Minkälainen ihminen on tylsä?

Mun mielestä tylsä ihminen on sellainen, jonka päänuppi on jumittunut esim asentoon vasara..ja kaikki näkökulmat asioihin on siten ongelmassa naula.

Eli se putkiaivoisuus, se mustavalkoisuus...Se, ettei suusta tule ulos mitään muuta kuin saman asian jauhantaa. Tylsä ihminen voi myös harrastaa sinänsä mielenkiintoisia asioita, siinä missä mielenkiintoinen, mielikuvitusrikas ihminen ei harrasta juuri mitään.

Nämä väkivaltaiset jännämiehet..ne on juuri näitä tylsimyksiä, jotka sanojen ja vaihtoehtojen keksimisen sijaan turvautuvat nyrkkeihinsä.

24

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpuhumittää

      Tunneälyn vähäisyys tekee ihmisestä tylsän. Ajatteleva, pohdiskeleva maailmanparantaja positiivisessa mielessä on kiinnostava ja sellaisen kanssa on kiva viettää aikaa. Jatkuva samojen juttujen toisto työ, toisten ihmisten toilailu tai elämä ja oman harrastuksen jankkaaminen tekee ihmisestä tylsän. Tällaiset ihmiset ovat kuin koneita on-off ulkomuistista jo tietää mitä suusta tulee.

      • Niin minäkin tykkään.


    • TylsiäOvatMonet

      Palstallakin on pääasiassa tylsiä ihmisiä koska toitottavat samoja "aatteitaan" osaamatta katsoa asiaa eri vinkkelistä, empatiakykykin vaatii jonkinlaista älykkyyttä mitä "aate"tyypeillä ei ole. Toki heidän "aatteensa" ovat pääasiassa ennakkoluuloisuutta ja kokemattomuutta, eli mutuilua, mutta se ei tee heistä yhtään sen mielenkiintoisempia vaan ikäänkuin jumittuneita levyjä jotka jauhavat samaa pätkää.

    • Sellainen joka ei ole terävä.

    • hienoahienoa

      Sellainen ihminen on tylsä, joka kaappaa keskustelualueen keskustelun ja alkaa chattailemaan jonninjoutavia jonkun toisen tylsän ihmisen kanssa.

      • Ananias.Palstamäki

        Ätmit syyttävät muita tuosta, mutta onko asia noin mustavalkoinen?

        Mielestäni ätminäkökulma on vähemmistönäkökulma, ja se jää luonnostaan paitsioon. Ei siltä tarvitse kaapata näkyvyyttä.


    • Musta taas sellainen ihminen on tylsä joka on liian tosikko. Ei osaa ottaa huumorilla mitään.
      Ei puhu paljon mitään.
      Oli vielä joku muukin mutta se sana ei vain nyt tule mieleen. Voisiko sanoa että liian nenäkäs sellaisten kans ei vain viihdy.
      Perfectionistit. :p

      • dlfkjsdlklskf

        Suurta viihdettä suomi24:n palstoilla aina kun joku pelle heittää ihan vitsillä jonkun kärjistyksen ja tosikko insinöörisetä tulee palstalle pätemään että ei noin kun asia on näin, pelle aloittaja alkaa vedättämään sitten tosikko insinööriä raivon partaalle eikä inssi ymmärrä yhtään saati tajua jutun juonta :D Pelle aloittaja saa makeat naurut koko jutusta.


      • hienoahienoa
        dlfkjsdlklskf kirjoitti:

        Suurta viihdettä suomi24:n palstoilla aina kun joku pelle heittää ihan vitsillä jonkun kärjistyksen ja tosikko insinöörisetä tulee palstalle pätemään että ei noin kun asia on näin, pelle aloittaja alkaa vedättämään sitten tosikko insinööriä raivon partaalle eikä inssi ymmärrä yhtään saati tajua jutun juonta :D Pelle aloittaja saa makeat naurut koko jutusta.

        Ei taida pelle pärjätä tosielämässä kovinkaan hyvin. Pelle ei tajua tekniikasta mitään, joten pelle on varsinainen akka mieheksi...


      • dlfkjsdlklskf kirjoitti:

        Suurta viihdettä suomi24:n palstoilla aina kun joku pelle heittää ihan vitsillä jonkun kärjistyksen ja tosikko insinöörisetä tulee palstalle pätemään että ei noin kun asia on näin, pelle aloittaja alkaa vedättämään sitten tosikko insinööriä raivon partaalle eikä inssi ymmärrä yhtään saati tajua jutun juonta :D Pelle aloittaja saa makeat naurut koko jutusta.

        Voishan se insinöörisetäkin ottaa vähän rennommin. :D


      • hyyyppppyyyy
        hienoahienoa kirjoitti:

        Ei taida pelle pärjätä tosielämässä kovinkaan hyvin. Pelle ei tajua tekniikasta mitään, joten pelle on varsinainen akka mieheksi...

        Mutta eihän sitä oikeasti tarvitse mistään mitään tietää kun palstalla voi esittää vaikka mitä "insinööriä" ja elvistellä. Sitten jos joku vaikka yrittää ottaa tekniset seikat keskusteluun mukaan voi hypätä sen ylitse ettei kyrvähtäisi.


    • Bioj

      Sellainen, joka ei ole kiinnostunut mistään eikä tiedä mitään ja joka suhtautuu asioihin välinpitämättömästi. Joka ei ajattele asioita kovin pitkälle.

    • ulkrtykeylwkryksr

      Yleensä tylsimpiä tapauksia ovat ääripäät, "isänmaalliset" kuin myöskin ituhipit. Mutta ituhipit voivat olla välillä positiivisia ja hauskojakin mitä taas toinen ääripää ei yleensä ole joten ituhipit voittavat.

      • Mä olen vieläkin allerginen iduille..

        Jos mennään konservatiivi - liberaaliasteikolle, tai ylipäätään politiikkaan, niin jokaisen kanta on suhteellisen ennalta-arvattava, mikä on tietty aikas tylsää..


      • wuppiksen.veikkaukset
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen vieläkin allerginen iduille..

        Jos mennään konservatiivi - liberaaliasteikolle, tai ylipäätään politiikkaan, niin jokaisen kanta on suhteellisen ennalta-arvattava, mikä on tietty aikas tylsää..

        kuka sitten on konservatiiveja ja ketkä liberaaleja


      • wuppiksen.veikkaukset kirjoitti:

        kuka sitten on konservatiiveja ja ketkä liberaaleja

        Tarkoitin että mikäli se poliittinen kanta on tiedossa, niin ei ole mikään pylläri mitä asiaa kannatetaan ja mitä ei.


      • ulkrtykeylwkryksr
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen vieläkin allerginen iduille..

        Jos mennään konservatiivi - liberaaliasteikolle, tai ylipäätään politiikkaan, niin jokaisen kanta on suhteellisen ennalta-arvattava, mikä on tietty aikas tylsää..

        Tarkoitinkin että hipit voivat olla monella tapaa positiivisia ihmisiä ns. aatteestaan riippumatta, kun taas toinen ääripää on usein melkeinpä kokonaisvaltaisesti negatiivista porukkaa.


      • ulkrtykeylwkryksr kirjoitti:

        Tarkoitinkin että hipit voivat olla monella tapaa positiivisia ihmisiä ns. aatteestaan riippumatta, kun taas toinen ääripää on usein melkeinpä kokonaisvaltaisesti negatiivista porukkaa.

        Kyllä mäkin näen asian noin..

        Eli ennen ei ollut kaikki paremmin.


    • lazyz

      Huumorintajuton.

      • lazyz

        Lisätään ihminen, joka ei osaa nauraa itselleen. Muille vain.


      • lazyz kirjoitti:

        Lisätään ihminen, joka ei osaa nauraa itselleen. Muille vain.

        Hyvä lisäys. 👍


    • se.tykkää.pussailla

      sellainen on tylsä ihminen joka ei anna miehensä puhua pimpilleen aina kun mies haluaa jutella ja eikä anna pussailla pimppiä aina kun pussatuttaa ja kyllä sen voi antaa kotona viipeltää paljaanakin niin sekin haluaa happea ja katsella elokuvia ja haluaa että mies rapsuttaa sitä

      • Että semmosia viliseviä pimppejä ..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe