Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
poikjuhg
profiilit
poikjuhg
poikjuhg
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen ja -äkäinen leskimies eteläisestä Suomesta.
Aloituksia
40
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Odotamme yhä vain luomisen todisteita. Minun elinaikanani niitä tuskin tulee, toivottavasti naapurin kissalla on vasta ensimmäinen henki yhdeksästä menossa jotta hän voi päivystää pitempään. :-)
13.08.2014 18:29
Coca-Colassa on vaarallisen suuri määrä dihydromonoksidia, joka aiheuttaa maailmanlaajuisesti vuosittain tuhansia kuolemantapauksia. Sinunkin elimistössäsi on varmasti huomattavan suuri määrä tuota potentiaalisesti erittäin vaarallista yhdistettä.
10.08.2014 11:53
Miksi puhut p-skaa?
10.08.2014 11:46
Hitler oli kristitty ja hän lainasi juutalaispolitiikkansa Lutherilta.
10.08.2014 11:41
Sinulla ei ole kunnollisia argumentteja koskaan ollutkaan. Olet vielä niin perkeIeen tyhmä ettet edes itse tajua sitä. Leisola saisi antaa sinulle satikutia.
10.08.2014 11:38
Oletko SamiA:n lähisukulainen tai jopa sivupersoona?
10.08.2014 11:28
"Tanskandoggi ja chihuahua eivät kykene lisääntymään keskenään luonnossa (suuren kokoeron vuoksi) jonka vuoksi niitä voisi evolutionistisen lajikäsityksen mukaan kutsua eri lajeiksi"
Voi jumaIiste mitä idiotiaa.
10.08.2014 11:26
Minähän en olekaan biologian ammattilainen.
Etkä ole sinäkään.
Eikä ole Leisolakaan.
Meillä on kuitenkin se pieni ero, että minä olen kykenevä näkemään milloin biologiasta puhutaan p-skaa, kun taas sinä kuvittelet Leisolan puhuvan pelkkää totta.
Taitaisit olla aivan hukassa ilman Leisolaa. Paljonko rahaa teidän välillänne liikkuu ja kumpaan suuntaan?
10.08.2014 11:17
Eiköhän se lapsen asteelle jääminen näy selvimmin Samin homofobiassa.
10.08.2014 11:14
Ennen vanhaan, eikä siitä ole kovinkaan kauan, "tumma" tarkoitti Samin aidosti arjalaista heimoa ja niitä tummimpia kutsuttiin "mustiksi".
10.08.2014 11:13
Tarkkaan katsoen videosta huomaa miten Leisolan korvat heiluvat koko ajan. Mitähän se merkitseekään...?
10.08.2014 11:00
"Miksi me kristityt murhaisimme ateistien tapaan ihmisiä? Raamattu käskee älä tapa."
Hitler oli kristitty, samoin olivat useimpien muiden maailmansotiin osallistuneiden maiden päämiehet.
09.08.2014 17:58
Ebola on jumalan rangaistus...
http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi/2014/08/ebola-tulee-oletko-valmis.html
09.08.2014 17:43
" Neljäs perustelu tunnetaan nimellä moraalinen perustelu. Kaikissa kulttuureissa kautta historian on ollut laki jossain muodossa. Jokaisella ihmisellä on taju oikeasta ja väärästä. Murha, valehtelu, varastaminen ja moraalittomuus tuomitaan lähestulkoon kaikkialla. Mistä tämä oikean ja väärän taju tuli ellei pyhältä Jumalalta? "
Kun tätäkin on selitetty vaikka kuinka moneen kertaan... Kulttuurievoluutio on synnyttänyt joukon moraalisääntöjä, jotka ovat olleet ja ovat yllättävänkin yhtäpitäviä kaikissa kulttuureissa, myös niissä jotka olivat olemassa ennen juutalaisuuden ja kristinuskon syntymistä ja niissä jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan kristinuskon jumalasta. Kuten varmasti tiedät, mutta et luultavasti halua myöntää, monet uskonnot ovat kristinuskoa vanhempia.
06.08.2014 19:04
No voi hyvät hyssykät sentään. Nyt alkoi kyllä pelottaa.
06.08.2014 18:53
Koko lähtökohtasi on virheellinen. Ei keskivertoateistilla ole mitään tarvetta väittää ettei Jumalaa ole olemassa. Itse asiassa keskivertiateisti hyväksyy minkä tahansa jumalan, joka esittää todisteet olemassaolostaan tai jonka olemassaolo voidaan todistaa. Aurinkoa on pidetty jumalana ja keskivertoateisti hyväksyy milloin tahansa, että aurinkoa on pidetty jumalana.
06.08.2014 18:38
Olisiko joku niin tyhmä että väittää tosissaan ateismin olevan = islam? Itse en pysty näkemään tuota muuna kuin trollaavana pottuilijana.
06.08.2014 11:28
Länsimaisittain katsoen aika villiä menoa tuo ugandalaisten seksiopetus, mutta kaipa he tietävät mitä tekevät. Eikö pastorinpafkiaisilla ole siitä mitään sanomista? :-)
06.08.2014 11:23
"Näin kerran ihmeen tapahtuvan juuri kun olisimme tulleet ilmankin toimeen." - Stanislaw Jerzy Lec
03.08.2014 15:48
Toivottavasti käy kuten yhden Tiituksen romaanin nimessä: "Siitä nousi hirmuinen prosessi".
*vahingoniloinen virnistys*
30.07.2014 23:47
8 / 35