Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
koirankuono
profiilit
koirankuono
koirankuono
Vapaa kuvaus
Elämän tiet salattuja lie
Aloituksia
1
Kommenttia
89
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisää+tiere/tiäremiähii+vanhimpiin+niin+tahvotassutkin++saa+oppia+saivartelemaan+ja+sanojansa+muovaamaan+moninaisiin+toisiaan+vastustaviin+muotoihin+:)+Kiva+kun+olet+olemassa
20.11.2016 06:57
Olen+samaa+mieltä,++Megatykki+luotsiksi+,+jos+itsekin+sitä+haluaa.+Tuulinen+virka+se+on.++Mutta+kun+kannatamme+ja+pidämme,+niin+kaiketi+myös+kauniisti+käyttäydymme.+Toivon++Megatykki+että+jaksaisit+luotsata+meitä+hyvässä+hengessä,+pilke+silmäkulmassa.
02.11.2016 18:26
Ai+tuommoinen+juttu+teillä+oli+:)+Minä+ihmettelin+että+mistä+se+uhoaminen+taas+alkoi.++Ja+sitten+on+näitä,+jotka+sanovat+kaikkia+neidonkengäksi.++Nykyään+vaan+määrätty+piiri+saa+kruunuja,+muilta+se+noukitaan+pois.+Feikki-nikki+tulee+ja+ärsyttää+useamman+aikaa,+kun+siihen+suuttuu+ja+sanoo+kunnolla+niin+heti+lentää+pihalle+ja+ilmoitetaan+että+kruunu+evätty.+Tämä+paikka+on+mennyt+ihan+hullunmyllyksi.++Onhan+se+niin+että+minuutteja+pitää+olla+paljon,+mutta+sitten+sen+pitäisi+koskea+kaikkia+nikkejä+tasapuolisesti.++Ilmeisesti+parasta+olisikin+ettei+mitään+kruunuja+olisikaan,+ja+että+hajaantuisimme+enemmän+,+eri+huoneisiin,+mahtuuhan+sinne.++Tapsa-sisältöisiä+nikkejä+on+useita+ja+sitten+Tapsa-luotsi+rupeaa+jahtaamaan+jos+sanoo+tapsa....+heh,+niinkuin+ei+muita+tapsoja+olisikaan.
22.10.2016 05:54
eurosinkkuihin rynnin
10.01.2016 23:56
Ei toimi
09.01.2016 19:31
Toinen juttu on, että miksi kuvitellaan että kokoa xxxl haluaa pukeutua keinokuituiseen kamalan väriseen telttaan, kyllä sen paksummankin ihmisen vaatteen voi kuositella hauskaksi.
24.09.2015 15:46
Samaa minä ihmettelen ,sitten jos kysyy myyjältä että eikö todella ole suurempia kokoja , myyjä vaan nakkelee niskojaan ja sanoo esillä on kaikki mitä on. Ilmeisesti me pyöreät ihmiset emme saisi pukeutua kuin yöpaitaan, eikä aina siihenkään. Todella huonoa palvelua kaupalta jos koko kaupasta ei löydy yhtään 3xl kokoista vaatetta.
24.09.2015 15:42
Suomessa ei ole ihmiselle myrkyllisiä hämähäkkejä. Jos leikkaat kaiken alas ,siihen kasvaa kamalasti uutta versoa, jos leikkaat vaan kolmanneksen kerrallaan,se ehkä pysyy hanskassa . Punaherukka on hidaskasvuisempi kuin mustaherukka, eikä sitä yleensä tarvitse kamalasti leikellä. Leikkaa maata myöten ensin kaikki kuolleet oksat,jo se auttaa huomattavasti ,seuraavaksi leikkaat kaikki todella sammaloituneet oksat ja seuraavaksi hyvin ohuet oksat, silloin sinulla on jo aikalailla leikattu pensas. Vielä kun annat sille uutta maata juuristolle puhdistettuasi se ensin rikkaruohoista, saat upean pensaan itsellesi.
07.09.2015 14:38
Entä verotus, miten onnistuu tilaamaan niin ettei lätkästä 150% verotusta päälle.
13.08.2015 13:01
Ilmeisesti teit sen jo. Sen sakan kiinteytyminen kestää muutamia päiviä, toivottavasti huomasit lapotessasi, ettet ottanut pohjia myöten,ettei sakka lähde liikkeelle.
13.08.2015 12:57
Purista lapselle mehu itse, ei ole lisäaineita. Myöskään tuoremehuissa ei pitäisi olla mitään lisäaineita. Niitä lisäaineettomia mehuja on myös lapsille tetroissa.
13.08.2015 12:54
Sinun iässäsi koin itse samanlaisia asioita. Viisaasti tehdessäsi vahvistat itseäsi ja pidät jalkasi vahvasti maassa. Sinun kasvualueesi on nyt maanpiiri jossa kiinteät voimat. Tämänkertainen kehosi tarvitsee fyysisen maailman rajat. Kuuntele myös omaa sisäistä ääntäsi ja löydä itsellesi sopiva viiteryhmä, jonka kautta saat tukea kasvaa kokonaiseksi ihmiseksi. Kun olet vahva, kykenet toteuttamaan myös tehtäväsi, mutta älä ahnehdi liikaa kerralla, fyysisyys asettaa omat rajansa.
12.08.2015 11:00
Ruoan pitää olla tuoretta. Jos ihminen pääsee kerran viikossa kauppaan, tietysti hän ostaa mahdollisimman tuoretta tavaraa kotiin jääkaappiin. Monesti Prsimassakin myydään yli päivämäärän olevaa makkaraa, jos ei ole tarkkana päiväyksien kanssa,saa vanhaa ja pilaantunutta makkaraa. Jos kotona ei heti käytä tuotetta, eikä huomaa asiaa, miten sen voi palauttaa. Joissain kaupoissa ei ole kuin kolme päivää käyttöaikaa lihatuotteissa, vaikka pakkauspäivä 2 kk sitten. Minusta on hävytöntä ,että keinotekoisesti pidennetään myyntiaikaa sellaiseksi,että tuotteet ovat juuri ja juuri myyntikunnossa viimeisenä myyntipäivänä. Lähellä viimeistä myyntipäivää olevat tuotteet voi myydä alennuksella pois. Vähävaraiset kiittää. Toinen asia on,että on kauppiaan asia huolehtia siitä , ettei tavaraa varata liikaa hyllyyn. Kun tavaraa varataan vähemmän, ei tuotteet vanhene hyllyssä.
10.08.2015 07:20
Jos äitisi on masentunut, hän ei jaksa tehdä mitään. Jos hänellä muita sairauksia, pitäisi ilmeisesti tutkia asiaa. Sinä voisit ottaa kunnaltasi selvää, jos saisit itsellesi oman asunnon, että saisit opiskelusi suoritettua ja äitisi saisi mielenterveyspalveluja. Se voisi toimia jos päivätoiminnan henkilökunta avustaisi häntä huolehtimaan itsestään. Kun on liian läheinen, se ei toimi.
21.07.2015 13:10
Eihän nyt ole kesä alkanutkaan, että lämpöä vaativat kasvit kylvetään vasta 10. 6 mennessä. Eli kaikki kerkiää ihan hyvin. Mutta jos sinulla käytössä vain parvekeruukut, voisit harkita ostaa yrttejä ruokakaupasta ja salaatteja, jotka ovat ruukussa, ja istuttaa ne. Lehtisalaatista saisit heti salaattia ja kun et taita sen kasvupistettä, vaan otat aina vaan muutamia ulommaisia lehtiä salaattiisi, voit ottaa siitä niitä koko kesän. Tilli ei kasvata uutta vartta , mutta ruohosipuli ja persilja kasvaa. Voit googlettaa hakemalla tietoa hakusanoilla yrttien kasvatus parvekkeella.
22.05.2015 15:03
Olen samaa tuskastellut vuosikausia. Kaikki puserot kaula-aukoltaan aivan liian laajoja. Ja vaikka täällä vinkitetään näihin vaatetusliikkeisiin mistä isoja vaatteita saa, niin ei niissä juuri vanhanaikaisella normaalipääntiellä varustettuja vaatteita ole. Aivan kuin nykyään pitäisi sietää suuria paljastavia kaula-aukkoja kaikkien. Nuoret repii mielestään liian pienet kaula-aukot suuremmiksi ja vanhemmille kelpaisi se nuoruudessa opittu sovelias kaula-aukko, eikä mikään liian paljastava, mikä ennenaikaan oli suorastaan rivoa. Ainoa keino parantaa tilannetta, olisi käyttää aina erilaisia kaulaliinoja ja huiveja peittämään liian laajaa kaula-aukkoa. Vinkki valmistajille, mitoittakaa aikuisille ihmisille soveliaita vaatteita, ei kaiken tarvitse niin seksikästä että tihkuu.
25.02.2015 10:51
Kun kävin kansakoulua 1960- luvulla, minulle opetettiin että lapissa asuu lappalaisia, jotka jakautuvat eri heimoihin, joita ovat esimerkiksi kolttasaamelaiset ja inarin saamelaiset ja vielä jotkut muut, en kaikkea muista. Ja sitten siellä asuu myös suomalaisia. Nyt kuitenkin, kun suomi24 sätissä olen, minulle lapissa asuvat selittävät että lappalainen on haukkumasana. Ei se sitä alunperin ollut. Lappalainen on lappalainen ja lappalaisiin kuuluu eri heimot, kuten Suomalainen on suomalainen ja suomalaisiin kuuluu hämäläiset karjalaiset pohjalaiset ja suomalaiset eli Varsinais-Suomessa asuvat suomalaiset.
Miksi sitten siellä lapissa nyt kiistellään kuka kuuluu lappalaisiin tai saamelaisiin, lapin alkuperäiskansaan ja ketkä kuuluu junantuomiin, eli lantalaisiin.
Silloin 60-luvulla lappalaisia suomalaistettiin koulun avulla. Kuulemma kouluissa ei saanut puhua omaa kieltään vaan lyötiin karttakepillä jos puhui. Minä Helsingissä surin kovasti sitä ettei lapissa asuvat lappalaislapset saaneet puhua omaa kieltään ja että heidän piti asua asuntolassa kaukana kotoa koulua käymässä.
Onko nyt niin, että katumus valtiovallan suomalaistamisesta on saanut siellä lapissa sellaiset mittasuhteet, että siitä kärsii jo lappalaiset itse. Eikö teidän kannattaisi vetää yhtäköyttä tai suopunkia, että rakentaisitte sen lapin näköiseksenne syrjimättä toisianne.
Lappalainen ei ole mikään haukkumasana, niinkuin ei Suomalainenkaan.
11.02.2015 12:49
Olen kokenut vastaavaa, mutta tämä maailma ei hyväksy henkiolentoja, ei Jumalaa eikä vastustajaa. Siksi kannattaa vaieta. Pitää tarkoin katsoa, kenelle kertoo mitä. Elämässä on ihmeellisiä asioita, joille tiede ei löydä selityksiä ja siksi kieltää sellaiset.
Hyvä että olit niin vahva, ettei pahuus tuhonnut sinua. Muista aina turvata Rakkauden Henkeen ja Korkeimpaan Rakkauden Jumalaan, jonka tunnet. Siten selviät pahuuden mahdista.
23.05.2013 21:16
Älä mene yksin sinne enää. Kysy poliisilta ohjetta, kuinka saisit tavarasi turvallisesti pois miehen kodista. Voimia sinulle. Kivaa kun sinulla on jo asunto itsellesi. Aloita vaikka tyhjästä ennemmin kuin menet yksin tavaroita hakemaan, kun kerran on aikaisemminkin sinut pahoinpitänyt. Mies, joka hukkuu omaan ajatukseensa on todella vaarallinen, ei näe eikä ymmärrä, mitä hänelle puhutaan. Siksi, turvaa itsesi hyvin.
07.05.2013 11:24
Missä päin Varsinais-Suomee? Ja Kuinka vanha? Ja mitä odotat? Ite asun Salon seudulla ja kahvitella voitaisiin Salossa.
07.05.2013 11:04
2 / 5