Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+kyse+ei+ole+minusta+vaan+toisesta+perheestä.
05.09.2020 21:18
Aivan+ei+aivo-+eikä+mitään+muutakaan+kirurgiaa.+Ei+kukaan+uutta+auntoa+löydä+heti+ja+kyse+on+myöskin+toimeentulosta.++Jos+vaan+ei+halua+lähteä+niin+juttuhan+menee+vaikeammaksi.+
Kuka+hoiti+lapsen+isoksi+jotta+nainen+sai+käydä+rauhassa+töissä.+Oli+silloin+hyvä+järjestely+koska+mies+oli+työtön.+Siis+mies+hoiti+lapsen,+kävi+kaupat+ja+laitottoi+ruoat.
Nyt+miehen+pitäisi+lähteä+työttömyyskorvauksensa+kanssa+menemään+eikä+rahasta+puhuta+mitään.
Minä+en+ainakaan+lähtisi+vaan+vaatisin+oikeuksiani.
05.09.2020 15:23
Kyllä+jotain+tollasta+on.+Peffassa+kuultaa+parin-kolmen+sentin+viiva+joka+on+kuin+haava+mutta+iho+ei+ole+rikki.+Nyt+se+näkyy+hyvin+kun+muualle+hännän+alle+on+jo+tullut+vaalea+nukka.+Samoin+kainalossa+toisessa+etutassussa+on+ikäänkuin+verenpurkauma+jota+luulin+ensin+isoksi+punkiksi.+Ei+siis+verta+ulospäin+vaan+sisäänpäin+rikki.
Kivespussit+olivat+kutakuinkin+karvattomat+sekä+itse+pippelivärkki.+
Olivat+varmaan+ärtyneitä+koska+nyt+vasta+lopettavat+punasteluaan+ja+muuttuvat+pikkuhiljaa+oikean+värisiksi.
Olin+viittä+vailla+että+en+peruuttanut+koko+aikaa.+Oli+vahva+tunne+ja+pahaolo+siitä+että+vien.+Olisi+kannattanut+uskoa+omaa+sisintään.
Tämä+oli+opiksi+ns.+kantapään+kautta+mutta+valitettavasti+suurin+kärsiä+on+koira.+
Vieläkin+harmittaa+että+vein+niin+että+tekisi+mieli+parkua.
05.09.2020 15:07
Välitän+viestini+pojalleni+koska+kyseessä+on+hänen+käytännössä+entinen+perheensä.
02.09.2020 21:49
Tuomiokapituli+voi+tehdä+mitä+ese+haluaa.+Pidän+hänestä+edelleen+enkä+pienessä+kummassa+mieltäni+vaihda.+Koettakaa+pärjätä.
02.09.2020 21:47
Mene+hoitoon+paskahousu.
02.09.2020 21:43
Mistä+luulet+tietäväsi?++Siitä+että+kun+oma+koirani+nuolee+vain+sukulaisia+tai+yleisesti+ottaen+lähimpiään.+Heistä+yksikään+ei+ole+sairastunut+koiratautiin.+Et+kait+luule+että+se+nuolee+jokaista+vastaantulijaa.+
Koira+ei+yleisesti+ottaen+ole+sellainen.
Eli+näkemiin+ja+mieluummin+hyvästi.
02.09.2020 21:39
Ai+että+koirat+ovat+vastuussa+vanhusten+kuolemista+ja+sairaaloissa+olevista+bakteereista.
Miten+tiede+on+noin+jäljessä+omaa+tietämyyttäsi.+Ei+kait+voi+olla+niin+että+sinä+yksin+olet+päätynyt+tähän+lausumaasi.+
Miten+perustelet+sen+että+minulla+ja+perheenjäsenillämme+on+ollut+koira+yli+40+vuotta+eikä+yksikään+ihminen+ole+sairastunut+mihinkään+kummaan+koiratautiin.+
Plus+ne+tuhannet+muut+koiran+omistajat.+Kyllähän+tuollaisesta+olisi+kirjoitettu+ja+raportoitu++jos+tällaista+olisi+tullut+esille.
Nyt+faktaa+pöytään+ja+loppu+tuo+paskan+puhuminen.
29.08.2020 22:16
Totta+tuo+ainakin+nyt.+Jos+tulee+olen+valmis+maksamaan+jos+ei+niin+hyvä+niinkin.+Koirastani+en+luopuisi+vaikka+vero+olisi+jonkun+"vauhtihirmun+vaatimuksen"+mukainen+500+e/vuosi.
26.08.2020 23:02
Kyllä+hän+on+erittäin++suosittu+pappi.+En+tiedä+hänen+taustaansa+eikä+minun+tarvitsekaan+tietää+enkä+välitä+siitä.+
Tänne+hän+istuu+kuin+nenä+päähän.+
Ehkä+ollaan+täällä+pääkaupungissa+vähän+erilaisia+tuon+uskonnon+suhteen+mutta+hän+on+kovin+pidetty+täällä.+
Hän+on+oman+seurakuntani+pappi+enkä+muuta+kaipaa.
26.08.2020 22:57
Muuten+ok+mutta+veron+koirien+ruosta+yms.+sellaisesta+ei+tule+kaupungin+kassaan+vaan+loppupeleissä+ruoan+tai+minkä+tahansa+hyödykkeen+valmistaja+eli+yritys+saa+sen+palautuksena+.+Hyötyjä+jos+sellainen+on+,+se+on+valtio+arvonliäveron+suhteen.
Ensin+yritys+lisää+sen+tuotteidensa+hintaan+ja+myöhemmin+valtio+maksaa+siitä+osan+takaisin.
Yksityinen+ihminen+ei+saa+alveista+takaisin+mitään+vaan+ainoastaan+maksaa.+
Yrityksille+alvia+palautetaan.
Ja+kaupunki+ei+saa+äyriäkään+niin+kuin+itse+aikoinaan+laskutti+koiraveron+ja+sai+myös+tulot.+Että+näin.
26.08.2020 20:18
Mene+museoon+ja+pysy+siellä.+En+vaan+tiedä+mikä+museo+ottaisi+vastaan+mutta+yritä.+Olet+täysi+nuija+tai+ei+niin+vaan+olet+tosi+nuija.+Et+kait+asu+pysyvästi+Suomessa?
26.08.2020 20:10
Kanalaa+ette+enää+vie+minnekään.+Hyvä+pappi+ja+tulee+myös+nuorison+kanssa+toimeen.+Meillä+tarvitaan+tällaista+ihmistä+eikä+mitään+pönöttävää+virkamiestä.
26.08.2020 20:06
Eihän+oikeita+elämiä+ole+vain+yksi+vaan+tuhoton+määrä+elämiä.+Jokainen+on+eläjänsä+näköinen.+
Kaikki+mihin+ei+liity+rikollisuus+tms.+touhu+on+oikeaa+elämää.
19.08.2020 23:21
Et+kait+lähettänyt+oikeasti.+Kortti+++tunnusluku=+hyvästi+rahasi.+Noinhan+juuri+ei+koskaan+saa+tehdä.
19.08.2020 22:57
Kyllä+nyt+oli+kyse+veronlaisesta+erikseen+perittävästä+ns.+koiraverosta+joka+ei+ole+vero+varsinaisesti+vaan+ns.+veronluonteinen+maksu.+Sellainen+oli+se+50+e+josta+Helsinki+luopui+syystä+että+tulot+olivat+mitättömät+verrattuna+siihen+työmäärään+ja+henkilöresursseihin+mitä+se+vaati.+
Jos+sellainen+vielä+tulisi+niin+nämä+vapaamatkustajat+tulisi+jotenkin+saada+mukaan+jotta+kaikki+koirien+omistajat+olisivat+samalla+viivalla.
Poliisilla+ei+ainakaan+ole+aikaa+koiria+kytätä+ja+jos+siihen+palkattaisiin+jotain+muita+ihmisiä+niin+taas+menot+tuloihin+ei+juuri+voittoa+tuottaisi.
Totta+on+että+maksamme+veroa+joka+asiassa+sekä+työllistämme+eläinlääkäreitä+ja+paljon+muuta+kun+ajattelemaan+alkaa.
En+itse+veron+perään+itke+mutta+silloin+tällöin+jatkuvasti+vaaditaan+sitä+takaisin.+Ei+mikään+kaupunki+ole+ottanut+koiraveroa+uudelleen+käytäntöön+juuri+em.+syistä.+Sen+pitäisi+olla+paljon+jotta+se+kattaisi+kaikki+kulut.
19.08.2020 22:16
Kyllä+mutta+miten+vahdit+ylipäätään+että+on+koira+jos+ihmiset+eivät+itse+ilmoita.+Niitä+jotka+eivät+maksaneet+edes+sitä+50+e+on+tuhottomasti.
Tuossa+mielessä+veromerkki+koiran+pannassa+kertoisi+sen+että+koira+on+verotettu.+Tietty+pitäisi+kysellä+merkittömien+perään+tuolla+omansa+kanssa+kulkiessaan+mutta+yksityisen+henkilön+oikeus+kysyä+saatikka+saada+vastaus+on+lain+vastainen.+Ei+ole+oikeutta+siihen.
Kuka+valvoisi+merkittömät+koirat.
19.08.2020 14:03
Juuri+noin+mutta+entäs+muitten+henki.+Tartuttaja+voi+helposti+saada+aikaan+jopa+vainajia+ja+toivoisinkin+että+systeemi+olisi+sellainen+että+tartuttaja+saisi+tietää+tartuttamansa+ja+hyvässä+lykyssä+vainajansa+mutta+sehän+ei+ole+mahdollista.
Vain+yltiöpäinen+puupää+matkustaa+sinne+minne+ei+pitäisi+tänä+aikana+eikä+vastuut+kiinnosta.+
En+haluaisi+tuntea+noita+ihmisiä+enkä+onneksi+tunnekaan.
12.08.2020 19:16
Mieheni+on+ollut+parikymmentä+vuotta+OP:n+asiakas+eikä+koskaan+ole+käynyt+näyttämässä+yhtään+mitään.+Tuskin+käynyt+edes+konttorissa+ko.+aikana.
08.08.2020 21:18
Oli+köyhä+tai+rikas+pankki+ei+voi+sanella+ihmisen+(paitse+velallisen+)+elämää+suuntaan+tai+toiseen.+
Jos+on+lainat+pankissa+niin+varmaan+joutuu+kumartamaan,.+
Pankin+tapa+toimia+on+kuvottava+ja+eihän+siihen+pidä+suhtautua+kuin+Jumalaan.+Meillä+Suomessa+on+lukuisia+muitakin+vaihtoehtoja.+
Tämä+symppis+"Nalle"+joutuu+pian+miettimään+muita+asioita.
05.08.2020 23:44
39 / 81