Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mielipiteitähän+saa+olla,+ja+äänestää+ketä+haluaa..MUTTA+he+äänestäjät+ovat+niit+todella,+todella+suvaitsevaisia,+heitä+ei+haittaa+vaikka+suomi+islamistuisi,+miltä+alkaa+vaikuttamaan.
=(+=(+=(=(=(=(=(
29.04.2019 23:06
kyllä+se+elämä+joskus+potkinut+päähän,+mutta+ei+en+vedä+heliumia+vappuna.+
munkin+syömisestäkin+pääsee+olotiloihin,+sokerihumalaan+=)+=)=)+se+saa+riittää+minulle.
29.04.2019 23:02
Kai+Hyttinen-+Dirlandaa+:+on+sulla+muodot+Venuksen+(+daa+dirlan+dirlan+daa+)+ja+lantees+liikkuu+keinuen...
joo,+on+mullakin,+mahaa+on+tullut+vuosin+saatossa,ollaan+kaikki+sinut+muotojemme+kanssa!+=)
29.04.2019 22:53
en+pitkälle+=)
29.04.2019 22:47
Ennen+sitä+koiran+hankkimista+mietittävä+perehdyttää+moneenkin+asiaan.+
Mietittävä+mikä+rotu+ja+perehdyttävä+rodun+tietoihin,+ei+otettava+hetken+mielijohteesta,+eikä+varsinkaan+egon+jatkeeksi!!
en+vois+kuvitella+olevani+niin+vastuuton,+että+hankkisin+sellaisen+rodun,+koiran+ominaisuuksineen+jota+en+hallitse,+se+on+pysyttävä+hallinnassa.+Toki+on++taustatekijöitä,+ympäristö,+sairaudet++se+kasvatus,+laiminlyönti+jotka+saattavat+tehdä+koirasta+arvaamattoman,+eläin+vaatii+koulutusta,+rakkautta+ja+kuria.
29.04.2019 22:46
kyllä+itserakas+voi+olla,+kunhan+ei+liikaa+mene+itsensä+ihailu+sinne+narsismin+puolelle.+mun+mielestä+joskus+ero+on+häilyvä,+(+en+siis+nyt+tarkoita+itseäni)+persoonallisuushäiriöihin,+niiden+syntyyn,+esiintyvyyteen+on+mielenkiintoista.
toisen+alistaminen+tai+mitätöiminen+sillä+oman+egon+nosto,+ei+kuulu+terveeseen+itserakkauteen.
29.04.2019 22:37
Ei+varsinkaan+naista+saa+lyödä,+olkoot+sitten+horo+tai+ei.+
saaha+sitä+toosaa+jakaa,+jos+joku+niin+haluaa+elämässään+tehdä,+valintoja,+valintoa.
=)
maksullisissa,+rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee,+heh+heh+!
29.04.2019 22:30
Järkyttävä+tapaus+kerta+kaikkiaan+=(+=(.
29.04.2019 11:44
aika+alkukantaista+kirjoittaa+noin,+noh+suomessakin+on+alkukantaisia+ihmisiä,+nykyäänkin+sivistymättömiä+moukkia.+minäkin+myönnän+olevani+jossain+määrin,+ja+ehkä+joidenkin+mielestä+juntti,+mutta+mitä+se+sitten+tarkoittaa+onkin+toinen+aihe.
29.04.2019 11:40
kaikkialla+täytyis+olla+niin,+että+ne+haarat+aukeaa+VAIN+vapaaehtoisesti!+Ja+raiskauksist+kovemmat+tuomiot,+kaikkialla.
ja+myös+lasten+tekeminen+täytyis+olla+yhdessä+suunniteltu,+tai+ainakin+tervetullut+asia.
29.04.2019 11:39
Joskus+sekään+ei+riitä,+on+totta.
29.04.2019 11:33
Toisinaan+saatan+olla++kartan+ulkopuolella+hieman,+mutta+niin+on+moni+muukin,+ja+vielä+tietämättään,heh!!
jos+itse+ei+tiedosta+olevansa+kartan+ulkopuolella,+ehkä+vähemmän+paha,+kuin+se+että+itse+tiedostaa+sen+että+on+ulkopuolella+ja+pahasti!
29.04.2019 11:29
Itse+en+käyttäisi+aikaa+toisten+asioiden+pohtimiseen,+elämä+kokonaisuudessaan+liian+lyhyt+sellaiseen.
jos+hän+on+onnellinen+markkunsa+kanssa,+ja+kaikki+hyvin+=)
joskus+vaan+jatkettava+elämää,+vaikka+sydän+särkynyt,+vaikka+tässä+nyt+ei+siitä+puhetta+ollutkaan.
29.04.2019 11:26
Toisinaan...+
edes+se+asioiden+suoraan+sanominen+ei+auta.++
Mielenterveyden+häiriöitä+laajasti,+ilmeisesti+jonkinasteinen+sellainen+henkilöllä+on,+jos+toinen+kertoo+suoraan+ettei+niitä+tunteita+ole,+tai+enää+ole,+mutta+ei+haluta+uskoa.+
Mun+mielestä+se+jos+mikä+on+suurta+itsekeskeisyyttä,+joskus+on+rakkautta+päästää+ihminen+jatkamaan+elämäänsä+toisaalla.
29.04.2019 11:23
ihmissuhde+asiat+on+vaikeita,+todennut.+Tietyssä+pisteessä+on+ollut+pakko+käsitellä+myös+sitä+omaa+toimintaa,+hylkäämisetkin+on+vaikeita,+en+sitä+kiistä,+mutta+tässä+todennut+että+ihminen+selviytyy+mitä+ihmeellisistä+asioista,+ja+on+mukautuvainen.
+On+tietenkin+eri+asia,+kuinka+paljon+vastoinkäymisten+antaa+vaikuttaa+itseensä,+ja+nimenomaan+nykyhetkeen,+ajatuksiin+mieleen,+tunteisiin+pystyy+yllättävän+paljon+vaikuttamaan,+kukapa+muu+kuin+itse,+ei+muut.
On+ollut+tärkeää+oppia+myös+se,+ettei+aina+voi+syyttää+muita+omista+ikävistä+murheistaa,+helppoa+on+katkeroitua,+mutta+joskus+elämä+vaan+menee+vuoristorataa+enemmä+tai+vähemmän.
28.04.2019 22:32
ei+itselläkään+aina+hampaita+naurata,+se+on+totta.+
mutta+tässä+vuosien+aikana+väkisin+joutunut+omiakin+toimintoja+ja+ennen+kaikkea+myös+ehkä+opittuja+asenteita,+ja+niiden+muuttamisia+miettimään.
Elämässä+kaikenlaista,+on+totta+että+mikäli+sille+tielle+lähtee,+elämästä+ehkä+läheltäkin+löytyy+ihminen,+ihmisiä+joille+olla+kateellinen+mikäli+antaa+tunteelle+vallan,+sekä+myös+ihmisiä+joilla+menee+itseä+huonommin.+
Balanssi,+mun+mielestä+tärkeä+asia+löytää,+mikäli+sen+pystyy+elämässä+kokonaan+löytämään,++itseään+tutkisteltava+tarkoin,+mitä+ajattelun+malleja+voisi+muuttaa,+vaikka+väkisin.+tokia+on+vaikeita+tilanteita+elämässä+toisilla+enemmän+toisilla+vähemmän,+kenenkään+tuskaa+väheksymättä.
28.04.2019 21:19
no+jooh,+kyllähän+munkilla+aina+sovinnon+saa+leivottua,+en+sitä+epäile,+mutta+aika+näyttää+kuinka+jatkossa+heillä+tulee+menemään...
28.04.2019 21:12
jos+se+tapahtuu+yhteistuumin,+mikäli+mansikki+suostuu+ja+vastaa+vesipuhvelin+mylvinnän+kutsuun,+mikäli+ei,+sitten+annettava+mansikin+olla+rauhassa.
28.04.2019 21:10
on+se+elämän+välillä+itse+kullakin+peestä,+on+sellasii+aikoja+ollut+ja+tulee+varmaan+olemaan,+tosin+itse+voi+jokainen+jonkin+verran+ainakin+vaikuttaa.+
rakkaus,+se+on+vaikea+asia,+joillekin+enemmän,+joillekin+vähemmän.
28.04.2019 21:01
kyllä+se+puhumunen+ja+vuorovaikutus+tärkeää+on+parisuhteessa,+kommunikointi+kyky+molemmin+puolin.+Aika+pitkään+oli+niemisillä+mykkäkoulua+=(+.
28.04.2019 20:57
65 / 124