AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Tosiaan en välitä vaikka mieskin on ylipainoinen koska miksi pitäs sorsia heitä kun itsekin on ylipainoinen?
Mulla on ollut vähän kaikenlaisia kauan sitten kunnes päätin lopettaa sen "etsimisen". Enkä sen jälkeen oo pitänyt mitään treffi juttui yms kunnes taas tuli mieleen että pitäs kai koittaa.
Oon ihmetelly kuinka joillakin isommilla naisilla on mies. Toki ehkä ovat rohkeampiakin kuin minä.
Aika härski kun kerto :D - Jos maa on aamulla märkä niin kyllä on täytynyt yöllä sataa vettä :D
- Öisin yleensä satanu paljonkin.
Noh ne nyt on jo alkanu syyssateet. - Noh ainakin voin sanoa että trollipa en ole mutta jokainen näkee asian eri silmin.
Sitä paitsi eikös noi oo hymiötä, onkos niitä väärin käyttää palstalla? :D - Taisit juuri itse tehdä trollin tunnuslauseet :D paljastuit
- Aikas sateinen syyskuu :D
- Joo olenkin hyvä matkimaan toisen kirjoitusta mutta aattele kuten tahdot ;]
Omia mielipiteitäni ne on eikä keneltäkään kopioitua :D
Pimeetä porukkaa joo - Sitä mitä tulee eteen, koskaan ei oo mitää suunnitelmia.
- Juu trollipa hyvinkin ja sulla pakkomielle ;]
Taitaa siinä olla itte kiusaaja :D - No punanen on aika vahva väri niin kait se pitää sit olla sen vahvemman väri. :P
Sen kenellä komeet pers sulat on. - Hk sininen lenkki eikun mitä 😛
- Möröt ne saattaa tulla koputtelee ikkunoihin. :P
- Ei ole ollut tarvis pussata ketää hetkeen :D
- Mitä nyt tätä palstaa lukenu niin aika monet saa tuon leiman kun ei taida muutakaan osata lukea toisista.
Taitaa vaan mennä silmät kiinni? :D - Kaikkihan täällä saa narsistisen leiman siltä ei voi välttyä.
- Mikäs toi leikki olikaa? 😛
- Sähän nyt oot kova kiusimaan.
Ei voi vastustaa? ;D - Säästäisin noi rahat :D
- Heristelee mulle sormeaan🤔
Kiltisti olen ollut ;D - Miksi mun pitäs yrittää kiusia? 😛🤔