01:14
Eikös useilla uskiksilla ole tapana puhua kolminaisuutta vastaan? Oletko siis varma että olet Oikea Kristitty?
07.04.2014 00:59
"Kristityt että muslimit eivät ole ympärileikkauslain takana, vaan ateistit."
Sami poikaseni, kyllä siitä laista nyt vain uskontoja saa syyttää ja kiittää. Katsos, *uskonnollinen* ympärileikkaus on *uskonnollinen* perinne, ja vieläpä hyvin *vanha* sellainen, joten eihän sellaista *tohdi* kieltää, onhan meidän *arvostettava* kaikkia abrahamilaisia uskontoja. Noin ajattelevat RKP ja vihreät, jotka *suvaitsevuudessaan* arvostavat kaikkia uskontoja, varsinkin kun Suomessa vaikuttaa vuosisatainen *kristinuskosta* johtuva uskonnollisuuden *kunnioitus*, ja kun vielä sossuministeriö on perinteisesti Kepun heiniä ja Kepukin on uskontomyönteinen puolue, niin siinäpä se. Siksi toisekseen, kuten *uskonnolliset* piirit muistuttelevat, ateisteja on vain noin 2 % suomalaisista - mitenkäs uskontomyönteiset edustajat muka heidän propagandansa hyväksyisivät?
Vaikka samahan se on mitä sinulle vastaa, ethän sinä ymmärrä uskonnosta etkä politiikasta etkä ihmisoikeuksista etkä juuri mistään muustakaan enempää kuin se entinen kana aapisesta. Joskus ihan ihmetyttää että yleensä osaat käyttää nettiä.
07.04.2014 00:35
Kyllä se aito tapaus on. Trolli ei kykene kirjoittamaan yhtä päättömiä juttuja, ellei ole kirjallisesti harvinaisen lahjakas.
Tuolla menolla uskova mies,, päätyy pian tahdosta riippumattomaan hoitoon, jos vain jollakulla on järkeä päässä. Eiköhän sen naapurit pian huomaa.
07.04.2014 00:24
Kreationisti ei kykene käsittämään lukuja, joissa on enemmän kuin neljä numeroa.
07.04.2014 00:15
Korjauksen korjaus: käytettäköön vakiintuneita termejä ettei tule väärinkäsityksiä.
28.03.2014 12:32
Kaipa tuo sitten oli välttämätöntä.
28.03.2014 12:21
Eikös tämmöisten paikka olisi ateismipalstalla? Siellä saisit paljon enemmän kaipaamaasi kielteistä palautetta.
28.03.2014 12:17
14 / 35