Nyt on pakko juoda alkoholia

Kaisanoasaa

Masentaa niin paljon mutta kalja auttaa. Kalja on hyvä lääke.

43

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Ei Pysty, ei Kykene.. Vedän Taas Varpisti Tänään YliAnnostuksen HunajaTeetä.. ;D

      .. Taitaa Jäärä PrismaPerjantaikin Väliin.. ;D.. Pitänee Tyytyä tekemään Pikainen TäsmäIsku johonkin PikkuKauppaan.. ;P

      • Aattelit sit juoda hunajatee humalaan xP


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Aattelit sit juoda hunajatee humalaan xP

        .. Ei Kait siitä voi Tulla, kuin "enintään" VesiMyrkytys ja/tai SokeriHjumala.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei Kait siitä voi Tulla, kuin "enintään" VesiMyrkytys ja/tai SokeriHjumala.. ;D

        Sokerijumala ;D
        Vettäki voi juoda liikaa?




      • NuuskaMuikkune
        AinaNorsu kirjoitti:

        Kunhan kiusin!
        Mikään ei voi olla liikaa.. ;D

        .. Menikö Sulla nyt noi Lauseet Väärään Järjestykseen?.. Tais Mennä.. ;D

        .. Ja Miks Sä Mua Kiusit?.. ;(


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Menikö Sulla nyt noi Lauseet Väärään Järjestykseen?.. Tais Mennä.. ;D

        .. Ja Miks Sä Mua Kiusit?.. ;(

        Tarkoituksella noinpäin.
        Eikä menny ;D😣
        Tuo salaista kaikkee voi kertoo 😂


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Tarkoituksella noinpäin.
        Eikä menny ;D😣
        Tuo salaista kaikkee voi kertoo 😂

        .. Noh, Kyllä se nyt Vuan on Niin.. Että Liika on Liikaa Kaikessa.. ;P

        .. Jopa Kiusimisessa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Kyllä se nyt Vuan on Niin.. Että Liika on Liikaa Kaikessa.. ;P

        .. Jopa Kiusimisessa.. ;D

        .. Ja Hyvinkin Voi.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Kyllä se nyt Vuan on Niin.. Että Liika on Liikaa Kaikessa.. ;P

        .. Jopa Kiusimisessa.. ;D

        En mä liikaa kait sua kiusi tai mistä mä sen tiiän.. 🤔


      • AinaNorsu kirjoitti:

        En mä liikaa kait sua kiusi tai mistä mä sen tiiän.. 🤔

        .. Kuhan Kiusin.. ;D

        #Helppo


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kuhan Kiusin.. ;D

        #Helppo

        Olenko mää helppo? 🤔


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Olenko mää helppo? 🤔

        .. Siis Takas Kiusiminen Oli Helppoa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Siis Takas Kiusiminen Oli Helppoa.. ;D

        Miksi sä kiusit mua takas? ;]
        Sori nyt ei enää pysty olla nauramatta😅
        *hillitte ittes*


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Miksi sä kiusit mua takas? ;]
        Sori nyt ei enää pysty olla nauramatta😅
        *hillitte ittes*

        .. Kujeilijalla iskee Helposti tuo Vaihde Silmään.. ;D

        .. Noh, Sano Se Sil.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kujeilijalla iskee Helposti tuo Vaihde Silmään.. ;D

        .. Noh, Sano Se Sil.. ;D

        Eli se on kanssa helppo nakki 😂
        En mä sano sille ;]


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Eli se on kanssa helppo nakki 😂
        En mä sano sille ;]

        .. No Niinpä.. ;D


    • viikonloppuna

      yhden tölkin vois juoda, ei enempää

    • kaljaonturmio

      Terveydenhuoltohenkilöstö voisi olla tuosta eri mieltä, hoitomuotona. Mutta jokainen hivuttaa itsensä tyylillään.

      • jotainrakentavaa

        mun kaverin terapeutti sano sille että kaljan juonti on hyvä asia koska se tarkottaa että se yrittää ajatella positiivisesti .. eli ei, terveyjejeofijöstö ei oo samaa mieltä kaikesta


      • kaljaonturmio
        jotainrakentavaa kirjoitti:

        mun kaverin terapeutti sano sille että kaljan juonti on hyvä asia koska se tarkottaa että se yrittää ajatella positiivisesti .. eli ei, terveyjejeofijöstö ei oo samaa mieltä kaikesta

        Virkarikokset ja/tai laiminlyönnit ovat toki mahdollisia siinäkin ammattikunnassa. Ja toisaalta urbaanilegendat myös... eli kaverin kaverin kaverille sanottiin sitätätä niin tottahan se on sinunkin kohdallasi.


      • Ei urbaani legenda, ei kaverin kaverin kaveri... silloinen läheinen kaveri ja se sai kun saikin tasapainosen elämän.. iha hyvä terapeutti ollu


    • ajattelinvaan

      Kyllä olut hyvää on. Perjantai on saunapäiväkin joten oluttä pitää juoda.

    • ahdistaa

      Kyllä. Toki alkoholeissa on eroja. Viinillä voi ilahduttaa sydäntään. Olut on muuten vaan hyvää ja sillä voi päästä pahimman yli. Myös krapulalääkkeeksi se on hyvä. Snapsi on kuin pieni ilon pilkahdus tai riemunkiljahdus ilman sen suurempaa syytä. Konjakilla voi järjestellä ajatuksiaan ja makustella ajatuksella että tässä minäkin vain elelen ja konjakkilasi on kädessä vaikka sydän on riekaleina. Sahdista tulee tunne että olen osa tätä ihmisten jatkumoa vaikka oma elämäni onkin mitätön. Merkkikohtaisiakin eroja on mutta en nyt mene niin pitkälle.

      • Lisäaineissa

        Joskus töiden päälle poikkesin joko oluella tai konjakilla ja juuri jakin kanssa aika pysähtyi. Minä, tuoli, pöytä, kiireetön kuparinkultainen tulppaanilasi, kuin vaikean mettätien päässä oleva lampi sekä hiljainen ajankohta. Maailma ulko-oven ulkopuolella, witut siitä. Tämä on nyt pieni keitaani.


    • Normaalinainen-

      Minua ei henkilökohtaisesti haittaa miehen oluen juonti jos muuten elämä on hyvissä omissa käsissä japitää itsestään huolen eikä soita yöllä että tule maksamaan taxi. Joka viikko ei voi juoda ja pitää olla muitakin harrastuksia. Jos kotona juo on ok, jos lähtee baariin joka viikonloppu niin ei kiinnosta sellainen mies. Se kumppani pitää kuitenin olla etusijalla eikä kaverit joiden kanssa kaljoittelee baarissa.

    • Yksilöitä

      Join viime viikonloppuna yhden tölkin tummaa Veikkoa, nyt täytyy laistaa jonkun aikaa olusia, ehkä joulun aikaan seuraavaksi?

    • Viinamies--

      Kepua juovat saavat pilluakin helposti.

      • Kepu pettää aina.


    • siedätyshoitoa

      Jospa yrittäisit sietää niin ikäviäkin tunnetiloja, ei siihen kuole. Elämässä on hyviä ja huonoja hetkiä, mutta ne menee ohi. Itsestä krapula on ikävin tunne, kun meinaa oksu tulla ja taas meinaa oksu tulla ja taas, silloin sitä on sitten hyvä olla.

      • yigi

        Kuinkahan monta vuotta pitää vielä odottaa, että tää hetki ja tunnetila vaihtuu. Alkoholin kanssa sentään pääsee edes hetkeksi itseltään karkuun. Muutenhan ätmin elämä on täysin merkityksetöntä paskaa, joka päättyy itsemurhaan tavalla tai toisella.


      • siedätyshoitoa
        yigi kirjoitti:

        Kuinkahan monta vuotta pitää vielä odottaa, että tää hetki ja tunnetila vaihtuu. Alkoholin kanssa sentään pääsee edes hetkeksi itseltään karkuun. Muutenhan ätmin elämä on täysin merkityksetöntä paskaa, joka päättyy itsemurhaan tavalla tai toisella.

        Jospa menisit sen kaljanjuonnin sijaan itsesi kanssa mielenterveydelliseen hoitoon, niin näkisit varmasti elämän toisin silmin. Mä en ymmärrä näitä ätmi ja ytmi juttuja yhtään.


      • bihb
        siedätyshoitoa kirjoitti:

        Jospa menisit sen kaljanjuonnin sijaan itsesi kanssa mielenterveydelliseen hoitoon, niin näkisit varmasti elämän toisin silmin. Mä en ymmärrä näitä ätmi ja ytmi juttuja yhtään.

        Mitäs luulet onko käyty ja oliko hyötyä? Huuhaahoitoja, joilla saa kyllä lopunkin terveytensä menemään pöntöstä alas. Ei ne silmät siitä vaihdu, vaikka mitä tehtäisiin. Jos et ymmärrä, niin kannattaa sitten varmaan perehtyä asiaan ennen kuin kommentoi.


    • viinamies

      Viinaa pitää juoda. Ei juo ei tapaa naisia eikä voi perustaa koskaan omaa perhettä.
      Raittiit miehet jäävät yksin.

      • katkaisuhoitoon

        Niin jää alkoholistitkin viinapullonsa kera, mutta onhan se viinapullo sentään jota suukotella, ottaa kainaloon ja kaulailla joka päivä, kunnes rahat loppuu ja on pakko mennä


      • Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla ja homous lyömällä.


    • pitkätukka-68

      Onhan noissa kokouksissakin tullu käytyä. Yks minkä siellä kuullun jutun kanssa olen samaa mieltä: »Mikään ongelma ei ole niin iso, etteikö sitä saisi suuremmaksi juomalla».

    • Kaisanoasaa

      Sairas karapula. Henki meinas lähtee kun hain äskn kaupasta lisää olutta ja ruokaa. Kyllä on kunto mennyt huonoksi, sen oikein tuntee kun henkästyy jo rappusia kävellessä.

    • sitäkaljapullonpohjalle

      Mä taidan lähteä nyt sinne pyörälenkille sen kaljanjuonnin sijaan. Mieti sinäkin muuta toimintaa ja elämää sen sijaan älä

    • mä tossa just vetäsin leijona shotin kahvin kanssa,taidampa ottaa toisen.

    • ViinaÄtmi

      Mitä sää kaljaa juot. Juo kuule imelän makeaa likööriä, niin menee naamakin imelän makeaan irvistykseen ja varmana saat naisia ja pillua.
      Naiset kun ajattelee, että voi kun ihana viinamies ja ihana viina irvistys naamalla, tolle pitää antaa pillua.

    • Se on hyvä lääke, mutta huono olo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe