Oletko pussannut ketään viikonloppuna?

Kaikysyäsaa

Vai etkö ole??????

18

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ei kannata. Voi loikata tämä bakteeri, ja sitten on pusukohdekin kipeänä :(

      • Ananias.Palstamäki

        Suudellessa sekoittuu bakteerikanta, ja se parantaa vastustuskykyä. Tietenkin on olemassa myös mielihyväaspekti, mieluisan suutelukumppanin kanssa pääsee hipaisemaan taivasta.


      • Toivottavasti paranet pian, että ei ole jostain keuhkokuumeen jälkitilasta pussaamiselle esteitä. Itse en ole pusssanut koko vuonna. Kaksi kertaa on tehnyt mieli pussata: yhden kerran kirkossa yhtä nuorta naista helmikuussa ja maaliskuussa naistenpäivänä 8.3. teki mieli pussata yhtä toista nuorta naista. En ole kertonut kummallekaan naiselle pussaamishaluistani. Sen ensimmäisen puhelinnumero minulla on ja hän on käynyt kerran luonani. En kyllä voi sanoa itseäni oikein naistenmieheksi. Oletko sinä suudellut tänä vuonna?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Suudellessa sekoittuu bakteerikanta, ja se parantaa vastustuskykyä. Tietenkin on olemassa myös mielihyväaspekti, mieluisan suutelukumppanin kanssa pääsee hipaisemaan taivasta.

        Voi siitä saada pusutaudinkin, siis kunnon kurkkutulehduksen.
        Mielihyvästä voi mennä hammas rikki...ikuinen muisto etuhampaassa, lohkesi pala. Oma vika.

        (naurua)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Toivottavasti paranet pian, että ei ole jostain keuhkokuumeen jälkitilasta pussaamiselle esteitä. Itse en ole pusssanut koko vuonna. Kaksi kertaa on tehnyt mieli pussata: yhden kerran kirkossa yhtä nuorta naista helmikuussa ja maaliskuussa naistenpäivänä 8.3. teki mieli pussata yhtä toista nuorta naista. En ole kertonut kummallekaan naiselle pussaamishaluistani. Sen ensimmäisen puhelinnumero minulla on ja hän on käynyt kerran luonani. En kyllä voi sanoa itseäni oikein naistenmieheksi. Oletko sinä suudellut tänä vuonna?

        Yritäpäs nyt päästä pussaamaan jotain pikku maatuskaa, kyllä siitä kiva olo tulee.

        Saanko jättää vastaamatta kysymykseen? :)


      • sitä.odotellessa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi siitä saada pusutaudinkin, siis kunnon kurkkutulehduksen.
        Mielihyvästä voi mennä hammas rikki...ikuinen muisto etuhampaassa, lohkesi pala. Oma vika.

        (naurua)

        Voivoi, kyllä suudelmista saa positiivisiakin fiilareita.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Yritäpäs nyt päästä pussaamaan jotain pikku maatuskaa, kyllä siitä kiva olo tulee.

        Saanko jättää vastaamatta kysymykseen? :)

        misspönttöuuni: "Yritäpäs nyt päästä pussaamaan jotain pikku maatuskaa, kyllä siitä kiva olo tulee. Saanko jättää vastaamatta kysymykseen? :) "

        Saat jättää vastaamatta. Minä en maatuskoita pussaa, sillä se tarkoittaa vähän vanhempaa naista. Nuoremmista naisista olen kiinnostunut. Viime vuonna minua lähestyi venäläinen lukiolainen. Maaliskuussa 2017 hän tarjosi ihastuneena puhelinnumeroaan, mutta en ottanut sitä vastaan. Kenties olisi viime vuonna muuten saattanut pussata lukion kolmasluokkalaista, joka oli jo 18-vuotias, mutta kaikkea muuta kuin maatuska. Kyllä minä joskus olen pussannut jotakin naista, mutta tarkoitus ei ole niin hakea niitä suudelmia miltään maatuskoilta. Mitä sillä maatuskalla tarkoitat?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        misspönttöuuni: "Yritäpäs nyt päästä pussaamaan jotain pikku maatuskaa, kyllä siitä kiva olo tulee. Saanko jättää vastaamatta kysymykseen? :) "

        Saat jättää vastaamatta. Minä en maatuskoita pussaa, sillä se tarkoittaa vähän vanhempaa naista. Nuoremmista naisista olen kiinnostunut. Viime vuonna minua lähestyi venäläinen lukiolainen. Maaliskuussa 2017 hän tarjosi ihastuneena puhelinnumeroaan, mutta en ottanut sitä vastaan. Kenties olisi viime vuonna muuten saattanut pussata lukion kolmasluokkalaista, joka oli jo 18-vuotias, mutta kaikkea muuta kuin maatuska. Kyllä minä joskus olen pussannut jotakin naista, mutta tarkoitus ei ole niin hakea niitä suudelmia miltään maatuskoilta. Mitä sillä maatuskalla tarkoitat?

        No ihan vaan mukavaa naista, en mitään mummelia heh...Se oli vain sellainen kielikuva, johan mie tiedän, että sinä nuorista tykkäät... : )

        Maatuska on meillä päin vähän sellainen hellittelysana.


      • sitä.odotellessa kirjoitti:

        Voivoi, kyllä suudelmista saa positiivisiakin fiilareita.

        Mutta ei niin kovaa saa, että joutuu ottamaan tekarit sen jälkeen :)

        pitää silleen vähän hillitä...heh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ihan vaan mukavaa naista, en mitään mummelia heh...Se oli vain sellainen kielikuva, johan mie tiedän, että sinä nuorista tykkäät... : )

        Maatuska on meillä päin vähän sellainen hellittelysana.

        "Maatuska on meillä päin vähän sellainen hellittelysana."

        Yksi opettaja kertoi joskus koulussa, että hän käytti tuttavansa vaimosta tuota sanaa Venäjällä. Tuttava loukkaantui siitä, että hänen vaimoaan sanottiin vanhaksi naiseksi tai jonkinlaiseksi äidiksi. Semmoista sisäistä puunukkea se myös tarkoittaa. Maatuska (ven. матрёшка, matrjoška) on matkamuistona tunnettu venäläinen sisäkkäisten hahmojen muodostama puunukke. Suomen sana maatuska perustuu venäjän kielen äiti-sanan hellittelymuotoon, joka kuitenkin Venäjällä ymmärretään kirjaimellisesti, eikä siis tarkoita siellä puunukkea. Joten et täysin ole väärässä hellittelysanan käytön suhteen, mutta en kyllä puhuisi äitihenkilön pussaamisesta, jos ei ole kyse omasta äidistä??


    • aitoriitta

      En ole, koska mies on matkalla. Miten on mies, pärjäätköhän sinä siellä? Olen huolissani, minä myös, sinusta. Onko sinulla kaveria, jolle soittaa? Vaikutat vähän apealta. mutta enhän yhtään tiedä, minkälaista elämäsi on. Toivottavasti pärjäät ja sinulla on verkostoa. Uskon, että sinulla on mutta olet ehkä huono pitämään yhteyttä. En pysty auttamaan sinua mutta ajattelen lähinnä sinun olotilaasi välillä. Välitän sinusta lähimmäisenä. Osaathan pitää huolta itsestäsi?

    • En. Enkä myöskään yli kuutensataan viime viikonloppuun.

    • Ei ole ollut tarvis pussata ketää hetkeen :D

    • Poskipusu ois mukava, ei tarvis hinkata huulia yhteen

    • Ky__i

      En .. likainen homma 🤢

    • minäpoikapussaan

      Olen viikonloppuna, viikolla, arkena ja pyhänä...lisäksi olen suudellut tai pussannut, autossa, mökillä, pihalla, kellarissa, saunassa, veneessä, vedessä, keittiössä, hikisenä, unisena, aamulla, illalla, yöllä, toisten nähden, pimeässä, salaa, humalassa, selvinpäin, töissä, vapaalla, ravintolassa, ravintolan takapihalla, etupihalla, yläkerrassa, parvekkeella.....

    • RumaÄtmi

      En ole koskaan pussannut ketään, enkä koskaan tule ketään pussaamaan.
      Sitäpaitsi ei yksikään nainen nyt rumaa miestä pussaa.
      Ajatelkaapa komeaa miestä, kun nainen huulet törröllään tuppaa komean miehen naamalle pussaamis tarkoituksessa.
      Ajatelkaapa, että tämän naisen suu ei ole ihan parhaassa hapessa ja hirveä löyhkä leijuu naisen uloshengityksessä.
      Nainen vaatii saada suudella komeaa miestä, mutta kuka nyt haluaisi suudella naista, jonka suu haisee järkyttävän pahalle.

    • Itsasticker

      Pussasin kättäni muistaessani Jeesuksen. Ja kuinka ihme olenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe