Yhdeksän syytä mennä naimisiin!

nettirabbi

Raamatusta nousevat hyvät syyt:

1. Parempi kuin palaminen.-----------1. Kor. 7:9
2. Avioliitto ei ole synti-----------1. Kor. 7:36
3. Halu mennä naimisiin-----------1. Kor. 7:39
4. Jumalan asettama suhde---------Matt. 19:4-6
5. Hyväksi ihmiselle--------------1. Moos. 18-24
6. Ihmiskunnnan säilymiseksi---------1. Moos. 9:7
7. Lasten hyväksi-----------------5. Moos. 6:1-9
8. Avioliitto pidettävä kunniassa-----Hebr. 13:4
9. Normaalit halut----------------1 Tim. 5:11,13-15

On ikävää vaikka haluaisi ja ei ole ketään kenenkä kanssa voisi mennä onnellisesti naimisiin! :(

7

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matias

      en menisi naimisiin yhdenkään tuossa luettelossa esitetn "syyn" perusteella. Ainut mikä johtaa avioliittoon on rakkaus..."tuuli puhaltaa mistä tahtoo, sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä mistä se tulee ja minne menee.." Avioliitto on lahja, se on käsittämätön suuri lahja.

    • Juhani-Aito

      Asiaa kirjoitat, avoliittolaiset elävät haureudessa.

      Veljeni, en tiedä ketään uskovaa joka olisi halunnut naimisiin, eikä olisi puolisoa löytänyt.
      Sinun vuoro tulee, mutta odottaminen ei ole mukavaa.
      Voimia ja siunausta!

      • matias

        näin, kun se kaikki tietävä oma minä on mielestään tehnyt oikean valinnan, niin sen pönkittämiseksi on syyllistettävä avoliitossa asuvat. Näinhän hyvät veljet ei saa olla.


      • NAIMISIIN
        matias kirjoitti:

        näin, kun se kaikki tietävä oma minä on mielestään tehnyt oikean valinnan, niin sen pönkittämiseksi on syyllistettävä avoliitossa asuvat. Näinhän hyvät veljet ei saa olla.

        RAKKAUS EI ETSI OMAANSA.LIHALLINEN RAKKAUS ON HALUA SITOUTUA LIHAAN.HENGELLINEN RAKKAUS SITOUTUMISTA HENKEEN(JUMALAN).NAIMISIIN HALUAVA JOUTUU KÄRSIMÄÄN LIHASSA,HIMOA NÄTIMMIN SANOTTUNA HALUA TOISTA KOHTAAN,HUOLTA KUN TULEE LAPSIA,HUOLTA PUOLISON PUOLESTA,YM YM

        PAAVALI ELI JUMALAN RAKKAUDESSA JA HALUSI ETTÄ MUUTKIN ELÄISI KUTEN HÄN.

        KYLLÄHÄN USKOVAINEN VOI MENNÄ USKOVAISEN KANSSA NAIMISIIN JA OLLA SITEN MYÖS HENGESSÄ YHTÄ.MUTTA USKOMATTOMAN KANSSA EI KANNATA MENNÄ NAIMISIIN.SANON KOKEMUKSESTA.

        TUTUSTUIN KIVAAN NAISIHMISEEN USKONI ALKUTAIPALEELLA.(SANOI RUKOILEVANSA JA USKOVANSA JUMALAAN)MUTTA...JEESUS EI MERKINNYT MITÄÄN.
        SE SELVISI AVIOLIITOSSA JA SIINÄ KARISI MYÖS LUULOT ETTÄ ITSE VOISI JOHDATTAA USKOON JONKUN JOKA EI SILLÄLAILLA USKO...

        ERIHENKISTEN ON TODELLA VAIKEA ELÄÄ YHDESSÄ VAIKKA KUMPIKIN TEKISI KUINKA PALJON KOMPROMISSIA TAHANSA,JA YRITTÄISI AJATELLA TOISTENSA PARASTA.ITSE MELKEIN LUOVUIN USKOSTA.MUUTA VAIHTOEHTOA EI OLLUT KUIN EROTA.

        ITSE OLISIN EHKÄ KESTÄNYT MUTTA KUN KATSOI MITEN TOINEN KÄRSI,EI MUUTA RATKAISUA LÖYTYNYT.
        PIENEKSI NEUVOKSI

        TOISTA OHJAA TOINEN HENKI TOISTA TOINEN.KAIKISSA ASIOISSA.AIVAN KAIKISSA.

        ERI ASIA JOS TULEE USKOON KUN ON JO NAIMISISSA JA TOINEN EI USKO.SIITÄ VOI VIELÄ JOTAIN TULLAKIN.


      • Masa

        Tarkoitti varmasti yleisesti niitä jotka eivät ole!


    • tsunami

      naimisii on hyvä mennä mut sit toisaalta ei siin on omat hyvät puolet ja omat huonot puolet...mä "yritän" mennä naimisii mut se on viel auki...

    • minäkään menisi naimisiin mistään noista syistä. Vain rakkaus olisi se syy...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe