AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Hyviä öitä sinne :D
- Se ois kyllä ihan kiva nähdä.
Oikeastaan noistakin taitaa olla videoita ja monet vetoo kiireisiin tai ei vain saa halata mutta kahvilassa tuskin kenelläkään on kiire siellä vois tulla paremmat reaktiot.Varmasti monet aatteleekin että varastetaan jotain. - Erikoiskahvilat on taas hieman kauempana ja sinnekkin lähtee mieluusti hyvässä seurassa :D
Selvää ihmistä ois kyl tosiaan kivempi halata.
Kahvilassa ku olis ja huomais esim joku tuijottaa niin ei mulla ainakaan tulis mieleen mennä jutteleen tai kyselee mitään. - Istahtaa täällä hetkeksi kahviloihin.
Nämä juopot sinne lykkii kun muualla ei ole paikkaa. Se on kaukana ihanuudesta.
En nyt mäkään mikään city ihminen ole mutta nuo tulee vastaan aikalailla tai sitten liian nuoria :D - Missä on ihania miehiä?
Olen vain sokea kait :D - ”Kun yksi syntipukki lähtee, työyhteisö valitsee seuraavan”
Kieltämättä tuota huomaa joka paikassa.
Huomasin kerran ittekin tälläsen tilanteen ja yksi henkilö totes sitten että
''joku ei vakituinen sotkee asiat''.
Ei voinut olla sanomatta mitkä muut vois olla myös syitä. - Voishan se insinöörisetäkin ottaa vähän rennommin. :D
- hahaha :D
aika hyviä molemmat.
Tykkäsin tosta paksu nahka kohdasta :D - En harrasta :P
Runot on kyllä kauniita. - Musta taas sellainen ihminen on tylsä joka on liian tosikko. Ei osaa ottaa huumorilla mitään.
Ei puhu paljon mitään.
Oli vielä joku muukin mutta se sana ei vain nyt tule mieleen. Voisiko sanoa että liian nenäkäs sellaisten kans ei vain viihdy.
Perfectionistit. :p - Luulisi että täälläkin joku jokaiselle tai sitten ei. Esteitä on kaikenlaisia. :P
- Eipä toi rapu kyllä oikein sopinu mulle.
Härkä kun olen :P - Ei tarvi sellasta kyl pelätä.
Varovainen joka tapauksessa olen.
Parkkeeraan autoni hyvin valaistulle alueelle.
Kannan aina puhelinta mukanani.
Lukitsen öisin myös ikkunat, vaikka yö olisi kuuma.
Pihassani on valot yölläkin < (Pitääkö päivälläkin olla pihassa valot?)
Numeroani ei löydy numerotiedustelusta
Katson, miten pukeudun
Tapaan aina treffikumppanini ensimmäistä kertaa julkisella paikalla. - Näen omituisia unia niinkuin kaikki muutkin.
Ne on niitä mitä kukaan muu ei ymmärrä. :) - Tiedä sitten mikä vaikuttaa :D
Hauska vaa tehdä noita. - Joskus se ikävöintikin saa päätöksen.
- Ei+sitä+tosissaan+otakkaan+mutta+miettii+sillai+että+mistä+niitä+olis+voinut+tulla+:D
Testit+on+vain+testejä+kuka+niitä+nyt+vakavissaan+tekee.
Veikkaan+että+tässäkin+testissä+saattaa+olla+vain+yksi+tie+saada+se+100%+:D - Olet+95+%+täydellinen.
Varmaan+tuli+ne+miinus+pisteet+kehonrakenteesta+ja+pituudesta+ehkä+joku+muukin.+:D+Epäilen. - En tosiaan pääkaupunkiseudulta ole.Länsi-Suomalainen. Ei aina toki nyt noin kylmä aina ole.
Pitää itekkin nyt ''raahautua'' tapaamaan opettajaa koululle.Ei nyt jutella mistään vakavista asioista kunhan nyt tekis asiat sellaseksi helpottavaksi koulu hommat ettei tuu ongelmia liian myöhemmin. sellasia hyviä muutoksia kun kelankin kanssa pitää olla tarkka.
Tällä kertaa löytyy motivaatioo jatkaa tätä koulua kun on löytänyt perjatteessa oman kiinnostuksensa alalta.Mulla on sellasia tuttuja että tulee vain moikattua kun nähdään mutta juteltua ei tuu kun ei tunnu siltä että heitä kiinnostais kuulumiset yms syvälliset keskustelut.
Pidän väreistä ja se että on viileät kelit.Kevät taasen kun lumet alkaa sulaa. :D - No se on kyllä totta. :P