Mutta kun ei kelvannut....
M---->N
Olisin rakkauttani sinulle antanut
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
et sinä sanallakaan koskaan rakkaudestasi hiiskunut, puhumattakaan että olisit näyttänyt sitä :/
- Anonyymi
Hän ei halunnut / uskaltanut rakastaa minua vaikka annoin itseni hänelle sellaisena kuin olin. Alastomana ja rehellisenä vailla valheita tai ehtoja.
Hän tiesi kyllä tunteistani. Oli tiennyt pienestä pitäen. Rakkauteni häneen oli syvää ja aitoa. Hän teki minusta kokonaisen.
En ole hänen jälkeen rakastanut ketään. Olen kyllä mieltynyt mutta en rakastanut.
Nykyään hän vihaa minua, hänen silmissään olen syyllinen. Ja kyllä, ansaitsen hänen vihansa.
Elämä on joskus julma. Toisilleen tarkoitetut vastakappaleet elämä repii erilleen jättäen vihan, joka ajan kanssa muuttuu katkeruudeksi.
Kykenen enää tuntemaan surua. On tyhjä olo, kuin olisi sydän revitty rinnasta ja jätetty yksin pimeään kuihtumaan.
Satutamme heistä eniten niitä joita eniten rakastamme.- Anonyymi
Älä mainosta omaa tavaraasi.
- Anonyymi
Otahan lääkkeet ja käy nukkumaan. Huomenna on jo parempi olo.
- Anonyymi
Millä tavalla olisit antanut?
- Anonyymi
Jos hän olisit niin ei siitä ole kyse ettet kelpaa.
- Anonyymi
Kelpaa edelleen tiedät että olen vanhanaikainen ja toivon; sinä otat yhteyttä
Mutta martyyristi sanon takaisin saman "olisin rakkauttani sinulle antanut Mutta kun ei kelvannut......"
N-M - Anonyymi
Kaikkeni olen yrittänyt mutta mikä oli se juttu kun et usko mitä kerron? Sen haluaisin totuudella tietää? Kai kuitenkin ymmärrät että oli pakko keksiä hätävale sinusta. En kuitenkaan olisi halunnut tämän menevän näin. Pyysin anteeksi sinulta ja tein kuten tahdoit. Siitä huolimatta epäilet jotain muuta. Sanoisit edes onko se suoraan kertonut sinulle? Koska nyt jos puhun itseni pahemmin pussiin ei tämä ole kuin kostosi mulle eikö totta. No nauti nyt jos kerta saat jotain tästä yhteydestä vieläkin kerta vastaat. Inhottaa olla tämän traaman keskellä. Et tunnu hyvältä enään mitenkään. Tee loppu tästä ja sano jos olet yhteyttä pitänyt siihen. En jaksa enään olla sätkynukkesi.
- Anonyymi
Vain Vatipäät puhuu valheita toisista. Hei HALOO! Itestäs voit keksii mitä ihmeellisimpiä tarinoita. Eri asia tietenkin, udkooko niitkä ketään.
Mutta että sä meet puhuu paskaa muista kertoo kaiken susta.
- Anonyymi
Itsekirjoitteluketju
- Anonyymi
Näkymätöntä rakkautta.😍
- Anonyymi
Kyl se rakkauskin voi olla sokea. ;)
- Anonyymi
"Lamput sammuu, koko ky(y)lä nuokkuu...." ;)
Joskus sekään ei riitä, on totta.
- Anonyymi
Luulin, että olit superkohtelias. Miehet ovat usein vain kohteliaita, ei sen enempää.
- Anonyymi
Hetken minäkin luulin niin.
Mutta annoitkin vain ilkeyttä ja pahaa mieltä. - Anonyymi
No niin just, antanut olisit rakkautta, nostamatta persettä penkistä naputellessasi, muutahan et viitsinyt etkä uskaltanut tehdä ja nyt käänsit senkin asian hänen syykseen ettei muka kelvannut. Huh.
- Anonyymi
Huom! Oli tiennyt pienestä pitäen. Jommankumman on oltava vanha.
- Anonyymi
Vain raukkamainen mies kehtaa kaataa kaiken aina toisen niskaan ja syyllistää kaikesta.
Siitäkin että itsestä ei ole mihinkään muuhun kuin yön tunteina veivaamaan tämmöistä paskaa tänne.
Olisinhan minä mutta ... stana. - Anonyymi
se on pienestä kiinni.
- Anonyymi
Annoitko mitään? Puhuitko edes?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535