..ja sen sisältö. Kaksi kysymystä;
miksi se miehiä ärsyttää ja toiseksi, mitä se ukkeleille kuuluu, mitä siellä on?
Muutama vuosi sitten eräs mies kehtasi sanoa, että 'tiiliskiveäkö tässä (laukussa)
kuljetetaan' kun joutui hurjat kaksi minuuttia kassia pitämään.
Lisäksi sama kaveri tiedusteli, miksi nainen tarvitsee koko laukkua.
Hoh hoi. Mistä näitä ihmeellisiä kysymyksiä sikiää?
Ei luulisi naisen käsilaukku miehiä nyppivän, mutta se äimistely ärsyttää vieläkin.
Käsilaukussa sijaitsevat tarpeelliset tavarat eikä ainakaan minulla ole niin suurta takataskua, että kaikki sinne menisi.
On epäkohteliasta nauraa käsilaukulle (tai sen omistajalle).
Kuinka moni omistaa käsilaukun ja onko se mielestäsi turha?
Naisen käsilaukku
53
99
Vastaukset
Joo, mullon aika paljon erilaisia veskoja.
Turha? heh, ei missään tapauksessa. Pitää yleensä raahata monenmoista mukana, tilanteestakin riippuen.
Mies raahaa reppua. Ei ole otsaa kysellä, mihin nainen tarvitsee käsilaukkua.
Ja vielä, misten käsilaukut on oikeasti hyvännäköisiä kapistuksia. Soisin niitä näkevän enemmänkin katukuvassa. Paremman näköistä, kuin pullistelevat taskut tungettuna ties mitä.- Anonyymi
Mulla ei ole koskaan mitään muuta housujen taskuissa kuin korkeintaan luottokortti ja vain silloin jos takkia ei ole päällä, jos kännykkä mukana ilman takkia niin sekin on kädessä eikä tungeta housun taskuihin.
Samaa mieltä että pullistelevat taskut on tyhmän näköistä.
Naisten käsilaukkuja vastaan ei ole mitään. Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan mitään muuta housujen taskuissa kuin korkeintaan luottokortti ja vain silloin jos takkia ei ole päällä, jos kännykkä mukana ilman takkia niin sekin on kädessä eikä tungeta housun taskuihin.
Samaa mieltä että pullistelevat taskut on tyhmän näköistä.
Naisten käsilaukkuja vastaan ei ole mitään.Itellä on housujen taskussa kotiavaimet, sytkäri, joskus vähän rahaa ja takataskussa sätkätoppa. Jollei ole takkia, mukana, niin myös puhelin.
Toinen käsi on varattu röökille ja toinen kaljatölkille.
Takin taskussa passi ja puhelin, ja usein pari kaljaa. Jos tarviin enemmän tavaraa mukaan (tai olen menossa kauppaan) niin sitten otan repun mukaan.
- Anonyymi
Naisen laukku symboloi vaginaa. Iso ja täynnä tavaraa? Hmm :)
- Anonyymi
Käsilaukku on aika jännä pakkaus monine sivutaskuineen. Kaikkee mukavaa niissä on kiva kuskata. Vaikkei sisältöä kysyttykään niin minulta löytyy muun muassa hammasharja, hammastikkuja, meikkejä, kynsilakkapullo, nenäliinoja, hiusharja, kolikoita irrallaan, pastilliaski, yleensä puhelin, lompakko, pari kynää, kalenteri, varakorvikset, hakaneula ja paljon paljon muuta. Siinäs näette. Kaikkee tarpeellista joita ei perstaskuun tungeta!
Miehet ovat kateellisia, koska käsilaukku on niin kätevä. Olen postannut tämän useampaan otteeseen tänne, mutta menkööt vielä kerran.
https://www.youtube.com/watch?v=2x8_Zn8hGX4Joo, miehellä se olisi vain naaman ilmeestä kiinni. Miksei olkalaukkua jos on vakuuttava?
(näin muuten ekan kerran tuon).
- Anonyymi
Ei käsilaukku mutta työnsin käteni kerran olkalaukkuun luvan kera. Sivulle kattoen hapuilemalla löysin sen, mitä tuo pyytikin. Ensin katosi käpälä, sitten ranne kyynärpäätä myöten ja sainkin haluamansa esineen.
Kuin pimeän kaivon suuaukko minkä pohjalla oli takuulla hiirenloukku ynnä muita ansoja tunkeilijoiden varalle. Se on aika pyhää tonttia. Omistan pari käsilaukkua, mutten oikeastaan koskaan käytä niitä. Tuolla ne lojuu kaapissa hyllyllä. Normaalia, joo
Mulla on pieni puhelinpussukka olkapään yli, siellä puhelin jonka suojakuorikotelossa pari tärkeintä korttia. Pankki- ja ajokortti, sekä avainnippu. Joskus pussukassa on myös poletti kaupan ostoskärryyn.
Muuta en kulettele mukanani normaalisti.😊Työrytkyjä kuskaan selkärepussa ja eväät menee muovipussissa samaan selkäreppuun. En tykkää liioin laukuista enkä raahata mielin määrin tavaraa mukanani. Kun puuhun kiipeän, maahan jää vain auto. 🤣
"'tiiliskiveäkö tässä (laukussa)
kuljetetaan' "
Mitäs tuossa nyt loukkaantumista? tuohan on ihan viaton huumoripitoinen kysymys. Voin vakuuttaa ettei se sitä pahalla tarkoittanut, kunhan ihmetteli.
Ja joo, itse ainakin olen vähän kateelllinen naisille kun niillä on tuommoinen kätevä kassikulttuuri jossa kaikki kulkee mukana. Itse pitää ottaa takkia mukaan jos on enemmän kannettavaa. Se se vasta hoopoa on, kantaa lämpimällä ilmalla takkia kädessä jotta kulkee kaikki mikä taskuissa on mukana. Kätevämpi olis kösilaukku mutta olisi niin homoa että pitää ottaa se takki kantoon.Mjoo
Tosimiehet, kuten Funeau, eivät käsilaukkuja kantele. Funeaulla on aina mukanaan konekivääri ja telamiina, vaikka hän käväisisi hakemassa lehden postilaatikosta.
Kaupunkiolosuhteissa hän naamioituu massaan.
(Hirn)- Anonyymi
Toisella on Hellfire-ohjuksia kantokassissa jos tulee tankkeja vastaan...
Anonyymi kirjoitti:
Toisella on Hellfire-ohjuksia kantokassissa jos tulee tankkeja vastaan...
Mjaa
Kuulostaa hieman eksyneeltä. Suunnistaminen on perustaito, joka parhaimmillaan tarkoittaa sitä että karttaa ja kompassia ei tarvita.
Ohessa hieman opetusmateriaalia.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=51d3s9FevyYFuneau kirjoitti:
Mjaa
Kuulostaa hieman eksyneeltä. Suunnistaminen on perustaito, joka parhaimmillaan tarkoittaa sitä että karttaa ja kompassia ei tarvita.
Ohessa hieman opetusmateriaalia.
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=51d3s9FevyYGusse Gustav Hägglund piti meille käsilaukkuporukalle luennon, jonka syövereissä hän tuli lausuneeksi mielestäni hienosti muotoillun kommentin asioiden tiloista.
"Eivät ne tänne uskalla tulla. Täällä on vastassa muutakin kuin keppejä ja kiviä."
(Kikatusta)Funeau kirjoitti:
Gusse Gustav Hägglund piti meille käsilaukkuporukalle luennon, jonka syövereissä hän tuli lausuneeksi mielestäni hienosti muotoillun kommentin asioiden tiloista.
"Eivät ne tänne uskalla tulla. Täällä on vastassa muutakin kuin keppejä ja kiviä."
(Kikatusta)Itse päättelin tästä hienosta heitosta, että en ole keppi enkä kivi, mutta osaan muuntautua sellaiseksi tarvittaessa.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Itse päättelin tästä hienosta heitosta, että en ole keppi enkä kivi, mutta osaan muuntautua sellaiseksi tarvittaessa.
(Naurua)Eli siis fiktiivisen naissoturin käsilaukku on raskas, yhtä raskas kuin on hänen kantamansa vastuu.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Eli siis fiktiivisen naissoturin käsilaukku on raskas, yhtä raskas kuin on hänen kantamansa vastuu.
(Reps)Mjoo
Tarkemmin ajateltuna sama periaate pätee myös täällä, sillä rivien välistä luettuna, fiktiivisyyteni ei ole järkähtänyt piirun vertaa.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tarkemmin ajateltuna sama periaate pätee myös täällä, sillä rivien välistä luettuna, fiktiivisyyteni ei ole järkähtänyt piirun vertaa.
(Hihitystä)Kun luonto on tuttu, olet jo vahvoilla, sillä luontoa ei sovi aliarvostaminen.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Kun luonto on tuttu, olet jo vahvoilla, sillä luontoa ei sovi aliarvostaminen.
(Hirn)Syventävä osuus
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa se että ihminen vieraantuu tästä yleisestä olomuodosta, eli luonnosta. Oikeastaan se on käsilaukkuporukan perusta.
Mitä kauempana muut ovat todellisuudesta, niin sitä vahvempia me olemme.
Syventävä osuus
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa se että ihminen vieraantuu tästä yleisestä olomuodosta, eli luonnosta. Oikeastaan se on käsilaukkuporukan perusta.
Mitä kauempana muut ovat todellisuudesta, niin sitä vahvempia me olemme.
(Hihitystä)Dialogi
- No se on Gusse tässä, terve. Kuinkas hurisee?
- Ömmöm.
- Silmät auki, sotilas!
- Herra kenraali!
- Lepo. No, kuinkas Funeaun aamu muuten on lähtenyt käyntiin?
- Valoisasti, herra kenraali!
- Jätetään nyt se herroittelu. Kirjoitit hienosti valtakunnan päälehteen, ja ajattelin että voisit luennoida Katajanokalla tarkkaan valitulle yleisölle suomalaisen käsilaukun painosta. Minulla on näet sellainen tuntuma, että ote on jollain tasolla ylimitoittunut, ja sitä pitäisi rakentavalla tavalla selventää. Ja sellaiseen sinä, Funeau, olet juuri oikea tapaus.
- Nyt en oikein ymmärtänyt.
- Siis kerrot esitelmämitassa millainen on vaikka suomalainen mänty.
- Siis mihin vuodenaikaan?
- Voit itse valita.
- Kiinnostava haaste. Saapuuko paikalle poliitikkoja?
- Kyllä.
- Vielä kiinnostavampaa. Voinko puhua lumesta oksilla?
- Kaikki on omissa käsissäsi.
Dialogi
- No se on Gusse tässä, terve. Kuinkas hurisee?
- Ömmöm.
- Silmät auki, sotilas!
- Herra kenraali!
- Lepo. No, kuinkas Funeaun aamu muuten on lähtenyt käyntiin?
- Valoisasti, herra kenraali!
- Jätetään nyt se herroittelu. Kirjoitit hienosti valtakunnan päälehteen, ja ajattelin että voisit luennoida Katajanokalla tarkkaan valitulle yleisölle suomalaisen käsilaukun painosta. Minulla on näet sellainen tuntuma, että ote on jollain tasolla ylimitoittunut, ja sitä pitäisi rakentavalla tavalla selventää. Ja sellaiseen sinä, Funeau, olet juuri oikea tapaus.
- Nyt en oikein ymmärtänyt.
- Siis kerrot esitelmämitassa millainen on vaikka suomalainen mänty.
- Siis mihin vuodenaikaan?
- Voit itse valita.
- Kiinnostava haaste. Saapuuko paikalle poliitikkoja?
- Kyllä.
- Vielä kiinnostavampaa. Voinko puhua lumesta oksilla?
- Kaikki on omissa käsissäsi.
(Hihitystä)Välittömästi puhelun jälkeen hahmottelin aloitussanat.
Petäjä lumisessa veskassa
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Välittömästi puhelun jälkeen hahmottelin aloitussanat.
Petäjä lumisessa veskassa
(Hirn)Vartin pohdiskelun jälkeen jatkoin aloitustani.
Petäjä lumisessa veskassa - essee painoarvosta.
Lähetin Hegulille postia.
Vartin pohdiskelun jälkeen jatkoin aloitustani.
Petäjä lumisessa veskassa - essee painoarvosta.
Lähetin Hegulille postia.
(Naurua)Muotoseikkoja
Käsilaukku on enemmän käsite kuin itse laukku. Mitä kukin nainen sinne tulee sulloneeksi, niin siellä ei järjestystä ymmärretä. Käsilaukku on kaaos, vaikka kyseinen härpäke olisi kuinka kallis tahansa. Mikään hinta tai laatu ei voi poistaa tätä olennaista seikkaa käsilaukusta.
Käsilaukku on huonoin keksintö koko ihmiskunnan historian varjoalueilla, sillä se pitäisi kantaa tyhjänä, eikä sellaisessa ole mitään järkeä.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Muotoseikkoja
Käsilaukku on enemmän käsite kuin itse laukku. Mitä kukin nainen sinne tulee sulloneeksi, niin siellä ei järjestystä ymmärretä. Käsilaukku on kaaos, vaikka kyseinen härpäke olisi kuinka kallis tahansa. Mikään hinta tai laatu ei voi poistaa tätä olennaista seikkaa käsilaukusta.
Käsilaukku on huonoin keksintö koko ihmiskunnan historian varjoalueilla, sillä se pitäisi kantaa tyhjänä, eikä sellaisessa ole mitään järkeä.
(Reps)Jaahans!
Siellä jo veteraanipoliitikot Kanerva ja Liikanen taputtavat eturivissä yhtä soittoa.
Jaahans!
Siellä jo veteraanipoliitikot Kanerva ja Liikanen taputtavat eturivissä yhtä soittoa.
(Naurua)Kenraali Hägglund naurahtelee taustalla. Hänellä on humoristinen taipumus sekä olla esillä, että toisinaan nojailla taustalla muina miehinä seinään.
Kädet puuskassa ja virne suupielessä.
Kenraali Hägglund naurahtelee taustalla. Hänellä on humoristinen taipumus sekä olla esillä, että toisinaan nojailla taustalla muina miehinä seinään.
(Naurua)Fiktiivinen esteetikkomme, Funeau, on kuin luotu univormuun, sillä hän edustaa naiskauneuden kermaa estradillaan.
Funeau on kuin itse käsilaukku.
Kaaoksen mestaritar ja suomalaisen naiskauneuden ylistyslaulu.
Halleluja!
Kenraali Hägglund naurahtelee taustalla. Hänellä on humoristinen taipumus sekä olla esillä, että toisinaan nojailla taustalla muina miehinä seinään.
(Naurua)Miten tähänkin hommaan on saatu Hägglund.
- Anonyymi
Hyvänen aika sitten että kuka alkaa tonkimaan toisten tavaroita?
- Selkeä psykopaatti on jos niin tekee. - Anonyymi
Niin joo siinä olisi kantamista jossain AGM-ohjuksissa sitten jotka suunniteltu tankkien tuhoamiseen kuten jotkut Hellfire :D
Isompi reppu vain selkään ja kantaa sen 2 tonnia sitten ja mars mars. - Anonyymi
Niin itseäni kiinnostaa todellakin paljon eräs ihminen, ei ole keskusteluja varmaan pohjana on jotain muutakin tämän naisen kanssa.
Olen iloinen kun luin jotain hänen laittamia juttujaan... tuntuu kuin että hän tuntisi minut paremminkin, mutta mistä minä jaksan sitten muistaa, jos mielessä on ainakin lähinnä jotkut AGM-panssarintorjuntaohjukset.
Mutta varmastikin, ei ole mitään sovittuja juttuja ja turha edes sopiakaan, kun vetää kuin magneetti minuakin sitten, tai kuten villiintynyt kompassi. Ei mua ainakaan ärsytä, usein kyllä huvittaa. Monilla naisillahan siinä veskassa on ihan kaikki mitä kuvitella saattaa, mutta mitään eivät silti sieltä löydä.
- Anonyymi
Minua saataa ärsyttää naisen tyhmät omat ajatukset... mutta noniin. Jokainen laattaa tyylillään.
- Anonyymi
Naisen Käsilaukku kuin Setelisalkku
- Anonyymi
Käsilaukku on Setelilaukku.
Meillä idässä miesten käsilaukku on osa etnistä tunnistautumista siinä kuin suorat housut ja tuulitakki. Jälkimmäinen kansallispuku kuuluu mannelle, edellinen vanjalle. Kulttuurillista omimista tulee välttää; ei siis intiaanipäähineitä, neljäntuulenlakkeja, kansallispukuja eikä käsilaukkuja.
Taskut riittää toistaiseksi. Yhteen älypuhelin, toiseen "lompakko", jossa kaikki bonus-, kanta-asiakas-, keräily-, pääsy-, ajo-, kela-, peli-, ym. kortit, lounassetelit, lippua, lappua, kuittia ja tositetta, pariin muuhun avaimia, kolikoita, nenäliinoja ynnä muuta lyhyttavaraa.- Anonyymi
Käteislaukku, eli "Cash-laukku", käsiLaukku.
Pidän käsilaukkua kyllä mutta siellä on lähinnä vain muutamat tavarat.
Joskus itekki katton sillee
"oho tolla kaverilla on paljo tavaraa Laukus"
Toki ymmärtää että monilla on esim joukossa aina meikit/hiusharjat.- Anonyymi
Always packing eli sateeanvarjo tai Magnum Revolvesi takasukassa.
- Anonyymi
Käsilaukun voi korvata muovikassilla.
Jos alat olee mun kaa, ja tulee hyvä viljasato, niin voisin ostaa sulle Guccin käsilaukun
- Anonyymi
Heh heh heh>>hekotusta :D
Outo kysymys. Ei naisten käsilaukku ole minua koskaan ärsyttänyt, enkä ole kuullut yhdenkään muun miehen sanovan, että se ärsyttäisi.
Paskapuhetta
Mä olen selvästi tuonut ilmi ärtymykseni suhteessa naisten käsilaukkuihin, sillä ne ovat naudeis kuin niittitakkinen lypsävä.
Katsos tällaisen iskee vasten auton kylkeä (esmes ovea avattessa), niin jälki on hirveä.
Ostin juuri lisää kynsilakkaa, sillä kolme edellistä putelia on jo haihtunut paikkamaalauksiin.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Paskapuhetta
Mä olen selvästi tuonut ilmi ärtymykseni suhteessa naisten käsilaukkuihin, sillä ne ovat naudeis kuin niittitakkinen lypsävä.
Katsos tällaisen iskee vasten auton kylkeä (esmes ovea avattessa), niin jälki on hirveä.
Ostin juuri lisää kynsilakkaa, sillä kolme edellistä putelia on jo haihtunut paikkamaalauksiin.
(Hirn)Lyhyesti
Jos nainen hommaa itselleen yli kilon painavan käsilaukun, dumppaa nainen.
Paskapuhetta
(Hirn)Sulimmasti anteeksi. En ole huomannut, koska en yleensä lue kirjoituksiasi.
Firdawsi kirjoitti:
Sulimmasti anteeksi. En ole huomannut, koska en yleensä lue kirjoituksiasi.
Mjaa
No sulla on varmaan sitten viiden kilon veska.
(Hirn)
- Anonyymi
Käsilaukku on tyylikäs ja tarpeellinen, naisellinen kapistus ja myös pukee naista. Erittäin epämiehekästä ärsyyntyä moisesta!
t. Mies - Anonyymi
Jos ei ärsytä vaan ihastuttaa mukavat naiset eli tytöt... mutta niin sanonta että jos taistelukiväärejä ja ammuksia piiloitellaan sukkahousujen alle kaupassa, pitää ymmärtää huumorina jota Funeau-ihmisellä ei ole.
Mjaa
Mulle ei voi vittuilla, koska olen fiktiivinen hahmotelma.
Se mitä itse voisit joskus kokeilla, on huumori. Ei sen väsääminen nyt aivan helppoa ole, mutta tulokset ovat naurettavia.
(Hihitystä)- Anonyymi
Lohjan ase ja osa saa tilattua taktisia taisteluaeita helposti halvalla kai :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804