- Täytyy myöntää että tuossa on pointtia.
Ainoo ongelma vaan on siinä, et ainakin kaikki mun tappami naiset on niitä halukkaita (ei päivääkään ilman seksiä) joten kuka voi pihdata. - Naisen seksilakkohan on anoastaan itserankaisukeino.
Kysymys on siis siitä mistä he itseään rankaisevat.
En kyllä kamalan hyvin tunne muita parisuhteita, mutta vaikka itselläni seisoo melkein aina, tyttöystävät ovat aina olleet vielä halukkaampia. - Minä taas voisin nuolla sinut puhtaaksi kun muut ovat lauenneet.
- Sähköposti tietenkin.
Nikki @ suomi24.fi - "on jo suudeltukin jo"
On kyllä aika outoa jos ootte jopa suudelleet. Eikö sen nyt pitäis olla aika itsestäänselvää et usein suudellaan?
Hienoa tietty jos olette näköjään täydellisestä kylmyydestä päässeet vähemmän huonoon, mut en oikeasti ymmärrä noin kylmää suhdetta. - Tietysti.
- i Västra Nyland.
- Ei onnistu. Ei ole luottotiedot kunnossa, joten kukaan ei nimissäni saa lainaa. Itsekään en saa.
- Näin mulle eräs nainen sanoi, ettei hän petä jos rehellisesti kertoo. En kyllä tykännyt hänen rehellisyydestään.
Ihan eri asia ois sit kimppakiva, jossa molemmat on mukana. - Mä haluisin et nuorehko poika panisi. En sitten tiedä olisiko hyvä, mut jos jaksaisi useamman kuin kaks laukeamista.
Naisista mulla on kokemusta monenikäisistä, ja olen aloittajan kanssa samaa mieltä. kyllä neljä-viiskymppiset on parhaita. - Ihana kertomus.
Ja asiaan oikeesti liittymättömänä ARP = Auto Radio Puhelin. Paljon ennen kännyköitä. - Metoo!
- Älä silti kuvittele, että kaikki naiset kiihottuisivat kikkelikuvista.
Vaikka itse tykkäänkin naisen alapäästäkin, niin oisin ehkä aika hämilläni jos joku lähettäisi mulle pimppikuvan.
Toisin kuin naisvartalo, mulle miesvartalo ei ole kuin yhdestä kohtaa kiihottava. Silti siitäkään en kaipaisi kuvia puhelimeeni. - Itse en kyllä käytä kauniista elimestä iin rumaa sanaa kuin vittu, mutta olet tainnut lukea tän:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa
Tai sitten Desmond Morrisin kirjoja. - Taas unohdit spämmätä mun osoitteeni. Olen näreissäni siitä!
- Eikö?
Mä haluaisin olla tuon tytön asemassa. - Juu, tänne ei saa laittaa nimeä, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta.
Viimeksimainittu on kuitenkin helppo päätellä jos kirjoittaja on rekisteröitynyt. - Hah. Masturboinnista en tiiä, mut olen minä yhtä pappiakin pannut. Ulkona keskellä kerrostajon pihaa, yöllä tosin mutta olen aika varma että jokunen parveketupakoitsija senkin pystyis todistamaan.
- Perse on mun mielestäni jo ihan sanana lähtökohtaisesti ruma.
Pepuista kyllä tykkään, mut tuskin sellaiselta ees jonka sanoista en diggaa. - Usko jo, en tsiigaa epämääräisiä osoitteita. Sähköpostia saa laittaa.