Vapaa kuvaus

Elämän tiet salattuja lie

Aloituksia

1

Kommenttia

82

  1. Entä verotus, miten onnistuu tilaamaan niin ettei lätkästä 150% verotusta päälle.
  2. Itselläni on myös ollut ongelmia vatsan kanssa jo lapsesta lähtien. Lopulta jätin maitotuotteet ja viljat pois ja parani niin nivelkivut kuin mahakin. Keliakiakokeessa ei näy kuin yksi syy, ja minulla ainakaan keliakiaa ei ole todettu , vaikka viljat aiheuttavat suuria ongelmia. Selasin nettiä ja luin että austraaliassa on käytössä hoitomuoto herkkävatsaisille, mikä yleensä auttaa, ja se on sama , mihin itse olen päätynyt vuosikymmenien kurimuksen jälkeen. Pois viljat , liiat sokerit, maitotuotteet,kahvi ja kaakao.
    Jos ongelmat tulevat vain kotimaisista viljoista, niin on paljon viljoja, joita voi käyttää. Riisi, tattari, hirssi, ja monia muita, nyt markkinoille tulleita uusia viljoja ja siementuotteita.
    Ei muutama päivä auta mitään, vaan pitää olla ainakin 3 viikkoa ilman noita tuotteita, että elimistö rauhoittuisi.
    Jokainen voi itse kokeilla , mikä on se oikea yhdistelmä, miten voi mahdollisimman hyvin.
    Maailmassa on niin monia tapoja syödä, että mitään pakkoa ja faktaa ei lopulta ole olemassa. Yksi kansa elää toukilla ja hedelmillä, toinen hevosen maidolla, kolmas pelkällä kalalla, että kyllä Suomessakin voidaan syödä monella tapaa ja olla terveitä.