Pieni purkaus..

jos sallitte..
Ärsyttävää että kaikki ateistit yms. saa kaikessa rauhassa paasata alkuräjähdyksestä ja muista hienoista ajatuksistaan eikä kukaan pidä sitä mitenkään kummallisena, päinvastoin.
Mutta annas olla jos uskova vähänkin avaa suutaan ja vaikkapa vaan mainitsee nimen Jeesus, niin johan siitä soppa syntyy ja sen jälkeen se uskis pitää vaientaa ja teilata maan rakoon!
Eli ei uskalla ollenkaan normaalisti keskustella ja jakaa asioita omasta elämästään,niinkuin muut tekee, koska heti sitä kumminkin pidetään tuputtamisena tai saarnaamisena. Jo on kumma! Ja meikä ei todellakaan kauheasti ole saarnaillu...
Sanojaan saa varoa, muuten saa turpaan..
Mutta sitäpä tämä kai on loppuun saakka. Vahvoilla on helpompaa.

Kiitoksia, nyt helpotti!

T: Pieni Jeesuksen oma

14

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The-Tempus-Jeesuksen-oma

      Tempus on tukenasi, meillä on edessä yhteinen henkinen taistelu pirua ja lihaa eli yhteiskunta ja perintötekijöiden summia vastaa jotka vastustavat vastustamista.

      • paitti en ole veli vaan sisar. :)


    • kiitos

      Juuri sellaiselta meistä kaikista Jeesuksen omista taitaa tuntua. Osasit hienosti pukea asian sanoiksi.

      • se on, ei voi mitään.


    • Niekirge

      terve "uskis" minun lisäkseni.
      Eiköhän tässä selvitä..

      • Reiska

        Hmmm .. katsotaas ...


      • Reiska kirjoitti:

        Hmmm .. katsotaas ...

        me meinataan pärjätä. Loppuun asti. :p


      • tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D


      • Reiska
        amiga kirjoitti:

        me meinataan pärjätä. Loppuun asti. :p

        pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.


      • Niekirge
        Reiska kirjoitti:

        Hmmm .. katsotaas ...

        päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.


      • Reiska kirjoitti:

        pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.

        meinaakkos että me dokaillaan? Tsihih!


      • Niekirge
        amiga kirjoitti:

        tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D

        tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.


      • Nassen
        Niekirge kirjoitti:

        päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.

        kun kirjoitat äo:stä ja "kuinka syvällä jotkut saattavat uida" niin mikä on ennätyksesi?


      • Niekirge kirjoitti:

        tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.

        ei ihan heti kyllä sellainen selviäminen tullut mieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe