Yksi tappoi rakkauden ja toinen hylkäsi minut... loput on ihan perseestä. Ne on niin ihmeellisiä ettei kiinnosta paskaakaan. Juttelen heille vain koska olen tylsistynyt ja on mielestäni kohtuutonta vaatia etten saisi jutella heille. Pääni hajoaisi jos ei olisi juttu seuraa. Anteeksi muutamalle että sanon kaikkien loppujen olevan perseestä... muutamaa heistä en tarkoita tällä. He ovat todella mukavaa juttuseuraa mutta kipinä puuttuu enkä halua sellaista sytyttää heidän kanssaan. Tykkään että he ovat vain juttelu seuraa minulle ja toivon että he juttelevat minulle jatkossakin samalla kun tässä odottelen ja ihmettelen koska törmään uuteen. Yksi heistä on tämän hylkääjän kaveri... ai hitto että minulla on häntä ikävä. Siis tätä hylkääjää... miksi sinun piti olla niin jyrkkä :'(
Kaikki on ihan perseestä.
32
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot ehkä ällöttävin ja moraalittomin ihminen jonka tiedän. Ansaitseeko piru rakkautta?
- Anonyymi
Kerro ihmeessä millä tapaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edesautat ja osallistut perusteettomaan kiusaamiseen. Uskot muiden puheita ottamatta asiasta itse selvää. Jätät kertomatta tärkeää tietoa jolla on vaikutusta toisen elämään. Käyttäydyt moraalittomasti monellakin tapaa. Teet vääriä päätelmiä toisen elämästä ja vihjaat niistä täällä. Lavastat toisen ihmisen oman egosi vuoksi. Oletko enää edes ihminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksi vastaus/viesti olisi riittänyt ja kaikki olisi hyvin. Mut sä halusit leikkiä ihmisellä tai käyttää, kuten asian itse varmaan ilmaisisit. Kallista leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edesautat ja osallistut perusteettomaan kiusaamiseen. Uskot muiden puheita ottamatta asiasta itse selvää. Jätät kertomatta tärkeää tietoa jolla on vaikutusta toisen elämään. Käyttäydyt moraalittomasti monellakin tapaa. Teet vääriä päätelmiä toisen elämästä ja vihjaat niistä täällä. Lavastat toisen ihmisen oman egosi vuoksi. Oletko enää edes ihminen?
Jos sinä tiedät, että toinen ihminen on lavastettu, sinunhan pitäisi kertoa siitä poliisille ja sille ihmiselle, jolle se asia on tehty. Ilmoitathan myös sen rikoksen tekijän. Nehän voi ilmoittaa nimettömänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kirjoittaa täällä palstalla myös, kuka lavastuksen/rikoksen uhri on ja mitä hänelle on tehty. Jää ainakin sitten tännekin jälki siitä. Niin toimisi rehellinen ja oikeudenmukainen ihminen.
- Anonyymi
Olen itsekin sen porukan uhri, uhreja on varmaan muitakin. Minuthan annettiin toimeksiantona sille porukalle erää syvästi sairaan ja häiriintyneen parikymppisen miehen toimesta, jota en edes tunne ja joka oli ensin rikkonut kodinrauhaani. Hänellä oli siihen porukkaan jonkilaiset yhteydet. GS on eristämisrikos monella tapaa. Hyvin monella tapaa. Olisi ihan kiva tietää koko totuus. Se tulee esiin ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Ei kukaan ihminen ole piru, vaikka pirun seuraaja ajatuksiltaan ja teoiltaan olisikin. Ihminen on kuitenkin aina ihminen, vaikka kyse olisi pahantekijästä ja rikollisesta. Jokainen ihminen kaipaa rakkautta. Eri asia sitten on onko ihminen rakastettava tai rakastamisen arvoinen inhimillisestä näkökulmasta. Sekin riippuu, kuka arvostelee. Jumalan rakkaudessa on se hyvä puoli, että se lähtökohtaisesti näkee jokaisen ihmisen rakastettavana ja rakkauden arvoisena. Sen rakkauden kun sisäänsä saa ja siitä osalliseksi pääsee, näkee myös pahantekijät, kiusaajat ja vainoajat rakastettavina ja rakastamisen arvoisena.
- Anonyymi
Tulen itse hengellisestä liikkeestä, jonka piirissä on paljon ex-rikollisia. Jostakin syystä he tulevat mielummin vapaisiin suuntiin (helluntai- ja vapaaseurakunnat) kuin muualle, koska siellä heidät osataan ottaa vastaan. Heitä yhdistää se, että he ovat tekonsa hyvittäneet yhteiskunnalle. He ovat tunnustaneet, sovittaneet, hyvittäneet ja anteeksi pyytäneet asianomaisilta siinä määrin kuin se on mahdollista. He ovat tehneet myös rikoksen sovittamisen kanssa yhteistyötä viranomaisten kanssa. Tämän vuoksi kunnioitan heitä suuresti. Monien kohdalla se on tarkoittanut pitkää vankeustuomiota tehdyistä rikoksista. Kaikki on silti avointa. Sitähän se totuudessa eläminen pitäisi olla ja on. Heillekin on uusi elämä tarjolla. Heilläkin on ihmisarvo. He päättivät valita totuudessa elämisen.
Jumalan lapsena, siis Jumalan omana, elämiseen liittyy sellainen asia, että on suuremmat voimat suojelemassa elämää ja että kulkee Sellaisen kanssa, joka tietää, näkee ja kuulee kaiken ja joka myös antaa oikeutta ajallaan alaspainetuille ja kaltoin kohdelluille. Jumalahan toivoo, että jokainen olisi Hänen lapsensa ja omansa hengellisessä mielessä ja että jokainen tulisi tuntemaan Totuuden, Hänet, ja valitsisi myös totuudessa elämisen. Se on lopulta paras vaihtoehto, olipa se oma elämäntilanne mikä tahansa. - Anonyymi
Ihme paskaa ootte kaikki kirjottanu tähän ja olette vielä pahasti hakoteillä. T:ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme paskaa ootte kaikki kirjottanu tähän ja olette vielä pahasti hakoteillä. T:ap
Sivusta sen verta, että minäkin olisin hyljännyt tuollaisen ilkeän luovuttajan.
- Anonyymi
Miten tappaa rakkaus
- Anonyymi
Mieti. Kyllä keksit eri tapoja kun mietit. Et voi olla niin onneton pohtija ettet keksi.
- Anonyymi
Mikä on tämän tarinan Opetus!? Älä vittu Leiki monen Kanssa Vaan keskity Yhteen! Jokainen oppii asiat jossai vaiheessa elämäänsä kantapään kautta. Se ei ole mukavaa koskaan!
- Anonyymi
Eli siis mä en saa edes normaalisti jutella kellekään muulle? Tämä selvä. Olen sitten yksin koko loppuelämäni.
- Anonyymi
Jotkut itse sairaan mustasukkaset ihmiset on juuri tuollaisia. Jos vaikka yatävällisesti juttelet jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, niin ne vetää hirveet kilarit ja rupee jopa ite vastakkaista sukupuolta liehittelemään/iskemään. Mutta auta armias, jos tekisit samoin heille.
- Anonyymi
Yksi heistä on tämän hylkääjän kaveri? Tuskin. Ehkä ei kannata uskoa kaikkea mitä sulle syötetään.
- Anonyymi
Joo se on syötetty tieto mulle.
- Anonyymi
Ensinnäkin pitäisi varmasti tietää kenen kanssa kirjoittaa. Vasta sitten kannattaa haukkua jos on tarvetta
- Anonyymi
Täällä on todella skitsoa porukkaa jotka narsistisesti projisoi omat vihan kohteensa palstalaisiin.
- Anonyymi
Joo palstasta mä puhuinkin...
on se elämän välillä itse kullakin peestä, on sellasii aikoja ollut ja tulee varmaan olemaan, tosin itse voi jokainen jonkin verran ainakin vaikuttaa.
rakkaus, se on vaikea asia, joillekin enemmän, joillekin vähemmän.- Anonyymi
Mitäs sitten jos on vaan pelkästään perseestä vuositolkulla eikä hymyn hymyn 10 vuoteen?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten jos on vaan pelkästään perseestä vuositolkulla eikä hymyn hymyn 10 vuoteen?
ei itselläkään aina hampaita naurata, se on totta.
mutta tässä vuosien aikana väkisin joutunut omiakin toimintoja ja ennen kaikkea myös ehkä opittuja asenteita, ja niiden muuttamisia miettimään.
Elämässä kaikenlaista, on totta että mikäli sille tielle lähtee, elämästä ehkä läheltäkin löytyy ihminen, ihmisiä joille olla kateellinen mikäli antaa tunteelle vallan, sekä myös ihmisiä joilla menee itseä huonommin.
Balanssi, mun mielestä tärkeä asia löytää, mikäli sen pystyy elämässä kokonaan löytämään, itseään tutkisteltava tarkoin, mitä ajattelun malleja voisi muuttaa, vaikka väkisin. tokia on vaikeita tilanteita elämässä toisilla enemmän toisilla vähemmän, kenenkään tuskaa väheksymättä.- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
ei itselläkään aina hampaita naurata, se on totta.
mutta tässä vuosien aikana väkisin joutunut omiakin toimintoja ja ennen kaikkea myös ehkä opittuja asenteita, ja niiden muuttamisia miettimään.
Elämässä kaikenlaista, on totta että mikäli sille tielle lähtee, elämästä ehkä läheltäkin löytyy ihminen, ihmisiä joille olla kateellinen mikäli antaa tunteelle vallan, sekä myös ihmisiä joilla menee itseä huonommin.
Balanssi, mun mielestä tärkeä asia löytää, mikäli sen pystyy elämässä kokonaan löytämään, itseään tutkisteltava tarkoin, mitä ajattelun malleja voisi muuttaa, vaikka väkisin. tokia on vaikeita tilanteita elämässä toisilla enemmän toisilla vähemmän, kenenkään tuskaa väheksymättä.En usko moisiin ajatusmalleihin. Mielipidekysymys sekin. Mutta hyvä jos olet saanut niistä apua.
Anonyymi kirjoitti:
En usko moisiin ajatusmalleihin. Mielipidekysymys sekin. Mutta hyvä jos olet saanut niistä apua.
ihmissuhde asiat on vaikeita, todennut. Tietyssä pisteessä on ollut pakko käsitellä myös sitä omaa toimintaa, hylkäämisetkin on vaikeita, en sitä kiistä, mutta tässä todennut että ihminen selviytyy mitä ihmeellisistä asioista, ja on mukautuvainen.
On tietenkin eri asia, kuinka paljon vastoinkäymisten antaa vaikuttaa itseensä, ja nimenomaan nykyhetkeen, ajatuksiin mieleen, tunteisiin pystyy yllättävän paljon vaikuttamaan, kukapa muu kuin itse, ei muut.
On ollut tärkeää oppia myös se, ettei aina voi syyttää muita omista ikävistä murheistaa, helppoa on katkeroitua, mutta joskus elämä vaan menee vuoristorataa enemmä tai vähemmän.- Anonyymi
Mitä ihmettä joku horisee jutulla hajottaa perheitä? Perheitä hajoaa ja perheet hajoaa siinä olevien ihmisten vuoksi, ihan kumpaisenkin. Mikä tarve joillakin on etsiä syyllisiä, kun oikeuskaan ei sitä tee. Kuulostaa ihan sairaalta.
- Anonyymi
Niin siis kuka on hylkääjä ja miksi?
- Anonyymi
No minä hylkäsin itseeni ihastuneita naisia syystä kun jos suhde olisi mennyt syvemmäksi niin olisin joutunut kertomaan asioita joita en silloin saanut kenellekään kertoa, eli jouduin lopettamaan sellaisesta syystä, suojellakseni tyttöjä sellaisien asioiden tietämisestä.
Kun oikeassa rakkaussuhteessa olisin joutunut olemaan täysin rehellinen, katkaisin itse syystä että en halunnut aiheuttaa muuta mielenharmia, se oli pientä kun itse katkaisin sanomalla pahoin tai muulla tavoin katkaisin, suojelin pahemmilta ajatuksiltakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä hylkäsin itseeni ihastuneita naisia syystä kun jos suhde olisi mennyt syvemmäksi niin olisin joutunut kertomaan asioita joita en silloin saanut kenellekään kertoa, eli jouduin lopettamaan sellaisesta syystä, suojellakseni tyttöjä sellaisien asioiden tietämisestä.
Kun oikeassa rakkaussuhteessa olisin joutunut olemaan täysin rehellinen, katkaisin itse syystä että en halunnut aiheuttaa muuta mielenharmia, se oli pientä kun itse katkaisin sanomalla pahoin tai muulla tavoin katkaisin, suojelin pahemmilta ajatuksiltakin.Sua ei siis olekaan hylätty vaan itse olet hylkääjä? Yritin pysyä kärryillä....
- Anonyymi
Kuka oot?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535