Unelmien vaimo-testi

"Olet 100 % täydellinen vaimo!"

Olen. IS:n testi väittää. Tuosta voitte testata oman täydellisyytenne.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005848093.html

"IS:n verkkokysely selvitti, millainen on unelmien vaimo. Yli 27 000 ihmistä vastasi kyselyyn. Selvisi, että unelmien vaimo pitää lapsista, hän viihtyy perheen seurassa, ja on vartaloltaan sopusuhtainen.
Suurin osa vastaajista halusi unelmavaimoltaan seksiä vähintään kerran viikossa. Lapsista pitäminen oli todellinen merkkipaalu – 92 prosenttia sanoi tämän olevan vaimon unelmaominaisuus. "

Kyllä ei naiset osaa mitään miehiä paremmin.

48

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

      En saanut kuin 98%.

      • Minäkään en saanut kuin 98%, mutta minä olen mies, joten varmaan pituudesta tippui pisteet. Olen yli 185 cm vaihtoehdosta eli olen 194 cm pitkä mies. Lisäksi opiskelijatuloilla olen alle 2000 euron tulotasolla kuukaudessa. Lisäksi en ollut seksuaalisesti hirvittävän aktiivinen varsinkaan miesten kanssa. Se on nolla tasoa miesten suhteen, joten olisin vaimona varsinainen pihtari! :) Nämä kolme tekijää tiputtivat unelmien-vaimo-testi tulostani. Mutta kiva oli saada tulokseksi 98%! :)


      • dppprr
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minäkään en saanut kuin 98%, mutta minä olen mies, joten varmaan pituudesta tippui pisteet. Olen yli 185 cm vaihtoehdosta eli olen 194 cm pitkä mies. Lisäksi opiskelijatuloilla olen alle 2000 euron tulotasolla kuukaudessa. Lisäksi en ollut seksuaalisesti hirvittävän aktiivinen varsinkaan miesten kanssa. Se on nolla tasoa miesten suhteen, joten olisin vaimona varsinainen pihtari! :) Nämä kolme tekijää tiputtivat unelmien-vaimo-testi tulostani. Mutta kiva oli saada tulokseksi 98%! :)

        Vaikutatkin niin naiselta kuin vaan mies voisi olla, ei pahalla mutta näin se on.


      • dppprr kirjoitti:

        Vaikutatkin niin naiselta kuin vaan mies voisi olla, ei pahalla mutta näin se on.

        Kiitos mielipiteestäsi, mutta olen lähes kaksi metrinen hivenen karvainen mies, jolla ääniala on basso. Livenä minua pidetään kyllä ihan miehenä.


    • kaikista.ei.ole.vaimoksi

      tinderiläiset ns naiset ja korkeastikoulutetut tinderinaiset ei halua olla vaimoja ja he eivät testiä tee kun ei heistä ole edes huonoksi vaimoksi

    • pitkätukka-68

      En uskalla tehdä. Ois järkytys kuulla olevansa vaimoainesta.

      • pitkätukka-68

        Tein kuitenkin, ja tätähän mä pelkäsin:

        »Olet 100 % täydellinen vaimo! »

        Ei haitannut edes 185 cm pituus.

        Mut jätkät hei, en mä teille suostu. En perkele.


      • JossainMuualla

        Rajoittunut.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tein kuitenkin, ja tätähän mä pelkäsin:

        »Olet 100 % täydellinen vaimo! »

        Ei haitannut edes 185 cm pituus.

        Mut jätkät hei, en mä teille suostu. En perkele.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html

        Tee tuo miesversio ja katso saatko miesvastauksilla samat 100 % ( olet täydellinen mies)?


      • pitkätukka-68
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html

        Tee tuo miesversio ja katso saatko miesvastauksilla samat 100 % ( olet täydellinen mies)?

        »Olet 98 % täydellinen mies!»

        Olen siis parempi vaimona kuin miehenä :(


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        »Olet 98 % täydellinen mies!»

        Olen siis parempi vaimona kuin miehenä :(

        Minä olin miehenä ja naisena samat 98%. Ehkä miehenä pitäisi olla korkeampi tulotaso kuin naisena. Jotain eroa niissä siis on!


      • pitkätukka-68
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olin miehenä ja naisena samat 98%. Ehkä miehenä pitäisi olla korkeampi tulotaso kuin naisena. Jotain eroa niissä siis on!

        Koitin noita vaihtoehtoja, eikä miehen tulotaso ainakaan vaikuttanut ollenkaan. Eniten tuli plussaa jos käytti alkoholia ja halusi seksiä joka päivä (ja huonot jollei käyttänyt eikä halunnut).

        Onnistuin olemaan 40 % ihannemies. Jos lisäsi alkoholin tai seksin (joka päivä) prosentit nousi 61:een. Jos laittoi molemmat, niin oli jo 83 %.

        Kaljusta jos vaihto hiukset vaaleaksi 40 % -» 83 %
        Kaljusta ruskeisiin tai punertaviin hiuksiin 40 % -» 61 %
        Mustat hiukset on yhtä huono kuin kalju.

        40 % mies ei parane tai huonone tykkää hän sitteen lapsista tai elukoista tai vaikka molemmista.

        Kaikkia mahdollisia en jaksanut koittaa, mutta on tuo tekijän (Lauri Nuoska) logiikka ihan omanlaistaan. Liekö hänen omat mielipiteet.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Koitin noita vaihtoehtoja, eikä miehen tulotaso ainakaan vaikuttanut ollenkaan. Eniten tuli plussaa jos käytti alkoholia ja halusi seksiä joka päivä (ja huonot jollei käyttänyt eikä halunnut).

        Onnistuin olemaan 40 % ihannemies. Jos lisäsi alkoholin tai seksin (joka päivä) prosentit nousi 61:een. Jos laittoi molemmat, niin oli jo 83 %.

        Kaljusta jos vaihto hiukset vaaleaksi 40 % -» 83 %
        Kaljusta ruskeisiin tai punertaviin hiuksiin 40 % -» 61 %
        Mustat hiukset on yhtä huono kuin kalju.

        40 % mies ei parane tai huonone tykkää hän sitteen lapsista tai elukoista tai vaikka molemmista.

        Kaikkia mahdollisia en jaksanut koittaa, mutta on tuo tekijän (Lauri Nuoska) logiikka ihan omanlaistaan. Liekö hänen omat mielipiteet.

        Juu, nuo edelliset siis unelmamiestestistä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Koitin noita vaihtoehtoja, eikä miehen tulotaso ainakaan vaikuttanut ollenkaan. Eniten tuli plussaa jos käytti alkoholia ja halusi seksiä joka päivä (ja huonot jollei käyttänyt eikä halunnut).

        Onnistuin olemaan 40 % ihannemies. Jos lisäsi alkoholin tai seksin (joka päivä) prosentit nousi 61:een. Jos laittoi molemmat, niin oli jo 83 %.

        Kaljusta jos vaihto hiukset vaaleaksi 40 % -» 83 %
        Kaljusta ruskeisiin tai punertaviin hiuksiin 40 % -» 61 %
        Mustat hiukset on yhtä huono kuin kalju.

        40 % mies ei parane tai huonone tykkää hän sitteen lapsista tai elukoista tai vaikka molemmista.

        Kaikkia mahdollisia en jaksanut koittaa, mutta on tuo tekijän (Lauri Nuoska) logiikka ihan omanlaistaan. Liekö hänen omat mielipiteet.

        Jossain selitettiin, että se perustui johonkin kyselyihin - mitä ihannevaimolta tai ihannemieheltä haluttiin! Itse esimerkiksi olen ruskeahiuksinen, joten en voinut vastata vaaleahiuksista vaihtoehtoa. Ilmeisesti monet naiset eivät pidä kaljuista miehistä, mutta poikeuksiakin on? Sitä paitsi kaljuilla miehillä on kuulema keskimääräistä korkeampi testosteronitaso, jos he ovat nuoria kaljuja miehiä??


    • Olet 95 % täydellinen.
      Varmaan tuli ne miinus pisteet kehonrakenteesta ja pituudesta ehkä joku muukin. :D Epäilen.

      • Salainen.Ihailija

        Mutta olet sä silti söpö! <3


      • Ei sitä kannatan niin tosissaan ottaa. Itse tein sen kyllä testin uteliaisuudesta, vaikka olen mies. Ei kannata tavoitella täydellisyyttä vaan jonkinlaista onnellisuutta ja hyvää oloa?


      • rrffgt

        miksi pituudesta olisi tullut ja tosi monelle miehelle käy hyvin tukevahkokin.


      • rrffgt kirjoitti:

        miksi pituudesta olisi tullut ja tosi monelle miehelle käy hyvin tukevahkokin.

        Itse olen 194 cm ja 106 kiloa. En innostu oikein alle 150 senttimetrisestä naisesta tai painavammasta naisesta kuin itse olen. Kyllä sillä pituudella on väliä, mutta vain kerran elämässäni olen kiinnostunut treffeistä alle 150 cm naisen kanssa. Oma pituus vaikuttaa siihen, että mieluummin valitsee n. 170 senttimetrisen naisen. Myös yli 190 senttimetriset naiset ovat vähän vierastuksen kohteena, mutta vähän alle 190 senttimetrinen nainen sopii vielä vallan hyvin. Naisella saa olla ystävänä ylipainoa, mutta seurustelukumppaniksi en oikein todella tuhteja tyttöjä ottaisi. On siis sillä pituudella merkitystä (ei alle 150 juurikaan ja ei juuri yli 190 senttimetrisiä naisia); myös paino pitäisi olla naisella mieluutin jossain 40-110 kg välillä, sillä vähemmmän painavat ovat liian pieniä ja itseäni painavammat liian kookaita.

        Paino ei ratkaise ihmistä, mutta jos minulla on vaimo niin olen melko varma hänen olevan 150-190 cm välillä pituudeltaan ja painoltaan 40-109 kiloa. Pari naistuttavaani taitaa painaa enemmän kuin tuon 109 kiloa, joten en ystävinä tai tuttavina heitä torju, mutta vaimovaihtoehtoina teen niin.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Ei sitä kannatan niin tosissaan ottaa. Itse tein sen kyllä testin uteliaisuudesta, vaikka olen mies. Ei kannata tavoitella täydellisyyttä vaan jonkinlaista onnellisuutta ja hyvää oloa?

        Ei sitä tosissaan otakkaan mutta miettii sillai että mistä niitä olis voinut tulla :D
        Testit on vain testejä kuka niitä nyt vakavissaan tekee.
        Veikkaan että tässäkin testissä saattaa olla vain yksi tie saada se 100% :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ei sitä tosissaan otakkaan mutta miettii sillai että mistä niitä olis voinut tulla :D
        Testit on vain testejä kuka niitä nyt vakavissaan tekee.
        Veikkaan että tässäkin testissä saattaa olla vain yksi tie saada se 100% :D

        AinaNorsu: "Veikkaan että tässäkin testissä saattaa olla vain yksi tie saada se 100% :D"

        En ole niinkään varma, sillä jotkut vastaukset saattavat olla melko neutraaleja. Esimerkiksi tulot ja pituus eivät esimerkikisi vaikuta mitenkään siihen. Itse esimerkiksi ilmoitin pituudeksi todenmukaisesti miehen pituuteni eli olin yli 185 senttimetriä, mutta siitä huolimatta tuli tulokseksi 98%. Ratkaiseva oli se, että kuinka paljon antaa avioliitossa seksiä. Siinä en miehenä antaisi ollenkaan miehelle, joten vastasin lähemmäs nolla tason mukaan. Jos olisin siinä vastannut, että ainakin kerran viikossa tai jotain sen suuntaista - niin varmasti olisin ollut joko 99% tai jopa 100% "ihanne aviovaimona"?

        Ihanne en myöskään ollut siinä kohdassa, että ilmoitin tulokseni alle 2000 euroa kuukausituloa. Sekään ei ilmeisesti paljon vaikuta lopputulokseen, mutta seksinpihtaaminen ilmeisesti vaikuttaa?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ei sitä tosissaan otakkaan mutta miettii sillai että mistä niitä olis voinut tulla :D
        Testit on vain testejä kuka niitä nyt vakavissaan tekee.
        Veikkaan että tässäkin testissä saattaa olla vain yksi tie saada se 100% :D

        Tein sen uudelleen muuten paitsi muuttamalla sen seksimäärä kohdan ja sain ihan saman tuloksen. Lisäksi samoilla vastauksilla, mutta seksiä naisen kanssa 1-3 kertaa viikossa sain alla olevalla mieskyselyllä sain ihan saman 98 % tuloksen. En tiedä logiikkaa, mutta vastasin rehellisesti. Nähtävästi tuo seksi kohdat ei niin paljon vaikuta ja sanoin ei paino/pituus.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Tein sen uudelleen muuten paitsi muuttamalla sen seksimäärä kohdan ja sain ihan saman tuloksen. Lisäksi samoilla vastauksilla, mutta seksiä naisen kanssa 1-3 kertaa viikossa sain alla olevalla mieskyselyllä sain ihan saman 98 % tuloksen. En tiedä logiikkaa, mutta vastasin rehellisesti. Nähtävästi tuo seksi kohdat ei niin paljon vaikuta ja sanoin ei paino/pituus.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000005848012.html

        Tiedä sitten mikä vaikuttaa :D
        Hauska vaa tehdä noita.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Tiedä sitten mikä vaikuttaa :D
        Hauska vaa tehdä noita.

        Hyvää yötä! Mitä unia näet? Eilen näin unta, että tein testamentin. Kummityttö sai miljoonan testamentissani ja paras kaveri myös miljoonan. Heräillä minulla ei sellaisia rahoja tietysti ole, mutta mitäkähän unia sitä seuraavana yönä taas näkee! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Hyvää yötä! Mitä unia näet? Eilen näin unta, että tein testamentin. Kummityttö sai miljoonan testamentissani ja paras kaveri myös miljoonan. Heräillä minulla ei sellaisia rahoja tietysti ole, mutta mitäkähän unia sitä seuraavana yönä taas näkee! :)

        Näen omituisia unia niinkuin kaikki muutkin.
        Ne on niitä mitä kukaan muu ei ymmärrä. :)


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Näen omituisia unia niinkuin kaikki muutkin.
        Ne on niitä mitä kukaan muu ei ymmärrä. :)

        Minä olin viime yönä jossain tärkeässä kansainvälisessä projektissa unessa. Siitä ei saanut oikein mitään selvää, mutta oli valtionpäämiestasoa ja kansainvälisesti tärkeä. Meni projektin suomalaisten kanssa kokousta pitäen. Ilmeisesti aloin jossain vaiheessa ymmärtämään, että kyseessä jotain sangenkummallista. MInkälaisia ne omituiset unesi ovat? Olen utelias.


    • eki.aamulla.humalassa

      "Kyllä ei naiset osaa mitään miehiä paremmin."

      En ymmärtänyt logiikkaasi. Selitätkö hieman.

    • Sain samat piteet kuin aiemmasta "täydellinen mies"- testistä, eli 98%..

      Mun pitäs varmaan naida itteni..kosinta ainakin tulis yllärinä..

      • flowersreally

        Joo, nää oli tasa-arvoiset testit. Tismalleen samat kysymykset ja samat tulokset sukupuolesta riippumatta.


    • enymmärräpäivä

      Itekin oon testin mukaan 100% täydellinen vaimo. So what, mitä mä semmosella testitulokselle teen. En ymmärrä. Paljon tärkeempää oliis löytää hyvät pisteet saava mies.

      • h567jh67

        Juu tätähän ne naiset koko ajan tekevät: ei väliä sillä mitä itse pystyy tarjoamaan, mutta kumppaniksi pitää saada täydellinen mies.


      • lklklk
        h567jh67 kirjoitti:

        Juu tätähän ne naiset koko ajan tekevät: ei väliä sillä mitä itse pystyy tarjoamaan, mutta kumppaniksi pitää saada täydellinen mies.

        Niin se on. Ittellä ei niin väliä juu.


      • enymmärräpäivä

        Siis häh? Tehän ootte niitä tasoteorioiden toitottajia. Jos mun testitulos on täydellinen, niin enkös mä oo täydellinen ja eikös mun kuulu saada mies, jonka testituos on kanssa täydellinen. Jos ottasin vaikka miehen, jonka testitulos on 80% niin eikös meiän suhteella oo 20% in mahollisuus kaatua ja juurikin miehen takia, juurisyy niinu joku täällä toitottaa.


      • h567jh67
        enymmärräpäivä kirjoitti:

        Siis häh? Tehän ootte niitä tasoteorioiden toitottajia. Jos mun testitulos on täydellinen, niin enkös mä oo täydellinen ja eikös mun kuulu saada mies, jonka testituos on kanssa täydellinen. Jos ottasin vaikka miehen, jonka testitulos on 80% niin eikös meiän suhteella oo 20% in mahollisuus kaatua ja juurikin miehen takia, juurisyy niinu joku täällä toitottaa.

        Sanoit että ei sinua ei itseäsi liikuta että sait hyvät pisteet. Entä jos olisitkin saanut vain 40%, olisitko silloinkin sanonut "so what, paljon tärkeempää oliis löytää hyvät pisteet saava mies."? Luultavasti olisit. Mutta tuo asenne varmistaa sen että jos nyt oletkin 100% lähinnä sattumalta, niin se ei ole sinulle merkittävä asia että pysyt siinä 100% tai ettei ainakaan paljon putoaisi.


    • 100pros

      Minäki oon näköjään 100% unelmavaimo.
      Harmi ettei mieheni ole unelmamies... Osta, myy, vaihda, anyone?

      • gfdhfd5t54gf

        Mies vaihtoon vaan, miksi tyytyisit vähempään kuin unelmiesi kumppaniin? Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuo on taas niitä turhia kyselyitä . Unelma nainen on sellainen joka ei ole jännämiehen käyttämä.

    • .. Mutta Missä On.. Sielujen&Syrämien Kumppanuus Asiat jne.?.. ;(

    • Jos minä teen ton, niin yritän tahallani saada niin pienet pojot kuin mahdollista.
      Kokeillaanko, kuka pystyy vetää pohjanoteerauksen?

    • hyvin.surullista

      jo on markkinat minun unelma naiseni olisi 91% sesti unelmien vaimo ja toinen on 83% sesti eli en saa koskaan unelmien vaimoa

    • lazyz

      Olet 95 % täydellinen vaimo! Mjaa.

    • wanhaämmä

      Vaikka tuon täyttäisi miten "kelvottomasti" tahansa, on aina jonkun unelmavaimo. Sinänsä ihan opettavainen testi ;D

    • Elluhalloyb

      Tuli...testi...
      98/prossaa...
      Eli aikas hyvin...👍

    • Virhe.Käsittelyssä

      95 % naurettava testi 🤔

    • Sain tästäkin 98%. Sitä kyllä ihmettelen ettei tuossa kysytty mitään käyttöasteesta koska eihän nainen voi olla unelmien kumppani jos sillä on paljon aikaisempia suhteita.

    • 100% vaimoainesta ja 98% miehenä.

    • Mä sain 95% vaikka laitoin että ei lapsia ja juon:D

    • Nämä epäloogiset testit jäljittelevät loistavasti oikean elämän parinvalintaprosesseja. Kysellään kaikenlaista joutavanpäiväistä ikään kuin sillä olisi jotain merkitystä vaikka ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      51
      1364
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      283
      1139
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe