Vapaa kuvaus

" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.

Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.

Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.

Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?

Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.

Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".

Muista minuakin! "



Kotieläimet: ei





Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

26

Kommenttia

160

  1. kiitos iltalaulusta. Tuo on todella ihana laulu..
    mutta..en oikein näe sitäkään nyt..

    Missä on se pelastava käsi
    joka kiskoisi minut valkeuteen?
    On vain synkkä pimeys,
    johon ei mikään valo yllä.
    Vai olisiko jossain vielä
    tätä kaikkea tuskaa
    suurempi valkeus?
    Se joka parantaa
    ja tekee kaiken hyväksi.