Hei olen mustikki vesipuhveli ja haluaisin harrastaa seksiä mansikkilehmän kanssa takaapäin mutta en tiiä onko se oikein ?
Saako astua
22
241
Vastaukset
- Silten.niin
Edestäpäin parempi
- sitäpittää
Puhvelin kysyä mansikilta.Muut ei voi siihen sanoa oikein mitään.
- puhveliMuhveli
hahahahhahahahahahahha :D Näin niikö sunnuntain ratoksi vai? Luin eilen lehdestä, että hirvet ovat homoja :D Sitä en ole tiennyt. En tosiaankaan. En enää syö hirvenlihaa ikinä ;D
- MahdotontaLueBiologiaa
Homot eivät lisäänny nisäkkäiden maailmassa.
Hyi
- hormoniteihyrrää
Minä tiedän ettei mansikkilehmää ei kiinnosta moiset puuhat, kun lapsetkin on tehty.
- Puhvelinpentu
Ootko siis kysynyt siltä ? Mutta eihän lehmät osaa puhua
- Ristööööööööö
Missä Risto viipyy? Luulisi jo Ripston riehumassa puhvelin selän takana :D Kovin hiljaista nyt täsä nikissä :D
- viskipuhveliko
Kysy siltä lehmältä itseltään. Ompa puhvelilla jutut jo puolenpäivän aikaan.
- Anonyymi
Mansikkia ikävä
- Anonyymi
Ikävä täälläkin. Luin yhen tekstin täältä ja tuli surullinen olo. Se ois voinut olla vaikka sulta. Palaan myöhemmin...
T. äpyli - Anonyymi
Oonkohan jotenkin vajaa päästäni ku kaipaan ja rakastan aina sua mansikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä täälläkin. Luin yhen tekstin täältä ja tuli surullinen olo. Se ois voinut olla vaikka sulta. Palaan myöhemmin...
T. äpyliEnkä mä haluu et sulle tulee surullinen olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oonkohan jotenkin vajaa päästäni ku kaipaan ja rakastan aina sua mansikki
Etkä oo vajaa päästäsi tai sitten oon minäki yhtä vajaa... Mäkin kaipaan ja rakastan sua vieläki vuosien jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä haluu et sulle tulee surullinen olo
Se tuli siitä kun tekstissä oli luokkaeroista ja siitä, että toinen on huonossa jamassa elämässään. Oliko se sun kirjoittama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuli siitä kun tekstissä oli luokkaeroista ja siitä, että toinen on huonossa jamassa elämässään. Oliko se sun kirjoittama?
Ei ollut. En mä hirveesti kirjoittele. Paitsi näitä mun kaipausviestejä mansikista... Oon iloinen siitä että vastaat mulle 😍😃! Nyt meen yöpuulle. Hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se , jos olet K-naiseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se , jos olet K-naiseni.
En oo K-nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. En mä hirveesti kirjoittele. Paitsi näitä mun kaipausviestejä mansikista... Oon iloinen siitä että vastaat mulle 😍😃! Nyt meen yöpuulle. Hyvää yötä
Hyvää yötä.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000006085338.html
Aasiorit ne on...arvaamattomia. jos se tapahtuu yhteistuumin, mikäli mansikki suostuu ja vastaa vesipuhvelin mylvinnän kutsuun, mikäli ei, sitten annettava mansikin olla rauhassa.
- Anonyymi
Aina saat astua 100 askelta taaksepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535