Miten nainen voi nostaa tasoaan?

Nainen kohta 30

Palstalla puhutaan paljon tasoista. Ja haluasinkin nyt kysyä teiltä, mitä kolmeakymppiä lähestyvä vanhapiika voi enää tehdä?

Minusta ei kukaan mies ole koskaan ollut kiinnostunut kuin yhdeksi yöksi. Tai ainakaan ei ole sitä kiinnostustaa minulle viestinyt. Ja näitä miehiä on yhteensä ollut tasan 2 kpl. Palstalla tuntuu myös vallitsevan käsitys naisten nirsoudesta. En tiedä muista, mutta itse en voi allerkirjoittaa tätä väitettä. En ole KOSKAAN antanut miehelle pakkeja. Oman sydämeni on kyllä särkynyt ja olen tullut torjutuksi.

Mutta siis, olisko teillä jotain käytännön vinkkejä tällaiselle epätoivoiselle tapaukselle, joka vielä toivoisi joskus löytävänsä oikean rakastavan parisuhteen.

314

10935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinnnnn

      Täällä nainen 36.
      Samassa veneessä ollaan.
      Ketjuja lukeneena huomaan että juna meni jo enkä sen kyytiin edes päässyt.
      Luulenpa että meitä miehille kelpaamattomia naisia on paljon enemmän kuin mitä yleisesti luullaan.

      • hkjbhu

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.


      • 7+7
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Ei kauneus ole suinkaan ainoa tekijä naisen tasossa. Jos valittavana on kaksi yhtä kaunista naista joista toinen on rikkaampi kuin toinen niin rikkaampi on kiinnostavampi. Vastaavasti älykkäämpi, viisaampi, mukavampi, sosiaalisempi, aktiivisempi, jne.


      • hkjbhu
        7+7 kirjoitti:

        Ei kauneus ole suinkaan ainoa tekijä naisen tasossa. Jos valittavana on kaksi yhtä kaunista naista joista toinen on rikkaampi kuin toinen niin rikkaampi on kiinnostavampi. Vastaavasti älykkäämpi, viisaampi, mukavampi, sosiaalisempi, aktiivisempi, jne.

        Onhan tuokin totta, mutta harvemmin mies saa valita kahdesta yhtä kauniista naisesta. Yleisempää on että tarjolla on kaksi hieman eri näköistä naista, joista mies mielellään valitsee sen kauniimman.


      • Noinhan se menee
        7+7 kirjoitti:

        Ei kauneus ole suinkaan ainoa tekijä naisen tasossa. Jos valittavana on kaksi yhtä kaunista naista joista toinen on rikkaampi kuin toinen niin rikkaampi on kiinnostavampi. Vastaavasti älykkäämpi, viisaampi, mukavampi, sosiaalisempi, aktiivisempi, jne.

        No ei ole, mutta se on kuitenkin se juttu, jolla alkukiinnostus yleensä herätetään. Sitä parantamalla saa eniten parannusta lähestymismääriin. Kyllä tuo sosiaalisuudenkin kehittäminen tietysti auttaa, jos se tarkoittaa sitä että hakeutuu itse enemmän ihmisten pariin, tekee aloitteita ja muuta sellaista.


      • N
        7+7 kirjoitti:

        Ei kauneus ole suinkaan ainoa tekijä naisen tasossa. Jos valittavana on kaksi yhtä kaunista naista joista toinen on rikkaampi kuin toinen niin rikkaampi on kiinnostavampi. Vastaavasti älykkäämpi, viisaampi, mukavampi, sosiaalisempi, aktiivisempi, jne.

        Voisimpa sanoa,että mehtään meni.


      • macevaan

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/


      • Surkimuspelle
        macevaan kirjoitti:

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/

        Tilannetta ei parantane vaikeahko luikihärö?


      • trollius europaeus
        Noinhan se menee kirjoitti:

        No ei ole, mutta se on kuitenkin se juttu, jolla alkukiinnostus yleensä herätetään. Sitä parantamalla saa eniten parannusta lähestymismääriin. Kyllä tuo sosiaalisuudenkin kehittäminen tietysti auttaa, jos se tarkoittaa sitä että hakeutuu itse enemmän ihmisten pariin, tekee aloitteita ja muuta sellaista.

        Itsetuntemus johon liittyy olennaisesti oman persoonan tunnistaminen ja sitä kautta itseluottamus.
        Jotenkin aloittajan viestistä kuultaa epätoivoisuus!

        Muistan kyllä itsekin hieman päälle 20 v ollessani että missä se mies oikein viipyy...

        Tuli sitten "harrastettua" niitä yhden illan juttuja tai pidempiäkin juttuja muutamia kymmeniä ennen kuin tapasin nykyiseni jonka kanssa nyt 16 v oltu yhdessä.

        Jotta oppisit jostain, niin virheitä pitääkin tehdä, joten en ala neuvomaan saati suosittelemaan yhtään mitään vinkkejä miten sen miehen saisi. (!)

        Kas kun niitä virheitä tuli myös tehtyä nuorena naisena.

        Vaikka itkin likkakaverille kun tunsin itseni hyväksikäytetyksi, niin tajusin sen vasta paljon myöhemmin (ja muutaman samankaltaisen tapauksen jälkeen..), että tämä kuului naiseksi kasvuuni.
        Uskoisin silti että se mies löytyy juuri silloin kun siihen etsimiseen ei keskity pakonomaisesti ja muistaa panostaa vapaa-ajallaan muuhunkin kuin siihen miehenhakuun.

        Eli kuten täällä jotkut muutkin toteavat; pidä huoli itsestäsi ja nauti itsestäsi.
        Silloin muutkin ihmiset näkevät hyvän olosi ja kiinnostus on aivan eri luokkaa kuin jos olisit valmiilla "olen melkein 30 vuotta enkä taaskaan saa seuraa enkä aviomiestä"-asenteella lähdössä liikenteeseen. Silloin ainakin saat yhden illan seuraa. Ja pakkoko sitäkään on saatava säännöllisesti?

        Mietipä miksi et ole antanut ikinä pakkeja miehelle. Itsekin aloitustekstin osittain tutuksi kokeneena voisin sittenkin antaa yhden vinkin.

        Älä ole liian kiltti. Se ei ole mielestäni sosiaalisuutta että haluaa miellyttää kaikkia ja olla kaikkien kaveri.

        Jotkut miehet, jos eivät enempää viitsi opetella tuntemaan sinua ihmisenä, saattavat ajatella tällaisesta naisesta että hän on helppo ja pahimmassa tapauksessa olet heidän silmissään hu¤¤a; juttu kavereiden kesken leviää ja
        miehet joko karttavat tai haluavat kokeilla sinua tasan sen yhden illan verran.

        Joten anna sellaisten miesten olla. Toiset tykkää pelata pelejä ja toiset tykkää aidoista, itseään arvostavista ihmisistä. Tiedät jo itse kumman tyypin näistä haluat. Löydä myös itsestäsi se oikea.


      • Minä myös

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että miehillä on erittäin kovat luulot itsestään. Ei heille tavallisennäköiset naiset kelpaa, täytyy olla siro ja nätti ja mielellään vielä nuorikin. Itse kun olen tavallisen näköinen, hiukan ylipainoinen, mutta kuitenkin fiksu naisihminen, niin eipä käy flaksi. Niin monesti olen tullut torjutuksi, että ei kiinnosta edes yrittää itse miehiä lähestyä. Ulkomaalaisista olen jostain syystä kiinnostava, mutta onnenonkijoiden pelossa en heihin halua edes tutustua (kyse siis baarituttavuuksista). Sit kun en tykkää juopotella enkä katsella kännisiä miehiä, niin siitäkin tulee ongelmia.

        En millään keksi missä on vika, kun kadulla kulkee huomattavasti minua isompia ja rumempia naisia miesystäviensä kanssa. Olen itsekin ollut parisuhteessa 10 vuotta elämästäni, mutta joku nyt mättää. Minulla on treffi-ilmo kahdella palstalla (työni vuoksi ilman kuvaa) ja joillakin treffeilläkin olen käynyt. Ei vaan ole natsannut molemmin puolin samalla kertaa. No, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ehkä tää on mun kohtalo.
        Tsemiä ap:lle!


      • Geebeli
        Surkimuspelle kirjoitti:

        Tilannetta ei parantane vaikeahko luikihärö?

        Se löytyi sulta omasta takaa käääk......


      • taas.
        7+7 kirjoitti:

        Ei kauneus ole suinkaan ainoa tekijä naisen tasossa. Jos valittavana on kaksi yhtä kaunista naista joista toinen on rikkaampi kuin toinen niin rikkaampi on kiinnostavampi. Vastaavasti älykkäämpi, viisaampi, mukavampi, sosiaalisempi, aktiivisempi, jne.

        Aktiivisempi? Tunkekaa se aktiivisuus jonnekin mustaan aukkoon.


      • Joopajoo
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Itse en näkis vaivaa tommosen takia


      • kokemusta on
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        No ei se mies ainakaan treffisivuilta löydy. Siellähän eivät kaikki edes
        esitä omaa itseään vaan jotain feikkijuttua.
        Kyllä se live tapaaminen lienee ainut oikea tapa


      • Herra 47

        Hei!

        Pistäppäs geishakuulat pimppiin. Luulisi pistävän naiseen vipinää ja houkuttelevan hymyn kasvoille!


      • juuuuu..
        Surkimuspelle kirjoitti:

        Tilannetta ei parantane vaikeahko luikihärö?

        Luikihäiriö :)


      • nannayxin
        macevaan kirjoitti:

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/

        älä yleistä ja haist huilu, kelpaa varmasti riippuu miten nirso oot


      • Miesjoltatuoli
        kokemusta on kirjoitti:

        No ei se mies ainakaan treffisivuilta löydy. Siellähän eivät kaikki edes
        esitä omaa itseään vaan jotain feikkijuttua.
        Kyllä se live tapaaminen lienee ainut oikea tapa

        Kyllä se mies tai nainen voi löytyä treffipalstalta, kaupasta, baarista tai jostain. Omani löysin 10000 jalasta eli lentokoneesta.


      • Oma mielipide
        Minä myös kirjoitti:

        Minä olen kyllä sitä mieltä, että miehillä on erittäin kovat luulot itsestään. Ei heille tavallisennäköiset naiset kelpaa, täytyy olla siro ja nätti ja mielellään vielä nuorikin. Itse kun olen tavallisen näköinen, hiukan ylipainoinen, mutta kuitenkin fiksu naisihminen, niin eipä käy flaksi. Niin monesti olen tullut torjutuksi, että ei kiinnosta edes yrittää itse miehiä lähestyä. Ulkomaalaisista olen jostain syystä kiinnostava, mutta onnenonkijoiden pelossa en heihin halua edes tutustua (kyse siis baarituttavuuksista). Sit kun en tykkää juopotella enkä katsella kännisiä miehiä, niin siitäkin tulee ongelmia.

        En millään keksi missä on vika, kun kadulla kulkee huomattavasti minua isompia ja rumempia naisia miesystäviensä kanssa. Olen itsekin ollut parisuhteessa 10 vuotta elämästäni, mutta joku nyt mättää. Minulla on treffi-ilmo kahdella palstalla (työni vuoksi ilman kuvaa) ja joillakin treffeilläkin olen käynyt. Ei vaan ole natsannut molemmin puolin samalla kertaa. No, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ehkä tää on mun kohtalo.
        Tsemiä ap:lle!

        "Minä olen kyllä sitä mieltä, että miehillä on erittäin kovat luulot itsestään. Ei heille tavallisennäköiset naiset kelpaa, täytyy olla siro ja nätti ja mielellään vielä nuorikin."

        Kyllä se on naisillakin kova vaatimustaso näinä päivinä. Varsinkin yökerhoissa olen huomannut miten vaikea naisia on lähestyä. Kohtelias ja hienovarainen lähestyminen ei ainakaan tähän mennessä ole juuri tuottanut tulosta, sen sijaan jotkut miehet käyvät vain naiseen törkeästi kiinni takaapäin ja alkavat hieroa itseään naista vaisten. Jotenkin tuntuu siltä että tämä taktiikka on jopa osoittanut paremmaksi, sillä usein nämä miehet lähtevät seuralaisen kanssa pois yökerhosta. Minua tuollainen tapa juuri iljettää ja olenkin tullut siihen tulokseen että yökerhot eivät ole minulle mikään seuranhakupaikka. Käyn siellä yhä edelleen kuitenkin satunnaisesti pitämässä hauskaa ystävien kanssa.

        Mutta takaisin asiaan. Eli myös naisten vaatimukset ovat kovia. Miehen pitää olla rikas, akateeminen, kätevä käsistään, hyvän itseluottamuksen omaava, urheilullinen, kuunteleva, luotettava jne jne. Lisäksi odotetaan että miehen pitäisi AINA tehdä iskuyritys. Siinäkin siis voi osoittaa aktiivisuutta myös naisten puolella, jos tuntuu siltä että haluaa viedä juttua pidemmälle.

        Omasta mielestäni sekä miesten että naisten odotukset kumppanista ovat nousseet näinä päivinä vähän liian suureksi. Media on omalta osaaltaan vaikuttanut tähän kehitykseen. Kaikkien tulee olla rikkaita, menestyviä ja seksikkäitä henkilöitä. Koko yhteiskunnan pitäisi muuttaa asenteitamme luonnollisempaan suuntaan. Tämä on tietysti helpommin sanottu kuin tehty...


      • Itseään kunnioittava
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Eilen etsin treffisivuilta seuraa ja sähköpostiin tuli jortikan kuva stondiksessa!!!
        Voit varmaan kuvitella, etten halua sekaantua koko treffipalstaan!!!
        Nimenomaan laiton, etten etsi seksiseuraa!!!
        Soitin henkilölle tuntemattomasta numerosta ja sanoin hälle, etten halua pitää enää yhteyttä!

        Treffipalstat on hanurista!!!

        T: Itseään kunnioittava nainen

        Ps. Syrjäseudulla se ei ole niin helppoa löytää kaveria.


      • Itseään kunnioittava kirjoitti:

        Eilen etsin treffisivuilta seuraa ja sähköpostiin tuli jortikan kuva stondiksessa!!!
        Voit varmaan kuvitella, etten halua sekaantua koko treffipalstaan!!!
        Nimenomaan laiton, etten etsi seksiseuraa!!!
        Soitin henkilölle tuntemattomasta numerosta ja sanoin hälle, etten halua pitää enää yhteyttä!

        Treffipalstat on hanurista!!!

        T: Itseään kunnioittava nainen

        Ps. Syrjäseudulla se ei ole niin helppoa löytää kaveria.

        "to find someone special you first have to wade through some dicks" - South Park


      • saata löytyäkin
        kokemusta on kirjoitti:

        No ei se mies ainakaan treffisivuilta löydy. Siellähän eivät kaikki edes
        esitä omaa itseään vaan jotain feikkijuttua.
        Kyllä se live tapaaminen lienee ainut oikea tapa

        Kyllä se mies myös treffisivuilta löytyy, jos on löytettävä. Itse löysin omani suomi24 treffisivuilta. Pari kuukautta aluksi vain juteltiin netissa, senjälkeen tavatiin, ja silla tiellä ollaan vieläkin. Nyt 6 vuotta yhdessä ja 3,5v naimisissa. Ei hän mitään tanssipaikoilla tai baareissa viihtyvä tyyppi ollut, ja kotista ei häntä kuitenkään olisi osanut etsii. :D Työpaikkakin hänellä sellainen yökööpeli, et ei töissäkään naisia tavannut, ainoa vaihtoehto olikin nettipalstalta etsii. Kannata kokella, ei ne kaikki täällä vain feikkijuttuja tai pelka seksiseura etsivia ukkomiehia ole, kyllä täältä ihan oikeasti elämäkumppania kaipavakin löytyy.


      • Jellona 2012
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        No, oletpas varsinaisen tollo. Ulkonäön perusteellako kaikki toimii? Ja kaunesleikkaukset ekana mielessä?? Just tollasten tollojen takia kuin sinä, jää moni hyvä suhde toteutumatta. Onko ulkonäkö se kaikista tärkein? Ja ei mikään maailma toimi noin, ihmiset, kusipäiset kuten sinä toimii niin..
        Elämä perustuu jollekin ihan muille asioille kuin ulkonäölle, kuulostat kuin sut olisi repäisty tänne suoraan jostain BB-talosta!!!


      • ie

        Elkää rakkaat naiset vaipuko epätoivoon, vaimoni aikonaan vaipu ja sai minut riesakseen.


      • xxx
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Itse olin hiukan samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Yhden illan juttuja oli ollut ja lyhyitä seurusteluja - jotain vakavampaa viimeksi joskus vuosikymmen aiemmin. En tuntunut kelpaavan kelleen.

        Tiesin, että haluan niitä tavallisia juttuja: rivarin pätkän, auton, koiran, lapsia ja tietenkin sen ihanan parisuhteen. Mutta päätin, että se että en saa näistä yhtä ei saa estää minua saamasta koko loppupottia. Niinpä aloin tavoitella haavettani yksin. Pääsinkin siinä jo melko lailla eteenpäin, kun tajusin, että vaikka yksin pitää olla, en halua olla vailla seksiä. Ja kun aloin aktiivisesti etsiä ei-niin-vakavaa kumppania - tuli siitä ensimmäisestä "pokasta" se vakituinen kumppanini - siis myös muuten kuin makuuhuoneessa. Olemme nyt asuneet avoliitossa neljä vuotta. Jotenkin siihen asettuneeseen elämäntapaani oli helppo toisen tulla (myös hänellä oli jo vakiintunut oma elämä vailla kumppania).

        Itselläni on muuten melkolailla haastetta ulkonäön kanssa. Kaikille ei ole suotu kauniita geenejä - eikä se hoikkuuskaan ole niin helppoa ylläpitää. Tärkeää on kuitenkin pitää itsestään hyvää huolta. Mielestäni hyviä geenejä tärkeämpää puhtaus, kauniit vaatteet, hyvin hoidettu keho ja hiukset, säännöllinen urheilu sekä terveet elämäntavat.

        Itsensä hyväksyminen on myös tärkeää. Olen itse pulska ja vuosia vierroksuin miehiä jotka pitävät puskista naisista ... luulisin, että tässä on jo melkoinen syy sille, että sain olla niin pitkään yksin.

        Lisäksi jos haluaa olla helppo ihminen jonka kanssa on hyvä olla, kannattaa unohtaa kaikenlainen tuomitseminen ja torjuminen. Kynnysmatoksi ei kannata heittäytyä, eikä kannata ehdoin tahdoin yrittää miellyttää - mutta jos jonkun toisen yksityiset valinnat eivät sinua haittaa, ei niitä kannata kovaan ääneen tuomita ja torjua.


      • xxx
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Itse olin hiukan samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Yhden illan juttuja oli ollut ja lyhyitä seurusteluja - jotain vakavampaa viimeksi joskus vuosikymmen aiemmin. En tuntunut kelpaavan kelleen.

        Tiesin, että haluan niitä tavallisia juttuja: rivarin pätkän, auton, koiran, lapsia ja tietenkin sen ihanan parisuhteen. Mutta päätin, että se että en saa näistä yhtä ei saa estää minua saamasta koko loppupottia. Niinpä aloin tavoitella haavettani yksin. Pääsinkin siinä jo melko lailla eteenpäin, kun tajusin, että vaikka yksin pitää olla, en halua olla vailla seksiä. Ja kun aloin aktiivisesti etsiä ei-niin-vakavaa kumppania - tuli siitä ensimmäisestä "pokasta" se vakituinen kumppanini - siis myös muuten kuin makuuhuoneessa. Olemme nyt asuneet avoliitossa neljä vuotta. Jotenkin siihen asettuneeseen elämäntapaani oli helppo toisen tulla (myös hänellä oli jo vakiintunut oma elämä vailla kumppania).

        Itselläni on muuten melkolailla haastetta ulkonäön kanssa. Kaikille ei ole suotu kauniita geenejä - eikä se hoikkuuskaan ole niin helppoa ylläpitää. Tärkeää on kuitenkin pitää itsestään hyvää huolta. Mielestäni hyviä geenejä tärkeämpää puhtaus, kauniit vaatteet, hyvin hoidettu keho ja hiukset, säännöllinen urheilu sekä terveet elämäntavat.

        Itsensä hyväksyminen on myös tärkeää. Olen itse pulska ja vuosia vierroksuin miehiä jotka pitävät puskista naisista ... luulisin, että tässä on jo melkoinen syy sille, että sain olla niin pitkään yksin.

        Lisäksi jos haluaa olla helppo ihminen jonka kanssa on hyvä olla, kannattaa unohtaa kaikenlainen tuomitseminen ja torjuminen. Kynnysmatoksi ei kannata heittäytyä, eikä kannata ehdoin tahdoin yrittää miellyttää - mutta jos jonkun toisen yksityiset valinnat eivät sinua haittaa, ei niitä kannata kovaan ääneen tuomita ja torjua.


      • Hölöpölö
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Turhaa lässytystä. Ei tuon eteen mitään "vaivaa" tarvitse nähdä. Fakta on, että jos viettää ylipäätään minkäänlaista sosiaalista elämää ja tapaa oman ikäisiään ihmisiä, parisudetta on lähes MAHDOTONTA välttää - jopa silloinkin kuin se ei pahemmin kiinnosta.

        "Vaivaa" tarvitsee pikemminkin tehdä sen eteen, että EI pariudu.
        Vain henkilö, jonka ainoa saavutus on se, että on mennyt virran mukana, korostaa kumppanin hankkimisen vaikeutta. Ikään kuin parisuhde olisi joku saavutus.

        En nyt toki tarkoita tapauksia, joissa henkilöllä on terveydellisistä tms. syistä vähän ihmissuhteita. Tämä on oma vaikeutensa.

        Lopuksi älä missään nimessä mene kauneusleikkauksiin. Se on pinnallista, aiheuttaa pahimmillaan peruuttamatonta haittaa terveydelle ja, mikä tärkeintä, se ei toimi.
        Pikemminkin syö terveellisesti, liiku, nostele painoja, tee hengitysharjoituksia, kehitä älyä ja yritä nauttia elämästä
        Paremman puutteessa käy vaikka sokkotreffeillä.


      • etsimässä ihmistä
        macevaan kirjoitti:

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/

        Ei kaikkia jo eletty elämä häiritse :-)


      • tulla tupsahti
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        ei se juna mennyt kun ei vielä sähkövian takia päässyt edes lähtemäänkään.ei sitä tarvitse etsiä se tulee puolitiehen vastaan.on vanha sanonta joka pitää paikkansa.odotelkaa rauhassa niin se löytyy ihan itsestään niin huomaamattomasti ettei uskoisi.itselle kävi juuri noin kun en edes odottanut ketään niin siihen se tulla tupsahti,ilta istuskeltiin ja tanssittiin.pyysi saatille että kyllä se käy kunhan kahvit keität.ja kahvia on riittänyt joskus liikaakin.ei se hakemalla löydy eikä sen eteen tartte mitään sotamaaluksia joskus on parempi tuuri kun pesee likaisen meikin pois ja sitten olikin menoa.


      • pieni vinkki

        Kannattaa pitää ilmoitusta suomi24 treffi paikassa, sieltä usein tärppää kun ei hätiköi vaan jaksaa odottaa, valokuvan kanssa, olet vain rehellinen ja kerrot itsestäsi, ei se ole tärkeää ettei sinulla ole paljonkaan kokemusta. Siellä menee erilaisia ihmisiä, jotka myös etsivät sitä itselleen sopivaa miestä/naista.
        Älä luovuta jos et heti löydä sitä sopivaa, vaan anna ilmoituksen olla siellä.
        Jos ei tee mitään, ei ketään löydä, ei kukaan tule sinua kotoasi hakemaan, koska he eivät tiedä että sinäkin olet olemassa!


      • Voihan Fu Matsut
        Joopajoo kirjoitti:

        Itse en näkis vaivaa tommosen takia

        Hai,mä ainakin oon pihkassa erääseen rujoon,rehevään,rahakkaseen ja muutenkin varmaotteiseen ja rentomieliseen naiseen.


      • Noudata näitä
        hkjbhu kirjoitti:

        Onhan tuokin totta, mutta harvemmin mies saa valita kahdesta yhtä kauniista naisesta. Yleisempää on että tarjolla on kaksi hieman eri näköistä naista, joista mies mielellään valitsee sen kauniimman.

        Täällä 100 % varmat ohjeet oman tason nostoon.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/board,21.0.html


      • sdsdd
        Miesjoltatuoli kirjoitti:

        Kyllä se mies tai nainen voi löytyä treffipalstalta, kaupasta, baarista tai jostain. Omani löysin 10000 jalasta eli lentokoneesta.

        Lensikö lentokoneenne tosiaan vain kolmessa kilometrissä? 10000 jalkaa = noin 3000m.


      • Wanha jarru
        yorick_brown kirjoitti:

        "to find someone special you first have to wade through some dicks" - South Park

        Tuota ei voisi tuon paremmin kuvailla!

        Valitettavasti jotkut naiset saavat hepin kuvia sähköpostiinsa, jos ovat sen laittaneet treffisivustolle.

        Näin miehenä, en voi muuta kuin nauraa hillittyä ja hiljaista naurua tällaisten tapausten suhteen. Vaikka itse ole sinkku, niin minulle ei ihan heti tulisi mieleen lähettää potentiaaliselle treffikumppanille kuvaa sukupuolielimistäni....:-)

        No, meistä on moneksi. Mutta lauseesi osuu ns. bull's eye'hin, eli napakymppiin.


      • Elämä on
        Hölöpölö kirjoitti:

        Turhaa lässytystä. Ei tuon eteen mitään "vaivaa" tarvitse nähdä. Fakta on, että jos viettää ylipäätään minkäänlaista sosiaalista elämää ja tapaa oman ikäisiään ihmisiä, parisudetta on lähes MAHDOTONTA välttää - jopa silloinkin kuin se ei pahemmin kiinnosta.

        "Vaivaa" tarvitsee pikemminkin tehdä sen eteen, että EI pariudu.
        Vain henkilö, jonka ainoa saavutus on se, että on mennyt virran mukana, korostaa kumppanin hankkimisen vaikeutta. Ikään kuin parisuhde olisi joku saavutus.

        En nyt toki tarkoita tapauksia, joissa henkilöllä on terveydellisistä tms. syistä vähän ihmissuhteita. Tämä on oma vaikeutensa.

        Lopuksi älä missään nimessä mene kauneusleikkauksiin. Se on pinnallista, aiheuttaa pahimmillaan peruuttamatonta haittaa terveydelle ja, mikä tärkeintä, se ei toimi.
        Pikemminkin syö terveellisesti, liiku, nostele painoja, tee hengitysharjoituksia, kehitä älyä ja yritä nauttia elämästä
        Paremman puutteessa käy vaikka sokkotreffeillä.

        Suksi jooko suohon hölöpölöttämään. Ja samaan silmäkkeeseen voi mennä kaikki nämä "rakkaus tulee kun vähiten odotat" -idiootit. Kuolema tulee silloin kuin vähiten odotat. Syöpä tulee silloin kun vähiten odotat. Potkut töistä, sukupuoliherpes sekä veromätkyt tulee silloin kuin vähiten odotat. Pesukonekin hajoaa ja hyppii seinille ihan odottamatta. Mutta rakkaus tulee vain hyvällä onnella tai jumalattomalla työmäärällä, tai ei niilläkään! Ei ehkä ikinä!! Ei välttämättä silloinkaan, vaikka olisit naimisissa.


      • Elämä on
        macevaan kirjoitti:

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/

        Eikö kelpaa YH-äideille eronnut isä? No johan on kumma. Toisaalta sulla on sentään lapsi ja ehkä joskus lastenlapsia, joten olet jo paljon paremmassa tilanteessa kuin moni sinkkumies.


      • Hölöpölö
        Elämä on kirjoitti:

        Suksi jooko suohon hölöpölöttämään. Ja samaan silmäkkeeseen voi mennä kaikki nämä "rakkaus tulee kun vähiten odotat" -idiootit. Kuolema tulee silloin kuin vähiten odotat. Syöpä tulee silloin kun vähiten odotat. Potkut töistä, sukupuoliherpes sekä veromätkyt tulee silloin kuin vähiten odotat. Pesukonekin hajoaa ja hyppii seinille ihan odottamatta. Mutta rakkaus tulee vain hyvällä onnella tai jumalattomalla työmäärällä, tai ei niilläkään! Ei ehkä ikinä!! Ei välttämättä silloinkaan, vaikka olisit naimisissa.

        Lisää samaa lässytystä.
        Herpes tulee, kun ei käytä kortsua. Mätkyt tulee, kun kiertää veroja. Kuolema tulee.
        Rakastumistakaan ei ole vaikea ennustaa. Pistä kymmenen satunnaista tyyppiä kadulta samaan huoneeseen, niin muutamassa päivässä parinmuodostus on päässyt käyntiin ja osa on jo kenties "aivan rakastunut".

        Kuinka moni rakastuu lähipiirinsä ihmisiin. Aika moni tai melkein kaikki - eikä rakkautta yleensä tarvitse Kiinaan asti lähteä etsimään. Miksi? Koska rakkaus ei tule "hyvällä onnella" tai vaadi ponnistelua, se tulee vääjäämättä ja helpolla, jos viettää sosiaalista elämää.

        Ergo, puhut puppua.


      • yrittänyttä ei laite
        taas. kirjoitti:

        Aktiivisempi? Tunkekaa se aktiivisuus jonnekin mustaan aukkoon.

        kyllä sellainen nainen on kammottava joka tyrkyttää itseään miehelle,miehille.kyllä se niin menee että silmäpeliä ja illan mittaan jos vaikka tannssittas ja katsotaan onko siihen jatkoon edellytys kemiat ym.on paljon naisia jotka syöksyvät kuin korpit haaskalle tämä on minun saalis,sellaista miehet aivan kauhistuvat ja pakenevat.pikku flirtti ja naama pestynä niin sellainen misu menee kaupaksi alta yksikön.


      • ystäväsi.
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        V i t t u tommosen hkjbhuun kanssa! Leikkaa itte pärstäs, saaatanan k u s i m u n a !


      • kloks sano kloks
        macevaan kirjoitti:

        Erottuani huomasin ettei miehenä minulla ollut mahdollisuuksia parisuhteeseen, oli naisten rima vedetty niin korkealle, ei kalpaa kiltti siisti toimeentuleva eronnut mies kellekkään jolla on lapsi ja elatusmaksut.. :/

        Ei rimaa VEDETÄ, rimaa NOSTETAAN, idiootti!


      • Älä jauha scheissea
        Hölöpölö kirjoitti:

        Lisää samaa lässytystä.
        Herpes tulee, kun ei käytä kortsua. Mätkyt tulee, kun kiertää veroja. Kuolema tulee.
        Rakastumistakaan ei ole vaikea ennustaa. Pistä kymmenen satunnaista tyyppiä kadulta samaan huoneeseen, niin muutamassa päivässä parinmuodostus on päässyt käyntiin ja osa on jo kenties "aivan rakastunut".

        Kuinka moni rakastuu lähipiirinsä ihmisiin. Aika moni tai melkein kaikki - eikä rakkautta yleensä tarvitse Kiinaan asti lähteä etsimään. Miksi? Koska rakkaus ei tule "hyvällä onnella" tai vaadi ponnistelua, se tulee vääjäämättä ja helpolla, jos viettää sosiaalista elämää.

        Ergo, puhut puppua.

        Täyttä paskanjauhantaa. Vain nainen voi ylimielisyydessään kuvitella noin, koska naisen ei ikinä tarvitse nähdä vaivaa eikä tehdä aloitteita. Kun on vielä tarpeeksi tyhmä niin kuin sinä, tätä ei edes havaitse.


      • :D :D :D
        hkjbhu kirjoitti:

        Jotenkin vaikea uskoa ettette olisi kelvannut miehille. Todennäköisemmältä tuntuu, se että ette vain ole nuorempina tehneet tarpeeksi sen eteen että olisitte saaneet miehen.
        Oletteko ehkä sortuneet siihen mihin niin moni nainen tyhmyyksissään sortuu, eli että ajatellaan vain että kyllä se oikea sieltä loppujen lopuksi tulee kun on tullakseen. Kun vain elää omaa elämäänsä eikä stressaa kumppanin löytämistä niin kyllä se kumppani sieltä lopulta automaattisesti löytyy.

        Ei maailma nyt vain toimi noin! Kumppanin löytämisen eteen on nähtävä vaivaa, ellei satu olemaan törkeän kaunis.
        Oletteko tosissanne etsineet miestä esim. treffisivuilta?

        Mitä AP:n kysymykseen tulee, parhain ja melkeinpä ainoa tapa jolla nainen voi nostaa tasoaan, on oman ulkonäkönsä parantaminen.
        Laihduttaminen, ja parhaiden puoliensa korostaminen meikeillä ja pukeutumisella on yksi tapa.
        Sitten on tietysti myös kauneusleikkaukset.

        Yes, että tällaista


      • Hölöpölö
        Älä jauha scheissea kirjoitti:

        Täyttä paskanjauhantaa. Vain nainen voi ylimielisyydessään kuvitella noin, koska naisen ei ikinä tarvitse nähdä vaivaa eikä tehdä aloitteita. Kun on vielä tarpeeksi tyhmä niin kuin sinä, tätä ei edes havaitse.

        Hei kaikki katsokaa: meillä on täällä yksi Mensan kunniajäsen paikalla!!

        Eiku hetkinen...paras mihin pystyit oli hiekkalaatikossa suosittu: "olet tyhmä!"
        Hälytys peruutettu.

        Toinenkin juttusi meni vähän puihin: olen nimittäin mies,


    • Experience Points

      Tasoja noustaan keräämällä kokemuspisteitä, joita saa suorittamalla tehtäviä ja tappamalla hirviöitä. Kannattaa myös hankkia kunnon panssarit, sillä mitä korkeammalla tasolla olet, niin sitä pahempia vastuksia ja hirviöitä tulee vastaan. Kokemuspisteet kannattaa keskittää tiettyihin taitoihin, eikä hajauttaa niitä kaikkien taitojen kesken. On parempi osata yksi tai kaksi asiaa todella hyvin, kuin osata vain vähän kaikkea. Loitsuista ja taikaesineistä on myös hyötyä.

      • Näin on juu

        Niinpä. Oma maginikin on jo tasolla 17. Panssareita ei oikein voi käyttää, kun on kensai/mage, eikä ne saa sellaisia käyttää.

        Muuten hemmo alkaa olemaan jo melkoinen YTM. Naisia lakoaa kun vähän taikasauvaa heilauttaa.


      • Final Boss
        Näin on juu kirjoitti:

        Niinpä. Oma maginikin on jo tasolla 17. Panssareita ei oikein voi käyttää, kun on kensai/mage, eikä ne saa sellaisia käyttää.

        Muuten hemmo alkaa olemaan jo melkoinen YTM. Naisia lakoaa kun vähän taikasauvaa heilauttaa.

        Jaaha. oottekohan te pelannu vähän liikaa näitä tietokonepelejä? :D


      • aggress
        Näin on juu kirjoitti:

        Niinpä. Oma maginikin on jo tasolla 17. Panssareita ei oikein voi käyttää, kun on kensai/mage, eikä ne saa sellaisia käyttää.

        Muuten hemmo alkaa olemaan jo melkoinen YTM. Naisia lakoaa kun vähän taikasauvaa heilauttaa.

        ha,mun female warrior voi käyttää jo full plate armouria:D kannattaa ehkä heittää confuse päälle,voit houkutella kotiin tai jos mies niin stone:P


      • repesin!
        aggress kirjoitti:

        ha,mun female warrior voi käyttää jo full plate armouria:D kannattaa ehkä heittää confuse päälle,voit houkutella kotiin tai jos mies niin stone:P

        Hauskaa tämä nörttihuumori, jos sitä vähänkään ymmärtää. :D


      • Neverwinter Nights

        Vastauksesi on yksi parhaimmista!

        Minullakin on armorit kunnossa, loitsut muistissa, mana kunnossa ja miekka kädessä, mutta naista ei löydy mistään. Missä vika, tarviiko mun mennä tappaan pari lohikäärmettä........:-)?!


    • Vinkkisetä

      Laihduttaminen kannattaa aina. Samoin pitkien hiusten kasvattaminen, naisellinen pukeutuminen, feminismistä irtisanoutuminen ja positiivinen suhtautuminen miehiin.

      • tarkennappas nyt

        Ennakko-oletus: Aloittaja on negatiivinen feministi, lyhythiuksinen läski miesten vaatteissa?
        Voisiko tälle oletukselle olla vaihtoehtoja?


      • kyllä se siitä
        tarkennappas nyt kirjoitti:

        Ennakko-oletus: Aloittaja on negatiivinen feministi, lyhythiuksinen läski miesten vaatteissa?
        Voisiko tälle oletukselle olla vaihtoehtoja?

        naisellista pukeutuimista ,,,, Hame poiven yläpuolelle tukka kammattuna/laitettuna ,niin kyllä varmaan löytyy mies ,, Se nykyajan tyyli tukka roikkuu "keppi" suorana ei ole välttämättä oikein ... Pienikin muutos voi olla todella merkitsevä


      • faktaontosi
        tarkennappas nyt kirjoitti:

        Ennakko-oletus: Aloittaja on negatiivinen feministi, lyhythiuksinen läski miesten vaatteissa?
        Voisiko tälle oletukselle olla vaihtoehtoja?

        Jos aloittaja on jokin muu kuin meikkaamaton suohirviö, ihmettelen. Tosiasia on se, että rumallekin, mutta laihalle naiselle löytyy aina vastapari. Toisin kuin miehiselle kollegalle, jolla samat ominaisuudet


      • fxfxfxff
        tarkennappas nyt kirjoitti:

        Ennakko-oletus: Aloittaja on negatiivinen feministi, lyhythiuksinen läski miesten vaatteissa?
        Voisiko tälle oletukselle olla vaihtoehtoja?

        Täällä on ehdotettu sellaista että pitäisi olla iloinen, sosiaalinen, hymyilevä ja flirtti.

        Tuo kaikki kertoo asenteesta.

        Jos ihmisellä on sellainen asenne ettei hän uskalla olla esillä, hän pukeutuu kuin harmaa hiirulainen. Toisinsanoen hän pukeutuu huomaamattomasti kaiken maailman tuulipukuihin ja muihin käytännöllisiin vaatteisiin.

        Kyllä noissa vaatteissa voi olla väriä, mutta ne ovat niitä käytännöllisiä vaatteita jotka vedetään siivoamisen välissä nopeasti päälle, kun käydään kaupassa hakemassa se tarvittava maitopurkki. Se ei kerro kenellekään siitä että nainen olisi tarjolla, se kertoo siitä että naisella on pirunmoinen kiire, että nyt ei kiitos ehdi mitään, hei hei....

        Sillä ei ole mitään tekemistä negatiivisen feminismin kanssa, mutta asenteen kanssa sillä on merkitystä. Eli asenteella siinä suhteessa ettei uskalla olla kaunis vaikka haluaisi olla.

        Toiseksi. Naisen ei ehdottomasti kannata kuunnella toisten naisten neuvoja miehen saamiseksi. Nainen on naiselle susi ja nainen ei tiedä miehestä yhtikäs mitään. Siksi toisten naisten neuvot menevät metsään.

        Ensiksikin painosta sen verran että parhaiten seksiä saa nainen jonka paino on normaalin ja hiukan pullukan rajoissa. Lihavakin saa seksiä, mutta siksi että KTM miehet tulevat silloin mukaan kuvioihin. Sanon siksi että parhaiten, koska siinä vaiheessa nainen voi reilusti valita oman petikumppaninsa, eli mahdollisen miesehdokkaan. Laihalla on tässä kisassa yhtä vähän jakoja kuin reilusti lihavalla, eikä tätä asiaa muuta parin fetissityypin kommentit tässä ketjussa, sillä tämän asian kanssa pitää katsoa kokonaisuutta.

        Naiset yrittävät saada toista naista laihduttamaan itsensä luurangoksi, eli sairaan näköiseksi. Se ei miellytä miestä. Mies haluaa terveennäköisen naisen! Mutta sitä eivät naistenlehden, naisille kirjoittavat naistoimittajat suostu ymmärtämään. Tuo malli ei ole edes naistenlehdiltä, vaan muotitaloista jotka haluavat itselleen vain käveleviä henkareita, ei malleja. Tämä on naisilta hirvittävä virhe, koska naiset ovat kuunnelleet toisia naisia, eikä miehiä.

        Unohtakaa myös kaiken maailman "luonne ratkaisee" höpinät. Luonteen oppii tuntemaan vasta puolen vuoden tai vuoden päästä tapaamisesta. Sitä ennen tärkein kriteeri toisen valinnassa on ulkonäkö ja sitten feromonit. Naiset eivät tuota tunnusta, vaikka käyttävät monta tuntia itsensä laittamiseen ja itsensä hajustamiseen.

        Luonne on perusta joka luo ihmiselle esimerkiksi rohkeutta hankkia rikkauksia ja ulkonäköä. Eli siinä mielessä miellyttävä ulkonäkö kertoo jotakin luonteesta, eli rohkeudesta laittaa itsensä likoon, mutta muut luonteen kriteerit ovat turhia ja näkymättömissä vielä pitkään ensitapaamisen jälkeen.


    • oma huomio.

      Olemalla sosiaalinen, iloinen, hymyilevä ja ennenkaikkea flurttailla. Jotkut, yllättävän monet, tykkää myös määräilevistä pompottelijoista.

    • mies32

      Kannattaa katsoa opiskelumielessä muutama pornoelokuva ja alkaa sitten jäljittelemään niitä naisia sekä ulkonäössä että käytöksessä. En voi silti taata, että saisitte minun tasoistani miestä.

      • ,.,.,.

        Totuus on että sinun seuraasi ei kukaan halua edes suuresta summasta rahaa.


      • mies32
        ,.,.,. kirjoitti:

        Totuus on että sinun seuraasi ei kukaan halua edes suuresta summasta rahaa.

        en tosin ole tuo sama mies32, mutta johan sinä olet seurassani. / hänen seurassaan myös.


      • oooooooOO,
        mies32 kirjoitti:

        en tosin ole tuo sama mies32, mutta johan sinä olet seurassani. / hänen seurassaan myös.

        Väärin. Olet todella vieraantunut todellisuudesta. Me olemme nettipalstalla kirjoittelemassa emmekä toistemme seurassa.


      • mies32
        oooooooOO, kirjoitti:

        Väärin. Olet todella vieraantunut todellisuudesta. Me olemme nettipalstalla kirjoittelemassa emmekä toistemme seurassa.

        Ai sinä olet botti.. no ilmankos!


      • cchdf efea

        (mies 31 v täällä)

        kissan viikset sanon minä. Pornoleffojen naiset on ällöttävän aggressivisesti seksiin suhtautuvia suorastaan vihaisia hahmoja. Ei se raju paneminen ole todellakaan kaikkien miesten mieleen, paljon parempaa seksiä on hellä läheisyys ja aito halu tuottaa kumpikin toinen toiselle hyvää. Puhun kokemuksesta.


      • Armoton panomies
        cchdf efea kirjoitti:

        (mies 31 v täällä)

        kissan viikset sanon minä. Pornoleffojen naiset on ällöttävän aggressivisesti seksiin suhtautuvia suorastaan vihaisia hahmoja. Ei se raju paneminen ole todellakaan kaikkien miesten mieleen, paljon parempaa seksiä on hellä läheisyys ja aito halu tuottaa kumpikin toinen toiselle hyvää. Puhun kokemuksesta.

        Lässyn lässyn lällyä! Tosi naiset arvostaa kovaa panomiestä, joka tekee kaikki muutkin temput, mistä nainen nauttii!! Sitten kunnon panon jälkeen voi pussailla ja halaillakin, kun tosi tarpeet on tyydytetty!!! Sitä tehdään, mistä tykätään... :)


      • Depe___123
        Armoton panomies kirjoitti:

        Lässyn lässyn lällyä! Tosi naiset arvostaa kovaa panomiestä, joka tekee kaikki muutkin temput, mistä nainen nauttii!! Sitten kunnon panon jälkeen voi pussailla ja halaillakin, kun tosi tarpeet on tyydytetty!!! Sitä tehdään, mistä tykätään... :)

        No riippuuhan toki päivästä millaset otteet pitää olla.


      • on numero yksi

        toi oli oikeastaan helkkarin hauska kommentti.


      • Sambaaaaaa
        cchdf efea kirjoitti:

        (mies 31 v täällä)

        kissan viikset sanon minä. Pornoleffojen naiset on ällöttävän aggressivisesti seksiin suhtautuvia suorastaan vihaisia hahmoja. Ei se raju paneminen ole todellakaan kaikkien miesten mieleen, paljon parempaa seksiä on hellä läheisyys ja aito halu tuottaa kumpikin toinen toiselle hyvää. Puhun kokemuksesta.

        Kerran olet saanut toosaa hellästi ja siitä vetelet viulistin johtokielipäätöksiä? Toista kertaa yrität saada tätä kautta? Good luck.


      • on numero yksi
        on numero yksi kirjoitti:

        toi oli oikeastaan helkkarin hauska kommentti.

        tän piti tulla mies32:n pornoleffakommentin jälkeen......xD


      • swamp thing
        Armoton panomies kirjoitti:

        Lässyn lässyn lällyä! Tosi naiset arvostaa kovaa panomiestä, joka tekee kaikki muutkin temput, mistä nainen nauttii!! Sitten kunnon panon jälkeen voi pussailla ja halaillakin, kun tosi tarpeet on tyydytetty!!! Sitä tehdään, mistä tykätään... :)

        Good for you. Sulla on varmaan krooninen jännetupentulehdus ja/tai rannekanavantulehdus.


      • hirmuisopanomies

        sun on pakko pihdata, kun ei liukastu edes tummelilla.


    • Mulle kelpais mikä nainen vaan. Sen verran kauan olen yksin ollut.

      • Kiitti muistutuksest

        Se on kyllä jo kuultu muutamaan kertaan.


      • olepa rehellinen

        Tuo ei ole totta, koska kirjoittelet tänne. Oikeasti olet todella nirso. Vapaita naisia on enemmän, kuin miehiä.


      • suuret ikäluokat
        olepa rehellinen kirjoitti:

        Tuo ei ole totta, koska kirjoittelet tänne. Oikeasti olet todella nirso. Vapaita naisia on enemmän, kuin miehiä.

        Kyllä! Etenkin 60 leskinaisia riittäisi joku pojalle!


      • st a
        suuret ikäluokat kirjoitti:

        Kyllä! Etenkin 60 leskinaisia riittäisi joku pojalle!

        joka pojalle


    • Reipas Mies

      Naisilla on yleensä taipumus uskoa että suosittu mies on laadun tae, siinä määrin että parisuhteesta tulee poikkeuksellisen huumaava. Se alku voi sitä ollakkin, mutta suositulla miehellä ei tule koskaan olemaan naispulaa tai tarvetta alistua naisen edessä. Eli roskista ei mies vie ja kun naisen mahdollinen pihtaus vain pahentaa kaiken.

      Vanhapiika kalskahtaa korvaani 55-vuotiaalta "tädiltä" joka ei kirkon vapaaehtoispiireistään sulhoa saanut napattua sinä kesänä kun kupla volkkari oli hienossa maalissa. Tai toisinpäin.

      Se on naiselle ehkä outoa että 30v mies ja 30v nainen eivät läheskään aina ole henkisesti samalla viivalla. En tarkoita huonolla tai että se estäsi suhteen, vaan se käsitetään turn-offina jota mies ei tajua edes. Vaikka naisen p/s-elämä alkaisikin yläasteella, on 15 vuotta suhteita ja poikaystäviä kova rasti ylittää tavismiehelle. Tarkoitan että kaikkihan me opimme parisuhteistamme, mikä niissä on hyvää ja mikä on mennyt väärin. Se luo pohjan siihen että pärjäämme romanttisessa mielessä.

      Kun tätä PariSuhde-kokemusta kertyy, on vaarallinen virhe nostaa rimaa yli oman in the real life riman jottei "huono" saalis tulisi. Toki en kehoita pultsaria tai kassialmaa ottamaan kenenkään vain kun muuta ei ole heti saatavilla, vaan että voisiko kasvun mahdollisuuden suoda kumppani kanditaatille?

      Tiedän tasan tarkkaan miten kovaan kilpajuoksuun 30v naisen kanssa joutuu deitissä muiden miesten kanssa. JA ei pelkästään ikäistensä vaan näiden vanhempienkin kokeneiden eroa odottavien ukkomiesten, jotka ovat melkoisia haita saalistamaan.

      Vastaan aloitukseen miesnäkökannasta:

      1. Me miehet ei aina poimita herkkiä naisten vinkkejä niin kuin nainen on ajatellut.Sitä ei tulisi tulkita torjumiseksi kylmiltään. Silmien pari räpsäytystä voi olla liian mieto keino viestittää että voisit hei tulla juttusille.
      2. Ei tavismies ole tottunut että daami kulkusiin tarttuu ja ehdottelee yökylää. Eli kohtuus vinkkien annossa.
      3. Miehillä on taipumus kilpailla. Herätä se vietti miehessä että olet mahtipalkinto.
      4. Rakentaminen on hitaampaa mutta palkitsevampaa kuin valmiin osto. Minun eräs motto. ole hyvä.
      5. Miehellä on tunteet vaikka ne ei ailahtele hillittömästi.
      6. Ylimeikkaus tasonnostona on ontuva keino. Samoin pornahtavat paljastavat vaatteet, venäjätär-tyylillä...
      7. Lyhyet hiukset sopii toisille naisille, toisille pitemmät.
      8. Laiha nainen, sehän on kuin klapisäkin päällä makais :D

      • fgyjrtj

        "Laiha nainen, sehän on kuin klapisäkin päällä makais"

        Tuo on sinun mielipide. Valtaosa miehistä on eri mieltä. On moraalitonta vihjailla miehen puutteesta kärsiville naisille, että laihduttaminen ei kannattaisi, kun useimpien naisten kohdalla laiduttaminen on juuri varmin keino oman tasonsa nostamiseen.
        Voi olla että sinun näkökulmastasi nainen vain laskisi laihduttamalla tasoaan, mutta jos haluamme auttaa näitä naisia, niin pitää antaa neuvoja joiden avulla miesten enemmistö voisi heistä kiinnostua.
        Eli laihduttaminen kannattaa.


      • mies32

        Samaten venäjätär-tyylin morkkaus on vain yhden miehen (tai no, useamman varmasti, mutta ei välttämättä yli 50%) mielipide.
        Miehenkin tunteet voivat ailahdella, en tiedä onko tunteiden ailahtelussa miehen ja naisen välillä lopulta mitään eroa tuohon suuntaan.
        Rakentaminen voi olla palkitsevampaa teineille keskenään, mutta kuka uskoo, että 30v reppanasta saa rakennettua hyvää? Siis varmaan voi saada, mutta mutta.. kyllä valmis paketti taitaa yleensä olla parempi vaihtoehto. Varsinkin jos ei ole rakentamisen ammattilainen.


      • Läskiä mä metsästän
        fgyjrtj kirjoitti:

        "Laiha nainen, sehän on kuin klapisäkin päällä makais"

        Tuo on sinun mielipide. Valtaosa miehistä on eri mieltä. On moraalitonta vihjailla miehen puutteesta kärsiville naisille, että laihduttaminen ei kannattaisi, kun useimpien naisten kohdalla laiduttaminen on juuri varmin keino oman tasonsa nostamiseen.
        Voi olla että sinun näkökulmastasi nainen vain laskisi laihduttamalla tasoaan, mutta jos haluamme auttaa näitä naisia, niin pitää antaa neuvoja joiden avulla miesten enemmistö voisi heistä kiinnostua.
        Eli laihduttaminen kannattaa.

        Tuolla laihdutusneuvolla meille atm:lle jää entistä vähemmän naisia joille kelpaisimme. Sen laihduttaneen naisen arvo, kun ampaisee taivaallisiin korkeuksiin ja hän saa ja haluaa siinä vaiheessa ytm:n. Mitä minä olen miettinyt, niin ainoa vaihtoehto saada atm:nä joskus nainen on huolia se lihavana ja saada se laihduttamaan vasta sitten. Lihavat ehkä ainoita, jotka huonon itsetunnon ja epätoivoisuuden takia minut huolisi, mutta uskon, että kun saan sen naisen, niin hän kiintyisi ja laihduttuaan pysyisi naisenani. Paremmat mahdollisuuden ainakin saada hoikka nainen näin, kuin millään muulla tavalla. Nyt ne hoikemmat ja nätimmät eivät edes vilaise minuun.


      • ghdjhsjgfhdjfh

        "Vaikka naisen p/s-elämä alkaisikin yläasteella, on 15 vuotta suhteita ja poikaystäviä kova rasti ylittää tavismiehelle. Tarkoitan että kaikkihan me opimme parisuhteistamme, mikä niissä on hyvää ja mikä on mennyt väärin. Se luo pohjan siihen että pärjäämme romanttisessa mielessä."

        Tämän, kun jokainen palstan hc-atm tajuaisi. Näin naisena, joka on ottanut missiokseen löytää atm-joukkiosta miehen, melkein kaipaisi jotain atm-normielämän kommunikaatio-emulaattoria. En aio alkaa syyttelemään atm:ia nyt tässä itsekkyydestä ja vastavuoroisen kommunikaation puutteesta, koska he todellakin ovat yhtä seurustelukokemattomina kuin useimmat aikuiset ovat olleet varhaisteineinä. Eikä se seurustelutaito kenelläkään silloin ollut huippuluokkaa...


      • susiturkki
        mies32 kirjoitti:

        Samaten venäjätär-tyylin morkkaus on vain yhden miehen (tai no, useamman varmasti, mutta ei välttämättä yli 50%) mielipide.
        Miehenkin tunteet voivat ailahdella, en tiedä onko tunteiden ailahtelussa miehen ja naisen välillä lopulta mitään eroa tuohon suuntaan.
        Rakentaminen voi olla palkitsevampaa teineille keskenään, mutta kuka uskoo, että 30v reppanasta saa rakennettua hyvää? Siis varmaan voi saada, mutta mutta.. kyllä valmis paketti taitaa yleensä olla parempi vaihtoehto. Varsinkin jos ei ole rakentamisen ammattilainen.

        Venäläiset muuten valittiin juuri vastikään Euroopan tyylittömimmiksi...


      • thgkhhfhjhh
        ghdjhsjgfhdjfh kirjoitti:

        "Vaikka naisen p/s-elämä alkaisikin yläasteella, on 15 vuotta suhteita ja poikaystäviä kova rasti ylittää tavismiehelle. Tarkoitan että kaikkihan me opimme parisuhteistamme, mikä niissä on hyvää ja mikä on mennyt väärin. Se luo pohjan siihen että pärjäämme romanttisessa mielessä."

        Tämän, kun jokainen palstan hc-atm tajuaisi. Näin naisena, joka on ottanut missiokseen löytää atm-joukkiosta miehen, melkein kaipaisi jotain atm-normielämän kommunikaatio-emulaattoria. En aio alkaa syyttelemään atm:ia nyt tässä itsekkyydestä ja vastavuoroisen kommunikaation puutteesta, koska he todellakin ovat yhtä seurustelukokemattomina kuin useimmat aikuiset ovat olleet varhaisteineinä. Eikä se seurustelutaito kenelläkään silloin ollut huippuluokkaa...

        En ehkä ole atm siinä mielessä kuin palstalla yleisesti ajatellaan, mutta suhteellisen kokematon kuitenkin.

        Luulisin että itse ottaisin suhteen ihan lunkisti, mutta tiedä sitten mitä kommervenkkejä nainen odottaisi. Tuskin olisin kuitenkaan mikään pikkupoikamainen tai muu täysin hakoteillä oleva. Tietysti tekniset suoritukset eivät ehkä olisi perinteisellä ammattitaidolla kuorrutettuja, mutta itseäni se ei kyllä haittaisi sekään.

        Itsekään en naiselta odota mitään valmista pakettia tai parisuhderatkaisua. Lähinnä kiinnostaa että kumpikin suvaitsee toisensa virheitä ja vajaavaisuuksia. En valehetele että ulkonäöllä ei olisi merkitystä, mutta kyllä mä haluan luonteeltaan kiinnostavan naisen. Se on ykkösasia mikä ratkaisee. Pahaluonteista tissitärtä tai kauneuskuningatarta en jaksa katsoa puolta minuuttia kauempaa.


      • Kurssia väsäämään?
        ghdjhsjgfhdjfh kirjoitti:

        "Vaikka naisen p/s-elämä alkaisikin yläasteella, on 15 vuotta suhteita ja poikaystäviä kova rasti ylittää tavismiehelle. Tarkoitan että kaikkihan me opimme parisuhteistamme, mikä niissä on hyvää ja mikä on mennyt väärin. Se luo pohjan siihen että pärjäämme romanttisessa mielessä."

        Tämän, kun jokainen palstan hc-atm tajuaisi. Näin naisena, joka on ottanut missiokseen löytää atm-joukkiosta miehen, melkein kaipaisi jotain atm-normielämän kommunikaatio-emulaattoria. En aio alkaa syyttelemään atm:ia nyt tässä itsekkyydestä ja vastavuoroisen kommunikaation puutteesta, koska he todellakin ovat yhtä seurustelukokemattomina kuin useimmat aikuiset ovat olleet varhaisteineinä. Eikä se seurustelutaito kenelläkään silloin ollut huippuluokkaa...

        Vai oikein seurustelutaito. Kuulostaa ihan joltain kurssilta.

        ATM01: Seurustelutaidon perusteet 4op

        ATM02: Serustelutaidon jatkokurssi 6op

        ATM03: Sovellettu seurustelutaito. Käytännön seurustelutaitoa arkitilanteisiin. Paikkoja rajoitetusti. Esitietovaatimuksena ATM01.


      • hgdkfjdsklkf
        Kurssia väsäämään? kirjoitti:

        Vai oikein seurustelutaito. Kuulostaa ihan joltain kurssilta.

        ATM01: Seurustelutaidon perusteet 4op

        ATM02: Serustelutaidon jatkokurssi 6op

        ATM03: Sovellettu seurustelutaito. Käytännön seurustelutaitoa arkitilanteisiin. Paikkoja rajoitetusti. Esitietovaatimuksena ATM01.

        Tuossa vois olla ideaa. Alankin heti väsäämään simulaattoria alkeiskurssin suorittaneille.


      • turszxtre
        fgyjrtj kirjoitti:

        "Laiha nainen, sehän on kuin klapisäkin päällä makais"

        Tuo on sinun mielipide. Valtaosa miehistä on eri mieltä. On moraalitonta vihjailla miehen puutteesta kärsiville naisille, että laihduttaminen ei kannattaisi, kun useimpien naisten kohdalla laiduttaminen on juuri varmin keino oman tasonsa nostamiseen.
        Voi olla että sinun näkökulmastasi nainen vain laskisi laihduttamalla tasoaan, mutta jos haluamme auttaa näitä naisia, niin pitää antaa neuvoja joiden avulla miesten enemmistö voisi heistä kiinnostua.
        Eli laihduttaminen kannattaa.

        nää on taas näitä.
        eli mun neuvo on parempi kuin sun neuvo.
        mitä tästä opimme. ei yhtään mitään.
        pää sekoaa taas kun ei oo omaa ajatusmaailmaa.
        toi sano tota ja toi tota.
        nih.


      • pohjalta on hyvä pon
        ghdjhsjgfhdjfh kirjoitti:

        "Vaikka naisen p/s-elämä alkaisikin yläasteella, on 15 vuotta suhteita ja poikaystäviä kova rasti ylittää tavismiehelle. Tarkoitan että kaikkihan me opimme parisuhteistamme, mikä niissä on hyvää ja mikä on mennyt väärin. Se luo pohjan siihen että pärjäämme romanttisessa mielessä."

        Tämän, kun jokainen palstan hc-atm tajuaisi. Näin naisena, joka on ottanut missiokseen löytää atm-joukkiosta miehen, melkein kaipaisi jotain atm-normielämän kommunikaatio-emulaattoria. En aio alkaa syyttelemään atm:ia nyt tässä itsekkyydestä ja vastavuoroisen kommunikaation puutteesta, koska he todellakin ovat yhtä seurustelukokemattomina kuin useimmat aikuiset ovat olleet varhaisteineinä. Eikä se seurustelutaito kenelläkään silloin ollut huippuluokkaa...

        mikä on atm.
        onko se sama kuin anaalitappimies, ja mikä saakelin emulaattori, emulgoinnin ja emun vai terminaattorin risteytys?

        käyttäkää suomenkielen sanoja eikä mitään kapulakieltä jolla voi tuottaa lähinnä rään nielaisemisreaktioita.


      • grr.

        Helkkari, ei mitään palkintoja olla!! EIkä kavereille-esittelyesineitä. Herätä kilpailuvietti, hohhoijaa.. MUUTTUKAA miehet itse ja ajattelukykyä päälle lisää. Ei naiset elä teitä varten. Yrittäkää itse iskemistä netin kautta tai muualla... ilman että naisen pitää etsiä ties mitkä kilpailuvietit. Joko kiinnostaa tai ei, ja se siitä.

        Tai se työpaikan tai pikkupaikkakunnan nainen käy teille, kun niistä kerran jo kilpailette, pieni piiri pyörii.


      • paino vai mieli
        fgyjrtj kirjoitti:

        "Laiha nainen, sehän on kuin klapisäkin päällä makais"

        Tuo on sinun mielipide. Valtaosa miehistä on eri mieltä. On moraalitonta vihjailla miehen puutteesta kärsiville naisille, että laihduttaminen ei kannattaisi, kun useimpien naisten kohdalla laiduttaminen on juuri varmin keino oman tasonsa nostamiseen.
        Voi olla että sinun näkökulmastasi nainen vain laskisi laihduttamalla tasoaan, mutta jos haluamme auttaa näitä naisia, niin pitää antaa neuvoja joiden avulla miesten enemmistö voisi heistä kiinnostua.
        Eli laihduttaminen kannattaa.

        Laihduttaminen kannattaa siksi, että suurimmalle osalle siitä tulee parempi olo. On tyytyväisempi ulkomuotoonsa ja häpeää vähemmän. -> on kivempaa ja vapautuneempaa seuraa ja ehtii keskittyä muuhunkin kuin siihen että on lihava.

        Tässä juurikin enemmän on tekijänä se itsetunto, ei itse laihempana oleminen. Nyt olen keskipainoinen, koettuna on myöskin suuri ylipaino sekä laihanakin olo. Siinä mielessä tiedän hieman näistä kokoeroista puhumisesta jotain minäkin.


      • Maisteri se on
        pohjalta on hyvä pon kirjoitti:

        mikä on atm.
        onko se sama kuin anaalitappimies, ja mikä saakelin emulaattori, emulgoinnin ja emun vai terminaattorin risteytys?

        käyttäkää suomenkielen sanoja eikä mitään kapulakieltä jolla voi tuottaa lähinnä rään nielaisemisreaktioita.

        ATM taitaa olla jokin maisteri? KTM on ainaskin kauppatieteiden maisteri ja YTM on yhteiskuntatieteiden maisteri. Jospa tuo ATM on sitten joku autoalan maisteri tai avaruustieteiden maisteri, who knows.


      • xdxdxdxd
        paino vai mieli kirjoitti:

        Laihduttaminen kannattaa siksi, että suurimmalle osalle siitä tulee parempi olo. On tyytyväisempi ulkomuotoonsa ja häpeää vähemmän. -> on kivempaa ja vapautuneempaa seuraa ja ehtii keskittyä muuhunkin kuin siihen että on lihava.

        Tässä juurikin enemmän on tekijänä se itsetunto, ei itse laihempana oleminen. Nyt olen keskipainoinen, koettuna on myöskin suuri ylipaino sekä laihanakin olo. Siinä mielessä tiedän hieman näistä kokoeroista puhumisesta jotain minäkin.

        Laihduttaminen ei kannata koskaan.

        Se on ihmiselle sairasta pitää itseään nälässä ja kuvitella että laihtuneena on terve.

        Ihminen vaatii lihaksia ja sitä saa esimerkiksi jumpassa, jossa paikat kiinteytyvät. Se vaan ei ole laihduttamista, vaan se on kuntoilua.

        Hyväkuntoinen valitaan aina laihduttajan sijasta.

        Lihavakin voi olla hyväkuntoinen, mutta laiha ei ole koskaan hyväkuntoinen, koska lihasta ei ole. Mieti esimerkiksi Tuuli Matinsalo. Hän ei ole laiha, hän on hyväkuntoinen.

        Esimerkiksi jos syöt normaalisti ruokaa, ja painosi on hiljalleen noussut 100kg, se tarkoittaa sitä että et kuluta sitä energiamäärääsi mihinkään, mutta toisaalta, et myös syökään enempää, joten painosi pysyy jatkuvasti 100kg:ssa.

        Sinä olet lihava, mutta sinä et liho. Tuo on suurimman osan lihavuusongelma, eli ei liikuta, mutta ei myöskään todellisuudessa syödä hirveitä määriä ja energiaakin saadaan vain siksi liikaa että syödään ravintoarvoltaan köyhää ruokaa.

        Jos tuossa tilassa jätät energiaa vähemmälle ja pudotat painoasi jättämällä syömättä aterioita, ja painosi tippuu 70 kiloon, sinä et ole yhtään terveempi. Itseasiassa olet silloin aliravittu, mikä on vielä vaarallisempaa kuin tuo 100kg:n paino!

        Laihduttaminen on sairasta ja vaikka kuinka selität että siitä tulee sinulle parempi olo, todellisuudessa mikään muu ei ole muuttunut kuin että sinulla on nälkä ja saat sidottua kengännauhat ilman mahaa edessä.


      • väärä asenne
        Läskiä mä metsästän kirjoitti:

        Tuolla laihdutusneuvolla meille atm:lle jää entistä vähemmän naisia joille kelpaisimme. Sen laihduttaneen naisen arvo, kun ampaisee taivaallisiin korkeuksiin ja hän saa ja haluaa siinä vaiheessa ytm:n. Mitä minä olen miettinyt, niin ainoa vaihtoehto saada atm:nä joskus nainen on huolia se lihavana ja saada se laihduttamaan vasta sitten. Lihavat ehkä ainoita, jotka huonon itsetunnon ja epätoivoisuuden takia minut huolisi, mutta uskon, että kun saan sen naisen, niin hän kiintyisi ja laihduttuaan pysyisi naisenani. Paremmat mahdollisuuden ainakin saada hoikka nainen näin, kuin millään muulla tavalla. Nyt ne hoikemmat ja nätimmät eivät edes vilaise minuun.

        Muuten hyvä idea, mutta luuletko, että nainen kiintyy sinuun, jos pidät häntä epätoivoisena koko ajan haukut häntä läskiksi ja usutat laihduttamaan? Kysyy vaan ihan aiheellisesti, että miksi sitten aloit olemaan, jos ei hän kelpaa sellaisena kuin on? Vaikka laihtuisikin, jättäisi sinut suuttuneena.

        Voithan viedä häntä tanssimaan, lenkille, uimaan jne. ja ostaa ja laittaa teille terveellistä ruokaa. Silloin sinulla olisi hyvä vaikutus häneen, eikä välttämättä jätä sinua laihduttuaan.


      • onnea matkaan
        xdxdxdxd kirjoitti:

        Laihduttaminen ei kannata koskaan.

        Se on ihmiselle sairasta pitää itseään nälässä ja kuvitella että laihtuneena on terve.

        Ihminen vaatii lihaksia ja sitä saa esimerkiksi jumpassa, jossa paikat kiinteytyvät. Se vaan ei ole laihduttamista, vaan se on kuntoilua.

        Hyväkuntoinen valitaan aina laihduttajan sijasta.

        Lihavakin voi olla hyväkuntoinen, mutta laiha ei ole koskaan hyväkuntoinen, koska lihasta ei ole. Mieti esimerkiksi Tuuli Matinsalo. Hän ei ole laiha, hän on hyväkuntoinen.

        Esimerkiksi jos syöt normaalisti ruokaa, ja painosi on hiljalleen noussut 100kg, se tarkoittaa sitä että et kuluta sitä energiamäärääsi mihinkään, mutta toisaalta, et myös syökään enempää, joten painosi pysyy jatkuvasti 100kg:ssa.

        Sinä olet lihava, mutta sinä et liho. Tuo on suurimman osan lihavuusongelma, eli ei liikuta, mutta ei myöskään todellisuudessa syödä hirveitä määriä ja energiaakin saadaan vain siksi liikaa että syödään ravintoarvoltaan köyhää ruokaa.

        Jos tuossa tilassa jätät energiaa vähemmälle ja pudotat painoasi jättämällä syömättä aterioita, ja painosi tippuu 70 kiloon, sinä et ole yhtään terveempi. Itseasiassa olet silloin aliravittu, mikä on vielä vaarallisempaa kuin tuo 100kg:n paino!

        Laihduttaminen on sairasta ja vaikka kuinka selität että siitä tulee sinulle parempi olo, todellisuudessa mikään muu ei ole muuttunut kuin että sinulla on nälkä ja saat sidottua kengännauhat ilman mahaa edessä.

        Tuolla treffipaikassa jokainen mies etsii oman makunsa mukaista ihmistä, ei ole kahta samanlaista, mutta kai sitä järkeä voi käyttää ja ottaa vaikka mahdollisimman hyvä valokuva jonka sinne laittaa...!
        Ei kun ilmoitus sinne ja toivotaan, että se joku löytyy sinulle jota etsit, ei kannata olla liian vaativainen, mutta pääasia on että yrittää.


    • No

      Ei ainakaan palstan atm:iä kannata kuunnella, tai teet juuri päinvastoin.

    • n00bb

      mitä atm tarkoittaa ?

      • ass to mouth

      • .

        ATM
        ATM tarkoittaa:
        pankkiautomaattia (Automatic Teller Machine)
        Internet-teknologiassa erästä tiedonsiirtotapaa (Asynchronous Transfer Mode)
        lääketieteessä akuuttia transversaalimyeleettiä (selkäytimen tulehdus)
        lyhennettä sanoista at the moment (suom. "tällä hetkellä")
        vanhaa paineen yksikköä "normaali-ilmakehä" (1 atm = 101325 Pa)[1]
        pornografian tyylilajia ("Ass to mouth")[2]


      • !!!
        . kirjoitti:

        ATM
        ATM tarkoittaa:
        pankkiautomaattia (Automatic Teller Machine)
        Internet-teknologiassa erästä tiedonsiirtotapaa (Asynchronous Transfer Mode)
        lääketieteessä akuuttia transversaalimyeleettiä (selkäytimen tulehdus)
        lyhennettä sanoista at the moment (suom. "tällä hetkellä")
        vanhaa paineen yksikköä "normaali-ilmakehä" (1 atm = 101325 Pa)[1]
        pornografian tyylilajia ("Ass to mouth")[2]

        ei liity millään tavalla aloitukseen.


      • 1atm=101325pa=köyhä^
        . kirjoitti:

        ATM
        ATM tarkoittaa:
        pankkiautomaattia (Automatic Teller Machine)
        Internet-teknologiassa erästä tiedonsiirtotapaa (Asynchronous Transfer Mode)
        lääketieteessä akuuttia transversaalimyeleettiä (selkäytimen tulehdus)
        lyhennettä sanoista at the moment (suom. "tällä hetkellä")
        vanhaa paineen yksikköä "normaali-ilmakehä" (1 atm = 101325 Pa)[1]
        pornografian tyylilajia ("Ass to mouth")[2]

        lm_a_o at ass to mouth BIG TIME :D

        Voisko olla mitään näitä palstan atm:ia kuvaavampaa??


    • ei kannata..

      Ainakin itse olen tullut siihen tulokseen, että omia mahdollisuuksiaan ei voi parantaa millään tavalla ja kaikki on vain onnesta kiinni.

      Jos miesten mielestä nainen on parisuhdemateriaalia, niin kyseisen naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään ollakseen miesten silmissä kiinnostava. Ei tarvitse noudattaa mitään sääntöjä ja voi rikkoa kaikkia mahdollisia parisuhdeneuvoja vastaan, ja siitä huolimatta kiinnostus säilyy.

      Ja jos ei ole miesten silmissä sopivaa parisuhdemateriaalia, niin ei se tilanne siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka noudattaisi neuvoja kuinka saada mies ja vääntäisi itsensä vaikka mihin solmuun miellyttääkseen miehiä.

      Ja sama juttu se on toisinpäin. Nämä AT-miehet -ainakin omien väitteidensä mukaan- pyrkivät tekemään kaikkensa miellyttääkseen naisia. Ja kuten huomaa, tulokset ovat ennätysmäisen surkeita.

      • mies32

        Eiväthän nämä ätmit suurimmaksi osaksi mitään tee. Tulevat silmille jos yrittää ehdottaakaan, että itsestä se on kiinni ja paljon voi tehdä.


      • Oikein meni

        Totta. Ei kissakaan koiraksi muutu vaikka yrittäisi haukkua.


      • jgjhgf

        At-miehet, tietotekniikkaa käyttävät miehet kylläkin voivat olla paljon koneella ja netissä ja siten eivät niin seurallista sakkia.

        At voi toisaalta olla ammattitaitoinen, joten voi olla hyvää seuraa jossain mielessä. Mutta ammattitaitoinen on yleensä kuiva ja tylsä.

        Atm voi olla lyhenne ihan mistä vain, mitään virallista se ei ole, jotenka jos joku noin luokittelee, hänet voi heti unohtaa. Uskoisin, että kyse on täysin ihmisarvolle alentavista jutuista, joten noita lyhenteitä käyttäviin ei kannata tutustua.


      • tästä maailmasta
        jgjhgf kirjoitti:

        At-miehet, tietotekniikkaa käyttävät miehet kylläkin voivat olla paljon koneella ja netissä ja siten eivät niin seurallista sakkia.

        At voi toisaalta olla ammattitaitoinen, joten voi olla hyvää seuraa jossain mielessä. Mutta ammattitaitoinen on yleensä kuiva ja tylsä.

        Atm voi olla lyhenne ihan mistä vain, mitään virallista se ei ole, jotenka jos joku noin luokittelee, hänet voi heti unohtaa. Uskoisin, että kyse on täysin ihmisarvolle alentavista jutuista, joten noita lyhenteitä käyttäviin ei kannata tutustua.

        Tota noin.. nainenkin voi olla kuiva ja tylsä, työkeskeinen ja kaikesta huolimatta kaunis sekä kaivata kumppania tai ainakin seuraa joskus.


      • my way
        Oikein meni kirjoitti:

        Totta. Ei kissakaan koiraksi muutu vaikka yrittäisi haukkua.

        Toden totta tuo "Ei kissakaan koiraksi muutu vaikka yrittäisi haukkua"! Minua on opastettu/käsketty/kasvatettu pikkutytöstä lähtien olemaan reipas ja rohkea, ottaamaan mallia naapurin Tiinasta, joka aina on niin iloinen ja avoin. Vuosikymmenien ajan olen saanut vinkkejä, miten kasvaa paremmaksi ihmiseksi ja aurinkoiseksi naiseksi, mutta olen kuitenkin pysynyt vain omana itsenäni.


    • OLET!

      Väärin. Olet todella vieraantunut todellisuudesta. Me olemme nettipalstalla kirjoittelemassa emmekä toistemme seurassa.

    • naisena on helppoa

      Naisten kohdalla ainut asia millä on merkitystä on ulkonäkö. Kaikki muu on toissijaista. Siis: oletko harkinnut panostavasi ulkonäköösi enemmän?

      Miesten taas pitää olla paitsi komeita, myös rikkaita, sosiaalisia, meneviä, urheilullisia, puheliaita, menestyviä jne. jne. Joten ole iloinen ettet ole mies koska muuten et todennäköisesti pääsisi edes koskemaan naiseen koko elinikänäsi!!!

      • depe___

        Toi on ihan totta. Näin naisena kun mietin asiaa.
        Siis se, että ei se vain riitä että on komea, pitää olla myöskin sanavalmis.
        Monet ujommat miehet saavat silti naisia, mutta he ovat usein sitten söpön näköisiä tai jotain.
        vastaavasti jos on sanavalmis ja lupsakka tyyppi, niin ei tarvitse olla kulmakunnan komein, kunhan miellyttää omaa silmää!

        Ei sitä nyt tarvitse olla kaikkea samaan aikaan!! Rikas, urheilullinen, menestyvä. Huhhuh.
        kyllä vähempikin riittää. :D
        Eivätkä kaikki naisetkaan voi saada itselleen noita rikasmenestyvähuvilaespanjassakaksikymppisenä -tyyppejä.


      • Irma 35v. aina yksin
        depe___ kirjoitti:

        Toi on ihan totta. Näin naisena kun mietin asiaa.
        Siis se, että ei se vain riitä että on komea, pitää olla myöskin sanavalmis.
        Monet ujommat miehet saavat silti naisia, mutta he ovat usein sitten söpön näköisiä tai jotain.
        vastaavasti jos on sanavalmis ja lupsakka tyyppi, niin ei tarvitse olla kulmakunnan komein, kunhan miellyttää omaa silmää!

        Ei sitä nyt tarvitse olla kaikkea samaan aikaan!! Rikas, urheilullinen, menestyvä. Huhhuh.
        kyllä vähempikin riittää. :D
        Eivätkä kaikki naisetkaan voi saada itselleen noita rikasmenestyvähuvilaespanjassakaksikymppisenä -tyyppejä.

        "Eivätkä kaikki naisetkaan voi saada itselleen noita rikasmenestyvähuvilaespanjassakaksikymppisenä -tyyppejä."

        Mutku mä haluun!!


    • Flikka yli40-v

      Miehen saa olemalla iloinen, vastaanottavainen ,hymyilevä ja mukavalla tavalla flirttaileva. Olen kasvoiltani ihan ok-näköinen, mutta aika lihava nainen. Ikääkin on yli 40. Silti minulta kysellään usein numeroa, joskus sen annankin ja minusta ollaan kiinnostuneita enemmän kuin yhdeksi yöksi. Emn anna epätoivoista kuvaa itsestäni, en ole kiinnostunut juuri nyt pitemmästä suhteesta vaikka ottajia tuntuisi olevan. Neuvoni onkin: nätti meikki naamalle ja iloinen ilme, niin löydät miehiä.

      • Mies

        Totta puhut: Iloinen ilme, positiivinen luonne - sitä ei voi vastustaa!


      • Juu.
        Mies kirjoitti:

        Totta puhut: Iloinen ilme, positiivinen luonne - sitä ei voi vastustaa!

        Ja pätee myös miehiin.


      • nimmeetön
        Mies kirjoitti:

        Totta puhut: Iloinen ilme, positiivinen luonne - sitä ei voi vastustaa!

        Sitten pitäisi myös oikeasti olla tekemisissä miesten kanssa sellaisissa tilanteissa, että niihin tutustuu oikeasti. Pelkkä pubissa notkuminen ei välttämättä johda mihinkään oikeaan tutustumiseen.

        Ainakaan ihmisillä jotka on ujoja ja pelkäävät vieraisiin ihmisiin tutustumista. Veikkaisin, että oikeasti suurin ongelma on ujous. Tuttujen, omien kavereiden kanssa on turvallista, ja kaikki ihmettelevät, että kun se Henna/Nina/Elina on niin kiva ja nätti, niin on se kumma kun se ei löydä ketään.

        Mutta ne harvat kerrat, kun on uuden (tai vanhan) vastakkaista sukupuolta olevan potentiaalisen kumppanin kanssa tekemisissä, ujo menee ihan kipsiin ja suorittaa tilanteen aivan jäykkänä/vaivaantuneenta/paniikissa. Muut ei välttämättä ole paikalla sitä tilannetta seuraamassa.


      • tyypillisetkommentit
        nimmeetön kirjoitti:

        Sitten pitäisi myös oikeasti olla tekemisissä miesten kanssa sellaisissa tilanteissa, että niihin tutustuu oikeasti. Pelkkä pubissa notkuminen ei välttämättä johda mihinkään oikeaan tutustumiseen.

        Ainakaan ihmisillä jotka on ujoja ja pelkäävät vieraisiin ihmisiin tutustumista. Veikkaisin, että oikeasti suurin ongelma on ujous. Tuttujen, omien kavereiden kanssa on turvallista, ja kaikki ihmettelevät, että kun se Henna/Nina/Elina on niin kiva ja nätti, niin on se kumma kun se ei löydä ketään.

        Mutta ne harvat kerrat, kun on uuden (tai vanhan) vastakkaista sukupuolta olevan potentiaalisen kumppanin kanssa tekemisissä, ujo menee ihan kipsiin ja suorittaa tilanteen aivan jäykkänä/vaivaantuneenta/paniikissa. Muut ei välttämättä ole paikalla sitä tilannetta seuraamassa.

        Tai karverit on seuraamassa vieressä, ja ihmettelevät jälkeenpäin ujolle sinkulle, että miksi sä olit niin tyly, eikö se kiinnostanut sua, sehän oli tosi kiva poika, eikö sulle kelpaa kukaan ...

        Ja ujo sinkku kohauttelee hartioitaan ja mutisee jotain, ettei tarvitse kertoa, ettei hän pysty parempaan, että tilanne on niin pelottava, että hän menee ihan kipsiin.


    • 1 + 1 = 2

      Viestiketjun aloittaja on luultavasti hieman vaatimattomamman näköinen kansalainen, mutta kaikesta päätelleen hieman fiksumpi nainen. Kam-
      paaja ja meikkiopastus ja sitten asiantuntevaan vaatekauppaan. Eikä
      sinun tarvitse tyytyä mieheen joka on ATM (alemman tason mies), nappaa kerralla vähintään KTM (keskitason mies) tai jopa YTM. Fiksut, mutta taviksen näköiset naiset ne on mukavimpia naisia mutta joita miehet eivät valitettavasti huomaa.

      • iloitse iästäsi

        Minäkin sanon sanottavani: Nykyajan 3-kymppinen nainen ei ole vanhapiika, vaan parhaassa iässään oleva aikuinen nainen. Ja minä ainakin pidän kaikkia nuoria naisia tänä päivänä viehättävinä. Eli hyvä kirjoituksen avaaja, äläpä vaivu tuijottamaan omaan napaasi vaan:

        - ryhdistäydy ja mene kuntosalille - siellä tapaat toisia ihmisiä, myös mukavia miehiä.
        - mene kampaajalle ja laitata hiuksesi persoonallisuuteesi sopivalla tavalla ja mieluiten niin, että ne ovat helppohoitoiset - oli hiuksesi pitkät tai lyhyet.
        Kirkastava värikin saa ihmeitä aikaan.
        - opettele meikkaamaan itsesi nätiksi - raikkaasti ja kasvojasi korostaen
        - mieti vaatetustasi vaikka tyttöystäväsi kanssa ja kokeile ja korosta vartalosi hyviä puolia - esim rinnat, vyötärö, sääret jne - takuulla sinulla on jokin oma erityinen ' kauneustärppi'.

        Ja kun olet ottanut neuvoistani onkeesi, niin menepä vaikka johonkin nettikahvilaan, pubiin, diskoon, tanssipaikkaan pitämään ihan vaan hauskaa iloisella mielellä - varmasti tärppää. Tai joskus on kiva mennä ulos syömään tai ihan kahville tai viinilasilliselle ystävän tai ystävättären kanssa - kyllä voi se 'sielunkumppani' näinkin löytyä.

        Unohda tuo vanhapiika-ajatus ja turha apeus mielestäsi: Onnittelen sinua jo etukäteen noudattaessasi näitä ohjeita.


      • elämää,eisenenempää
        iloitse iästäsi kirjoitti:

        Minäkin sanon sanottavani: Nykyajan 3-kymppinen nainen ei ole vanhapiika, vaan parhaassa iässään oleva aikuinen nainen. Ja minä ainakin pidän kaikkia nuoria naisia tänä päivänä viehättävinä. Eli hyvä kirjoituksen avaaja, äläpä vaivu tuijottamaan omaan napaasi vaan:

        - ryhdistäydy ja mene kuntosalille - siellä tapaat toisia ihmisiä, myös mukavia miehiä.
        - mene kampaajalle ja laitata hiuksesi persoonallisuuteesi sopivalla tavalla ja mieluiten niin, että ne ovat helppohoitoiset - oli hiuksesi pitkät tai lyhyet.
        Kirkastava värikin saa ihmeitä aikaan.
        - opettele meikkaamaan itsesi nätiksi - raikkaasti ja kasvojasi korostaen
        - mieti vaatetustasi vaikka tyttöystäväsi kanssa ja kokeile ja korosta vartalosi hyviä puolia - esim rinnat, vyötärö, sääret jne - takuulla sinulla on jokin oma erityinen ' kauneustärppi'.

        Ja kun olet ottanut neuvoistani onkeesi, niin menepä vaikka johonkin nettikahvilaan, pubiin, diskoon, tanssipaikkaan pitämään ihan vaan hauskaa iloisella mielellä - varmasti tärppää. Tai joskus on kiva mennä ulos syömään tai ihan kahville tai viinilasilliselle ystävän tai ystävättären kanssa - kyllä voi se 'sielunkumppani' näinkin löytyä.

        Unohda tuo vanhapiika-ajatus ja turha apeus mielestäsi: Onnittelen sinua jo etukäteen noudattaessasi näitä ohjeita.

        Kaikkia näitä tehty aina lähemmä 40-vuotiaaksi, ja lopputulos tosi laiha.

        Kuntosalilla ei kukaan puhu kenellekään. Yritin joskus jututtaa ihmisiä, niin ilmeistä päätellen ne piti minua mielenterveyspotilaana ja luikkivat mahdollisimman pian karkuun. Lähinnä itseäni 20 vuotta vanhemmat miehet innostuivat.

        Tanssimassa änkyräkännissä olevat miehet tulevat itkemään eroaan tai hokemaan että kuinka olen kaunis / isot rinnat, ja hoippuvat niin, että pelkään niiden kaatuvan päälleni. Pakenen itse paikalta. Kukaan järkevä ei katso edes kohti.

        Sanoisin syyksi sen, että ne jotka roikkuu sinkkuna, ovat sosiaalisesti kyvyttömiä, ujoja, eivät ymmärrä, minkä kuvan antavat itsestään kun avaavat suunsa (eronsa tilittäjät, ja ilmeiseti minä itse kuntosalilla).

        Ei siinä auta ulkonäkö enempää kuin ystävän meikki-/vaatevinkit.

        Tai pitäisikö sanoa niin päin, että olen sinkku siksi kun en ymmärtänyt kuunnella eroaan itkevää viikonloppuisää ja pyrkinyt rouvaksi numero 2, 3 tai 4.


      • xxx
        elämää,eisenenempää kirjoitti:

        Kaikkia näitä tehty aina lähemmä 40-vuotiaaksi, ja lopputulos tosi laiha.

        Kuntosalilla ei kukaan puhu kenellekään. Yritin joskus jututtaa ihmisiä, niin ilmeistä päätellen ne piti minua mielenterveyspotilaana ja luikkivat mahdollisimman pian karkuun. Lähinnä itseäni 20 vuotta vanhemmat miehet innostuivat.

        Tanssimassa änkyräkännissä olevat miehet tulevat itkemään eroaan tai hokemaan että kuinka olen kaunis / isot rinnat, ja hoippuvat niin, että pelkään niiden kaatuvan päälleni. Pakenen itse paikalta. Kukaan järkevä ei katso edes kohti.

        Sanoisin syyksi sen, että ne jotka roikkuu sinkkuna, ovat sosiaalisesti kyvyttömiä, ujoja, eivät ymmärrä, minkä kuvan antavat itsestään kun avaavat suunsa (eronsa tilittäjät, ja ilmeiseti minä itse kuntosalilla).

        Ei siinä auta ulkonäkö enempää kuin ystävän meikki-/vaatevinkit.

        Tai pitäisikö sanoa niin päin, että olen sinkku siksi kun en ymmärtänyt kuunnella eroaan itkevää viikonloppuisää ja pyrkinyt rouvaksi numero 2, 3 tai 4.

        No, ehkäpä se yksi känni ei vielä ole alkoholismin merkki? Monet ihmiset tarvitsevat alkoholia rohkaisuksi, kun ovat kumppania etsimässä.

        Ja jos kokemuksesta on puute - niin miksi kolmikymppinen kavahtaisi viisikymppisen seuraa? Tuskin sitä loppuelämänmittaista parisuhdepäätöstä siinä tanssilattialla tehdään?? Eikä kaikkien kanssa tarvitse harrastaa seksiäkään - vaikka hiukan baarissa tanssahtelisi tai jopa treffeillä kävisi.

        Omasta mielestäni live tapaaminen toimii paremmin kuin nettitreffit. Suosittelen kokeilemaan jotain sinkkuseuraa. Esim. eurosinkkuja ja valitsemaan sieltä aktiviteetteja jotka liittyvät muuhunkin kuin alkoholinkäyttöön. Esim. urheilu ja matkustusjutut. Tapahtuman järjestämisellä on kuulemma paras onnistumisennuste pariutumiselle. Nim. Eurosinkuista omansa löytänyt


    • Purelove

      Ole oma itsesi. Olemalla joku muu kuin olet, saat vääränlaisia miehiä. Valloittavinta on kun joku rakastuu juuri sinuun, eikä johonkin feikkiin...

      • N

        Mitäpä tarkoitat?


      • Smelly Love
        N kirjoitti:

        Mitäpä tarkoitat?

        Sitä kai ettei kannata peseytyä koskaan.


    • Mies kohta 40

      Suurin ongelmasi on varmaankin se, ettet tutustu vapaana oleviin miehiin riittävästi. Osa heistä luultavasti olisi sinusta kiinnostuneita ja päinvastoin.

      Jos haluat jotain muuttaa itsessäsi, niin voit huolehtia terveydestäsi paremmin harrastamalla paljon liikuntaa ja syömällä järkevästi. Voit sivistää itseäsi lukemalla monipuolisesti ja opettelemalla uusia asioita. Voit yrittää muuttaa elämääsi niin, että viihdyt siinä paremmin yksinkin ja siten sinusta tulee onnellisempi.

    • Tappisen Kalle

      Meille tulee jatkuvasti miehiä ,kuka mistäkin syystä vainottuna etsimään onnea. Jos sinulla on tarjota sula satama niin kyllä ankkurin laskijoita löytyy Meidän sosiaaliturvamme on pian syöty niin että toimintakykysi on kansallista pääomaa

    • tämä e i ole provo

      Ulkonäkö kannattaa laittaa ensiksi kohdilleen. Painoa ei saa olla liikaa. Lisäripset ja tekokynnet tekevät alitajuisestikin vaikutuksen. Vaatteiden ja meikin suhteen on syytä ymmärtää, että nainen ei miehen silmissä koskaan voi näyttää liian pinnalliselta. Vaikka useimmat miehet väittävät muuta, näin vain on.

      Mitä käytökseen tulee, on tärkeintä, ettei nainen ole hiljainen. Asian ydin on muistaa nauraa miehen jutuille. Jatkuva, mutta vaihteleva kikatus sekä silloin tällöin päästetty räkänauru ovat tehokkaita erityisesti, jos nainen muistaa samalla kiemurrella vartaloaan ja kallistella päätään. Tärkeää on myös tuottaa puhetta, jonka sisältö ei saa olla liian vakavaa. Miehen on mukava tarttua helppoihin aiheisiin. Alkoholi helpottaa tutustumista huomattavasti.

      • ;D

        Tässä on vain hieman suoremmin saman ohjeet, joita esim.
        "flikka yli40v: .Miehen saa olemalla iloinen, vastaanottavainen ,hymyilevä ja mukavalla tavalla flirttaileva." ja
        "1 1=2: Kampaaja ja meikkiopastus ja sitten asiantuntevaan vaatekauppaan.: " tuolla ylempänä antoivat.


      • On se provo

        "Vaatteiden ja meikin suhteen on syytä ymmärtää, että nainen ei miehen silmissä koskaan voi näyttää liian pinnalliselta."

        Kenties tämä herra voisi rakastua Tuksu Tukiaiseenkin tai siskoonsa. Minä kylläkään en, enkä Mervi Matin ex-vaimoonkaan. En vaikka toisella on meikkiä ja irtoripsiä muille jakaa ja toisella rahaa niin ette p:lle taivu.


      • Nouseemunalaskeemuna

        Tämä pätee. Mietipä vielä, haluatko todella tätä eli onko tulos vaivan arvoinen? Hölmöillä Atmille? Miehen hormoneista johtuu ettei niillä ole itsekritiikkiä eikä ne kestä sitä naisiltakaan. Joudut miellyttämisloukkuun ja menetät itseytesi ja turhaan koska mies keskittyy kuitenkin vain pikkuveljeensä. Jos välttämättä edelleen haluat, yritä vain YTMää.


    • ni7uy78

      En tiedä pitääkö missä määrin paikkansa, mutta itse rouvashenkilönä olen huomannut sen, että kun ei ole miehistä mitenkään erikoisen kiinnostunut niin miehiä osaa kaikertaa se ja on pakko yrttää jotain? Jos on taas joku selkeesti sinkku, niin miehet jotenkin karttaa sitä ja pelkää joutuvansa saaliiksi?

    • Mahdollista kyllä

      Sellaisia pätkä suhteita nykyiset liitot,mutta äläppä hermostu

    • Trolli-intellektuell

      Mieskin löytää seuraa, kun kirjautuu suomi24-deittipalstalle ja lähettää 200 naiselle viestin. Kun nainen lähettää kymmenelle miehelle viestin, niin varmastii löytää elämänkumppanin.

      • Trolli-intellektuell

        Voihan sanoa esimerkiksi: "En ole täydellisen näköinen, etkä varmaan sinäkään."


    • matias

      Jospa naisilla on rima liian korkealla.

    • this is because of high expectations from both men and women, i am 30 and alone....a man.

    • matias

      Itselle kelpaisi nainen joka ei peittele luonnon kaunettaan pakkelin ja huulimaalin alle,luomu nainen on kaikkein kaunein.

    • TURHAA VAIVAA!?!

      Itselläni oli aikoinaan vientiä liikaakin. Tarjokkaita oli enemmän kuin oli tarvis, mutta nyt kun olen yli 50v niin olen tullut siihen tulokseen, että eipä siitä paljon iloa ollut jos nyt "hyötyäkään". Eli enpä tiedä josko olet mitään menettänyt vaik yksinäsi oletrkin elellyt. Ainoa mistä oikeesti olen iloinen ja tyytyväinen on 2 lastani, heitä en antaisi pois, mutta muuten en ole samaa mieltä kuin laulu jossa sanotaan"En päivääkään vaihaisi pois..." mä vaihtaisin, montakin. Tai sitten onnistuin aina valitsemaan väärin ja jätin huomiotta juuri sen ainoan oikean joka olisai kannattanut "ottaa". Nyt olen ollut n 15v ilman miestä ja aika kummia pitäisi tapahtiua, että sellaista enää haluaisinkaan, viimeisin riesa kun ei vieläkäöän ole tarpeeksi hyvin poistunut mielestäni. Ohjeeksi sanoisinkin vain, että OLE OMA ITSESI äläkä turhaan ala itseäsai muuttamaan. Ihminen on onnellisin omana itsenään vaikka yksinkin kuin toisten tahtoon muokattuna.

      • Pirkko

        Tuo oli ihan nappiin! Itse olen 40 v, olen ollut kolme vuotta sinkkuna ja ihanaa on!
        Elämässä on niin paljon ihanaa! Käyn zumbassa, uimassa, leffassa ja jos ei kukaan kerkiä mukaan niin yksinkin on kiva mennä leffaan!

        Hanki koira tai jokin muu eläin, koiran kautta tutustut sosiaalisiin muihin koiranomistajiin, ehkä sieltä se mies löytyisi samalla?


    • aikuinen nainen

      Nimimerkillä "Iloitse iästäsi" oli kaikista tervejärkisimmät neuvot. Olet nainen parhaassa iässä ja pieni ulkonäön ehostus pukeutumisen ja meikin suhteen saa ihmeitä aikaan. Myös itsevarmuus ja terve itsetunto ja että on sinut itsensä kanssa näkyvät päällepäin.

    • Näin on käynyt

      Paitsi että ihminen on sitä, mitä hän syö, niin hän on myös sitä, mitä hän ajattelee. Joten ajatustöihin on parasta ruveta ensimmäiseksi. Ajatukset kantavat tekoihin sitten, kun mielen puoli on hyvistä ja ravitsevista ajatuksista vahvistunut.

      Elämä on siitä hassu juttu, että se yleensä antaa ihmiselle sitä, mitä ihminen siltä tilaa. Joskus voi vain mennä niin kauan tilauksesta toimitukseen, että ehtii unohtaa koko jutun.

      Liikettä, tekemistä, toimintaa, elämää ... pitää silti olla koko ajan, vaikka tuntuukin, että polku ei vie sinne, minne halajaa.

    • ihan yksinkin voi el

      Haluatko oikesti naimisiin......voi sitä elää yksinkin ilman puolisoa. Eivät kaikki ole koskaan tarkoitettukaan avioliittoon.

    • real puma

      ...tässä sulle esimerkki... Tunsin itseni aikaisemmin tavikseksi... arjenpyörittäjäksi, olin sellainen rumankaunis, normaalin oloinen ja kokoinen nainen, en koskaan juuri astunut "esille", tyydyin aina osaani.. kävin kyllä tyttökavereiden kanssa silloin tällöin ravintolassa....eipä juuri miehet pörränneet ympärillä! Halusin muuttaa tulevaisuudennäkymän... Ei isompaa laihdutusta, ei mitään kauneisleikkauksia, en muuttanut muuta kuin käsityksen itsestäni! Olen kaunis sisältä, hyväksyn kaikki muhkurani, isot rinnat, pyöreän pepun..jne eli sen, etten ole täydellinen...! Sen jälkeen päädyin tulokseen, että osaan olla herkkä, rohkea, seksuaalinen, uskallan pukeutua seksikkäästi, uskallan lähestyä miehiä, jutella kaikista maailman asioista, osaan kuunnella, osaan flirttailla ja katsos kummaa minustahan kuoriutui varsinainen puumanainen! Miehet käyvät kuumina ympärilläni...uuh enkä todellakaan ole sellainen vamppi miestennielijä, mutta ilmeisesti positiivisuuteni, iloisuuteni, hymyni ja ystävällisyyteni ovat houkutelleet ystävikseni miehiä, nuoria ja vanhempia...! Jos teet sisimmässäsi tuon muutoksen, alat toteuttamaan itsesi kasvamista ulos niistä vanhoista raameista, hyväksy puutteesi, niin sinustakin saattaa kuoritua "menevä ja kaunis" nainen (niin sisältä kuin ulkoa), joka pukeutumisellaan, ystävällisyydellä, iloisuudella ja rehellisyydellä saa miehen kuin miehen tulemaan lähelle...ja uskallat myös itse lähestyä miehiä, joista olet kiinnostunut! Siitä sitten vaikeampaan valintaan...kuka on se oikea? Kunhan et ole liian helppo saalis...se oikeakin löytyy... Onnea muutokseen, saatat yllättyä!! ; )

      • ota ittees niskasta

        Olin sellainen ja simsalabim - päätin muuttua tällaiseksi! Tällä itseparantumistekniikalla olisi käyttöä mielisairaaloissakin.


      • ...
        ota ittees niskasta kirjoitti:

        Olin sellainen ja simsalabim - päätin muuttua tällaiseksi! Tällä itseparantumistekniikalla olisi käyttöä mielisairaaloissakin.

        lolloti loo


    • K

      Hei, aloittaja! Älä usko mitään näistä höpöjutuista. Katsele vähän ympärillesi, millaiset ihmiskunnan kauhistukset liikkuvat perheenä ja pareina! Jos et ole aivan Frankensteinin hirviö, ja vaikka olisitkin, miehen saa ihan helposti. Vaikeampaa niitä on pitää pois tieltään. Asia on niin, että miehen saa, kun sen ottaa, eli suostuu ottamaan.
      Se suostuminen tarkoittaa sitten jo ensi silmäyksellä mukautumista, kiinnostuksen osoittamista, avoimuutta jossain määrin, mutta myös koukuttamista, kiinnostuksen herättämistä, ajan, energian ja myötätunnon antamista (huom! ei ole viisasta harrastaa seksiä hyvin pitkään aikaan ensi tapaamisen jälkeen, se kuuluu kiinnostuksen herättämiseen - yksi parhaista neuvoista). Kuuntele, kutsu kotiisi syömään, keksi kiva yhteinen meno, osta pieni lahja. Katso silmiin, hymyile, eläydy. Muista pitää itsestäsi huolta eli ole varovainen uusien ihmisten kanssa, kaikki eivät ole tervejärkisiä!
      Keskeistä lienee edelleen se rakastuminen. Ei että se toinen rakastuu, vaan että itse pystyy rakastumaan. Juuri se on koukuttava tekijä, mutta älä mene sänkyyn.
      Tässä puhui mm. kaksi hyvin pitkää ja onnellista parisuhdetta elänyt ja vanhanaikaisilla tavoilla omansa ottanut ihan tavallinen nyt jo vanha nainen. Kaikkein hulluinta on ollut huomata, että ikä tai lihavuus, äreys tai ilmeisesti yhtään mikään ei voi estää kiinnostusta vielä nytkään, mikä tuntuu jo tuskastuttavalta. Päättelen tästä, että oleellista on huomata ja suvaita se kiinnostus, jos sitä on vailla.
      Olet ihanan nuori, oikaise ryhtisi, nauti hengittämisestä, ymmärrä arvosi! Teepä itsellesi salainen kuva ihannemiehestäsi, ja katso, että kuva on sopivan realistinen.

      • Ja sen kaiken

        Lisäksi se vaatii vivuttamista


      • outolintu?

        Missäköhän niitä miehiä on, keitä kutsua kotiin syömään? Työkavereita? Kapakassa ihmiset jotka ottaa kontaktia, on niin kännissä, ettei niistä ota tolkkua. Kadulla ei voi ketään pysäytellä?

        Ihmettelen aina näitä juttuja, joiden mukaan miehiä on tarjolla jonoksi asti.

        Itselle ei tule mieleen omasta elämästä yhtään sellaista vapaata miestä, jonka voisin kutsua kotiini syömään. Kaikki varattuja.

        Ravintolassa niitä kyllä on, mutta ravintolassa tavattua en kyllä uskaltaisi pyytää kotiin, pitäisi ensin tutustua muuten, mutta elämäni aikana yksi ainut mies on ehdottanut treffejä viikolle, kun on juteltu ravintolassa. Itse nuorempana ehdotin itse, mutta ymmärsin kyllä aika nopeasti, että miehet oli etsimässä seuraa siksi illaksi.


      • AP
        outolintu? kirjoitti:

        Missäköhän niitä miehiä on, keitä kutsua kotiin syömään? Työkavereita? Kapakassa ihmiset jotka ottaa kontaktia, on niin kännissä, ettei niistä ota tolkkua. Kadulla ei voi ketään pysäytellä?

        Ihmettelen aina näitä juttuja, joiden mukaan miehiä on tarjolla jonoksi asti.

        Itselle ei tule mieleen omasta elämästä yhtään sellaista vapaata miestä, jonka voisin kutsua kotiini syömään. Kaikki varattuja.

        Ravintolassa niitä kyllä on, mutta ravintolassa tavattua en kyllä uskaltaisi pyytää kotiin, pitäisi ensin tutustua muuten, mutta elämäni aikana yksi ainut mies on ehdottanut treffejä viikolle, kun on juteltu ravintolassa. Itse nuorempana ehdotin itse, mutta ymmärsin kyllä aika nopeasti, että miehet oli etsimässä seuraa siksi illaksi.

        samaa ihmettelen minäkin...


    • Johnny25w

      no itsehän en naisen ulkonäöllä pidä niin merkitystä, rajaan sen siihen ettei tarvii missi olla mut ei myöskään tapolan makkara tehtaan perijä, naisen luonne merkkaa tosipaljon ainakin mulle, jos muija on kun mikäkin horo perse meeri ja riehuu baarissa pillupaljaana ja huutelee kaikkee hävyttömyyksiä ja nuoleutuu jokaisen vastaantulevan kans niin kuka semmosesta kiinnostuu, tämmösiä akkoja näkee paljon, suosittelen vaan pukeutuu naisellisesti, (tai no jotku tykkää kyl poikatytöistäkin) ja kampaus kuntoon ja eikun vaan iskee sitä elämäsi miestä vaikka tanssi ravintolaan, onnee ja menestystä metsästysretkille :)

    • Mene kirjastoon ja lainaa asiaan sopivia kirjoja. Itse aikoinaan lainasin sellaisen ja kokeilin keinoja ja huh kun oli miehet kuumana. Heitä raja-aidat mielestäsi pois ja mene ja ole rohkea. Mene tanssilavalle ja naistentanssin aikana hae miehiä. Rakasta itseäsi ja hymyile ihmisille. Jos olet ujo ja silmäsi sanoo vetäydyt, ei kukaan tohdi tulla luoksesi.
      Äitini neuvoi minua, ajatellen etten oikein ole miehiä kiinnostava. Ole pojille toveri. Ja olen ollut toveri ja kumppani , eikä yhdenkään kaksilahkeisen ole tarvinnut pelätä että minua ei voisi lähestyä.
      Ja yksi tärkeä asia on, että jos kovasti etsii , ei löydä, kun nauttii elämästään, ja liikkuu ihmisten keskellä innokkaana ja valoisin mielin, löytääkin ihmisen.

      • Lina

        Mikä kirja se sellainen on? Alkoi kiinnostaa :).


    • Tsemppiä....

      Avoimin, iloisin, rennoin ja rohkein mielin eteenpäin ja liikkeelle. Pakkeihin kannattaa suhtautua aivan luonnollisesti, niin antamiseen kuin saamiseen, eikä niiden takia kannata sydäntään särkeä. Kannattaa käydä paikoissa joissa on sinkkuja ja joissa voi tutustua uusiin ihmisiin. Jos sinkkuus pyörii mielessä usein, niin ehkä kanttaa ehkä kehittää jotain harrastusta ja toimintaa jolla asian saisi taka-alalle, niin ei ehkä sitten anna niin epätoivoista vaikutelmaa kun lähestyy jotakin...

    • No just!

      Jaa että vain yhdeksi yöksi on jäänyt... sanoppa seuraavalla kerralla että toosaa irtoaa myös toisenakin yönä, päivänä ja ylihuomennakin.

      Jos todellakin annat toosaa jo ensimmäisillä treffeillä, ja kuvittelet vielä senkin jälkeen jotain vakavampaa, niin kyllä se on ihan sun oma häpeä.

      Haloo! Noi sun jutut ovat olleet pelkkiä panoja!

    • 20+7

      Mitä sinä miehellä?

    • Jos.

      On kuin latoharakka, niin on aika vaikea nostaa tasoa.

    • mummeli

      Taso??
      Te olette ihan kelpo naisia... ei ole mitään vikaa. Uskokaa se.
      Myös kaikki miehet joutuvat torjutuksi, ne joilla on paljon suhteita, mutta he eivät välitä siitä kun haluavat lisää. Aina ei sitä oikeaa löydy.
      Liikkukaa enemmän!
      Nettikin on hyvä paikka löytää kaveri.. mutta ensitreffit ravintolassa, että näkee mikä on miehiään ettei tiedä heti kotiovea jos on sellainen että alkaa ahdistella.
      Paljon hyvää onnea.
      Nätit siistit vaatteet päälle ja nokka pystyyn. ! :)

    • Yetska

      On. Älä heti kerro / viestitä (= siis ilmeilläsi, eleilläsi yms.) potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle, että olet luokanopettaja.

      Niin, ja ainakin ihan ensi töikseen kannattaa hävittää pikimmiten se VW Golf (siis vaihtaa se johonkin laatuautoon...) =)

      • 16

        Ehh?
        Vw Golf on laatuauto?
        Ja aivan niin kuin naisen tehtävä olisi leveillä edes autolla?


      • Yetska
        16 kirjoitti:

        Ehh?
        Vw Golf on laatuauto?
        Ja aivan niin kuin naisen tehtävä olisi leveillä edes autolla?

        Ehe?
        VW Golf:in omistaminen ei tiedä mitään muuta kuin ongelmia ..., ja kukaan järkimies ei sellaisia kerjää yhtään ylimääräisiä, eihän? Kyse ei siis ole mistään leveilystä, (jos joku nyt Golfilla voi edes leveillä =). Byuah-byuah...


    • Metsien Mies

      Hei nainen kohta 30!

      En voi muuta neuvoa antaa, kun kannattaa mahdollisimman paljon liikkua ihmisten ilmoilla eli sosiaalisissa ympyröissä.

      Tietenkin huoliteltuna ja puhtaana!

      • ole oma itsesi

        Muista myös kammata tukka.


      • siitä se alkaa
        ole oma itsesi kirjoitti:

        Muista myös kammata tukka.

        pidä myös hygieniasta hyvää huolta


    • No ala käydä vaikka salilla,uusi kampaus ja vähän muutenki uusia tuulia ehkä oot etsinny niitä miehiä vääristä paikoista.Harrasta ja tee asioita ni näät ihimisiä ehkä se oikea sieltä jostain sitte löytyy...

      • Jatkan vielä ku luin tossa noita muitaki et kyllä ittekki pornoa katon mutta ne naiset ei todellaka ole ainakaan omia ihanteitani itse haluan vaimoksi normaalin tasapainoisen naisen joka oon normaalin näköinen ja kokoinen eikä mikään povipommi...


    • kuumakolli

      Levitä haaras ja antaudu...useasti

    • tarasstgagv

      miehet ovat kiinnostuneista naisista jotka osaavat tulla ja puhua. Et ole ainoa nainen jolla on tuo ongelma. Sosiaalisuus auttaa. Jos on normaalinnäköinen, niin menee seisomaan jonnekin näkyvälle paikalle ja hymyilee jokaiselle näkemälleen miehelle. Luulisin jotain tapahtuvan,

      • ujopiimä

        Jos hymyilet tuntemattomille kuntosalilla/bussipysäkillä/kaupanjonossa/raitiovaunussa .... sinua pidetään lähinnä mielenvikaisena.

        Valitettavasti.

        Itse kävin sinkkuna ahkerasti kuntosalilla/tanssimassa (joka viikonloppu)/töissä/töiden jälkeen baarissa jne. Lopputulos nolla.

        Kuntosalilla ihmiset lähtee karkuun, jos yrität jutella. Ujon on vaikea olla rento ja rempseä. Ilmeisesti tunnelmasta tulee vain kiusaantunut.


      • kuin hukattua elämää
        ujopiimä kirjoitti:

        Jos hymyilet tuntemattomille kuntosalilla/bussipysäkillä/kaupanjonossa/raitiovaunussa .... sinua pidetään lähinnä mielenvikaisena.

        Valitettavasti.

        Itse kävin sinkkuna ahkerasti kuntosalilla/tanssimassa (joka viikonloppu)/töissä/töiden jälkeen baarissa jne. Lopputulos nolla.

        Kuntosalilla ihmiset lähtee karkuun, jos yrität jutella. Ujon on vaikea olla rento ja rempseä. Ilmeisesti tunnelmasta tulee vain kiusaantunut.

        Miten voi olla avoin ja iloinen jos ihmiset leimaavat hymyilevän mielisairaaksi ? Kyllä sellaisten ihmisten päässä täytyy sit jo viirata ja pahasti jotka leimaa kahjoksi sellaisesta syystä ( kuten kade/katkeruus ) ja estää ihmistä olemasta oma itsensä, huoleton, avoin, rento, hyväntuulinen. Eihän sellaisessa paikassa pysty sit edes elää normaalisti. Mikä sellaisia hapannaamoja ihmisiä vaivaa ?


      • AP
        ujopiimä kirjoitti:

        Jos hymyilet tuntemattomille kuntosalilla/bussipysäkillä/kaupanjonossa/raitiovaunussa .... sinua pidetään lähinnä mielenvikaisena.

        Valitettavasti.

        Itse kävin sinkkuna ahkerasti kuntosalilla/tanssimassa (joka viikonloppu)/töissä/töiden jälkeen baarissa jne. Lopputulos nolla.

        Kuntosalilla ihmiset lähtee karkuun, jos yrität jutella. Ujon on vaikea olla rento ja rempseä. Ilmeisesti tunnelmasta tulee vain kiusaantunut.

        Ehkä suurin ongelmani on myös mulla ujous. Toinen ongelma on varmaan ulkonäkö: en ole missin tai pornotähden näköinen. Olen tavallinen, normaalipainoinen, huoliteltu, mutta ehkä vähän etäinen varmaan.

        Nuoruuteni olin "kiltti tyttö". Menestyin koulussa hyvin ja pääsin myöhemmin yliopistoon. En käynyt ryyppäämässä viikonloppuisin, niin kuin luokan suosituimmat tytöt, joilla sitten olikin poikaystäviä. Vapaa-aika kului tanssitunneilla ja muissa harrastuksissa. Poikia en kohdannut koskaan missää oikeastaan. Nyt aikuisena ei tilanne ole muuttunut miksikään.


      • 14+9
        kuin hukattua elämää kirjoitti:

        Miten voi olla avoin ja iloinen jos ihmiset leimaavat hymyilevän mielisairaaksi ? Kyllä sellaisten ihmisten päässä täytyy sit jo viirata ja pahasti jotka leimaa kahjoksi sellaisesta syystä ( kuten kade/katkeruus ) ja estää ihmistä olemasta oma itsensä, huoleton, avoin, rento, hyväntuulinen. Eihän sellaisessa paikassa pysty sit edes elää normaalisti. Mikä sellaisia hapannaamoja ihmisiä vaivaa ?

        No nyt ollaan asian ytimessä.
        Tällaisia aloituksiakin kysellään vain Suomessa.
        Tällaisia asioita mietitään vain Suomessa.
        Ja mielenvikaiseksi leimataan vain, _Suomessa_.
        Joko asiat valkenevat?
        Unohda kaikki muut. Olemme paskakansaa. Parempi vain kun elät omana itsenäsi ja vitutat näitä pikkusieluja.


      • tuttu juttu
        AP kirjoitti:

        Ehkä suurin ongelmani on myös mulla ujous. Toinen ongelma on varmaan ulkonäkö: en ole missin tai pornotähden näköinen. Olen tavallinen, normaalipainoinen, huoliteltu, mutta ehkä vähän etäinen varmaan.

        Nuoruuteni olin "kiltti tyttö". Menestyin koulussa hyvin ja pääsin myöhemmin yliopistoon. En käynyt ryyppäämässä viikonloppuisin, niin kuin luokan suosituimmat tytöt, joilla sitten olikin poikaystäviä. Vapaa-aika kului tanssitunneilla ja muissa harrastuksissa. Poikia en kohdannut koskaan missää oikeastaan. Nyt aikuisena ei tilanne ole muuttunut miksikään.

        Sit ei puutu kuin opiskelu naisvaltaisella alalla ja että työpaikka on täynnä naisia, asiakaat on lapsia, vanhuksia tai naisia, ja lähimmät kaveritkin on sinkkuja. Eli missään et ikinä joudu nomaalissa elämässäsi tutustumaan miehiin. On pakko mennä notkumaan ravintolaan, mutta kun on ujo, sielläkin saa olla ihan rauhassa.

        Joskus tulee ajatelleeksi, että "olenkohan mä muuttunut näkymättömäksi". Etenkin ravintolassa kun kävellään päin, ja ohimennen pyydetään anteeksi, edes katsomatta kohti, jos edes sitäkään.


    • Aikuinen mies vapaa

      Hei haloo!
      Suomi on pullollaan vapaita, kunnollisia, naista kunnioittavia ja arvostavia, potentiaalisia aviomies kandidaatteja. Me kaikki etsimme juuri teitä mutta emme syystä tai toisesta kohtaa/ole kohdanneet.

      Minut löydät esim. Deitti.Net sivuilta - jos todella etsit niin löydät kyllä ja tiedät kertomatta mikä on minun...

    • henkka49

      Älä vaivu synkkyyteen , nykyään tuntuu olevan määrä tärkeämpi kuin laatu , ikävä kyllä :( kyllä se oikea joskus löytyy :)

    • 10+11

      Kauneus on objektiivinen näkökulma joka vaihtelee. Jos teet vertailua netissä, niin huomaat että iso osa miehistä on malleja, penikset ovat vähintäänkin ISOJA ja suurinosa ajatusmaailmasta joka on purettuna siihen treffi-ilmoitukseen on sidoksissa noihin kahteen aiheeseen. Otat sieltä yhden mallimiehen, jolla on massiivinen penis ja todellisuudessa eteesi kävelee pekka perusjätkä, jolla on normaalin kokoinen penis, ihmeellinen omakuva ja viimeksi astellu lavalle kännissä jossain lähikapakassa.

      Etsin muutaman vuoden parisuhdetta...Huomasin, että se on aika hankalaa koska yritin hakea mahdollisimman rehellisesti ja sorruin siihen, että arvioin ulkonäön ja kaiken alakanttiin, ettei toinen saa supermies kuvaa. Oikea parisuhde löytyikin sitten vahingossa ja siihen vain ajauduin.

      Olet 30 vuotias. Ikä "kriisi" varmasti puskee päälle, kun parisuhde rintamalla ollut hiljaista...Huonoin juttu on se, että sinulle iskee epätoivo...Se on asia, jonka haistaa liian helposti. Suosittelen pyrkimään vaihtaa vaihdetta. Tutustu ihmisiin netissä, vakiinnuta itse jollain nettipalstalla jossa ihmiset kirjoittelee. Jos käyt viihteellä, niin valitse paikka jossa voit ottaa rennosti lasilliset ystävien kanssa. Kaikkein eniten livenä, ole positiivinen. Jos olet pää käsiin haudattuna, naamanurinpäin niin ei kukaan uskalla lähestyä ja sitten raportoit tänne, että ei taaskaan tyttö kelvannut!

      Mutta ei sinua kotoolta tule mies hakemaan, paitsi jos hän tietää että olet siellä. :) Nyt positiivinen asenne kehiin ja kyllä sinulle mies löytyy. Hän ei välttämättä ole se miljoonia tienaava puvussa komealta näyttävä adonis, jota joskus haikaillut. Etsit päivitetyn version pekka perusjätkästä ja sitten yhdessä vuosien päästä naureskelette sille, että epätoivo meinasi pitää sinut yksin.

      • jahas.

        Adonista odotamme. Pekkojen pitää päivittää jotakin. Muuten yksin parempi!


    • hoikka tyttö

      Tuntuu jotenkin että ihmiset yleistävät liikaa tuota "hoikat naiset saa miehiä" asiaa. Itse olen ollut koko elämäni hoikka ja siro, joittenkin mukaan jopa urheilullinen sopivasti eli erittäin lähelle sitä "ihanne" vartaloa, ainut ongelma kropassani on pienet rinnat, vaikka minulla on kuitenkin selkeästi rinnat. Kasvonikin on ihan normaalin naisen näköiset, ei huippumallin, mutta ei rumankaan. Silti olen elämässäni vain kerran seurustellut puolivuotta, toinen kerta oli lähellä mutta sain sitten taas rukkaset.
      ELI hoikallakin naisella voi olla hankala hankkia itselleen mies, vaikka sitä kuinka toivoisi ja yrittäisi.

      Vinkkinä vaan niille jotka yleistää sitä että hoikat saisi paremmin miehiä. Miehiä saa luonteellaan parhaiten minusta, varsinkin mitä lähipiirissä näen.

      • finito!

        Noh kun suomessa ei riitä miehiä, siitä on kyse. Miehet loppuvat. Sinkkunaisia on paljon.


    • Tassadar

      Mitä haluat?

      Pelkkää seksiä? Seksikumppanin? Sellaisen kokonaisvaltaisen kumppanin?

      Seksikkyys naisesta lähtee itsevarmuudesta, kyvystä ilmaista itseään, on ne sanat sitten elämänarvoja, epävarmuutta tai intohimoja ilmaisevaa.

      Nykyään valitettavasti tehdään perusjako ihmisten välille sen suhteen että pitäisi joko kilpailla kuin sika, nussia kaikkea mikä liikkuu ja olla välittämättä mitään toisen tunteista tai odotuksista.

      Romantiikkaa, erotiikkaa, yksilöllisyyttä tämä aikakausi tarvitsisi enemmän....tän nykyisen BB-pullamössö älämölö amerikkalaisen sonnan sijasta jota mediat toitottaa kaiken kaupallistamisen ohella.

      Tärkeintä on pitää itsestään huolta siten että on tyytyväinen elämäänsä ja kokee onnea, eikä tulla joksikin pumppa- ja silikonipirkkojen peilikuvaksi.

    • Rahat tänne

      Ei mitään tsänssejä kuumaksi kisuksi. Kunhan nyt maksaisit velkasi!

    • Miten olisi oman tason tunnustaminen?

    • piru enkeli

      toivottavasti luet tän kaikkia on potkittu päähän joitakin paljon joitakin vähän. kaikki on kiinni omasta asenteesta,,,siitä kuinka ajattelee itsestään ja kuinka muista,,,älä ole varma vaan anna käsittää että et ole niin sata varmasti joku kiinnostuu ekana iltana ei ikinä anneta miehen täytyy luulla että et anna helpolla mutta juuri hän sai sukkasi pyörimään.
      ja tärkein lopeta etsiminen mene baariin kaverin kans äläkä janoa suurta rakkautta niin se tulee mutta kun etsii ja etsii niin ei tule:)
      onnea ja kasvata itsetuntoa olet kaunis,olet ihana ja juuri täydellinen omana itsenäsi!

    • aivosyöpä

      Ei saatana mitä aivosontaa. Ehdotan mielialalääkkeiden syömistä tai jotain aivosalpaajaa. Ei tuosta elämisestä muuten mitään tule.

      • AP

        Olen juuri lopettamassa pari vuotta syömäni mielialalääkkeet.


    • voittamisen tunne

      Elämässä on paljon asioita jotka menevät ohi parisuhteista ja seksistä. Jos ei tiedä paremmasta niin sitten ei tiedä.

      • carambola87a

        Mitkä asiat mielestäsi menevät seksin ohi? Nukkuminen vai, koska jos väsyttää ei jaksa panna.


    • tulevaisuuden nähnyt

      Tiedän neljä pariskuntaa lähipiiristäni jotka ovat eläneet saman kaavan kautta. Neljän näkemäni jälkeen ei parisuhdeasiat kiinnosta. Tietäisin tasan tarkaan tulevaisuuteni.

      • ihmiselämä

        Kaikilla neljälle on kasvanut samanlaiset lapset. Ainoastaan ulkonäöllä on eroa mutta muuten ovat samanlaisia.


      • tule maistamaan

        mutta tarviiko kaikkien elää sen saman kaavan kautta.
        sehän on valinta sekin.


      • Älykääpiö1o
        ihmiselämä kirjoitti:

        Kaikilla neljälle on kasvanut samanlaiset lapset. Ainoastaan ulkonäöllä on eroa mutta muuten ovat samanlaisia.

        Ihmiserodun jälkeläisistä vaan tulee helposti samankaltaisia - siksi että sattuvat olevman ihmislapsia, Yhd.y paviaanin kanssa niin varmasti evoluutio kehittyy


    • Kannattaa alkaa kiinnostua miehisistä harrastuksista. Kun käyt vaikkapa sporttibaarissa katsomassa jalkapalloa ja perhokalastusmessuilla, niin miehiä on liikkeellä todella paljon. Monet miehet ovat niin ujoja, etteivät edes uskalla puhua liian kauniille naiselle, mutta sinulle ehkä. Toivoa on aina.

      • sanoppa muuta

        Paskat! Huorissa käyvät joka viikko. Ei siinä enään yhden kanssa jaksa pökkiä. Naiset ovat samanlaisia. Jakavat kaikille jopa tavarasta. Huonoa esimerkkiä nuorille!!!!


      • elatusvelvollinen
        sanoppa muuta kirjoitti:

        Paskat! Huorissa käyvät joka viikko. Ei siinä enään yhden kanssa jaksa pökkiä. Naiset ovat samanlaisia. Jakavat kaikille jopa tavarasta. Huonoa esimerkkiä nuorille!!!!

        Kannattaa olla varovainen, jotkut naiset sitovat mihiä lapsen synnyttämällä.


    • Turkey-idolli

      Lähde ulkomaille hakemaan varmuutta... siellä huomioidaan nainen kuin nainen...

      • AP

        Olen asunut myös ulkomailla pitkiä aikoja. Saldo miesten suhteen oli siellä sama kuin täällä Suomessa: pyöreä nolla.


    • Olisipa kiva opettaa SINULLE rakastelun taitoja::)))

    • nämä

      Punttisalille. Näe kroppasi eteen paljon vaivaa. Hanki mielellään muutama opastuskerta personal trainerilta jolle kerrot suoraan haluavasi hyvännäköisen kropan kohtuullisessa ajassa.

      Laita hiukset kuntoon. Ja meikki. Jos haluat parisuhteen panosta noihin aidosti. Mutta työtähän se toki vaatii. Jaksatko ja viitsitkö paneutua?

    • osmola

      En TIedä voinko tähän edes vastata,mutta minusta sinun pitäisi keskittyä
      enemmän itseesi,kuin etsimään seuraa,ota ystäviäsi mukaan ja pitäkää tosi hauskaa keskenänne.Takaan ,että teidät huomataan.Eka treffeillä ei sit tapahdu mitään,ehkei vielä toisillakaan.Huomaat mikä tämä on miehiään. Ei ainakaan sydämesi säry,voi se toimia muutenkin.

      • Kunnanelätti?

        Vässykkä, saamaton, nyhvö, nyhverö.


    • Mies...............

      Taidat provoilla ?

      " En ole KOSKAAN antanut miehelle pakkeja" ?

      Olet komekymppinen ja väitätät, että tapausia on ollut "tasan 2 kpl ", silti sanot. ettet ole antanut KOSKAAN miehelle pakeja ?

      Mitä itse ajattelet, miltä tuo kuulostaa ?

      • AP

        Ei ole provo. Miksi provoisin tällaista?! En ole antanut koskaan pakkeja. Nämä kaksi miestä, joiden kanssa oli suhteen aloitusta, torjuivat minut.

        Ai miltä kuulostaa? No varmaan aika säälittävältä.


    • kysely4

      Tilastollisesti parisuhteessa petetään toista osapuolta keskimäärin kuusi kertaa vuodessa.

      • Sukurutsausta

        Joka kolmannessa parisuhteessa ainakin yksi lapsi on vieraan miehen lapsi.


      • sisäsiittoinen Suomi
        Sukurutsausta kirjoitti:

        Joka kolmannessa parisuhteessa ainakin yksi lapsi on vieraan miehen lapsi.

        Joka toinen parisuhde on sisarusten välinen tietämättään.


    • miesmenneisyydestä1

      Aloittajalle!!

      Ole ihan oma itsesi...katso peiliin ja sano..*Olen kaunis,olen hyvä*..Eli keskity itseesi..Et huomaakkaan,kuinka nopeasti saat kuulla...*oletko rakastunut,kun hehkut...mitä on tapahtunut?*:)
      Sisäistä itsesi ja nauti:)
      Tsemppiä elämääsi!!

      • Onnellinen nainen

        Minä olin ikisinkku, ujo ja hiljainen, ei meikkiä enkä laittanut juurikaan hiuksiani. Mitä tapahtui? Tutustuin kaltaiseeni mieheen. MIeheen, joka arvostaa pintaa enemmän ihmisen luonnetta, sydämmellisyyttä ja ystävällisyyttä, välittämistä jne.

        MInä en mitenkään hekunut, kun tavattiin, vaan olin varmaan aika onneton, yhtä onneton kuin hänkin. Mutta siksi juuri ymmärsin, mitä hänen elämänsä ja fiilikset oli.

        Toivon että olen pystynyt tekemään hänet yhtä onnelliseksi kuin hän on tehnyt minut.


    • Ace of base

      Ei naisen tarvitse kuin hymyillä, niin hän on haluttava. Hän osoittaa omaavansa älyä, sympatiaa, ymmärrystä, hyväksyntää, elämänmyönteisyyttä, rentoutta ja blaa blaa hymyilemällä. Se riittää. Toki miehellekin.

      • oppia ikä kaikki

        Tiedätkö mitä kaikki sanomasi termit tarkoittavat? Lue wikipediasta mitä termit tarkoittavat niin tiedät toteuttaa termien tarkoituksenmukaisuutta. Eihän mitään tiedä lukematta!


      • opettele elämään
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tiedätkö mitä kaikki sanomasi termit tarkoittavat? Lue wikipediasta mitä termit tarkoittavat niin tiedät toteuttaa termien tarkoituksenmukaisuutta. Eihän mitään tiedä lukematta!

        Mistä ihminen tietää masentuvan, jos ei tiedä motiivia. Sama on lääkärikirjan lukeminen (luulosairas)


    • eiseainaoleihanaa

      Mikä vanhapiika se kolmikymppinen on??
      Höpö höpö,vasta 50:senä voi alkaa haikaileen vanhastapiikuudesta ;)
      Ja onko se niin varmaa että sen miehen kanssa on elo auvoisempaa??
      Voit saada ikuisen piinan ja riesan!

      • riippakivi

        Et ymmärrä nykypäivää. Nykypäivänä ihminen tipahtaa kelkasta hyvin pian sen vuoksi että tiede kehittyy huimaa vauhtia. Jos olet tipahtanut kelkasta, tullaan sinua syrjimään.

        Vaikka miehet eivät vaadi naisilta parisuhteessa yleensä erityistä ammattia, koulutusta tai osaamista niin sama ei päde miehen asemaan. Ne miehet jotka ovat pysyneet kehityksen kelkassa mukana, he valitsevat parhaat naiset. Työttömille miehille jää ne toiset naiset, mutta kuka nainen ihan oikeasti tarvitsee tällaista miestä? Ei tällainen mies tarjoa sellaista turvallisuutta naiselle mitä nainen kaipaisi. Tällainen mies on riippakivi josta tulee päästä eroon.

        Menestyvät miehet voivat valita parikymppisen naisen ja yleensä näin tekevätkin. Parikymppisillä ei ole yleensä ennakkovaatimuksia eivätkä he ole katkeria. Kolmekymppiset saattavat olla pettyneitä itseensä sen vuoksi etteivät ole löytäneet prinssiään jo aiemmin ja miellyttäneet miestään jo silloin.

        Ikuisen piinan ja riesan tosiaan saat niistä miehistä jotka eivät ole pärjänneet. Menestyvät miehet sen sijaan voivat valita itselleen useamman naisen. Sitä mukaa uutta naista taloon kun aiemmat naiset käyvät vanhoiksi.

        http://lynnrockets.files.wordpress.com/2012/06/polygamists-for-romney.jpg
        http://en.wikipedia.org/wiki/Brigham_Young#Family_and_descendants


    • vitun matrix

      Osaatko mitään mitä et tiedä? Osaatko tanssia? Mistä tiedät miten tanssia?

    • 123455

      Jos haluat löytää miehen niin tee itse aloite. Itse olen ollut sinkkuna vuoden ja ärsyttää kun naiset ei ikinää tee aloitetta! Ja en myöskään ymmärrä miksi naiset ei kiinnostu! Olen urheilullinen, nuorekas, komea ja muutenkin unelma mies.. Omaan hyvät käytöstavat yms! Muutenkin elämässä kaikki ok! Naisille sanoisin että tehkää tekin aloitteita, itse ei vaan jaksa enää, kun niin monta kertaa saanut pakit niiltä kenet voisi vaikka naida! SItten taas ei viitsi tasoakaan kauheasti laskea... Mutta joo laihduta, ole hoikka ja huoliteltu.. Korosta parhaimpia puoliasi/muotojasi.. Jos haluat tavata miehen niin katso häntä, hymyile kauniisti juuri HÄNELLE ja annan hänen ymmärtää että olet kiinnostunut... Mene juttelemaan vaikka salilla, kaupassa, lenkillä tai jossain! Se saisi itseni ainakin kiinnostumaan kovasti! Jos olet nirppanokka, ja nenäpystyssä niin ei kukaan mies sinua katsokaan!

      • mielipuolia vapaana?

        Mene takaisin tynnyriin, siellä et ole vaarallinen ihmisille kertomalla satuja.


      • 123455
        mielipuolia vapaana? kirjoitti:

        Mene takaisin tynnyriin, siellä et ole vaarallinen ihmisille kertomalla satuja.

        Yritä ite tulla pois sieltä tynnyristä


      • tsemiä

        Hankala tilanne jos et pakkien takia tee aloitteita. Mutta muista että silti moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Naisella voi olla toisaalta myös karvaita kokemuksia mikä estää aloitteen tekemisen, joten tilanteen mukaan, löydät kyllä rohkeutta sitten kun 'Love is in the air...' ;)


      • vai unelmamies...
        tsemiä kirjoitti:

        Hankala tilanne jos et pakkien takia tee aloitteita. Mutta muista että silti moni nainen odottaa miehen tekevän aloitteen. Naisella voi olla toisaalta myös karvaita kokemuksia mikä estää aloitteen tekemisen, joten tilanteen mukaan, löydät kyllä rohkeutta sitten kun 'Love is in the air...' ;)

        Minä en tee aloitetta, koska olen sitä mieltä, että kyllä mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut. Ja jos ei uskalla tehdä aloitetta, vaikka on kiinnostunut, niin kuka sellaisen nössön haluaa?

        Tai sitten se aloitetta tekemätön mies on tuollainen nimimerkin 123455 tapainen itseensä rakastunut "unelma". Ei ihme, jos naiset antaa pakkeja. Miksi kuvittelet, että "tasoisesi" nainen tulisi tekemään aloitetta, jos sinulle liian huonotkin naiset antavat pakkeja? Herää ja havahdu arvioimaan oma tasosi uudelleen! Silloin voi löytyä nainenkin...


      • minä minä Nainen
        vai unelmamies... kirjoitti:

        Minä en tee aloitetta, koska olen sitä mieltä, että kyllä mies tekee aloitteen, jos on kiinnostunut. Ja jos ei uskalla tehdä aloitetta, vaikka on kiinnostunut, niin kuka sellaisen nössön haluaa?

        Tai sitten se aloitetta tekemätön mies on tuollainen nimimerkin 123455 tapainen itseensä rakastunut "unelma". Ei ihme, jos naiset antaa pakkeja. Miksi kuvittelet, että "tasoisesi" nainen tulisi tekemään aloitetta, jos sinulle liian huonotkin naiset antavat pakkeja? Herää ja havahdu arvioimaan oma tasosi uudelleen! Silloin voi löytyä nainenkin...

        Ja tällä palstalla olet roikkunut kertomassa näitä naisellisia viisauksia monettako vuotta?


    • syys seuraussuhde

      Tiedätkö miksi ihmiset varastavat? Ihmiset varastavat, koska varastaminen on rangaistava teko. Muuten ihmiset pyytäisivät eivätkä varastaisi.

    • Edward1000

      Kyllä sinä miehen löydät. Olet varmaankin kiltti ihminen,jospa saisin sinuun yhteyden. En vain tiedä miten. Yritä vaikka facebookin kautta.

      • Varovaisuutta

        En suosittele ottamaan tähän yhteyttä!


    • tadapdarling

      Hei!

      Tämäkin asia, kuten niin moni muukin, on psykologiaa!!!

      Sinun pitää ITSE uskoa että olet parasta mitä mies voi saada.

      Pahinta mitä on tehdä on yrittää olla täydellinen ja sitä mitä mies haluaa jne, se on bullshitia. Mikä sun pitää oppia, ei ole ns tason nosto, vaan viehätysvoiman lisääminen. Viehätysvoima on se, mikä ihmisiä ajaa jopa riskaapeleihin tekoihin!

      Mieti miten voit näyttää viehättävämmältä, miten voit tehdä itsestäsi mielenkiintoisemman, arvosta itseäsi, keskity hyviin puoliisi ja usko niihin. Sun pitää itse uskoa niin paljon itseesi että se saa muut haluamaan lähellesi.

      Minkä takia varattuja yleensä halutaan eniten? Koska he eivät nimenomaan yritä yhtään mitään, ja se näkyy itsevarmuutena. Epätoivoisuus on todella epäviehättävää.

      • arvuuttaja?

        Eihän tuota kukaan ymmärrä muut kuin sinä ja mistä olet tietosi tai kuvitelmasi hankkinut?


    • kyllä se löytyy..kunhan avoimin mielin eteenpäin.. minun usko löytämiseen on jo menny..mut älä heitä pyyhettä kehään

      • Elä päivä kerrallaan

        Älä heitä pyyhettä kehään! Et voi enään tuosta vahemmaksi kasvaa. Vanhentumisesi loppui 30 vuotiaana. Loppu elämäsi on ikääntymistä ja elimistön hajomista ja lopulta kuolio.


      • L-koodi
        Elä päivä kerrallaan kirjoitti:

        Älä heitä pyyhettä kehään! Et voi enään tuosta vahemmaksi kasvaa. Vanhentumisesi loppui 30 vuotiaana. Loppu elämäsi on ikääntymistä ja elimistön hajomista ja lopulta kuolio.

        Syökää säilöntäainetta niin elätte pidempää tai onhan sitä ruoassa.


    • Itse 47 vuotiaanan sanoisin aloittajalle että olemalla oma itsesi saanet parhaat mahdollisuudet kohdata se oikea.

      Tosin itsekkin ihmettelen miksi kiltti ja hellä mies ei kelpaa, en tosin käy kapakoissa jossa epäilemättä suurin osa suhteista saa alkunsa. Mutta kun en ole viinan perään ollenkaan en ole viitsinyt sen "suhteen" vuoksi mennä kapakkaan vaikka kolaa nauttimaan ja seuraa etsimään.

      • -

        Minä veikkaan että aloittajaa on kielletty olemasta oma itsensä ja tämän vuoksi hän ei kelpaa kenellekään koska hän on tottunut omaan rooliinsa ja omaksunut sen niin hyvin ettei hän enää muista millainen hän olisi lapsena halunnut olla.


    • SherlockHaloo-mes

      Eiköhän ole aika yksinkertaista taas?

      Joko olet hyvännäköinen kuuma kissa,
      tai sitten... et ole.

      Ja jos et ole, niin et sellaiseksi tule.
      Ehkä jos ostat uuden kropan ja naaman á 1,000,000e.
      Onnea.

    • Mini Erkki

      Elämäsä kyse itse elämästä enemmänkin. Miten ne ihmiset jotka eivät osaa elää voisi mukamas edesauttaa sinun elämää. Tietenkin jos nuorempana elää, niin vanhempana jää aikaa muullekkin. Välistä oikein nauratta kun joidenkin mielestä elämä ja parisuhde on kuin pullataikina joka käännetään väännetään veivataan ja vatvotaan. Eikä tässä maailmassa mikään saisi syntyä?

    • 10+19

      Jos uskot Suoli24:n neuvoihin niin sinun pitää olla isotissinen, kauneusleikattu anorektikko kelvataksesi.

      Mutta kysy mielessäsi: miksi näin moni sinkku täällä ehtii kirjoitella sinulle vaatimuksiaan sen sijaan, että olisi onnellisesti yhdessä jonkun tavallisen ihmisen kanssa ;-)

    • Tuulia

      Pääsääntöisesti se on niin että naiset vie ja miehet vikisee, eikä tarvi muuta kuin olla oma itsevarma itsensä. Minä olen kaunis lihava keski-ikäinen nainen ja kiinnostuneita miehiä kyllä löytyy, joskus jopa kiinnostaviakin (ja ei, miehen ulkonäöllä ei ole merkitystä, vaan esim. karismalla, luonteenpiirteillä ja sillä miten käyttäytyy seurassa). :)

      • -

        Niin ja ne isot rinnat ,niistä ei mies välitä jos on tossissaan kiinostunut nasisesta, erikseen on yhden illan hommat, komppaan Tuuliaa karisma ym. merkkaa enemmän


    • onnenpotkuja

      Hyvän voi löytää parhaiten jos ei kohdista etsintää suoraan asiaan.
      Harrastusten kautta löytyy monasti mukavaa seuraa johon voi ensin tutustua luontevasti muutenkin kuin sänkyyn pyllähtämällä.
      Jos pitää kunnostaan huolta ulkoillen voi laajentaa näppärästi harrastustaan luonnossaliikkumiseen. Vaellusharrastus kotimaassa on eräs hyvä tutustumisen keino.
      Mikään ei estä käyttämästä mielikuvitustaan, sillä sitä tarvitaan yhteiselon arjessakin.

      • ujopiimä

        Mä kävin kerran viikon vaellusretkellä. Porukka oli aika iso, ja olihan siellä pari miestä, joilla oli haku päällä. Toinen niistä löysikin sieltä vaimon itselleen.

        Mitä tein minä ja kaverini? Ujoina naisina juttelimme enimmäkseen keskenämme ja viihdyimme porukassa aina vähän syrjemmällä.

        Ei se ujoa paljon auta vaikka kuinka hakeutuisi ihmisten ilmoille ja harrastuksiin.


      • ujopiimä
        ujopiimä kirjoitti:

        Mä kävin kerran viikon vaellusretkellä. Porukka oli aika iso, ja olihan siellä pari miestä, joilla oli haku päällä. Toinen niistä löysikin sieltä vaimon itselleen.

        Mitä tein minä ja kaverini? Ujoina naisina juttelimme enimmäkseen keskenämme ja viihdyimme porukassa aina vähän syrjemmällä.

        Ei se ujoa paljon auta vaikka kuinka hakeutuisi ihmisten ilmoille ja harrastuksiin.

        Ja kun miehet valittaa että naiset on nirppanokkia, ei ota kontaktia, ei ole huomaavinaan, niin syy on luultavasti ujous. Ujo tulkitaan usein ylimieliseksi. Ihmiseksi, jota ei toiset kiinnosta.

        Kun ujo yrittää hallita ujouttaan, kaikki energia menee siihen, eikä se ole luonteva tilanteessa, vaan jäykkä, poissaoleva tai kyllästyneen oloinen.

        Näin ainakin minun käytöstä on kaverit kuvailleet.

        Sitten jos oman ujouden antaa näkyä, ON OMA ITSENSÄ: änkyttää ja on hämmentynyt, katselee pitkin seiniä, on hengästynyt (tai muut fysiologiset oireet) niin se herättää lähinnä kiusaantuneisuutta läsnäoloijoissa ja he jättävät ujon huomiotta, ja keskustelevat sen jälkeen keskenään ja ujo pakenee kohta vessaan. Voihan se olla jonkun mielestä viehättäävä, mutta ujolle itselleen aivan hirvittävän stressaavaa.


    • King Corvax

      Tee aloite ja mene juttelemaan miehille. Kroppa kuntoon, silikonit, kampaajalle ja stylistille... siinä on paketti valmis.

    • ..15..1945

      Yleensähän sanotaan naisen saavan koska vaan, miehillä vaikeampaa. Ja pitäähän se varmaan tavallaan paikkansakin - kantakapakassa lopputunneilla humalaiselta naiselta, oli sitten minkälainen nainen tahansa, tulee varmaan joku irstas juoppo vonkaamaan, miehen tapauksessa sitä tuskin tapahtuu, ainakaan niin usen.

      Mutta kun puhutaan oikeasta rakkaudesta ja toimivista vakavista parisuhteista, juuri sellaisesta aidosta elämänkumppanista mitä useimmat meistä kaipaa niin naiset ei ole yhtään enempää etuasemassa, ehkä jopa päinvastoin. Varmasti noin yleensä erikoisen kauniit, sosiaaliset tai varakkaat ihmiset saa seuraa. Se on taas eri juttu onko se sellainen seura seuran arvoista vai vaan hyväksikäyttävää yksinäisyyden täytettä, jolloin parempi olisi olla vaikka aivan yksin.

      Itse olen n. 30-vuotias mies. Hyvää menekkiä ei ole koskaan ollut, mutta jotenkin ihmeessä olen itseni pitkäaikaiseen suhteeseen onnistunut saamaan. Samalla tässä katselen kaveriani, joka on samaa ikäluokkaa, mutta ilman mitään kokemusta. Hänkin on ainakin minun silmääni varsin järkevän oloinen mies, ulkoisesti eikä sosiaalisesti mikään sankari, mutta taas muuten hyvä: kiltti, järkevä, ei juoppo, ei väkivaltainen yms. Ongelma on vaan se kun ei kukaan häntä tietenkään lähesty eikä itse uskalla yrittää. Epäonnistumisen pelko on liian suuri. Mutta jos ei uskalla edes yrittää niin mahdollisuudet on aika olemattomat. Ei lotossakaan voita, jos ei raaski täyttää sitä kuponkia ellei sitten ihan ihme satu.

      Ensin kannattaisi miettiä omaa ulkoista olemustaan. Voisiko sitä parantaa? Kyllä kaikki ihmiset siihen kuitenkin ensin katsoo, vaikka miten kieltäisivätkin olevansa pinnallisia. Sosiaalinen puoli on sekin tärkeä. Sen kehittäminen on tosin ehkä hankalampaa, mutta nykyään on onneksi vaikka internet. Jostain vaan pitäisi kerätä sitä rohkeutta ainakin ensin edes yrittää. Tai ehkv sitten sellainen asenteen korjaus toimisi: muutat ajattelusi siitä haaveesta loytää joku ajatukseen, ettei sillä ole väliä. Ainakin omassa elämässäni olen huomannut miten mikään ei koskaan silloin tule/tapahdu kun sitä eniten tahtoo ja odottaa, mutta sitten kun lakkaa odottamasta asia voikin tapahtua. Tai ehkä se on vaan psykologista.

      Tsemppiä aloittajalle ja kaikille yksinäisille. Muistakaa silti, että elämä yksin on yleensä kuitenkin parempaa kuin huonossa suhteessa.

    • epätäydellinen

      Nämä viestit on aika masentavia. Aivan kuin parisuhde olisi vain kauniiden, rohkeiden, terveiden, treenattujen, henkisesti tasapainoisten ja kaikin puolin täydellisten.

      SE EI PIDÄ PAIKKAANSA.

      Kauniit, terveet, treenatut, rohkeat ja kaikin puolin täydelliset voivat elää toimimattomassa/huonossa suhteessa, kulissiavioliitossa, mutta eivät lähde siitä koska lapset ovat pieniä/omaisuus menisi jakoon/ei ole muutakaan. Ja sairaat, liikuntaa harrastamattomat, ujot ja muutenkin epätäydelliset ihmiset voivat elää rakastavassa parisuhteessa.

      Ainut järkevä ehdotus on ollut sosiaalisten taitojen ja sellaisten tilanteiden lisääminen, jossa oikeasti voi tutustua toisiin. Mutta eii auta että tapaa enemmän ihmisiä, jos ei uskalla tehdä tuttavuutta. Jos rohkeutta ei ole, kannattaa kokeilla nettiä.

      Yksi hyvä tapa voisi olla se, jos löytyisi ystävällisiä kavereita, jotka kutsuvat illanistujaisiin aina pari eri sukupuolta olevaa paritonta tuttavavaansa, jotka eivät ennenstään tunne toisiaan. Kavereiden kautta tutustuminen voi tuntua helpommalta, turvalliselta ja luontevammalta.

    • SummerZen

      Voin sanoa että nykyään ei kelpaa miehille edes hyvännäköinen, hoikka, pitkähiuksinen nainenkaan..on nyt viidettä vuotta sinkkuna ja kukaan ei ole huolinut pysyvästi naisekseen vaikka olen yrittänyt kaikkeni. Miehet joita olen tavannut ovat jäännyt kaikki hyviksi ystävikseni vaikka alkuun ollu kuumaakin sutinaa. Kukaan ei ole kertonut että jotain puutetta jne olisi mutten kuitenkaan kelpaa kenellekkään. Ehkä olen liian vanha näille markkinoille, ikää huimat 26v :-/ Yleisimmät kehumiset minusta sanotaan että olen ihanan rento, hymyileväinen ja tuon valoa..mutta mutta mutta mikä mättää..? Sitä en tiedä enkä varmaan koskaan saa tietääkkään :-(

      • kolikon toinen puoli

        Ei ole käynyt mielessäsi, että sinulla on käynyt huono tuuri ja olet törmännyt miehiin, joissa on jotain vikaa: vielä kakaroita, pelkää tunteita, ei ymmärrä vielä mitä on sitoutuminen, rakkaus tai parisuhde, eivät itse tiedä mitä haluavat, ovat tyyppejä, joille ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen...

        Eli vika ei välttämättä ole sinussa.


      • Sinulle SummerZen!

        Mikäli todella olet kirjoittamasi hyvännäköinen, hoikka ja pitkähiuksinen nainen, lienee syynä siihen, miksi et ns. "alkuhuuman" jälkeen kelpaa kellekään, tuo maailmallakin "testattu" ja tiedossa oleva kokonaisuus.

        Olet ulkoisesti mitä todennäköisimmin miesten märkien päiväunien täyttymys ja näin heikon sekä mitättömän egon omaavien miesten kohde, jolloin heidän päämääränsä on vain "täydentää" sinulla omaa heikkoa miehisyyttään.
        Eli mietit tätä vaikka niin, että kun miehen "kainalossa olet", on miehen helppo esitellä sinut "metsästyksen saaliinaan", miesystävilleen kehuen sinut heille "kiiltokuvana" esitellen.

        Kun sinussa yhdistyvät kauneus, äly ja tunteet, eivät miehet kykene ottamaan sinua kokonaisvaltaisena naisena huomioon kuten pitäisi. Ja kun he lisäksi itse tajuavat, etteivät kykene sinua tuntevana naisena todellisuudessa kohtaamaan, on paljon helpompi paeta kuin näyttää sinulle miehinen epävarmuus ja jopa pelko.

        Edelliset ajatukseni vahvistan sillä, että aikoinaan toteutettiin USA:ssa reality -sarja johon kerättiin merkittävä määrä miehiä jotka kokivat itsensä ja jotka tunnettiin "koviksi naistenmiehiksi" (Huom. ei esim. julkkiksia!).
        Näille miehille järjestettiin sitten mahdollisuus käydä treffeillä haaveilemiensa kaunottarien kanssa, jotka sitten "arvioivat" kyseiset miehet heidän käytöksensä perusteella.
        Pääsääntöisesti kyseiset miehet menivät kaunottarien kanssa täysin "lukkoon", eli ei toiminut sen enempää pää kuin "pikkuvelikään" ja yleensä nämä miehet vielä hermostuivat täydellisesti kun he eivät julkisesti kyenneet yhtään mihinkään naisten suhteen. He siis nolasivat itsensä mm. kaveriensa silmissä, kun kansainvälinen kaunotar kertoi kyseisen miehen lähinnä ”vain sekoilleen” seurassaan!

        Kohdallasi kyse siis on todennäköisesti samasta ilmiöstä, eli miehet eivät osaa suhtautua oikein sinuun kokonaisvaltaisena naisena.

        Vika ei siis ole sinussa. Sen miehen joka sinut omakseen haluaa, tulee kyetä kohtaamaan sinut ensisijaisesti tunteittesi tasolla, eli inhimillisenä ihmisenä.
        Jos tämän mahdollisuuden miehelle valmis antamaan olet, eli kunnioitat itse sinua lähestyvää miestä tuntevana ihmisenä, voin sinulle vakuuttaa, että oman rakkaan löydät sellaisesta miehestä, jolle JUURI SINÄ olet monipuolinen rikkaus elämän arjessa.
        Riittävän fiksu mies näet ymmärtää, että se kauneus mikä sinussa on, on täysin sama vielä 20 -vuoden kuluttua, tosin rikastuneena, hieman muuttuneena ja erityisesti jalostuneena keski-ikäisen naisen rikkaudeksi. Mutta vain jos miehen omat kyvyt riittävät kohtaamaan sinut itselleen merkityksellisenä rakkaana nuo kaikki tulevat vuodet! *juoni silmänisku*

        Mikäli pysyväksi rakkaaksi (ihan todellisessa elämässä) ihan aidosti halajat, mene tuonne suomi24.fi treffiosioon ja etsi sieltä nimimerkkihaulla Querreiro, niin tiedän sinun itsesi sitä aidosti halutessasi pystyväni seuraavat vuosikymmenet rakkaanani / kokonaisvaltaisena naisena sinut kohtaamaan?
        Ja tiedän myös ettet yhteydeottoasi minuun katumaan tulisi, mutta jos et minuun yhteyttä ota, tiedän ettet myöskään silloin tosissasi ole SummerZen -nimimerkkiä käyttäen tuota edellistä kirjoittanut!


      • N32v.

        Olet varmaankin ns. pantava, mutta et vakavasti otettavaa vaimo-ainesta. Näin olen aikakin omalta osaltani päätellyt. Viisaammat kertokoot, mkiten siitä pääsee eroon sitten jos on ns. kuuma kissa...


    • ibu5dd

      Johan luit ne vastaukset...
      Voisitko oikeesti olla yksin!!!

    • sinkkuus vitsaus

      Jos näin niin aika luonnotonta on sitten meininki. Maailma on muuttunut netin tulon jälkeen ainakin arvomaailman osalta huonompaan. Sen huomaa niin monesta asiasta. Ihmiset tyytymättömiä ja kärsimättömiä, miksi ?

    • Olet nuori

      Nykyajan mittapuilla et ole lähelläkään "vanhapiika" ikää. Nyt pitää vaan hakeutua sellaisiin harrastuksiin missä tapaa vapaita miehiä, ja pitää muutenkin mennä juttusille miesten kanssa. Ihan arkisesti ja ilman flirttiä ensin vähän katselet olisiko tuo siinä mielessä kiinnostava. Epätoivoinen saa olla, mutta sitä ei pidä näyttää. Sinulla ei kyllä ole mitään syytä epätoivoon!

      Tuttuni, joka on sinua vuosikymmeniä vanhempi, meni juuri naimisiin jonkin deittipalvelun kautta löytämänsä fiksun ja mukavan miehen kanssa., eli sellaistakin kannattaa kokeilla.

    • Entinen toivoton.

      Voin suositella suomi24.fi treffit osiota. Olen vielä nuori, mutta aikaisemmin tuntui vanhalta piialta kun ei tavannut miehiä eikä siis ollut pahemmin mahdollisuutta kontakteihin. Tuolta löysin oman miehen joka sopi minulle. Vastaan tuli jos minkälaista ehdottelua mutta löysin omani sieltä muiden joukosta. Jos kuvan laittaa ja kertoo rehellisesti itsestään niin varmasti löytyy joku jonka kanssa synkkaa ja varmasti tulee yhteydenottoja kerta kyseessä on ilmainen palvelu. Aina kannattaa kokeilla, eihän voi ainakaan mitään menettääkkään.

      Onnea miehenmetsästykseen ;)

    • varma vinkki

      Jos nainen on niin epätoivoinen, että perussuomalainen mieskin kelpaa, niin kannattaa osallistua perussuomalaisten tilaisuuksiin ja tarjoutua vapaaehtoiseksi toimintaan. Kyllä luulisi rakkauden puutteessa riutuvia sinkkumiehiä löytyvän.

    • 5+6

      Jos olet jo valmiiksi epätoivoinen miehenmetsästäjä, luovuta ja unohda! Anna miesten metsästää sinua!
      Sinä olet ihana, koska luotat itseesi, rakastat omaa kroppaasi.
      Katsot silmiin, hymyilet niin kauniisti, kuuntelet sujuvasti.
      Ole oma itsesi, älä liikaa yritä. Ei liikaa meikkiä tai epäsopivia vaatteita.

      En tämän palstan tasoluokituksista tiedä, eikä kiinnosta. Ihmiset normaalisti tapaavat toisiaan livenä, eivät millään palstoilla. Voisin ymmärtää, että joku erittäin ujo ihminen voi löytää toisen joltain treffipalstalta, mutta kai niidenkin täytyy joskus tavata?

      Ihmisiin voi tutustua muutenkin, kuin heti pariutumismielessä. Viime kesänä tutustuin neljään uuteen mieheen (baarissa, kadulla, leirintäalueella, koirapuistossa).

    • Jepjep.

      Yksi sana. Itseluottamus.

      Ulkonäöllä ei oikeasti ole mitään tekemistä haluttavuuden ja seksikkyyden kanssa, ainoastaan itsetunto vaikuttaa. Tai no, ei voi sanoa että ei mitään, mutta itse jakaisin sen niin että 90% seksikkyydestä ja haluttavuudesta on itsetuntoa, ja 10% ulkonäköä.

      Jokainen nainen, ja mieskin, joka kantaa itsensä oikein eikä kieriskele epätoivossa ja itsesäälissä, saa kelvollisen kumppanin

      Itse en ole pysyvää kumppania löytänyt mistään nettipalstoilta, saati sitten baarista, vaan aina työelämästä tai harrasteiden parista.
      Nettipalstoilla haetaan panoseuraa, samoin kuin baaristakin. Harvoin niistä mitään oikeasti kestävää löytyy.

    • Vvarma vinkki 2

      Jos itse et ole persu, niin osallistut vain tilaisuuksiin yleisönä etkä tarjoudu vapaaehtoiseksi. Kyllä tuonkin luulisi riittävän.

      Sitten vain valitset muista osallistujista sellaisen miehen, joka on helposti käännytettävissä kannattamaan jotain fiksumpaa puoluetta.

    • Tämä tarina koskettaa. Enkä tiedä mitä sanoa. Tulee mieleen syvällinen ajatteleva nainen.
      Nykypäivä on raadollinen eikä se juurikan huomioi sinunlaistasi yksilöä. Yksilön sanon hyvässä mielessä.
      Eikä miehen "saaminen" ole arvo.
      Älä koskaan muuta itseäsi muiden / hyväksynnän vuoksi, koska silloin lakkaat olemasta sinä.
      Lyhyt vastaus, hyvää syksyä :)

      • samtekno on pöpi

        "Syvällinen ajatteleva nainen"????? Kuka, missä? Toi k u s i p ä ä k ö, joka täällä mankuu ja kitisee?
        Taitaa olla samteknollakin ureaa päässä niin paljon, että ovat sahajauhot kastuneet.


    • Olenko vain täysin irtaantunut sinkkuelämän mentaliteetista vai miksi nämä lyhyet kommentit ja pidemmätkin analyysit aivät kuulosta yhtään ohjeilta kumppanin löytämiseksi.

      Oma neuvoni olisi, että etsii seuraa ihan kuin ketä vaan muuta ihmistä. Kun samanmielinen ihminen on kädenmitan päässä ja luottamus saavutettu, niin sitten voi ehdottaa treffejä tai jotain rohkeampaakin, ehkä jotain mikä yksilöllisesti merkitsee juuri hänen kanssaan että peeniksen voisi odottaa päätyvän vaginaan pian toimen jälkeen.

      Lopulta kommunikaatiotaitoisten ja kypsien ihmisten välillä ero johtuu siitä, että ei tule toimeen ihmisinä/ystävinä/luotettuina. Siksi se että laittaa hiustenpidennykset ja korsetin ja odottaa että siitä seuraa parisuhde on vähän kuin abstraktia taidetta minulle; kyllä, se varmaan herättää jonkun huomion ja joku pönttö ehkä maksaakin siitä. mutta jos et ole selkeä siitä mitä edustat ja olet annat jonkun toisen määritellä itsesi vilauksen jälkeen. Kyllähän itsekin mieluiten pökin hottista tyttöä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä parinvalinnan kanssa.

      • Tuttu juttu

        Ongelman ydin onkin mielestäni se, että osa porukasta ei tutustu ikinä missään riittävän moniin tai riittävän hyvin vastakkaiseen sukupuoleen ja silloin vika on olosuhteissa (näkee miehiä vain bussipysäkillä, ruokakaupassa ja tv:ssä) tai omassa itsessä (ei uskalla ottaa kontaktia).

        Jos pelkää, ohje siitä, että etsi seuraa, ei välttämättä toimi, kun tällainen nainen menee ravintolaan/työväenopiston perhokurssille/vaellusretkelle, niin hän ei sielläkään saa "hyvää päivää, kiva tavata"-tasoa syvempää kontaktia mieheen. Ei riitä että näki tapatumassa x tunnin ajan pari miestä, jolle kummallekin sanoi pari sanaa. Pitäisi uskaltaa enemmän, kuin esim. perhokurssilla kysyä pari kertaa, että missä ne sakset on. Ja kurssin jälkeen ei ikinä näe enää ihmistä missään.


      • jhhcjch
        Tuttu juttu kirjoitti:

        Ongelman ydin onkin mielestäni se, että osa porukasta ei tutustu ikinä missään riittävän moniin tai riittävän hyvin vastakkaiseen sukupuoleen ja silloin vika on olosuhteissa (näkee miehiä vain bussipysäkillä, ruokakaupassa ja tv:ssä) tai omassa itsessä (ei uskalla ottaa kontaktia).

        Jos pelkää, ohje siitä, että etsi seuraa, ei välttämättä toimi, kun tällainen nainen menee ravintolaan/työväenopiston perhokurssille/vaellusretkelle, niin hän ei sielläkään saa "hyvää päivää, kiva tavata"-tasoa syvempää kontaktia mieheen. Ei riitä että näki tapatumassa x tunnin ajan pari miestä, jolle kummallekin sanoi pari sanaa. Pitäisi uskaltaa enemmän, kuin esim. perhokurssilla kysyä pari kertaa, että missä ne sakset on. Ja kurssin jälkeen ei ikinä näe enää ihmistä missään.

        Ei se ole pelkästään sinun mielestä niin.

        Tästä on tehty ihan tutkimuskin.

        Suurin osa kaupunkilaisihmisistä omaa vain hyvin pienen elämänrenkaan, jonka sisälle ei mahdu muuta kuin yksi työpaikka, yksi kauppa, yksi virasto ja siinä se. Liikkumisalue on keskimäärin vain kolme kilometriä halkaisijaltaan, josta kauimpana on tietenkin työpaikka.

        Eli mennään töihin aamulla sängystä herättyään. Töiden jälkeen käydään kaupassa ostamassa ruokaa ja samalla käydään hoitamassa virastoasiat. Sitten tullaan kotiin jossa on televisio, tietokone ja radio. Muuta ei ihminen hengissäpysymiseensä tarvitse. Onko se elämää? Ei, se ei ole elämää, se on pelkkää hengissäpysymistä.

        Tietenkin ihmisellä voi olla myös puhelin jolla hän pitää ystäviinsä yhteyttä, mutta siinä se sosiaalinen elämä.

        Otetaan esimerkki. Minulla asuu vastapäätä hyvin kaunis yksinhuoltajanainen. Tämä on siis oikeaa elämää, ei mitään keksittyä. Tuo nainen näkyy ulkosalla sen verran kun hän vie pienen lapsensa autoon ja ajaa jonnekin. Minä en tiedä minne. Minä taas näyn tässä pihalla tasan sen aikaa kun hyppään autoon ja ajan jonnekin. Meidän välissä on vain harvakulkuinen katu.

        Hän on hyvännäköinen, vaikuttaa fiksulta ainakin ulkoisten avujensa osalta, eli pukeutumisensa ja lasten kasvatuksen osalta ja hän asuu vain sadan metrin päässä viereisessä kerrostalossa. Luulisi olevan helppoa, eikö?

        Tämä meidän yhteiskuntamme on kuitenkin niin sairastunut, että minä en voi kytätä tuota naista kunnes hän ilmestyy parkkipaikalle. Se se vasta sairasta olisikin jos siinä parin minuutin sisällä syöksyisin ulos että "anteeksi, neiti, saanko häiritä."

        Suurin osa ihmisistä uskoo siihen ettei kukaan ole kiinnostunut hänestä itsestä, vaan tulee pyytämään jotakin itsekästä, kuten apua tms.

        Siinä syy miksi maailmassa on deittipalstoja ja baareja, paitsi...

        Harrastekerhoon mennään harrastamaan, ei luomaan suhteita. Taidenäyttelyihin mennään katsomaan taidetta, ei häiriköimään muita taiteesta nauttivia. Kaupassa käydään ostamassa vain ruokaa, ei sosialisoimassa muiden kanssa jne.

        Lisäksi yhä edelleenkin ajatellaan että deittipalstoilla etsii seuraa naiset jotka saisivat muutenkin seuraa, mutta ovat liian ronkeleita, ja miehet jotka eivät saa koskaan seuraa.

        Yökerhoista taas ajatellaan että sieltä ei haeta eikä saada kuin yhden yön panoseuraa, mikä tietenkin on syntiä ja väärin.

        Toisinsanoen, koko meidän yhteiskuntamme ja luulot taistelevat kateellisena sitä vastaan että joku etsisi seuraa ja onnistuisi siinä, ja siksi mikään tapa tai paikka ei ole seuranhaulle hyvä, vaan aina merkki luuseriudesta.

        Toisinsanoen lyhennettynä, seuranhaku, tapahtui se miten ja missä tahansa, on merkki luuseriudesta.

        Näin siksi että muut sinkut yrittävät jättää muut sinkut pois kuvioista.

        Vielä 15 vuotta ensimmäisten nettideittipalstojen ilmestymisen jälkeenkin voi yhä lukea (yleensä naisten) ilmoituksista että "elämästä puuttuu rakas, en ole ennen tällaista kokeillut, mutta jos tätäkin kokeilisi", kuin merkkinä siitä että hän on muka sosiaalinen ja saisi seuraa helposti, mutta että kokeillaan nyt vielä tätä luusereidenkin mekkaa.

        Tuollaiseen henkilöön on siis iskostettu se luulo että seuranhaku on luuseriutta pahimmillaan ja häpeällistä ja tuolla tavalla lausahtamalla ikäänkuin halventamalla muita yritetään kuitenkin ylentää itsensä, että "enhän mä, vaan ne muut".

        Lisäksi eräs tutkimus osoitti sen että suuri ystäväverkosto lisää mahdollisuutta parin löytämiseen. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että suuri ystäväverkosto tarkoittaisi sosiaalista luonnetta ja suosiota, kuten kaikki kuvittelevat. Se tarkoittaa pelkästään sitä että suuri ystäväverkosto luo reitin jolla jonkun ystävän tuttu valikoituu sisäsiittoisesti mahdolliseksi pariehdokkaaksi. Näin siksi että yleensä kaverit osaavat kertoa ihmisestä lisätietoja, jolloin ei tarvitse tehdä tuttavuutta nollatasosta.

        Toisinsanoen, kun ystäväverkosto tietää ketkä ovat sinkkuja, he parittavat nämä kaksi henkilöä jolloin ystäväverkosto vain yhä tiivistyy. Tietenkin ystäväverkoston kaikki jäsenet eivät sovi kaikille, joten yleensä porukassa on sinkkuja sekä niitä jotka ovat ikuisesti ystävä-alueella.

        On käytännössä hyvin harvinaista että pari löydetään ystäväverkoston ulkopuolelta, ja että nämä kahden ihmisen parisuhdeverkostot sulautuisivat toisiinsa. Yleensä käy niin että toinen ihminen sulautetaan toiseen verkostoon. Tämä tietenkin aiheuttaa ongelmia mahdollisen eron sattuessa, koska sulautettu henkilö pullautetaan ulos ryhmästä elelemään yksikseen. Jos entiset ystävät ovat jääneet taakse, eron jälkeen onkin erittäin harvinaista löytää enää toista ihmistä.


    • Älä valita miehelle omasta ulkonästäsi ja läskeistäsi.
      Kukaan mies ei jaksa kuunnella naista joka on epävarma omasta ulkonäöstään.
      Juttele fiksuja ja pyri olemaan mukava.
      Älä ole lapsellinen.
      pukeutumiseen kannattaa myös kiinnittää huomiota

    • Yksinnn

      Sanonpa etten jaksa koko ketjua lukea läpi, pintapuolisesti luin ja koko ajan hoetaan ulkonäkö, ulkonäkö...

      Itse lähentelen viittäkymppiä ja silloin tällöin katselen treffipalstalla missä itselläkin on ilmoitus. Mielelläni tutustuisin uuteen naiseen mutta naisille ei mikään kelpaa. Pitää olla urheilullinen, liikunnallinen, pitkä, komea ja mieluummin hyvin ansaitseva.
      Kirjoita nyt tollasille... Mulle naisessa on ensin kasvot ja mieluiten meikittä tai hyvin vähän meikattuna, sitten luonne ja synkkaako. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä muuten tai miten pukeutuu. Oma ihanteeni ei edusta perusnaista vaan tarvittaessa edes yrittää tehdä "miehen töitä", likaa kätensä eikä pelkää kynsien katkeamista. Pukeutuu niin kuin itseltä tuntuu hyvältä. Tietysti juhlat ja muut on eri juttu.

      Etsiminen jatkuu, kyllä nainen voisi hyvin olla jopa reilustikin nuorempi, kunhan vaan synkkaa. Eikä ikä oikeastaan taas merkitse mitään, joo ehkä sukulaisille ja tuttaville jotka moittii kateuttaan. Vanhempia naisia heti puumitellaan jos nyt 5 vuotta nuoremman miehen ottaa. Pitäkää huoli itsestänne ja antakaa toisten elää kuten parhaaksi näkevät.

      • ikä ei merkitse

        "Eikä ikä oikeastaan taas merkitse mitään."
        Kuinka paljon nainen voisi olla sinua nuorempii? 20-25 vuotta?
        Kuinka paljon nainen voisi olla sinua vanhempi? 10 vuotta? 5 vuotta? 2 vuotta? Ei mielelllään ollenkaan?


    • tukka tulipunaisexi ja posliiniksi. sexikäs vaatetus ja miestä tulee- ainakin loppuillasta jolloin kaikki näyttävät tuhkimoilta. aamu on taas eri asia. löytyykö rakastava parisuhde.

    • Sir.Tiede

      Ei tarvitse nostella mitään tasoja vaan etsia sopivan tasoinen.

    • kjhhoh

      Miehenä olen laitanut netin senssipalstoille ilmoituksia ja vastauksia tulee yleensä tasan nolla. Jos joku vastaa joskus harvoin parin kirjeen jälkeen he katoavat johonkin. Jos taasen itse vastaan naiselle en saa vastausta, koska naisen saavat niin valtavasti vastauksia että on todella varaa valita. Keskustelun aloittajan ongelma tuntuu epäuskottavalta.

    • kyrpäjooseppi

      Yhden yön perusteella olet hakenut miestä baarista. Unohda baarit ja liiku päivällä paikoissa missä on miehiä. Esim. Miehet käyttää lapsiaan jalkapalloharjoituksissa. Ota rauhallisesti ja seuraa vähän aikaa että kuka mitäkin tekee niin sieltä seasta erottuu äkkiä yksinolevat. Sitten vaan kyselemään vaikka että mikä on tilanne pelissä ynm. Käyt useampana päivänä seuraamassa ja juttelemassa ihmisten kanssa ja siitä se lähtee. Treffipalstoilla on suurimmaksi osaksi semmoisia jotka ei muualta seuraa saa. Hyvää syksyn jatkoa ja metdästys onnea. T. Pohjoisen mies.

    • mikä se on?

      MIKÄ ON VANHAPIIA?

      • vanhapiia vitttuun

        Vanhapiia on semmonen ämmä, joka ei osaa edes suomen kieltä. Joku amislainen on semmoselle omiaan, tekevät sitten pentuja ja yhteiskunta saa ne niiden kakarat elättää.
        Semmonen on vanhapiia.


    • el manolos

      lähestypä vähän vanhempaa miestä. miehethän ovat tunnetusti nuoremman perään!

    • Hei te kaikki kolmekymppiset naiset jotka voivottelette, että ei löydy miestä! Täällä voivottelee kolmekymppinen mies että ei löydy naista! Profiili löytyy Treffit-osiosta. Ottakaa yhteyttä! Kyllä meitä kunnollisia miehiä vielä löytyy. Meitä pitää vaan osata etsiä.

    • Helppomies:)

      Hei, olisiko mahdotonta pyytää yhteystietojasi? Ei deittipalstoilla näe tämänkaltaisia syviä ajatuksia. olisi kiva kirjoitella.

    • Tosi naistenmies

      Mulla on tunnettuna "naistenmiehenä" pari hyvää neuvoa: Ole viehättävä, kaunis ei tarvitse olla. Yleensä miehet pitävät pehmeistä, kauniisti hymyilevistä naisista. Eikä tarvitse olla laihakaan. Jos pääset tanssimaan, painaudu sopivan lähelle miestä, niin, että pehmeät rintasi painuvat kiinni mieheen. Johan alkaa tapahtua! Eli: valitse sellaiset rintsikat, jotka saavat rintasi tuntumaan pehmeiltä. Opettele myös pehmeä, seksikäs puhetyyli ja kuuntele tarkasti mitä mies sanoo, ja vastaile harkiten, mutta ei koko ajan miehen puhetta myötäillen. Mies pitää siitä, että naisella on myös omia ajatuksia! Näillä pääset jo petiin asti, sielä sitten annat miehelle sellaisen käsittelyn, että haluaa jo huomenna uudestaan!!! Näin se menee! Ei tarvitse ainakaan ilman olla. Kun sitten muut miehetkin huomaavat, että joku mies sinua haluaa, niin muutkin alkavat haluta ja lopulta saat hätistellä ylimääräisiä ympäriltäsi ja pääset jopa valkkaamaan!!

    • Matchmaker

      Helpoin tapa naisella lisätä kiinnostusta miesten silmissä, on treenat itsensä kuntoon ja hankki isot silikoonit!
      Muutama epätoivoinen vanhapiika tuttavapiiristä on näin tehnyt ja huomannut että toimii!!
      HANKI SILIKOONIT JA LAITA ITSESI KUNTOON NIIN SINULLA ON PIKAISESTI MIES!

    • Saisuudesta
    • tsottsot

      Siis mitkään meikkaus, tai pukeutumisvinkit ei sisintä muuta, eikä
      luojanluomaa ulkokuorta. Jos omaa molemmat, eli luonne on vänkyrä ja
      ulkomuoto on mikä on.

      Jotkut vaan ovat niin jyrmyn ja kolkon näköisiä naamaltaan ja kropaltaan, ettei auta tervat, ei saunat.

    • aklej qiobu qwo

      Ei sitä nyt tyrkyksi ole välttämätöntä laittautua (haluaisitko miehen, joka tahtoo lastensa äidin näyttävän prostituoidulta? Jos sellaisia miehiä juuri edes on). Naisellista pukeutumista on monentyylistä ja usein klassinen yksinkertainen tyyli (kuten vaikkapa Jenni Haukion) viestii tasapainoisuudesta ja kypsyydestä (vähälläkin rahalla saa aikaan monenlaista). On saatavana ohjeita jotka opastavat miten mitoitetut vaatteet sopivat millekin vartalolle. Ja myös väriopastusta (sinulle sopivissa väreissä kukoistat) , hiusmallin sopivuudesta jne. Normaali terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on myös kauneudenhoitoa.

      Silti. Sanotaan, että parisuhteen sisäinen edellytys on kyllin selkeä identiteetti. Naisen on tärkeä olla selvittänyt suhteensa äitiin (ristiriitaisuus tällä saralla tulee läpi ja syö energiaa ja luovuutta oman naiseuden rakentamisessa, johon otan osan aineksista äidiltäni osan jostain aivan muualta). Itsetuntemuskurssit (ryhmille suunnatut) avaavat paljon, opettavat kommunikointia monenlaisten ihmisten kanssa, auttavat poistamaan luurankoja omista kaapeista ja vääriä jämähtäneitä käsityksiä itsestä. Suosittelen myös Kaija-Maria Junkkarin kirjoja ("Naiseksi joka olet"), ja Maija Nymaniltakin voit löytää jotain.
      Seurustelut itselläni alkoivat vasta kolmenkympin jälkeen ja "tosissaan" vasta neljänkympin jälkeen. Naimisiin en ole napsahtanut (eikä siis ole lapsia), ja hyvä niin. Naisena kukoistamiselle ei näy vielä loppua (olen 48v.), vaikka miehenmetsästys ei ole kärkipäässä agendallani. Koen elämän monipuoliseksi ja rikkaaksi töineen, harrastuksineen, monenikäisine ystävineen; liikunta on tärkeää samoin kuin kodista huolehtiminen.

      Kaikilla elämä ei mene prinsessakaavan mukaan, mutta miksi pitäisi? Huomautan, että lapsen voi saada likemmäs tai yli nelikymppisenäkin. Ja kaikki eivät saa lapsia vaikka olisi parisuhde. Tätinä, kummina tai muuten voi iloita lapsista ja rakentaa kestäviä suhteita heidän kanssaan. Junia on monia: älkää nuoret naiset masentuko! Jos elätte yhdeksänkymppisiksi, olette naisina vielä alkutaipaleella.

    • `ruusu

      Tosinaistenmies tuo kuulostaa jo siltä, ehkä tuo sopii vain tosimiehille :)mutta asiaan mitä mun piti ihmetellä on yksinäisyys. ei tapaa siellä eikä täällä ja niin miehissä kuin naisissaki on sinkkuja. hiljaista on.

      • tuppisuille

        Suomalainen elämäntyyli, etenkin kaupungeissa on sellainen, että toisten asioihin ei puututa, hoidetaan vain omat asiat, naapureista ei tiedetä mitään, ratikassa puhuvat vieraille vain pultsarit, kaupan kassalla tai jonossa ei vilkuilla, vitkastella tai puhuta ylimääräisiä (piti perustaa oikein hidas kassa!!!).

        Kun tulin aikoinaan 20 vuotta sitten maalta kaupunkiin opiskelemaan ja liikuin uuden paikkauntalaisen opiskelukaverini kanssa, tämä nuhteli minua siitä että olin liian hanakka aloittamaan juttelua tuntemattomien kanssa. Että se on JUNTTIA. Että vaikutan ihan juntilta, kun alan puhumaan vieraille.

        Yritä siinä sitten tutustua ihmisiin.


      • joka toinen asia
        tuppisuille kirjoitti:

        Suomalainen elämäntyyli, etenkin kaupungeissa on sellainen, että toisten asioihin ei puututa, hoidetaan vain omat asiat, naapureista ei tiedetä mitään, ratikassa puhuvat vieraille vain pultsarit, kaupan kassalla tai jonossa ei vilkuilla, vitkastella tai puhuta ylimääräisiä (piti perustaa oikein hidas kassa!!!).

        Kun tulin aikoinaan 20 vuotta sitten maalta kaupunkiin opiskelemaan ja liikuin uuden paikkauntalaisen opiskelukaverini kanssa, tämä nuhteli minua siitä että olin liian hanakka aloittamaan juttelua tuntemattomien kanssa. Että se on JUNTTIA. Että vaikutan ihan juntilta, kun alan puhumaan vieraille.

        Yritä siinä sitten tutustua ihmisiin.

        Vääristyneitä kuvitelmia! Ihmisille tehdyn kyselyn mukaan ihmiset tietävät asiosta 40 - 45 prosenttia. Esimerkiksi 48 prosenttia suomalaista on käynnyt Ikeassa, mutta tästä huolimatta Ikeasta puhutaan tai 52 prosentin mielestä Suomessa on tasa-arvo naisten ja miesten kesken siis enemmistö jne.


      • valitettava ilmiö
        tuppisuille kirjoitti:

        Suomalainen elämäntyyli, etenkin kaupungeissa on sellainen, että toisten asioihin ei puututa, hoidetaan vain omat asiat, naapureista ei tiedetä mitään, ratikassa puhuvat vieraille vain pultsarit, kaupan kassalla tai jonossa ei vilkuilla, vitkastella tai puhuta ylimääräisiä (piti perustaa oikein hidas kassa!!!).

        Kun tulin aikoinaan 20 vuotta sitten maalta kaupunkiin opiskelemaan ja liikuin uuden paikkauntalaisen opiskelukaverini kanssa, tämä nuhteli minua siitä että olin liian hanakka aloittamaan juttelua tuntemattomien kanssa. Että se on JUNTTIA. Että vaikutan ihan juntilta, kun alan puhumaan vieraille.

        Yritä siinä sitten tutustua ihmisiin.

        Suomalainen elämäntyyli pikkukaupungeissa on just sellainen että ihmisistä puhutaan selän takana ja näin just puututaan toisten asioihin tietämättä ja kunnolla tuntematta ihmistä. Juoruilla voidaan ns. eristää ihminen ns. elämästä normaalia elämää. Vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen, muiden perättömät juoruilut mustamaalaavat ja estävät sinkkua siten löytämästä kumppania.


    • japperi

      Sinä nainen kohta 30. Elä ole itsellesi liian pessimistinen kyllä meitä miehiä löytyy.Kaikki ei ole semmoisia jotka vaativat naisen olevan lähes missi jotku arvostavat myös sisäistä kauneutta.ja yleensähän se on niin päin että meitä vanhoja poikia ei kukaan kaipaile.

    • kkk'''

      Yritäpä etsiä sellaisista piireistä, joihin itsekin samaistut. Jos olet esim. kristtty, niin etsi kristillisistä paikoista tai treffipalstoilta. Siellä yleensä seuraa haetaan vakavissaan ja mahdollisesti löytyvälle suhteelle on jotakin yhteistä pohjaa jo valmiina.

    • kertokaapa mulle

      arvon miehet eräs asia.
      Mistä johtuu, että timmissä olevalla miehellä on kainalossaan
      jenkkikaapin kokoinen emakko?
      Onko teillä niin huono itsetunto, että pienikin kehu vetää
      polvet veteläksi ja ihan kaikki naiset kelpaa????
      Ei siis minkäänlaista kriteeriä naisten suhteen, vaan IHAN KAIKKI KÄY?!!!!!
      Tämä on asia, jota olen vuosikausia ihmetellyt.
      Näin naisena asiaa ajatelleena.

    • Samaa mieltä olen

      Ymmärrän homouden ennemmin, kuin sen, että mies etsii
      1600-lukulaista naisihannetta vierelleen.
      Parempi sinkkuna, kuin että savanninorsua tulisi nussia (hyi perkele).

    • hallinta..

      Ymmärrä, että sinä noudatat ennalta määriteltyjä toimintamalleja. On jopa niin laaja käsite kuin kulttuuri joka määrittelee yleismaailmallisen toimintamallin. Olet ympäristösi luomus. Näistä asioista ei kannat ressaantua, koska sinulla on nyt tietämys tehdä niin kuin sinä itse haluat olemassa olevan toimintamallien puitteissa, tunnetasolla ja fyysisesti.

    • Tasokas Mies

      Suhteella tasokkaan miehen kanssa tietysti.

    • Siirrynkö naisiin?

      Ilman miestäkin voi olla onnellinen hei!
      Itse olen kivan näköinen ja hauska, urheilullinen, pitkät sääret, pitkä vaalea tukka...luulisi olevan vientiä ja onkin...,mutta millaisia nysviä??? itseään täynnä olevia häntäheikkejä...käyttäisivät vain hyväkseen ja saisivat sulan hattuunsa. Ei pojat ei!!!!!
      Suomessa taitaa olla 100 naista/mies...ulkomaille varmaan Unkariin lähdettävä? (Siellä oli vissiin suhdeluku toisinpäin?) =D

    • iidaky

      Olen 31-vuotias ja eronnut juuri 23-vuotiaana solmitusta avioliitosta. Tällä hetkellä minusta on kiinnostunut kolme miestä, joihin kaikkiin haluaisin tutustua vähän enemmän. Nyt siis kirjoitellaan viestejä ja tavataan kepeästi, ilman sänkyhommia. Kahdelle aiemmalle olen jo ehtinyt antamaan pakit, kun minulle on selvinnyt, että vaikka ovatkin mukavia ihmisiä, Se Jokin puuttuu heidän kanssaan.
      Miehet ovat yhtä lukuun ottamatta korkeasti koulutettuja, kaikki mukavia, ystävällisiä ihmisiä. En pidä itseäni erityisen kauniina. Rikas en todellakaan ole.

    • naisille vinkkiä

      Jos olet ruma ja läski, niin lakkaa haaveilemasta.
      Tämä koskee lähes kaikkia suomalaisia naisia.

    • Aikuinen mies

      Itseluottamus ja varmat otteet

      • kantapäänkautta

        Mitä tarkoitat itseluottamisella ja varmalla otteella? Ovatko nämä sinun omia vai jokun toisen määritelmiä?


      • Kouluttaja,-
        kantapäänkautta kirjoitti:

        Mitä tarkoitat itseluottamisella ja varmalla otteella? Ovatko nämä sinun omia vai jokun toisen määritelmiä?

        Itseluottamus tarkoittaa uskoa siihen, että suoriutuu tai selviytyy hyvin siitä, mihin ryhtyy tai joutuu. Usominen, suorittaminen, selviytyminen ovat varmasti tuttuja käsitteitä. Hyvä on kolmanneksi paras. Joutua "Hän joutui vankilaan". Ryhtyä "ryhtyä siivoamaan". Näistä varmaan voit luoda toimintamallin itseluottamiselle?


      • Usko itseesi

        Laita ilmotus maatalouss lehtiin jos yksinäinen maalta kelpaa mieheksi.. Anna ammattikampaajalle vapaat kädet, käy pukeutumisneuvojalla, harjoittele ryhtiä ja hymyä.. Varmasti onnistut!


    • jk

      vai niin

    • huomio

      Aina kannattaa kysyä! Kysymysten esittämiseen pitäisi rohkaista.

    • Siis kaksi kertaa sinua on lähestytty ja molemmilla kerroilla annoit? Kannattaa varmaan ollakin suopea, jos noin vähän lähestytään. Auttaisiko ehkä jonkinlainen tyylin naisellistaminen? Mitäs jos vähän katselisit ympärillesi, miltä muut naiset näyttävät, ne kenellä miesseuraa on?

      • AP

        Oikeastaan minä olin aloitteen tekijä kummassakin tapauksessa. Pakko on ollut tehdä aloite itse, koska miehet eivät lähesty minua koskaan.


    • Ja taso nousee

      Rohkeempaa lookkia niin alkaa YTM lähestyä

    • Vika on asenteessasi. Miehiä on kuin meren mutaa....

      Olen lihava, pienituloinen jne. Jos joku joka miehen haluaa ei sellaista löydä niin en todellakaan tiedä miksi. En osaa edes jutella vaan olen hiljainen.

      Tai on minua sanottu hyväksi kokiksi....ehkä tällä iällä miehiä kiinnostaa valmis ruoka ja kotileivonnaiset.

      (Itselleni tämä nykyinen on myös viimeinen mies. Tosin niin ajattelin viimeksikin ja kolmen kuukauden jälkeen vapaus meni.)

      Löydät kyllä miehen, jos itse haluat.

    • tiesitkö

      Henkilöllä jolla on sormus oikeankäden nimettömässä etsii seuraa..

    • Linjanmieskihloissa

      Tsekkaa sinkut linja-autokuskit!

    • duberney

      tässä ohjeita ja vinkkejä ;)
      www.youtube.com/watch?v=NW_knngMZnM&feature=plcp

    • kokemusta löytyy

      mee kattoo youtubeen käyttäjän Nipzuh videoita siel on hyvii vinkkejä

    • kukkukuulee))

      Mitenkä nainen voi nostaa tasoaan?Hetkellisesti kyllä kun näyttää esim:uudelle tuttavalleen "positiiviset"puolensa mutta palautuu pian kyllä normitasolle))))

    • Vaikea antaa ensiapua (ohjeita) kun et kerro itsestäsi. Vaikea kuvitella että nuori nainen hyvässä iässä olisi yksinäinen. Perusjutskat kuitenkin olisi hyvä pitää kunnossa. Huolehdi ulkoisesta habituksesta, meikit, hiukset pukeutumien. Tärkeintä on kuitenkin se miten käyttäydyt ja mitä viestität itsestäsi miehelle /ille. Hymy, iloisuus, keskustelutaito ym.. Olen ymmärtänyt että nykypäivänä on naistenmarkkinat.. täällä landella on tarjontaa ja miestä tyrkyllä ikähaitari on 28-60 v, et kyllä pitäisi löytyä jokaiselle jotakin..

      • ohjeistava tim.

        "Rouva Auervaara" painukoon v i t t u u n.


      • ohjeistava tim. kirjoitti:

        "Rouva Auervaara" painukoon v i t t u u n.

        lääkitys ei taida olla kohillaan =) hommaa ensiapulaukku ja onnellisuuspillereitä sisällöksi...


    • sen jo huomannut

      Ihmisten pahansuopien juoruilujen takia (eikä ilm ole mitään merkitystä vaikka olisi kuinka mukava ja kivannäköinen) nainen ei välttämättä voi seurustella.

    • isot kulmahampaat

      Ryhdy vampyyriksi.

    • sen jo huomannut

      Ei tarvitse, kun muut ovat jo jutuissaan sitä ihan riittävästi.

    • Kärpix

      Ei muutakuin silikonien hankinta, tukan leikkauksen päivitys ja blondaus, vanhat vaatteet tuleen ja uudet muotivermeet & alusasu päälle, kunnon meikki ja hymy päälle. ja kohta sinun sisälläsi on enemmän sp**maa, kuin kusta Tukiaisen päässä. Siihen kun otat vielä päälle semi-veemäisen asenteen ja rupeat treenaa salilla, niin miehiä on ovellasi jonoksi asti.

    • Nico38REM

      Se on totta että nainen voi ulkoisella olemuksellaan saada ison jonon miehiä jonottamaan, mutta niitä miehiä ei tämän ketjun aloittaja tarvitse. Olen itse entinen ammattiurheilija ja olisin saanut noita naisia vaikka kuinka paljon mitkä toivat itseään perseellä ja tisseillä esille. Mutta kun pakkelia on sentti naamassa, niin se on yleensä päästä pois.

      Naisessa täytyy olla luonnollisuutta. Ja olen myös sitä mieltä, että kaikki pariutuu ajan kanssa kun menevät oikeisiin paikkoihin ellei ole nirso. Itse olen nirso ja siitä kärsin. Olen 38-v, naiset sanoo komeaksi mutta en ole löytänyt oikeaa. Johtuu vain että olen tottunut yksinkertaiseen yksinelämiseen. Oikeastaan monikin olisi omalla tavallaan se oikea, mutta itsestä se on kiinni käyttääkö tilaisuuden vai ei. Harrastus piirit parhaita. Itse tanssin salsaa, käyn salilla ja teen kaikkea kivaa. Kyllä sieltä saisi jos haluaisi. Lähde harrastamaan ja älä nirsoile. Kaikki aikanaan

      • Naisetkin pesulle

        Mahtavasti sanottu, itse järkytyin kymmenen vuotta
        sitten että joku naisihminen oli hajusfanut 600 sivun
        tietokoneohjelmointi_opuksen kannesta toiseen.
        Lainaston krja, tietystikin.

        Hy..yh, menköön saunaan ja laittakoon pesulaan
        haisevat tekstiilinsä


    • 3u1h4poi1

      Mahdollisimman lyhyt minihame päälle ja tissit esiin. Jo miehet kiinostuu ;)

    • takapajulan kylästä

      Joo hei jos sillai pukeutuu niin h****ksi haukutaan ja oletetaan, ei suomessa voi, koska siitä leimautuu ja pidetään tyrkkynä tai vähintäänkin bimbona.

    • Nainen voi vielä yrittää täällä http://tinyurl.com/3xukcp nostaa tasoaan ja varsinkin tuoda tasonsa kaikkien tietoisuuteen, jolloin se arpominen jää pois.

    • verymuchdick

      Viestiketjun johtopäätös: se mulkunkuvan lähettäjä oli asian ytimessä.

    • Vihreämpää ruohoa

      Hahahaa! Suomalaisen naisen tasoa ei voi nostaa sillä sitä ei ole olemassakaan :D

      Nykynaiset ovat suurimmaksi osaksi laiskoja, epäluotettavia, rumia, lihavia ja heidän suu liIkkuu yhtenään. :(

      Siksi hankin oman naiseni ulkomailta ja en ole katunut kertaakaan :)

    • Töitä :)!
    • Mietinpä vaan...

      Kun kunnat yhdistetään niin pitäisi myös seurakuntien hallinnot yhdistää ja näin kulut pienenee. Kaikessa säästetään ja veroja kiristetään, mutta koskaan en ole kuullut että seurakunnat säästäisivät. Omassa (pienessä) kaupungissani on ainakin kolme kirkkoa, vaikka tälle väkimäärälle riittäisi yksi aivan hyvin kun kävijä määrät on pienentyneet. Kaksi kirkkoa vasaran alle niin tulee reilut säästöt.

      Siinä parempi puheen aihe kuin vanhan lehmän vuodatus säälittävästä tasostaan ;)

    • Kauko.

      Tason nostamisestahan tällä kysyttiin. Tupakat, alkoholit, yökerhot, rock konsertit yms. kansan huvit pois ja tilalle klassita, balettia, barokkia, tanhua. Kursseja avoimessa yliopistossa, kielitaitoa. Vaativampia harrastuksia koirantalutuksen ja tukanvärjäyksien tilalle.
      Sivistyneempiä miehiä baarikärpäsien tilalle.

      En tiedä mitä hyötyä tästä on, itse en ole kyllä juuri saanut enen enkä jälkeen.
      Olen siis itse mies. Tupakalta ja viinalta haisevaan ei enää pyty edes koskemaan. Tasokkaita naisia on lähes mahdoton lähestyä niin lähehelle että samaan petiin pääsee. Naiset jotenkin pelkäävät miestä kuin kuolemaa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe