agape.papillon
" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.<br /><br />Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.<br /><br />Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.<br /><br />Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?<br /><br />Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.<br /><br />Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".<br /><br />Muista minuakin! "<br /><br /><br /><br />Kotieläimet: ei<br /><br /><br /><br /><br /><br />Kotimaa: ---<br /><br />Koulutus: ---<br /><br />Ammatti: Muu<br /><br />Siviilisääty: ---<br /><br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi
- kiitos iltalaulusta. Tuo on todella ihana laulu..
mutta..en oikein näe sitäkään nyt..
Missä on se pelastava käsi
joka kiskoisi minut valkeuteen?
On vain synkkä pimeys,
johon ei mikään valo yllä.
Vai olisiko jossain vielä
tätä kaikkea tuskaa
suurempi valkeus?
Se joka parantaa
ja tekee kaiken hyväksi. - kiitos rakas Isi mutta ei kaikki ole hyvin enkä voi nukkua rauhassa. Mutta kiitos.. :)
- minulla ole uskontoa..
Tuo on vaan jotain täysin käsittämätöntä niille jotka ei tiedä... - kyllä mä sitä ennen pääsen varmasti! =)
Toukokuussa loppuu nämä hommat, että sitten viimeistään. Ja aiemminkin ehkä, jos joku yllättävä vapaapäivä sattuu tulemaan. - kun en oikein taida ehtiä "sinne" kahveelle..Ja jos ehtisinkin, niin vain hetkeksi pieneksi. Töitä vaan täytyy paiskia hiki hatussa! Mutta onhan se toisaalta hyväkin
- Jumala on kuitenkin suurempi kuin meidän ihmisten epäilykset ja epäuskot. :)
Tapahtukoon Hänen tahtonsa. Se on tosiaan aina se paras. Vaikka usko olisi vähissäkin. - juu. Juomassa kaffeekupposet. Virtuaalisesti terveellistä. :)
- vihreän hajukuusen joita autoissa roikkuu...
- Tsihih! :) *punastuu*
Kröhöm..mikähän mulla mahtaa sit olla. Mikäs se olikaan ku kolmekymppisenä tulee..? Tai no, täytän kyllä helmikussa 31 jo! - jo huvittaa! hih :)
Onkos vielä pahoja vieroitusoireita? - lukeehan siellä Raamatussakin että kaikki mikä ei ole uskosta, on syntiä! :p
- siinuun varmaan monikaan ole oikeasti suuttunut täällä. Ystäviäkin on, uskonveljiä ja sisaria jotka haluavat tukea ja olla apuna. Totta, ihmisiä me kaikki vaan kuitenkin ollaan ja tarvitaan paljon sitä Jumalan armoa Jeesuksessa Kristuksessa.
Minulle saa kirjoitella :[email protected] - Muistan rukouksin sinua veliseni.
En ole näitä palstoja vielä kovinkaan kauaa lukenut, mutta sinun kirjoituksesi on jotenkin aina noussut ylitse muiden ja olet mielestäni tosi symppis tyyppi.
Ehkä sitten en ole ehtinyt niitä "gauheita" kirjoituksia lukemaankaan. :)
" Ristin luona kiusatulla, langenneella, vaivatulla paras paikka on". - niin tutulta. Täällä olen minäkin omassa kaivossani ja odottelen jos Hän nostaisi minut ylös vielä jokupäivä. Siunausta sinulle!
- minäkään menisi naimisiin mistään noista syistä. Vain rakkaus olisi se syy...
- huoookaus... Koettua ja elettyä, voin samaistua tuohon.
- varmasti vielä löydät etsimäsi ja kaipaamasi! Jumala vastaa rukouksiin. Itse laulan meidän srk:n bändissä, josta olen iloinen. Ja välillä muutenkin soittelen kitaraa ja lauleskelen. Mitä tekisinkään ilman musiikkia!
Kyllähän meitä tavallisia armoa tarvitsevia särkyneitä Jeesukseen uskoviakin on olemassa. Ne vaan ei pidä niin suurta meteliä itsestään. - meitä syntisiä, paljonkin!
- taisi edelleenkin olla vitsi...
- juttu, kun oikein on hirvittäviä ahdistuksia ja onkelmia, niin silloin syntyy runojakin. Ja aina silloin kun joku vähänkin pääsee koskettamaan jäätynyttä sisintä...
Mitä olisikaan jos aina vaan olisi tasaisen onnellista? No, ehkäpä sitäkin lajia vielä joskus tulee. Tai sitten ei. Tsemppiä sinulle! :)