- Omaan ulkonäköönsä tyytyväisenä oleminen, on näitä ikuisuus asioita. Nykyaikana on mielestäni hyvä, että kehopositiiviisuutta on, sen puolesta puhujia on.
Jokainenhan saa olla tyytyväinen ja pitäisikin, siihen millainen on, arvostelua varsinkaan kumppanilta ei tarvise sietää. Ja muut, muiden ihmisten kommentit jättää omaan arvoonsa. Suodattamista tulee iän myötä.
Itse olen, olen ollut luonnostani hoikka, muodotonkin, olen joskus saanut kuulla siitä, mutta esim. implanttien ottaminen tisseihin tai takalistoon olisi muiden miellyttämistä, siinä suhteessa mikäli ei koe itse itselleen niitä tarpeellisiksi. - Näin kesällä se on hiki ja päskä tietenkin. kuka sitä turhasta hienostelusta tykkää. hah hah.
- Todennäköisesti syitä pakeille saattaa olla moni, se klassinen esim. ettei vaan kipinää synny, ja siirrytään seuraavaan ehdokkaaseen. Nykyään etsitään, etsitään ja etsitään koskaan mitään löytämättä, yleensä tulee kohdalle mikäli tullakseen, ilman etsintää.
Tosi asia on kuitenkin se, ettei kaikille ole olemassa välttämättä sitä oikeaa, tässä elämässä, ehkä seuraavassa. - Niin, eikö saa arvostella jos itseä on arvosteltu?
Olen kautta aikain saanut varsinkin niiltä kaljamahaisilta setä- miehiltä arvosteluja liittyen ulkonäköön, mutta nykyään annan jo olla.
koska jokainenhan saa olla sellainen kuin on. - Juon, joinakin päivinä VETTÄ liikaa, saattaa aiheuttaa vesimyrkytyksen nimittäin.
- Ulkoillaan vaan kaikki, kaikenlaiset, näköiset, kokoiset ihmiset =)
Ainahan lenkkeilyt terveyttä edistää. - Rahaa, sais paljon rahaa vois tehdä mitä huvittaa!
=) - on henkisesti rankempaa, vai kuinka moni mieluummin kuulee kehuja ulkonäöstään kuin negatiivista, varsinkin vastakkaisen sukupuolen edustajilta.
ja kyllä se vaikuttaa, rakkauden saamiseen, jokainenhan sitä kaipaa lopulta kuitenkin. vaikka ilman parisuhdettakin voi elää ihan hyvää elämää, mutta sitten täytyy ( täytyisi) olla ne muut elämän alueet kunnossa. - samaa mieltä, eiköhän kaikanlaisia persoonallisuuksia ole, riippumatta siitä onko lihava,laiha, normaalipainoinen,yms yms ...
- huonot tilanteet, niin kuin aina tällä naamalla.
- Minut on jo jossain aikaisemmassa elämässä jo kirottu, oletan sikltä tuntunut suurelta osin tässä nykyisessä elämässä.
- Ei se välttämättä mene niin, ihan samalla tavalla joutuu miettimään niitä keskusteluja, varsinkin jos ei ole, tai ole ollut kedon kaunein kukkanen.
Naisella jos ei ole tiettyä tasoa ulkonäköä, joutuu väkisinkin keskittymään muihin asioihin. Ja voin kertoa että jos tulet torjutuksi tietyn verran, itsetunto murenee pohjalukemiiin, niin se vaan menee. Ymmärrän miehiä, jotka tulevat torjutuiksi se sattuu sieluun. - Ei ole kaljakavereita, en juo kaljaa, en viinaa, viiniä joskus. päihteitä en käytä.
se on outona ihmisenä tyydyttävä yksin oloon. - eihän tuolla oikeen ole koskaan niin kovin suurta suosiota ollut, vaikka ylipainoa ei ole koskaan ollut, rahaa ollut että pärjännyt.
sama, ikääkin alkaa olla ja ei kelpaa enää jos ei nuorempanakaan niinhän se menee.
vaikka rakkaus on suurin voima kaikista, uskotaan siihen <3 - Siis saattaahan se olla niinkin, et jotkut miehet jännittää tai pelkään kauniista naisia. en tiedä kun en ole.
myös eivät lähesty jos on vähemmän kaunis. - Jokainen olkoot sen painoinen kuin on. Syitä kun saattaa olla monia, nykyään ei tule mietittyä muiden painoa ja ulkonäköä on tarpeeksi omassa.
- joo, kyllähän taidetaan olla ns. erimaailmoista.
- no se nyt on nicci, en ole vaihtanut.
- samt tunteet, erästä miestä kohtaan <3
=) - kyllä, hän jäi ajatuksiini asustamaan.
N>M
<3