miesmenneisyydest
Vapaa kuvaus
Mä rekkauduin näin pakon eessä
riimit raahaan kivireessä
vajavaiseks nikki jää
puuttuu siitä lopun ää.
[email protected]
Aloituksia
40
Kommenttia
0
Mä istun täällä täysin vatsoin
nähdä ei mua maasta katsoin suojassa on täysin täällä pienen kivipallon päällä. Kuollut kuu on pelkkä juoni edessäni ve24628Kohtalon on julma miekka
tiimalasin loppuu hiekka oltukaan ei Luojan mieleen luomistyönsä meni pieleen. Räjähdyksen näämme pienen laajenevan pil11515Ei taaskaan yöllä uni tullut
päässä velloi kuvat hullut turvauduin mä koneen taikaan siirryin jälleen keskiaikaan. On Salemissa noitavainot syytetyi10449- 4417
Näin hautajaiset, tumman puvun
kokoontuneen lähisuvun pappi eessä saarnatuolin unessani itse kuolin. Mä tehnyt olin testamentin lahjoittanut joka sent14390Mä elänyt oon aivan suotta
yksitoista enää vuotta planeetta tää melko nuori halkeaa kuin munankuori. Ei lopun enteet muuksi muutu tyhjästä ei Luon18368Sain unessani oivat kortit
aukenivat taivaan portit katsomaan näin pääsin sisään törmäänkö mä taivaan isään. Kaupungissa päällä pilven alla suuren13328Ei Joulu saavu tähän taloon
päässyt en mä päivänvaloon pimeyteen vie polku mulla takaisin ei sieltä tulla. Painajaisten synkkä kuilu taustalla soi6257Taivaalla se äsken hohti
suunta suoraan maata kohti tähtikartan linja johtaa suoraan kohti törmäyskohtaa. Kivimassa kerrostalon nopeudella liikk5235Seinälle mun oman huoneen
huomaan jonkun peilin tuoneen kuvastimen pinta hohti varovasti hiivin kohti. Näin peilissä mä vieraan naaman silmät nii4230Kun mennään taakse pitkän ajan
tykit vyöryy yli rajan sotilaita tänne ryntää edestänsä lunta kyntää. Sireenit jo alkoi soimaan sotatila astui voimaan17205Luotto loppuu vähin erin
sivut rikosrekisterin kertovat sen kuinka kelmi olekaan ei puhdas helmi. Äänestä en ketään näistä julisteiden tyhjäpäis1143Ihmiskunta säännöt laati
hulluudessaan liikaa vaati ahneus voitti terveen järjen peitsestä se katkas kärjen. On lisääntyneet metsäpalot koalat k12136Hyvin pääsin kiinni juoneen
oman talon vinttihuoneen vuokrasin mä itselleni vaimon taskuun rahat meni. Keksin mistä rahaa lisää kaksi kissaa ilman3135Ei uppoa mun oikeustajuun
nälkään sekä kusenhajuun jätetty on ihmisparat viety ensin käteisvarat. Ne vanhukset ei kuolleet sotiin matka päättyi h73109Nyt maailma on polvillansa
virus polttaa kolvillansa turvassa ei kukaan täällä liikaa meitä pallon päällä. Piiloon ei voi enää päästä uhrejaan ei2191Se himmeästi ensin hohti
suunta suoraan maata kohti laskeutui kuin höyhen kevyt rungon peitti teräslevyt. Outoja on aseet miesten säteet tappaa1975Maailma sai uuden kriisin
lähtöisin se maasta riisin tappavana pallon kiertää rakkuloita keuhkoon hiertää. Matkailijat ulkomailla lomailivat huol1372Käyn nukkumaan ja tunnen heti
ilmassa mun leijuu peti painajaisen synkkä syli kiskoo mukaan rajan yli. En yrittänyt vastaan panna sieppaaja ei periks1171Kuolleita vain näen puita
vaalenneita valaan luita uneen pääsin ennustajan kokea sain loppuajan. On sademetsät nurin saatu myrkytetty ilmanlaatu1441