2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Hovimäki ihastuttaa
Ostin koko Hovimäki-sarjan dvd:nä. Olen aikoinaan katsonut tv:stä siitä joitakin jaksoja. Vähän niinkuin puolella silmä1116Suuren Suomalainen hautajaiset
Matti Nykäselle ehdotetaan valtiollisia hautajaisia. Ehdottomasti kannatan. Kyllä hän kuuluu Paavo Nurmen ja Tapio Nik12811529.3 / 30.4 astetta
Eilen lähtiessäni kotoa, suljin kaikki ikkunat ja vedin tiiviisti paksu verhot eteen. Olipa kuuma. Bussissa tuuletus jo41115Se on sitten maanantai
Hyvää huomenta palstalaisille 60-69 vee. Aamupala on nautittu, sää katsastettu ja kohtapuoliin haen hurmurikoiran lenki59114Kyllä maalla on mukavaa
Nyt alkaa koronakiintiö olemaan täynnä. Ei mitään muuta enää tule telkkarista,kuin tilastoja,lentoja, sulkuja, kuolemaa36114Vapaana syntynyt
Ukrainan sota on puheenaiheena aina kun tapaa jonkun tuttavan. Yhtä asiaa olemme miettineet. Keneltä tuota Nato-myönteis48113Piuhat irtikö
Kun on ukonilma alkamassa, mitä teen sähkö- ja antennijohdoille? Asun rivarissa. Vedänkö kaikki töpselit seinästä vai va21111Se on sunnuntai
Hyvää huomenta palstalaiset. Olen aamuvirkku, tuoremehut ja kahvit on nautittu. Terassin ovi on auki. Ihana raikas tuo37110Krematorioon matka vie
Ei ollut hyvä herätys tänäaamuna. Tukkoinen olo ja vilunväristyksiä. Ei kain vaan se hiton korona. Piti lähteä palveluko14107Liikuttava esitys
Tänään telkkarissa oli mielenkiintoinen ohjelma. Laulu rakkaudesta. Parasta esityksestä vastasi Venla Edelman. Hän laulo69107- 8106
Puku tekee miehen
Hautajaiset ovat ohi,mutta mieli on vielä jäänyt kappeliin ja muistotilaisuuteen. Mitenkä olivatkaan nuoret miehet pukeu26106Negaa tuppaa tulemaan
Eilen oli hermostuttava tilanne. Hoitokodista soittivat ja kertoivat omaisellani kuumeen nousseen, tulleen kovan yskän j8106Hoitajat uupuvat
On ollut niin paha olo tuon koronan takia kokopäivän. Koskien palvelukodin hoitajia. Siellä koronaluvut kasvavat asukkai31105Erika Vikman räjäyttää potin
" Laulu päihdeongelmasta, itsesyytöksistä, yksinäisyydestä, epätoivosta ja häpeästä." Ihmisen ikävä toisen luo. Mikko10104Kantasuomalaisen miehen aggressio
Keskustelua käydään jossakin kanta suomalaisten miesten väkivallasta. Vedetään linkit ja tilastot esiin. Itse voin ker68103Vihreistä vihrein
Asun yksin asunnossa missä ei ole saunaa eikä takkaa. Autoa ei ole. Mitään lehtiä en tilaa, eikä postia tule muutenkaa73103Lappu varpaassa
Ei katso ikää kun tuoni vie. Parin kuukauden sisällä kolme kuusikymppistä on lopettanut maallisen vaelluksensa. Kotona1103Helppo elämä
Olin kesäterassilla omaisteni kanssa. Molemmat palvelukodissa ja pyörätuolissa. Osanihan on helppo. Omaiseni hoidetaan127103Sisareni muistoksi
Kun mummot kuolevat, heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää ja joistakin mummoista tulee puita ja ne humisevat lastenla12103