Vapaa kuvaus

Mä rekkauduin näin pakon eessä
riimit raahaan kivireessä
vajavaiseks nikki jää
puuttuu siitä lopun ää.

[email protected]

Aloituksia

40

Kommenttia

0

1. Mä istun täällä täysin vatsoin

nähdä ei mua maasta katsoin suojassa on täysin täällä pienen kivipallon päällä. Kuollut kuu on pelkkä juoni edessäni ve
    Ryhmät
    24
    628
  2. Kohtalon on julma miekka

tiimalasin loppuu hiekka oltukaan ei Luojan mieleen luomistyönsä meni pieleen. Räjähdyksen näämme pienen laajenevan pil
    70 plus
    11
    515
  3. Ei taaskaan yöllä uni tullut

päässä velloi kuvat hullut turvauduin mä koneen taikaan siirryin jälleen keskiaikaan. On Salemissa noitavainot syytetyi
    Ikäryhmät
    10
    449
  4. Miksi profiilini ei löydy hakutoiminnasta?

Onko minut siirretty siististi syrjään?
    70 plus
    4
    417
  5. Näin hautajaiset, tumman puvun

kokoontuneen lähisuvun pappi eessä saarnatuolin unessani itse kuolin. Mä tehnyt olin testamentin lahjoittanut joka sent
    Ikäryhmät
    14
    390
  6. Mä elänyt oon aivan suotta

yksitoista enää vuotta planeetta tää melko nuori halkeaa kuin munankuori. Ei lopun enteet muuksi muutu tyhjästä ei Luon
    60 plus
    18
    368
  7. Sain unessani oivat kortit

aukenivat taivaan portit katsomaan näin pääsin sisään törmäänkö mä taivaan isään. Kaupungissa päällä pilven alla suuren
    60 plus
    13
    328
  8. Ei Joulu saavu tähän taloon

päässyt en mä päivänvaloon pimeyteen vie polku mulla takaisin ei sieltä tulla. Painajaisten synkkä kuilu taustalla soi
    60 plus
    6
    257
  9. Taivaalla se äsken hohti

suunta suoraan maata kohti tähtikartan linja johtaa suoraan kohti törmäyskohtaa. Kivimassa kerrostalon nopeudella liikk
    60 plus
    5
    235
  10. Seinälle mun oman huoneen

huomaan jonkun peilin tuoneen kuvastimen pinta hohti varovasti hiivin kohti. Näin peilissä mä vieraan naaman silmät nii
    60 plus
    4
    230
  11. Kun mennään taakse pitkän ajan

tykit vyöryy yli rajan sotilaita tänne ryntää edestänsä lunta kyntää. Sireenit jo alkoi soimaan sotatila astui voimaan
    60 plus
    17
    205
  12. Luotto loppuu vähin erin

sivut rikosrekisterin kertovat sen kuinka kelmi olekaan ei puhdas helmi. Äänestä en ketään näistä julisteiden tyhjäpäis
    60 plus
    1
    143
  13. Ihmiskunta säännöt laati

hulluudessaan liikaa vaati ahneus voitti terveen järjen peitsestä se katkas kärjen. On lisääntyneet metsäpalot koalat k
    60 plus
    12
    136
  14. Hyvin pääsin kiinni juoneen

oman talon vinttihuoneen vuokrasin mä itselleni vaimon taskuun rahat meni. Keksin mistä rahaa lisää kaksi kissaa ilman
    70 plus
    3
    135
  15. Ei uppoa mun oikeustajuun

nälkään sekä kusenhajuun jätetty on ihmisparat viety ensin käteisvarat. Ne vanhukset ei kuolleet sotiin matka päättyi h
    60 plus
    73
    109
  16. Nyt maailma on polvillansa

virus polttaa kolvillansa turvassa ei kukaan täällä liikaa meitä pallon päällä. Piiloon ei voi enää päästä uhrejaan ei
    60 plus
    21
    91
  17. Se himmeästi ensin hohti

suunta suoraan maata kohti laskeutui kuin höyhen kevyt rungon peitti teräslevyt. Outoja on aseet miesten säteet tappaa
    60 plus
    19
    75
  18. Maailma sai uuden kriisin

lähtöisin se maasta riisin tappavana pallon kiertää rakkuloita keuhkoon hiertää. Matkailijat ulkomailla lomailivat huol
    60 plus
    13
    72
  19. Käyn nukkumaan ja tunnen heti

ilmassa mun leijuu peti painajaisen synkkä syli kiskoo mukaan rajan yli. En yrittänyt vastaan panna sieppaaja ei periks
    60 plus
    11
    71
  20. Kuolleita vain näen puita

vaalenneita valaan luita uneen pääsin ennustajan kokea sain loppuajan. On sademetsät nurin saatu myrkytetty ilmanlaatu
    60 plus
    14
    41