Näin ne mykkäkoulut päätetään

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/add2650a-7e31-47ad-bccf-311797ddcbcb

"Toni Nieminen nimittäin iloitsee Heidi-vaimon leipomista munkeista.

– Sunnuntaityöläistä odotti kotona munkkikahvit. Oli kuulemma rakkaudella leivottu, Toni hehkuttaa Instagramissa hymiön kera."

Palstan(kin) naiset voisi tuosta ottaa opiksi, kyllä mies sulaa ja hymyilee kun vaan leivotte sillä jotain hyvää.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllätys on kivempi kun sen tekee hyvällä mielellä, eikä riidan päätteeksi. Sama miehillä. Viedään kukkia ilosta, ei silloin kun on mokannut.

• Kyllähän se vähän läpinäkyvää on, jos leipomalla hyvittelee. Ja mieshän se kuitenkin on koko hässäkän aloittanut typerällä käytöksellään tai sanomisellaan. Leipokoon itse, jos munkkeja mieli tekee.

• Ei ihme että täällä niin paljon tulee niitä avioeroja, te naiset ette vaan osaa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei ihme että täällä niin paljon tulee niitä avioeroja, te naiset ette vaan osaa.

Ei se naisten osaamisesta ole kiinni vaan ihan puhtaasti miesten idioottimaisuudesta, jos ero tulee naisen aloitteesta.

• Voihan sen noinkin ajatella, kiitokset spontaanista naurusta jonka kommenttisi aiheutti :D

Voihan sen noinkin ajatella, kiitokset spontaanista naurusta jonka kommenttisi aiheutti :D

Eli osui ja upposi, ymmärrän. Kannattaa siis sinunkin opetella itse leipomaan, rivien välistä voi lukea, ettei munkinpaistajia ole jonoksi asti sinullakaan. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

• Keto.neilikka kirjoitti:

Eli osui ja upposi, ymmärrän. Kannattaa siis sinunkin opetella itse leipomaan, rivien välistä voi lukea, ettei munkinpaistajia ole jonoksi asti sinullakaan. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

Ei oikeastaan, oli vaan hauska minusta tuo miersten idioottimaisuus -maininta. Mut joo, teen kyllä hyvää pannaria, munkkien leivonnan jätän suosiolla naisille kun ne osaa paremmin.

Ei oikeastaan, oli vaan hauska minusta tuo miersten idioottimaisuus -maininta. Mut joo, teen kyllä hyvää pannaria, munkkien leivonnan jätän suosiolla naisille kun ne osaa paremmin.

Vähissä on sinunkin ilot, säälittävää. Mutta hyvä, että edes hetkellisesti tuli parempi mieli.

• Meidän isäntä hymyilee kun saa vattan täyteen hyvää ruokaa, intohimoista seksiä ja iltaisin suukon poskelleen. 🙄

Munkeista ei puhunu mittään...

• Hymyilisi vielä leveämmin jos saisi vielä simaa ja munkkia vapun kunniaksi. Onhan tästä aiemminkin väännetty, ei mies sitä sano välttämättä mutta on se mielissään jos leivot munkit. Voit sitten laittaa leivontavideon palstalle :D

Hymyilisi vielä leveämmin jos saisi vielä simaa ja munkkia vapun kunniaksi. Onhan tästä aiemminkin väännetty, ei mies sitä sano välttämättä mutta on se mielissään jos leivot munkit. Voit sitten laittaa leivontavideon palstalle :D

Simasta ei kukaan meillä tykkää, mies sanoo että sitä paskaa en juo. Se siitä..munkkeja meinaan muutaman tehdä.😏

Eäh, mä vielä mietin uskallanko enää videoida mittään kun tääl väki tulee heti epäuskoisiksi.🙄

• Päläpälä kirjoitti:

Simasta ei kukaan meillä tykkää, mies sanoo että sitä paskaa en juo. Se siitä..munkkeja meinaan muutaman tehdä.😏

Eäh, mä vielä mietin uskallanko enää videoida mittään kun tääl väki tulee heti epäuskoisiksi.🙄

Itseasiassa muuten mulle tuli mieleen siitä ketjusta että ookko vaihtanut puhelinta? Minusta siinä ketjussa oli hymiöissä eroa entiseen. Laita vaan, kuohunta on viihdettä :D

Itseasiassa muuten mulle tuli mieleen siitä ketjusta että ookko vaihtanut puhelinta? Minusta siinä ketjussa oli hymiöissä eroa entiseen. Laita vaan, kuohunta on viihdettä :D

En oo vaihtanu. Kirjoitan kyllä välillä tabletilla ja välillä läppärillä. Läppärin emojit on ainakin erilaisia, harvoin vaan käytän niitä mitkä löytyy hiiren oikeanpuoleisen nappulan takaa. Yleensä läppärillä jos on käytän näitä :) ja :D

Mikä helpoiten löytyy...

No mä viel harkitsen, kun en ihan arvannut että mun bimboilut saa ihmiset noin sekaisin..😝

• Päläpälä kirjoitti:

En oo vaihtanu. Kirjoitan kyllä välillä tabletilla ja välillä läppärillä. Läppärin emojit on ainakin erilaisia, harvoin vaan käytän niitä mitkä löytyy hiiren oikeanpuoleisen nappulan takaa. Yleensä läppärillä jos on käytän näitä :) ja :D

Mikä helpoiten löytyy...

No mä viel harkitsen, kun en ihan arvannut että mun bimboilut saa ihmiset noin sekaisin..😝

Ja siis nyt kirjoitan kännykälläni...emoji 😛

• Päläpälä kirjoitti:

Mikä helpoiten löytyy...

Bimboile vaan, on se aika hauskaakin kun muutkin sitten sekoaa :D

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Bimboile vaan, on se aika hauskaakin kun muutkin sitten sekoaa :D

Selittele nyt kun sekosit sinäkin ja pahasti hah.

• kyllä se puhumunen ja vuorovaikutus tärkeää on parisuhteessa, kommunikointi kyky molemmin puolin. Aika pitkään oli niemisillä mykkäkoulua =( .

• Niin mutta Heidi nyt selvästikin on lähtenyt hakemaan sovintoa ja hienolla tavalla, tuolla rakkaudella leivotulla munkilla viestii enemmän kuin mitä pelkillä sanoilla pystyisi.

Niin mutta Heidi nyt selvästikin on lähtenyt hakemaan sovintoa ja hienolla tavalla, tuolla rakkaudella leivotulla munkilla viestii enemmän kuin mitä pelkillä sanoilla pystyisi.

no jooh, kyllähän munkilla aina sovinnon saa leivottua, en sitä epäile, mutta aika näyttää kuinka jatkossa heillä tulee menemään...

• Anonyymi

Juu juu nii vai semmosta asiaa.

• Anonyymi

Saako toni jälleen pillua. Hienoa olla parisuhteessa varmaan

• Niemistä ei hirveesti työnteko ole kiinnostanut. Luulis että olympiavoittaja ois saanut ihan hyviäkin hommia

• Anonyymi

Riitaan tarvitaan kaksi joten yhtä lailla miehenkin pitää lepytellä kun se on siihen osallisena.

• Sukset kantoon ja ukko mäkeen.

• Anonyymi

Toni päässyt taas muijansa haaroihin ei tarvii äydä vieraissa panemassa. Kohta ne kyllä eroaa tuo suhde on niin heikoilla jäällä että murtuu pian ja akka lähtee etsimään rikasta miestä. Tonilla on sata tonnia ulosotossa.

• Anonyymi

Miksi mykkäkoulua pidetään? Eikö asioista voi keskustella.

• Anonyymi

Antaisin mitä vaan jos mykkäkoululainen ottaisi yhteyttä. Muuta en toivo.

• Anonyymi

Sun mielestä varmaan olisi positiivinen uutinen, jos nainen "lepyttelisi" jotain naisenhakkaajaa munkeilla? Ihan sama mikä jännämies on, mutta asia muuttuu mielessäsi positiiviseksi jos/kun nainen vaan osaa leipoa....

Tuuliviiri mikä tuuliviiri.

• Anonyymi

Antaisitko kaiken anteeksi leivonnaisilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3071
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2669
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1746
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1071
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      947
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe