Unelmien vaimo-testi

"Olet 100 % täydellinen vaimo!"

Olen. IS:n testi väittää. Tuosta voitte testata oman täydellisyytenne.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005848093.html

"IS:n verkkokysely selvitti, millainen on unelmien vaimo. Yli 27 000 ihmistä vastasi kyselyyn. Selvisi, että unelmien vaimo pitää lapsista, hän viihtyy perheen seurassa, ja on vartaloltaan sopusuhtainen.
Suurin osa vastaajista halusi unelmavaimoltaan seksiä vähintään kerran viikossa. Lapsista pitäminen oli todellinen merkkipaalu – 92 prosenttia sanoi tämän olevan vaimon unelmaominaisuus. "

Kyllä ei naiset osaa mitään miehiä paremmin.
481168
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 48

Vanhimmat

En+saanut+kuin+98%.

1Äänestä
  • Minäkään+en+saanut+kuin+98%,+mutta+minä+olen+mies,+joten+varmaan+pituudesta+tippui+pisteet.+Olen+yli+185+cm+vaihtoehdosta+eli+olen+194+cm+pitkä+mies.+Lisäksi+opiskelijatuloilla+olen+alle+2000+euron+tulotasolla+kuukaudessa.+Lisäksi+en+ollut+seksuaalisesti+hirvittävän+aktiivinen+varsinkaan+miesten+kanssa.+Se+on+nolla+tasoa+miesten+suhteen,+joten+olisin+vaimona+varsinainen+pihtari!+:)++Nämä+kolme+tekijää+tiputtivat+unelmien-vaimo-testi+tulostani.+Mutta+kiva+oli+saada+tulokseksi+98%!+:)

Äänestä

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Minäkään+en+saanut+kuin+98%,+mutta+minä+olen+mies,+joten+varmaan+pituudesta+tippui+pisteet.+Olen+yli+185+cm+vaihtoehdosta+eli+olen+194+cm+pitkä+mies.+Lisäksi+opiskelijatuloilla+olen+alle+2000+euron+tulotasolla+kuukaudessa.+Lisäksi+en+ollut+seksuaalisesti+hirvittävän+aktiivinen+varsinkaan+miesten+kanssa.+Se+on+nolla+tasoa+miesten+suhteen,+joten+olisin+vaimona+varsinainen+pihtari!+:)++Nämä+kolme+tekijää+tiputtivat+unelmien-vaimo-testi+tulostani.+Mutta+kiva+oli+saada+tulokseksi+98%!+:)

Vaikutatkin niin naiselta kuin vaan mies voisi olla, ei pahalla mutta näin se on.

Äänestä

• dppprr kirjoitti:

Vaikutatkin niin naiselta kuin vaan mies voisi olla, ei pahalla mutta näin se on.

Kiitos mielipiteestäsi, mutta olen lähes kaksi metrinen hivenen karvainen mies, jolla ääniala on basso. Livenä minua pidetään kyllä ihan miehenä.

Äänestä

tinderiläiset ns naiset ja korkeastikoulutetut tinderinaiset ei halua olla vaimoja ja he eivät testiä tee kun ei heistä ole edes huonoksi vaimoksi

Äänestä

En uskalla tehdä. Ois järkytys kuulla olevansa vaimoainesta.

Äänestä
  • Tein+kuitenkin,+ja+tätähän+mä+pelkäsin:»Olet+100+%+täydellinen+vaimo!+»Ei+haitannut+edes+185+cm+pituus.Mut+jätkät+hei,+en+mä+teille+suostu.+En+perkele.

Äänestä

• Rajoittunut.

Äänestä

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Tein+kuitenkin,+ja+tätähän+mä+pelkäsin:»Olet+100+%+täydellinen+vaimo!+»Ei+haitannut+edes+185+cm+pituus.Mut+jätkät+hei,+en+mä+teille+suostu.+En+perkele.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.htmlTee+tuo+miesversio+ja+katso+saatko+miesvastauksilla+samat+100+%+(+olet+täydellinen+mies)?

Äänestä

https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.htmlTee+tuo+miesversio+ja+katso+saatko+miesvastauksilla+samat+100+%+(+olet+täydellinen+mies)?

»Olet+98+%+täydellinen+mies!»Olen+siis+parempi+vaimona+kuin+miehenä+:(

Äänestä

»Olet+98+%+täydellinen+mies!»Olen+siis+parempi+vaimona+kuin+miehenä+:(

Minä+olin+miehenä+ja+naisena+samat+98%.+Ehkä+miehenä+pitäisi+olla+korkeampi+tulotaso+kuin+naisena.+Jotain+eroa+niissä+siis+on!

Äänestä

Minä+olin+miehenä+ja+naisena+samat+98%.+Ehkä+miehenä+pitäisi+olla+korkeampi+tulotaso+kuin+naisena.+Jotain+eroa+niissä+siis+on!

Koitin+noita+vaihtoehtoja,+eikä+miehen+tulotaso+ainakaan+vaikuttanut+ollenkaan.+Eniten+tuli+plussaa+jos+käytti+alkoholia+ja+halusi+seksiä+joka+päivä+(ja+huonot+jollei+käyttänyt+eikä+halunnut).Onnistuin+olemaan+40+%+ihannemies.+Jos+lisäsi+alkoholin+tai+seksin+(joka+päivä)+prosentit+nousi+61:een.+Jos+laittoi+molemmat,+niin+oli+jo+83+%.Kaljusta+jos+vaihto+hiukset+vaaleaksi+40+%+-»+83+%Kaljusta+ruskeisiin+tai+punertaviin+hiuksiin+40+%+-»+61+%Mustat+hiukset+on+yhtä+huono+kuin+kalju.40+%+mies+ei+parane+tai+huonone+tykkää+hän+sitteen+lapsista+tai+elukoista+tai+vaikka+molemmista.Kaikkia+mahdollisia+en+jaksanut+koittaa,+mutta+on+tuo+tekijän+(Lauri+Nuoska)++logiikka+ihan+omanlaistaan.+Liekö+hänen+omat+mielipiteet.

Äänestä

Koitin+noita+vaihtoehtoja,+eikä+miehen+tulotaso+ainakaan+vaikuttanut+ollenkaan.+Eniten+tuli+plussaa+jos+käytti+alkoholia+ja+halusi+seksiä+joka+päivä+(ja+huonot+jollei+käyttänyt+eikä+halunnut).Onnistuin+olemaan+40+%+ihannemies.+Jos+lisäsi+alkoholin+tai+seksin+(joka+päivä)+prosentit+nousi+61:een.+Jos+laittoi+molemmat,+niin+oli+jo+83+%.Kaljusta+jos+vaihto+hiukset+vaaleaksi+40+%+-»+83+%Kaljusta+ruskeisiin+tai+punertaviin+hiuksiin+40+%+-»+61+%Mustat+hiukset+on+yhtä+huono+kuin+kalju.40+%+mies+ei+parane+tai+huonone+tykkää+hän+sitteen+lapsista+tai+elukoista+tai+vaikka+molemmista.Kaikkia+mahdollisia+en+jaksanut+koittaa,+mutta+on+tuo+tekijän+(Lauri+Nuoska)++logiikka+ihan+omanlaistaan.+Liekö+hänen+omat+mielipiteet.

Juu, nuo edelliset siis unelmamiestestistä.

Äänestä

Jossain selitettiin, että se perustui johonkin kyselyihin - mitä ihannevaimolta tai ihannemieheltä haluttiin! Itse esimerkiksi olen ruskeahiuksinen, joten en voinut vastata vaaleahiuksista vaihtoehtoa. Ilmeisesti monet naiset eivät pidä kaljuista miehistä, mutta poikeuksiakin on? Sitä paitsi kaljuilla miehillä on kuulema keskimääräistä korkeampi testosteronitaso, jos he ovat nuoria kaljuja miehiä??

Äänestä

Olet+95+%+täydellinen.Varmaan+tuli+ne+miinus+pisteet+kehonrakenteesta+ja+pituudesta+ehkä+joku+muukin.+:D+Epäilen.

1Äänestä
  • Mutta olet sä silti söpö! <3

Äänestä

• Ei sitä kannatan niin tosissaan ottaa. Itse tein sen kyllä testin uteliaisuudesta, vaikka olen mies. Ei kannata tavoitella täydellisyyttä vaan jonkinlaista onnellisuutta ja hyvää oloa?

Äänestä

• miksi pituudesta olisi tullut ja tosi monelle miehelle käy hyvin tukevahkokin.

Äänestä

• rrffgt kirjoitti:

miksi pituudesta olisi tullut ja tosi monelle miehelle käy hyvin tukevahkokin.

Itse olen 194 cm ja 106 kiloa. En innostu oikein alle 150 senttimetrisestä naisesta tai painavammasta naisesta kuin itse olen. Kyllä sillä pituudella on väliä, mutta vain kerran elämässäni olen kiinnostunut treffeistä alle 150 cm naisen kanssa. Oma pituus vaikuttaa siihen, että mieluummin valitsee n. 170 senttimetrisen naisen. Myös yli 190 senttimetriset naiset ovat vähän vierastuksen kohteena, mutta vähän alle 190 senttimetrinen nainen sopii vielä vallan hyvin. Naisella saa olla ystävänä ylipainoa, mutta seurustelukumppaniksi en oikein todella tuhteja tyttöjä ottaisi. On siis sillä pituudella merkitystä (ei alle 150 juurikaan ja ei juuri yli 190 senttimetrisiä naisia); myös paino pitäisi olla naisella mieluutin jossain 40-110 kg välillä, sillä vähemmmän painavat ovat liian pieniä ja itseäni painavammat liian kookaita.

Paino ei ratkaise ihmistä, mutta jos minulla on vaimo niin olen melko varma hänen olevan 150-190 cm välillä pituudeltaan ja painoltaan 40-109 kiloa. Pari naistuttavaani taitaa painaa enemmän kuin tuon 109 kiloa, joten en ystävinä tai tuttavina heitä torju, mutta vaimovaihtoehtoina teen niin.

Äänestä

Ei sitä kannatan niin tosissaan ottaa. Itse tein sen kyllä testin uteliaisuudesta, vaikka olen mies. Ei kannata tavoitella täydellisyyttä vaan jonkinlaista onnellisuutta ja hyvää oloa?

Ei+sitä+tosissaan+otakkaan+mutta+miettii+sillai+että+mistä+niitä+olis+voinut+tulla+:DTestit+on+vain+testejä+kuka+niitä+nyt+vakavissaan+tekee.Veikkaan+että+tässäkin+testissä+saattaa+olla+vain+yksi+tie+saada+se+100%+:D

Äänestä

• AinaNorsu kirjoitti:

Ei+sitä+tosissaan+otakkaan+mutta+miettii+sillai+että+mistä+niitä+olis+voinut+tulla+:DTestit+on+vain+testejä+kuka+niitä+nyt+vakavissaan+tekee.Veikkaan+että+tässäkin+testissä+saattaa+olla+vain+yksi+tie+saada+se+100%+:D

AinaNorsu:+"Veikkaan+että+tässäkin+testissä+saattaa+olla+vain+yksi+tie+saada+se+100%+:D"En+ole+niinkään+varma,+sillä+jotkut+vastaukset+saattavat+olla+melko+neutraaleja.+Esimerkiksi+tulot+ja+pituus+eivät+esimerkikisi+vaikuta+mitenkään+siihen.+Itse+esimerkiksi+ilmoitin+pituudeksi+todenmukaisesti+miehen+pituuteni+eli+olin+yli+185+senttimetriä,+mutta+siitä+huolimatta+tuli+tulokseksi+98%.+Ratkaiseva+oli+se,+että+kuinka+paljon+antaa+avioliitossa+seksiä.+Siinä+en+miehenä+antaisi+ollenkaan+miehelle,+joten+vastasin+lähemmäs+nolla+tason+mukaan.+Jos+olisin+siinä+vastannut,+että+ainakin+kerran+viikossa+tai+jotain+sen+suuntaista+-+niin+varmasti+olisin+ollut+joko+99%+tai+jopa+100%+"ihanne+aviovaimona"?Ihanne+en+myöskään+ollut+siinä+kohdassa,+että+ilmoitin+tulokseni+alle+2000+euroa+kuukausituloa.+Sekään+ei+ilmeisesti+paljon+vaikuta+lopputulokseen,+mutta+seksinpihtaaminen+ilmeisesti+vaikuttaa?

Äänestä

• AinaNorsu kirjoitti:

Tein+sen+uudelleen+muuten+paitsi+muuttamalla+sen+seksimäärä+kohdan+ja+sain+ihan+saman+tuloksen.+Lisäksi+samoilla+vastauksilla,+mutta+seksiä+naisen+kanssa+1-3+kertaa+viikossa+sain+alla+olevalla+mieskyselyllä+sain+ihan+saman+98+%+tuloksen.+En+tiedä+logiikkaa,+mutta+vastasin+rehellisesti.+Nähtävästi+tuo+seksi+kohdat+ei+niin+paljon+vaikuta+ja+sanoin+ei+paino/pituus.https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html

Äänestä

Tein+sen+uudelleen+muuten+paitsi+muuttamalla+sen+seksimäärä+kohdan+ja+sain+ihan+saman+tuloksen.+Lisäksi+samoilla+vastauksilla,+mutta+seksiä+naisen+kanssa+1-3+kertaa+viikossa+sain+alla+olevalla+mieskyselyllä+sain+ihan+saman+98+%+tuloksen.+En+tiedä+logiikkaa,+mutta+vastasin+rehellisesti.+Nähtävästi+tuo+seksi+kohdat+ei+niin+paljon+vaikuta+ja+sanoin+ei+paino/pituus.https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html

Tiedä sitten mikä vaikuttaa :D
    Hauska vaa tehdä noita.

Äänestä

• AinaNorsu kirjoitti:

Tiedä sitten mikä vaikuttaa :D
    Hauska vaa tehdä noita.

Hyvää yötä! Mitä unia näet? Eilen näin unta, että tein testamentin. Kummityttö sai miljoonan testamentissani ja paras kaveri myös miljoonan. Heräillä minulla ei sellaisia rahoja tietysti ole, mutta mitäkähän unia sitä seuraavana yönä taas näkee! :)

Äänestä

Hyvää yötä! Mitä unia näet? Eilen näin unta, että tein testamentin. Kummityttö sai miljoonan testamentissani ja paras kaveri myös miljoonan. Heräillä minulla ei sellaisia rahoja tietysti ole, mutta mitäkähän unia sitä seuraavana yönä taas näkee! :)

Näen omituisia unia niinkuin kaikki muutkin.
    Ne on niitä mitä kukaan muu ei ymmärrä. :)

Äänestä

• AinaNorsu kirjoitti:

Näen omituisia unia niinkuin kaikki muutkin.
    Ne on niitä mitä kukaan muu ei ymmärrä. :)

Minä olin viime yönä jossain tärkeässä kansainvälisessä projektissa unessa. Siitä ei saanut oikein mitään selvää, mutta oli valtionpäämiestasoa ja kansainvälisesti tärkeä. Meni projektin suomalaisten kanssa kokousta pitäen. Ilmeisesti aloin jossain vaiheessa ymmärtämään, että kyseessä jotain sangenkummallista. MInkälaisia ne omituiset unesi ovat? Olen utelias.

Äänestä

"Kyllä ei naiset osaa mitään miehiä paremmin."

En ymmärtänyt logiikkaasi. Selitätkö hieman.

Äänestä

Sain+samat+piteet+kuin+aiemmasta+"täydellinen+mies"-+testistä,+eli+98%..Mun+pitäs+varmaan+naida+itteni..kosinta+ainakin+tulis+yllärinä..

Äänestä
  • Joo, nää oli tasa-arvoiset testit. Tismalleen samat kysymykset ja samat tulokset sukupuolesta riippumatta.

Äänestä

Itekin+oon+testin+mukaan+100%+täydellinen+vaimo.+So+what,+mitä+mä+semmosella+testitulokselle+teen.+En+ymmärrä.+Paljon+tärkeempää+oliis+löytää+hyvät+pisteet+saava+mies.

Äänestä
  • Juu tätähän ne naiset koko ajan tekevät: ei väliä sillä mitä itse pystyy tarjoamaan, mutta kumppaniksi pitää saada täydellinen mies.

1Äänestä

• h567jh67 kirjoitti:

Juu tätähän ne naiset koko ajan tekevät: ei väliä sillä mitä itse pystyy tarjoamaan, mutta kumppaniksi pitää saada täydellinen mies.

Niin se on. Ittellä ei niin väliä juu.

Äänestä

• Siis+häh?+Tehän+ootte+niitä+tasoteorioiden+toitottajia.+Jos+mun+testitulos+on+täydellinen,+niin+enkös+mä+oo+täydellinen+ja+eikös+mun+kuulu+saada+mies,+jonka+testituos+on+kanssa+täydellinen.+Jos+ottasin+vaikka+miehen,+jonka+testitulos+on+80%+niin+eikös+meiän+suhteella+oo+20%+in+mahollisuus+kaatua+ja+juurikin+miehen+takia,+juurisyy+niinu+joku+täällä+toitottaa.

Äänestä

• enymmärräpäivä kirjoitti:

Siis+häh?+Tehän+ootte+niitä+tasoteorioiden+toitottajia.+Jos+mun+testitulos+on+täydellinen,+niin+enkös+mä+oo+täydellinen+ja+eikös+mun+kuulu+saada+mies,+jonka+testituos+on+kanssa+täydellinen.+Jos+ottasin+vaikka+miehen,+jonka+testitulos+on+80%+niin+eikös+meiän+suhteella+oo+20%+in+mahollisuus+kaatua+ja+juurikin+miehen+takia,+juurisyy+niinu+joku+täällä+toitottaa.

Sanoit+että+ei+sinua+ei+itseäsi+liikuta+että+sait+hyvät+pisteet.+Entä+jos+olisitkin+saanut+vain+40%,+olisitko+silloinkin+sanonut+"so+what,++paljon+tärkeempää+oliis+löytää+hyvät+pisteet+saava+mies."?+Luultavasti+olisit.+Mutta+tuo+asenne+varmistaa+sen+että+jos+nyt+oletkin+100%+lähinnä+sattumalta,+niin+se+ei+ole+sinulle+merkittävä+asia+että+pysyt+siinä+100%+tai+ettei+ainakaan+paljon+putoaisi.

Äänestä

Minäki++oon+näköjään+100%+unelmavaimo.Harmi+ettei+mieheni+ole+unelmamies...+Osta,+myy,+vaihda,+anyone?

Äänestä
  • Mies vaihtoon vaan, miksi tyytyisit vähempään kuin unelmiesi kumppaniin? Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Äänestä

Tuo on taas niitä turhia kyselyitä . Unelma nainen on sellainen joka ei ole jännämiehen käyttämä.

1Äänestä

.. Mutta Missä On.. Sielujen&Syrämien Kumppanuus Asiat jne.?.. ;(

Äänestä

Jos minä teen ton, niin yritän tahallani saada niin pienet pojot kuin mahdollista.
Kokeillaanko, kuka pystyy vetää pohjanoteerauksen?

Äänestä

jo+on+markkinat+minun+unelma+naiseni+olisi+91%+sesti+unelmien+vaimo+ja+toinen+on+83%+sesti+eli+en+saa+koskaan+unelmien+vaimoa

Äänestä

Olet+95+%+täydellinen+vaimo!+Mjaa.

Äänestä

Vaikka tuon täyttäisi miten "kelvottomasti" tahansa, on aina jonkun unelmavaimo. Sinänsä ihan opettavainen testi ;D

Äänestä

Tuli...testi...
98/prossaa...
Eli aikas hyvin...👍

Äänestä

95+%++naurettava+testi+🤔

Äänestä

Sain+tästäkin+98%.+Sitä+kyllä+ihmettelen+ettei+tuossa+kysytty+mitään+käyttöasteesta+koska+eihän+nainen+voi+olla+unelmien+kumppani+jos+sillä+on+paljon+aikaisempia+suhteita.

Äänestä

100%+vaimoainesta+ja+98%+miehenä.

Äänestä

Mä+sain+95%+vaikka+laitoin+että+ei+lapsia+ja+juon:D

Äänestä
Aloittaja

Nämä epäloogiset testit jäljittelevät loistavasti oikean elämän parinvalintaprosesseja. Kysellään kaikenlaista joutavanpäiväistä ikään kuin sillä olisi jotain merkitystä vaikka ei ole.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

scrg kirjoitti:

"Olet 100 % täydellinen vaimo!"

Olen. IS:n testi väittää. Tuosta voitte testata oman täydellisyytenne.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005848093.html

"IS:n verkkokysely selvitti, millainen on unelmien vaimo. Yli 27 000 ihmistä vastasi kyselyyn. Selvisi, että unelmien vaimo pitää lapsista, hän viihtyy perheen seurassa, ja on vartaloltaan sopusuhtainen.
Suurin osa vastaajista halusi unelmavaimoltaan seksiä vähintään kerran viikossa. Lapsista pitäminen oli todellinen merkkipaalu – 92 prosenttia sanoi tämän olevan vaimon unelmaominaisuus. "

Kyllä ei naiset osaa mitään miehiä paremmin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu