Vapaa kuvaus

2005
snäppiä voi kysyä

Aloituksia

11

Kommenttia

28

1. Juttuseuraa

Haluisin juttuseuraa ihan kestä vaa plussaa ois jos tykkää pelaa jotai pelei (Esim steamis) oon siis 13
    Nuoret
    4
    122
  2. Miten suostutella vanhemmat

Miten suostutella äiti ostamaan mökkimopo. Oon 13 ja meil on mökil peltoja jossa voi ajella.
    Mopot
    7
    645
  3. Olen ylipainoinen

Miten voi 13v pudottaa painoa aloitin harrastamaan vapaaottelua viimeviikolla ja olen karkkilakossa painan 68kg
    Nuoret
    2
    142
  4. Keulimispyörä kysymys/ostetaan

Niin että mikä olisi hyvä keulimispyörä ja voin ostaa kans jos 100€ tai alle jos joku myy
    Pyöräily
    0
    149
  5. Työtä nuorelle

Olen 13v poika ja mietin olisiko mahdollista saada jostain joku ns. työpaikka kun haluaisin vähän rahaa tämmöisen idean
    Nuoret
    2
    136
  6. Terraarioeläin

Mikä olisi terraarioeläin joka 1. Pystyy elämään 60x30x35 terraariossa (ei tavaroita sinne hankittu vielä) 2. jonka voi
    Terraario
    0
    161
  7. Terraarioeläin

Mikä olisi terraarioeläin joka 1. Pystyy elämään 60x30x35 terraariossa (ei tavaroita sinne hankittu vielä) 2. jonka voi
    Lemmikit
    0
    98
  8. Mitä pelejä tytöt pelaq

Mitä pelejä tytöt yleensä pelaa koneella
    Nuoret
    5
    146
  9. En pidä itsestäni auta

Olen melkein 13v poika täytän ens viikolla ja olen läski. Siis kirjaimellisesti olen 65kiloa ja murrosikä ei ole alkanut
    Keho
    19
    385
  10. Etsin kaveria

Etsin kaveria mieluiten 11-13 Saa olla tyttö tai poika ei väliä missä asuu ja mieluiten tykkää peleistä (Koneella) Jos v
    Nuoret
    5
    164
  11. Kysy mitä vaan 13v pojalta

Otsikon mukaan kysy mitä vaan 13v pojalta Saa liittyä kouluun tai kehoon ei väliä
    Nuoret
    4
    149