Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sehän+se+Lavrov+tänä+päivänä+on.+Miten+olisi+paremmin.
30.04.2022 22:49
Minä+venäläisäitinä+en+ottaisi+poikani+hengestä+moista+lahjusta.+Ymmärrän+kyllä+että+kun+heillä+ei+mitään+ole+niin+näin+tehdään.
30.04.2022 22:41
Jos+ei+se+haittaa,+tosin+en+ymmärtänyt+kommenttia+mutta+pian+tulee+aika+kun+putinkin+joutuu+hieromaan+niitä+aivoystyröitään++että+mitä+nyt.
Ei+putin+naton+joukoille+voi+yhtään+mitään+ja+jos+haluaa+säilyttää+maansa+ja+kansansa+ehjänä+sen+pitäisi+NYT+tehdä+täyskäännös.
Pian+se+voi+olla+myöhäistä,+silloin+vetelät+ovat+jo+housuissa.
30.04.2022 22:36
Hyvähän+se+olisi+jos+hieman+olisi+nälässäkin.+Ne+Siperian+perukoilla+unohdetut+ihmiset+kärsivät+myös.
Ei+venäjällä+läheskään+kaikilla+ihmisillä+ole+asiat+niin+kuin+pitäisi.+Siellä+siperian+suunnalla+on+unohdettuja+ihmisiä+joita+ei+juuri+kremlin+valot+häikäise.+Siksi+että+heidän+valonsa+on+kun+aamu+sarastaa,+luonnonvalo.+
Kyllä+venäjällä+on+tätä+kansaa+paljon,+en+tiedä+onko+heillä+edes+oikeutta+äänestää.++Siperian+kylmät+olot+eivät+kauheasti+kiinnosta+ketään+mutta+silti+nämä+ihmiset+ovat+siellä+syntyneet+ja+asuvat+nyt-+venäjä+on+paljon+muutakin+kuin+moskova.
30.04.2022 22:26
Vain+osittain.
30.04.2022 22:17
Kyllä+ei+heitä+rakastaakaan+voi.
30.04.2022 22:16
Miten+olet+noin+venäjämielinen+ja+ennen+kaikkea+luotat+tuohon+putiniin.+Niin+niitä+mainilan+laukauksia+ei+ampunut+suomi+vaikka+venäjä+niin+väitti.
Emme+voi+elää+jatkuvassa+pelossa+Ukrainan+jälkeen.+Putin+on+hullu+eikä+muuksi+muutu.
Tulee+mitä+tulee+niin+nyt+on+aika+sanoa+venäjälle+että+riittää.+Juurihan+meidät+leimattiin+epäystävälliseksi+kansaksi+hänen+taholtaan.+
Kaikki+on+mahdollista+mutta+nyt+venäjän+peloittelu++esim.+juuri+sinua+kohtaan+saa+luvan+loppua.
Emme+ole+yksin.+Putin+on.
30.04.2022 22:15
Mistä+otit+sanan+arvokkaasti.+Etkö+tiedä+mitä+se+sana+oikeasti+tarkoittaa.+Jos+arvokas+on+se+kun+lapset+ja+vanhukset+tapetaan+sun+muut+kaikki+sikailut+mitä+on+ollut.
Sotilas+ei+syyllisty+raiskauksiin+eikä+muihin+mitä+venäjän+"urhea+poika+lue+kusijussi"+on+tehnyt.
Hehän+eivät+ole+koskaan+kuulleet+sanaa+ihmisarvo.
Senkun+menevät+kotiinsa+vaan+sontimaan+mihin+tahansa+ja+sinä+joka+olet+tuota+mieltä+niin+häivy+sinne+ja+liity+venäjän+armeijaan.
Näin+fantasiasi+on+täysi.+Kannatta+muuten+tuolla+turulla+ja+toreilla+olla+puhumatta+moista+potaskaa+koska+voi+tulla+nenu+kipiäksi.+Veikkaan+että+tulee.
30.04.2022 20:38
Ei+ole+mitään+venäjäpelkoa+vaan+venäjäinhoa.+Hehän+ovat+porsaita+äidin+oomme+kaikki.+Haluan+nähdä+tulevan+ajan+kn+putleri+istuu+yksin+kammiossaan,+välillä+lysyssä+ja+välillä+vähän+suorempana.+
Meillä+on+hyvä+armeija+ja+rohkeat+sotilaat.+Apua+taatusti+tulee+heti+jos+putleri+yrittää+ylittää+rajan.+Putlerin+paikka+on+helvetissä+jos+vaan+sellainen+paikka+on+oikeasti.+
Vaikeampaa+selvästi+on,+talous++hiukan+retuperällä.+Tuo+maksut+ruplina+kertoo+jo+paljon.
30.04.2022 20:31
Voi+olla+että+kun+venäläinen+mies+suuttuu+vaimolleen+niin+tekee+saman+kotona.+Sitten+kyllä+vaimoparka+joutuu+pesemään+ne.
Oikeasti+jos+ei+pelkkä+sotavoima+riitä+niin+tuohan+on+turhautumisen+ele+ellä+vielä+paskalla+töhritään.
Muistakaa+suomalaiset+tehdä+saman+venäjällä.+Paskokaa+ja+kuskaa+joka+paikkaan+niin+paljon+kuin+vaan+elimistö+kestää.+
Tosin+ainakin+ennen+heidän+"yleisö-+ja+tai+yleinen+WC"+näytti+siltä+että+sitä+on+harrastettu+jo+maailman+alusta+asti.+Ehkä+silloinkin+olivat+itse+asialla.
30.04.2022 20:25
Et+voi+tehdä+muuta+kuin+ottaa+sen+varovaisesti+puheeksi.+
Ei+tartte+syyttää+eikä+hyökätä+vaan+kertoa+vanhemmille+että+sinun+mielestäsi+lapsi+ei+saisi+käyttäytyä+noin.
Toisaalta+ihmettelen+lapsen+vanhempia+miten+he+sallivat+sen.+Kun+sallitaan+niin+hyväksytään.+
Vaikeaa+varmaan+mutta+saatat+kuitenkin+tehdä+heille+palveluksen.+He+ehkä+eivät+ole+tulleet+ajatelleeksi+miltä+se+ulkopuolisen+silmissä+näyttää.+Tuokin+kyllä+hieman+ontuu+koska+minä+olisin+ensimmäinen+joka+puuttuisi+tuollaiseen+lapseni+käytökseen+vanhempana.
30.04.2022 20:05
Sen+jälkeen+olet+viekä+kyllästyneempi.+itse+olen+käynyt+alkossa+jos+jotain+pään+sekoittajaa+kaipaan+ja+piste.
Naapuristossa+on+huumeiden+käyttäjä+jossa+ravaa+näitä+kuskeja+tuon+tästä.+Kun+maanantaina+aloittavat+ei+heitä+näy+koko+viikkoon.+Taitaa+kuitenkin+olla+hasaa+koska+se+makea+lemu+leijuu+välillä+meillä+kotona+niin+kuin+rapussakin.
Kestän+pari+päivää+kerrallaan+ja+sen+jälkeen+avaan+sanallisen+arkkuni+ja+teen+selväksi+että+jollei+tuo+lopu+niin+lähtö+tulee+asunnosta.
Ko.+asunto+on+Helsingin+kaupungin+ja+siellä+suhtaudutaan+vakavasti+näihin+asioihin,+ainakin+meillä.
Kun+minä+maksan+vuokran+tästä+asunnosta+niin+voin+myös+vaatia+ettei+minun+tarvitse+haistella+jotain+käryä+kaiken+aikaa.
30.04.2022 19:53
Eli+voi+olla+tottakin+mutta+jos+venäjälle+olisi+kansa+halunnut+niin+hehän+pääsisivät+sinne+vieläkin.+
Ukrainan+presidentti+on+pyytänyt+apua+julkisuudessa+moneen+kertaan+eikä+lukinnut+Monacoon.
Sinnehän+ne+päämiehet+karkaa++kun+on+kansalla+vaikeaa.
30.04.2022 19:39
Kyllä+ja+sitä+ennen+on+eduskunta+saanut+kannat+hyvin+monilta+tahoilta.+Tärkein+ehkä+puolusvoimat.
Yksin+emme+pärjää+ja+Nato+ei+ole+kummitus+meille+sekä+venäjää+emme+halua+rajoillamme+nähdä.
Ainut+turva+tässä+maailman+tilanteessa+on+Nato.++Se+on+iso+liitto+ja+heidän+aseistuksensa+sen+mukainen.
30.04.2022 19:31
Juuri+noin-+muuttua+voi+ihmisen+elämä+sekunneissa+parhaimmillaan+tai+pahimmillaan.+Olisin+minäkin+odottanut+maailman+tilanteen+muuttuvan+hitaammin+mutta+nyt+niin+kuin+nähtiin+niin+ei+sekään+kauan+kestä.+
Ounasteluja+huonosta+tilanteesta+tuli+heti+kun+kerrottiin+että+venäjän+tankit+ja+muut+härvelit+vyöryvät+Ukrainaa+kohti.+
Kun+olen+luonteeltani+positiivinen+niin+itse+ajattelin+että+tämä+on+vaan+peloittelua.+Itse+syntynyt+-53+joten+tämä+on+ensimmäinen+sota+omana+aikanani.
Tosin+nythän+olemme+kuulleet+että+eihän+tämä+mikään+sota+ole+vaan+nyt+vasta+venäjä+julistaa+sodan+saadakseen+lisää+miehiä+sodan+uhreiksi,
En+käsitä+sitä+kun+ei+ole+tietoa+että+miksi+venäjän+pitää+julistaa+sota+Ukrainaa+vastaan+saadakseen+omia+kansalaisiaan+sotimaan.+Minusta+nyt+on+SOTA+niin+mikä+juttu+toi+on.+
Ymmärtääkö+joku+ja+jos+niin+voisinko+saada+tiedon.
Minulla+on+nyt+iso+aukko+sotatiedoissani+kun+en+tuota+käsitä.
30.04.2022 19:25
Meillähän+on+oikea+pandasuhde+Kiinaan.+Niitähän+on+kaksin+kappalein,+venäjällä+ei+yhtään.
30.04.2022 17:21
Johan+se+putleri+kääntyi+Kiinan+puoleen+jo+heti+alkusodan+aikana.+Kiina+sanoi+ettei+nyt+oikein+tuo+passaa.+Sen+jälkeen+ei+ole+kuultu+mitään+heidän+yhteistyöstään.
veäjän+johtaja+on+tyhmä+mutta+Kiinan+pomo+osaa+kyllä+ajatella+mm.+mitä+seurauksia+esim.+lännen+pakotteilla+sun+muilla+olisi+vaikutusta+heidän+maahansa.+Hää+osaa+laskea+yhteen+2+2+ja+saa+oikean+tuloksen+4.+venäjän+pikkumies+olisi+vastannut+14+koska+4+tuntuu+liian+vähältä.+Pakko+sen+on+olla+enemmän+kuin+4.+Tuo+neljä+ei+vaan+niille+riitä.+
Pian+niille+riittää+1+.
30.04.2022 17:19
Halvallahan+sitä+saadaan+jo+nyt.+Jos+ostat+jotain+ja+rupeat+katsomaan+valmistajamaata+niin+jos+ei+ole+kotimainen+se+todennäköisesti+on+Kiina.+
Autoista+kalsareihin+ja+kaikkea+siltä+väliltä.
30.04.2022 17:12
Joo+ja+jos+lähtevät+niin+hyvä+niin.+Toivottavasti+pysyvät+siellä.
Ei+päättäjät+voi+Suomen+asemaa+turvata+asein.+Nato+pystyy+ja+tekee+sen.
30.04.2022 17:08
Niin+sanoi+mutta+tilanne+oli+toinen+maailmassa+silloin.+Järkevä+ihminen+ottaa+tilanteen+huomioon+ja+kääntää+sen+rotsinsa+jos+tarve+vaatii.
30.04.2022 17:05
13 / 81