Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Loppu+hyvin+kaikki+hyvin.+Pankkia+on+vaihdettu+että+Nordea+voi+tehdä+mitä+haluaa.+Puhelimeen+tuli+viesti+että+Nordealla+on+viesti+verkkopankissa.+
Siellä+oli+tiedote+uusista+hinnoista+palvelumaksuista+ensi+vuodelle.+
Ei+voisi+vähempää+kiinnostaa.
07.10.2020 23:33
Kyllä+kiitos,+tämän+päivän+saldo+on+täysi+mutta+huomenna+on+uusi+päivä.
03.10.2020 21:19
Kiitos+ja+samaa+mieltä+kirjoituksestasi.+
Nyt+lähden+jumpparin+eli+pienen+koirani+kanssa+vielä+iltapissalle.
Hyvää+syksyä+teille+kaikille+ja+voimia.
03.10.2020 21:06
Kiitos+itsellenne+ja+hyvää+syksyä.
03.10.2020 21:02
Kiitos+kirjoituksesta.+Syvennyin+siihen+ja+totean+että+näin+varmaankin+on.+
Omat+lapset+ovat+hieman+alle+50+tai+siis+yksi+koska+toisen+olen+menettänyt.+
Eli+oma+aikakäsitykseni+ei+toimi+suuntaansa+niin+kuin+pitäisi+ja+vaan+mitä+oli+silloin+kun+itse+lähdin+maailmalle+on+minulle+totta.+
Myöskin+että+aika+kultaa+muistot.+Sekin+on+totta.+
Toivon+kaikkea+hvää+teille+kaikille.+Olikohan+tämä+"koronatepponen",+ei+kepponen.+
Jatketaan+elämää+kukin+hyväksi+katsomallamme+tavalla+huomioiden+muutkin+ihmiset.++Muilla+ihmisillä+tarkoitan+muitakin+kuin+esim.+sukulaiset+ja+ystävät.
03.10.2020 19:20
Tuntuu+vaan+hullulta+tämä+keskustelu+täällä+kun+itse+on+mennyt+16+vuotiaana+töihin,+tehnyt+kaksi+lasta+23+vuoteen+mennessä+ja+ollut+töissä+eläkepäiviin+asti.+
Kyllä+se+elämä+opettaa.+Ei+ollut+vanhemmat+vahtimassa+eikä+neuvomassa+kuin+pyydettäessä.+Kyllä+ihan+itse+piti+ajatella+ja+toimia+niin+kun+järki+sanoo.+
Välillä+meni+metsään+joidenkin+juttujen+kanssa+mutta+sieltäkin+ylös+kömmittiin+ja+nyt+ei+ole+valittamista.+
Ihmettelen+nuorten+aikuisten+järjenkäyttöä+siksi+että+kun+kaikki+muu+on+mennyt+maailmassa+eteenpäin+niin+mitä+näille+nuorille+ihmisille+on+tapahtunut+ja+miksi.
03.10.2020 17:43
Niin+varmaan.+En+halua+syyllistää+ketään+enkä+ainakaan+lapsia.+
Oma+toinen+poikani+on+kuollut+mutta+yksi+vielä+on.++Olen+saanut+oman+osani+tästä+ja+tästä+syystä+ei+voi+olla+puhumatta+asiasta.+
Kun+ei+voi+yksilöidä+niin+täytyy+puhua+yleisesti.+
Kuitenkin++alkuperäinen+kirjoitukseni+ei+ollut+sellainen+että+olisit+ottanut+noin+vahvasti+kantaa.+
Nyt+kyllä+puhunen+aivan+muissa+olosuhteissa+olevista+nuorista+ja+nyt+myös+nuorista+aikuisista.+
Olen+pahoillani+jos+en+ole+osannut+asettaa+sanojani+oikein+mutta+ymmärrys-+ja+ym.+seikat+eivät+liity+tähän+.
01.10.2020 00:02
Kyllä+totta+tuo.+Kaipaan++vastuuntuntoa++ainakin+niiltä+70+ihmiseltä+jotka+pitivät+bileet+siellä+Keski-+Suomessa.+
He+tosin+olivat+jo+aikuisia+ja+siksi+käsittämätön+juttu.+
Eikö+20+vuotias+ole+jo+täydellä+järjellä+varustettu+ihminen.++Jos+vastaus+on+kyllä+niin+miten+selitetään+tämä+70+ihmisen+joukkokokoontuminen.
Tuloskin+on+tämän+päivän+lehden+mukaan+vastuuton.+Heistä+ainakin+21+on+saanut+koronan.+
Lisääkin+voi+tulla.
Ainakin+he+ovat+päässeet+tilastoihin+ja+lehtijuttuihin,+
Luulisi+että+ovat+pahoillaan+ystäviensä+jotka+ovat+sairastuneet+puolesta+ja+toivottavasti+hieman+peloissaan+omastakin+puolestaan,+tuleeko+tauti+vai+ei.+
Vastuuntunto+näistä+bileistä+on+kaukana.+Aikuinen+20-vuotias+ihminen+on+näin+vastuuton.+
Onneksi+ei+kaikki+20+v.+ole+samaa+luokkaa+vaan+tietävät+vastuunsa+tässä+yhteiskunnassa+nyt+tällä+ajalla+joka+ei+anna+anteeksi+mitään.
30.09.2020 23:31
En+muuten+olisi+itsekään+mistään+viitearvoista+tiennyt+mutta+ne+olivat+merkitty+aina+ko.+kokeen+eteen.+Otettiin+muitakin+kokeita.+
Kyllä+se+on+se+tupakka+ykkönen+ja+voi+olla+ainutkin+nyt+kun+ajattelen+taaksepäin.+Ehkä+Jessellä+ei+ole+asiaan+osaa+eikä+arpaa.+
Eli+pois+rööki+mutta+miten.+
Eilen+pääsin+11++tupakkaan+ja+se+on+hyvä.+
Se+rööki+on+vaan+sellainen+että+jos+joku+vähänkin+hermostuttaa+niin+eka+on+se.
Joku+asennemuutos,+valmius+puheluun+psykiatrille++tai+muuta+vastaavaa+.+En+tiedä.
Koirastani+luopuminen++(tästä++viimeisestä)+en+hevin+luovu.+
Ja+jos+joudn+luopumaan+voin+yhtä+hyvin+kuolla+pois.
30.09.2020 23:11
Noinhan+näyttäisi+mullakin+olevan.+Olisin+odottanut+puista+jotain+mutta+eivät+olleet+merkittäviä.+
Noin+alle+kaksi+ja+tasan.+Ei+kummempaa.+Pöly+ja+koira,+se+on+se.
26.09.2020 23:02
Kysyit+mistä+ahtaumani+johtuu+niin+tällä+hatkellä+se+on+tupakka+ja+koira.+Ensin+pitää+saada+pois+pahin+eli+rööki+ja+katsotaan+mikä+jää+sitten+koiran+kontolle.+
Hassuinta+oli+se+että+pujoaikaan+pärskin+enemmän+mutta+pujon+tulos+oli+0,00+kuin+muilla+puilla+ja+kasveilla++viitearvon+ollessa++-+35+niin+ne+olivat+maks.+2.+Ei+siis+niitä.
26.09.2020 22:59
Niin+en+laittanut+sitä+suurinta+syntiä,+tupakan+polttoa.+Se+lienee+suurin+syy+eli+maanantaina
alkaa+ryhtiliike+sen+suhteen.+
Hain+tietoa+kaikesta+mahdollisesta+ja+siellä+sanottiin+että+vasta+luku+5+on+sellainen+että+pitäisi+jotain+tehdä.+
En+halua+luopua+vasta+kolme+vuotiaasta+koirastani.+Meitä+täällä+kotona+on+minä,+aivoinfarktin+saanut+mieheni+ja+koira.+Koiralle+puhun,+mieheltäni+en+usein+saa+vastauksia.+
Koira+on+mulle+äärettömän+tärkeä+vaikka+se+ei+osaakaan+puhua.+Se+ymmärtää+kuitenkin+mitä+puhun.++Lisäksi+se+pitää+kunnostani+huolta.+Olen+kohta+70+ja+jos+ei+koiraa+olisi+en+todennäköisesti++kävisi+ukona+lainkaan.+
En+käynyt+ulkona++4+kuukauteen+viimeisimmän+sakumme+kuoleman+jälkeen+ja+sitten+ajattelin+että+minun+on+pakko+saada+koira.+Mutta+ei+enää+isoa+vaativampaa+saksanpaimenta+vaan+tuo+pienempi+seropi+joka+pitkäkarvaisena+on+Havannan+koira+ja+nyt+taas+trimmattuna+on+joku+muu.+
En+luovu+siitä+ihan+pienessä+kummassa.+Se+on+hyvin+rakastettava+koira.+Tekee+havannalle+tyypillisiä+temppuja+joita+sille+ei+ole+opetettu.+Istuu,+nousee+takajalkojensa+varaan+ja+vilkuttaa+etutassuillaan+niin+penteleesti.++Ja+mitä+tärkeämpi+sillä+on+asia+niin+sitä+vauhdikkaammin+etutassut+heiluu.+
Itselläni+myös+hienoja+päiviä+mutta+sitten+niitä+toisiakin.++Lääkitys+on+minullakin+mutta+sitä+huolimatta.
19.09.2020 22:45
Kyllä+me+olemme+ihan+maallisesti+maan+päällä.+Tällä+ei+ole+taivaallisen+tai+muunkaan+rangaistuksen+kanssa+mitään+tekemistä.+
Ihmiset+sairastuu+mihin+sairastuu+ja+koska+vain.+Hassua+että+heitetään+yläkertaan+vastuu+moisesta.+Siis+jos+siellä+joku+on.
16.09.2020 21:31
Hyvä+noinkin+mutta+montako+kuukautta+vuodessa+menee+tillin+tallin?+Sanot+olevasi+selvinpäin+ok+mutta+entäs+humalassa?+Kuitenkin+vuodesta+yli+puolet+et+ole+selvinpäin.
16.09.2020 21:26
Myös+munuaiskivet+saavat+selän+särkemään+eikä+tällä+välttämättä+ole+mitään+tekemistä+viinan+kanssa.
Ystäväni+tyttäreltä+juuri+leikattiin+eikä+juo+alkoholia+lainkaan.+
Pienemmät+kivet+murskataan+mutta+isoimmat+täytyy+leikata.
12.09.2020 23:05
Ehkä+vaimosi+ei+jaksa+enää+välittää.+Siitä+syystä+saat+juopotella+rauhassa.+
Odottaa+varmaan+kyllä+että+että+ihan+ITE++järkiintyisit.+
Tai+sitten+ei+odota+enää+mitään.
12.09.2020 22:59
No+tuohon+voit+saada+vastauksen+vain+hammaslääkäriltä.+Hänhän+voi+tehdä+uuden+omasi+tilalle.
12.09.2020 22:20
Eikös+Juicen+vaivat+ja+dialyysi+liittynyt+munuaisiin.+
Sama+se,+viinalla+saa+pilattua+helposti+kaikki+tärkeät+elimensä:+maksa,+munuaiset+ja+haima.
Kannattaa+miettiä+tuota.
12.09.2020 22:17
En+tiedä+kuin+oikein+on+mutta+itse+käytän+nettipeleihin+noin+30+euroa+kuukaudessa.
Pelaan+tasaisesti+elikkä+yritän+muistaa+huonompi+voittoiset+jne.+
Ei+usein+mutta+mm.+niinkuin+tänään+voitin+0,20+centin+panoksella+vähän+vaille+40+euroa+ja+se+oli+taas+se+helmi.+
Niitä+tulee+vastaan+mutta+ei+paljolti+kylläkään.+
Olen+ajatellut+asian+niin+että+se+on+hyvää+ajankulua.+Voi+siihen+laittaa+enemmänkin+rahaa+kiinni+mutta+tappio+on+suurempi.
Omastani+ajattelen+niin+että+se+on+kuin+harrastus.+Pelaan+parina+iltana+viikossa.
Mutta+ymmärrän+hyvin+sen+koukkuunkin+jäämisen.+
Silloin+kai+ihmisellä+ei+ole+mitään+muuta.+
Se+on+hyväksyttävä+että+kyllä+pelaaminen+maksaa.+Mitään+tuonkaltaisia+kuin+20+centillä++melkein+40+euroa+ei+tapahdu+kun+pari+kertaa+vuodessa.++
Pelaaminen+on+aina+tappio.+Lottovoitto+tai+vastaava+voisi+muuttaa+radikaalisesti+elämää.+
Jos+yhteen+laskea+pitää++niin+taatusti+Veikkaus++on+voittojen+suhteen+plussalla.
Mutta+sen+että+minä+teen,+teen+sitä+kenenkään+pakoittamatta+ja+kustannukset+per+kk.+eivät+ole+kummoiset.++Näin+aion+jatkaa.+Pelata+voin+mutta+ei+se+ole+ongelma.
09.09.2020 23:11
Ei++minunkaan+mielestäni+.
09.09.2020 21:46
38 / 81