Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oliko+sulla+mitään+kirjallisesti+sovittuna+tästä+vai+oliko+puhekauppa.
27.11.2021 23:46
Mitä+ihmettä+mietit.+Tee+heti+rikosilmoitus+ja+nuo+idiootit+ihmiset+täytyy+saada+vastuuseen+teoistaan.+
Ei+mikään+oikeuta+kostamaan+eläimelle+omia+paskoja+tunteitaan.+
Ymmärrän+että+paikkakunta+on+pieni+mutta+siitä+huolimatta+ota+heti+yhteys+virkavaltaan.+Ehkä+sitten+selviäisi+kaikki+muutkin+ongelmat.+Rohkeutta.
27.11.2021 23:32
Tuo+kommmenttini+oli+sinutteleva+tapa+kertoa+asiasta.+Olisin+voinut+sen+muutenkin+sanoa+mutta+etköhän+tuon+kestä.+Siis+kun+sanoin+noin+en+tarkoittanut+henkilökohtaisesti+sinua+vaan+ihmisiä+jotka+sanovat+noin.+Ihmiset+jotka+sanovat+niin+kuin+sinä.
Se+on+väärin+että+muiden+täytyy+kärsiä+omista+valinnoistamme.+
Mutta+sorry+jos+ymmärsit+tämän+väärin,+sanavalinta+oli+ehkä+hieman+heikko.+En+halua+syyllistää+ketään+vaan+herättää+heidät+tässä+tilantaassa.
27.11.2021 23:18
No+kiitos+tuosta+"puoli"+sanasta.+Toivottavasti+tietävät+ja+hyvät+vonnit+sulle.
27.11.2021 23:03
Niin+nyt+Deltta+ei+ole+enää+mitään+vaan+uusi+on+tulossa/tullut.+Nähtäväksi+jää+mikä+sen+rooli+on+meille+ja+koko+kansalle..+
Nyt+pitäisi+jokaisen+suomalaisen+ymmärtää+jo+vihdoin+mistä+on+kysymys.+Ei+mene+vaan+millään+jakeluun+tämä+rokotteen+otamatta+jääneiden+ryhmä.+
Heidän+periaatteensa+ovat+paperia+faktaan+perustuvan+tiedon+vieressä,
Luulisin+että+he+eivät+ole+perheellisiä+sillä+kukaan+isä+ei+riskeeraisi+perhettään+tälle+virukselle.
He+ovat+yksin+oman+itsensä+kanssa+ja+muista+viis.++Minä+ja+minä,+on+se+kivaa+varmaan.+Sielläs+olet+sitten+minäsi+kanssa.
27.11.2021 22:38
Tässä+tapaksessa+elämä+ilman+koronaa.+Muuten+jokainen+määritelköön+sen+itse.
27.11.2021 22:16
Sama+juttu+miehelläni+ja+minulla,+ei+mitään+rokotuksen+jälkijuttuja.
27.11.2021 22:10
En+iedä+muuta+kuin+että+mietin+että+ovatko+nämä+rokotevastaiset+käyneet+armeijan?+Eli+oppimista+isänmaansa+puolustusta+jos+tarve+vaatii?+
Samalla+periaatteella+puolustetaan+Suomea+nyt+taudista+rokottamalla+ihmisiä.+Jotta+tauti+ei+tarttuisi+eikä+leviäisi.+
Rokotuksen+ottaneet+ovat+mielestäni+tehneet+isänmaallisen+teon+ja+sen+lisäksi+suojanneet+itseään+ja+muita+taudilta.
27.11.2021 22:09
Joo+samat+sanat.+En+tunne+enkä+tiedä+yhtään+rokotettua+ihmistä+joka+olisi+sairastanut+saatikka+kuollut+koronaan.+Omasta+ovestani+en+päästä+sisään+jos+rokotus+ei+ole+ok.+
+
Olisi+pian+veljeni+hautajaiset+joihin+on+kutsuttu+paljon+minulle+tuntematonta+väkeä.+Menen+kyllä+kappeliin+mutta+en+muistotilaisuuteen+astma/ahtauman+vuoksi.+
En+uskalla+ottaa+riskiä.
27.11.2021 22:02
Niin+minäkin,+mieheni+menee+ensi+viikolla.
27.11.2021 21:48
Tottakai+on.+Mutta+tilanne+tänään+on+hieman+eri.+On+tässä+yhteiskunnassa+muitakin+kuin+sinä+ja+minä.+Voisitko+hetken+ajatella+kaikkia+niitä+ihmisiä+jotka+tartutat+vaikka+ei+omia+sukulaisia+olisikaan.+
Nythän+maan+tilanne+on+se+että+että+ei+ole+vain+sina+minä.+Vaan+koko+Suomen+kansa+on+kyseessä+nyt.
Mutta+lienet+tuonkin+jo+harkinnut.+Paskat+maasta+noin+ylipäätään,+minulla+on+periaate+jota+nyt+kunnioitan.
Hei+jos+olet+mies+niin+oletko+käynyt+armeijan?+Ei+ole+pakko+vastata.
27.11.2021 21:47
Meilahdessa+potilaat+eivät+parveile+käytävillä+vaan+ovat++omat+omissa++huoneissaan.++Husin+Meilahti+on+paikka+jossa+hoidetaan+ja+operoidaan+kaikki+vaikeimmat+tapaukset.
Olen+ylpeä+tästä+sairaalasta.+Osastoille+ei+liene+jollain+TV-ryhmällä++mitään+asiaa+eli+menköön+hakemaan+näitä+"rokotepakolaisia"+vaikka+eivät+hekään+jaksa+enää+kiinnostaa.
24.11.2021 23:32
Ruotsi+tapatti+taudilla+jo+sen+alkuvaiheessa+suunnattoman+määrän+ihmisiä.+Katso+Ruotsin+kuolleitten+ja+omiemme+vastaavien+tilastoja.+
Vaikka+Ruotsin+asukasmäärä+on+melkein+kaksinkertainen+meikäläisiin+niin+kuolleitten+luku+on+järisyttävä+verrattuna+meihin.
Että+se+siitä.
24.11.2021 23:22
Totta+kai+voi.+Minullekin+olisi+pitänyt+jonkun+sanoa+niin.++Olisin+kyllä+syönyt+siitä+huolimatta.
24.11.2021 23:12
Niin+ja+vielä+edelliseen+että+jos+"sattuisit"+sairastumaan+niin+muista+kieltäytyä+valtion+hoidosta+ja+ota+se+omaan+piikkiisi.++Sehän+olisi+sama+kun+säästät+yhteiskunnan+pandemian+rokotuksesta+niin+säästä+myöskin+sairastumisen+ja+mahdollisen+sairaalahoidon+kustannuksisita.
Itse+en+halua+sairaalahoitoasi+maksaa+veroissa+pennin+vertaa.
24.11.2021 23:08
Lycka+till.+Olet+typerä+tyyppi+etkä+välitä+yhteisestä+paremmasta+mitään.+Vain+läpikotaisen+typerä+ja+tyhmä+tyyppi+valitsee+tämän+tien.
Toivottavasti+koko+sukusi+ei+ole+noin+pöllö.+Ja+jos+niin+pysykää+ainakin+kotosalla,+ei+kannata+suuremmin+joukoissa+liikuskella.
24.11.2021 23:02
Totta+ja+jos+viestinlukija+saa+siitä+vinkin+omaan+ongelmiinsa+niin+hyvä.
20.11.2021 21:57
Itselläni+12+kg+koira+mutta+ei+syö+mitään+mitä+ei+halua+noin+vaan.+Kaikille+koirilleni+jotka+eivät+ole+olleet+yhteistyöhaluisia+teen+sen+ikään+kuin+viekkaudellla+ja+vääryydellä.
En+näytä+lääkkeitä+vaan+otan+koiran+luo+ja+avaan+väkisin+sen+suun+ja+työnnän+kahdella+sormellä+esim.+pillerin+sen+kurkkuun.+Päätä+pitää+pitää+hetki+ylhäällä+jotta+koira+oikeasti+myös+nielee+sen.+
Sitten+kiitän+ja+annan+namin.+Mitään+traumoja+ei+ole+jäänyt+aiemmille+sakuilleni+eikä+myöskään+tälle+pienelle.+Kaikista+yksinkertaisinta+se+on+tehdä+noin.+Koira+ei+muista+namin+jälkeen+että+mitään+oli+tapahtunutkaan.+
Mutta+jos+koira+näkee+lääkkeen+niin+tämä+pieni+ei+pakene+mutta+monet+koirat+kyllä.
Eli+ei+kannata+näyttää.
20.11.2021 21:43
Kipuja+jossakin+päin+kroppaa.+Kun+kivut+hetkeksi+väistyy+niin+on+halua+juosta+ja+temmeltää+mutta+kun+koskee+niin+koti+on+paras+paikka.+Sinne+siis.
Oman+viimeisen+sakumme+halvaannattua+toisesta+jalasta+se+vielä+viime+reissullaan+kun+oli+pakko+viedä+pissalle+raahautui+kyllä+metsään+reunaan+mutta+olisi+itse+halunnut+jatkaa+vanhoille+leikkipaikoille.+Se+oli+kun+vanha+variksesta+kertova+sananlasku:+pyrstö+irtos,+nokka+tarttui,+nokka+irtos,+pyrstö+tarttui.+ja+kun+nokka+tarttui+asfaltilla+niin+se+oli+veressä.
Eli+rähmällään+ja+kuonollaan+tuon+tuosta+ja+silti+olisi+halunnut+jatkaa.
Olimme+käyneet+jo+pieneläinklinikalla+parikin+kertaa+mutta+soitettuani+sinne+oli+hoitajia+vastassa+ja+meille+sanottiin+että+"nyt+on+aika".+
Ja+niin+pääsi+koira+kärsimyksistä+joita+ei+voinut+parantaa.+Kuitenkin+tuntui+kuin+se+olis+voinut+raahautua+enemmänkin.+Suurin+vaikeus+oli+saada+se+toiseen+kerrokseen+kotiin+viimeistä+kertaa.+Etupää+ei+kantanut+kunnolla+ja+toinen+tassu+pois+pelistä.+++Ja+se+oli+pois+pelistä+hartiaan+asti,+siinä+ei+ollut+tuntoa+lainkaan.
13.11.2021 20:51
Unohdin++sanoa+että+aina++niin+että+pää+on+miehen+tyynyllä+ja+peffa+minuun+päin.
10.11.2021 23:13
25 / 81