Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Kyllä+kiitos,+tämän+päivän+saldo+on+täysi+mutta+huomenna+on+uusi+päivä.
  2. En+tiedä+kuin+oikein+on+mutta+itse+käytän+nettipeleihin+noin+30+euroa+kuukaudessa.Pelaan+tasaisesti+elikkä+yritän+muistaa+huonompi+voittoiset+jne.+Ei+usein+mutta+mm.+niinkuin+tänään+voitin+0,20+centin+panoksella+vähän+vaille+40+euroa+ja+se+oli+taas+se+helmi.+Niitä+tulee+vastaan+mutta+ei+paljolti+kylläkään.+Olen+ajatellut+asian+niin+että+se+on+hyvää+ajankulua.+Voi+siihen+laittaa+enemmänkin+rahaa+kiinni+mutta+tappio+on+suurempi.Omastani+ajattelen+niin+että+se+on+kuin+harrastus.+Pelaan+parina+iltana+viikossa.Mutta+ymmärrän+hyvin+sen+koukkuunkin+jäämisen.+Silloin+kai+ihmisellä+ei+ole+mitään+muuta.+Se+on+hyväksyttävä+että+kyllä+pelaaminen+maksaa.+Mitään+tuonkaltaisia+kuin+20+centillä++melkein+40+euroa+ei+tapahdu+kun+pari+kertaa+vuodessa.++Pelaaminen+on+aina+tappio.+Lottovoitto+tai+vastaava+voisi+muuttaa+radikaalisesti+elämää.+Jos+yhteen+laskea+pitää++niin+taatusti+Veikkaus++on+voittojen+suhteen+plussalla.Mutta+sen+että+minä+teen,+teen+sitä+kenenkään+pakoittamatta+ja+kustannukset+per+kk.+eivät+ole+kummoiset.++Näin+aion+jatkaa.+Pelata+voin+mutta+ei+se+ole+ongelma.