RakkausrunotVastattu 21v

Pilvilinna

Sinä olit tähti jonka loisteen huomasin. Ensin olit kaukana, sitten tulit lähemmäksi. Huomasit minut. Loisteesi lämmitti minua. Olisitko sinä se, joka loistaa vain minulle? Olisinko minä se, joka loistaa vain sinulle? R…
RakkausrunotEi vastauksia

Aavistus

Vain pieni aavistus, kaukainen, mutta sydämessä niin hehkuva. Silti epäilys: tuulen tavoitteluako kaikki tämä vain on? Ei, en voisi tyytyä vähempään! Sydänten syvä yhteys. Varmuus: me kuulumme yhteen. Kaikessa rauha. Ra…
RakkausrunotVastattu 21v

Sulaisinko vielä

Sulaisinko vielä? Ei, en uskalla ajatellakaan. On kuin aika olisi pysähtynyt. Vain odotan. Jokin on sitonut minut liikkumattomuuteen. En koskaan enää halua olla säälittävä rakkauden kerjäläinen! Kuintenkin olen sitä... …
RakkausrunotEi vastauksia

Revitään

Kun sinua revitään minusta irti, voin vain alistua ja olla hiljaa. Tukahduttaa tuskan huudon kun terävä veitsi leikkaa hitaasti mutta varmasti. Koska se on oikein. Niin pitää tapahtua. Vaikka vapisen kuin kuolemansairas…
RakkausrunotVastattu 21v

Se riittää

Se riittää kun vain olemme. Yhteys välillämme täyttää kaiken tyhjyyden. Läsnäolon tunne niin vahvaa että se jää mukanani kulkemaan pitkäksi aikaa. Puhetta sydämestä sydämeen. Hiljaisuuskin sitä täynnä. Kaikilla sanoilla…

Pieni purkaus..

jos sallitte.. Ärsyttävää että kaikki ateistit yms. saa kaikessa rauhassa paasata alkuräjähdyksestä ja muista hienoista ajatuksistaan eikä kukaan pidä sitä mitenkään kummallisena, päinvastoin. Mutta annas olla jos uskov…