Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+miehen+täytyy+kestää+siittämiensä+lasten++keskellä+ihan+mitä+vaan.+
Tämän+päivän+miehen+täytyy+kestää+enemmän+kun+vaikka+50-+ja+60+lukujen+miesten.++Jonkinmoinen+ns.+tasa-arvo+on+olemassa.
Vaikka+se+ressukka-mies+ei+kykenisi+siihen+heti+niin+voi+totutella+pikkuhiljaa.+Kyllä+vaimo+sen+ymmärtää+että+ukko+tulee+hieman+jälkijunassa.+Jos+vaan+yritystä+on.
11.09.2019 23:58
Et+kait+ole+soturi+naimisissa+ja+toivon+mukaan+sulla+ei+ole+lapsiakaan.
11.09.2019 23:50
Voi+olla+mutta+iso+rooli+miehelläkin+tuossa+lpsenteossa.
11.09.2019 23:44
Miksi+lähes+kaikki+kannanotot+ovat+anonyymeejä+verrattuna+viestien+kokonaimäärään.+Eikö+ihmiset+uskalla+olla+mieltä+omalla+nimimerkillään+vai+mistä+on+kyse.
Parasta+kuitenkin+että+ottavat+kantaa+vaikka+sitten+ilman.+Se+hyväpuoli+siinä+on+että+ei+tartte+lukea+negatiivista+palautetta.
11.09.2019 23:42
Missäs+välissä+nainen+ehtisi+olemaan+"turhautunut",+painit+kait+samassa+sarjassa+kuin+aloittajan+mies.++Jos+nainen+hoitaa+kodin+ja+lapset+ja+sinun+vapaa-aikasi+kuluu+leukojen+länkytykseen,+on+aika+hiton+varmaa+että+liitto+ei+toimi.
Nainen+nykyliitossa+ei+ole+sinun+palvelijasi.+Työt+kotona+missä+on+lapsia+täytyisi+ehdottomasta+jakaa.+
Tuo+kommenttisi+on+jostain+menneiltä+vuosikymmeniltä,+se+ei+ole+enää+tätä+päivää.+Kuitenkin+itselläsi+on+tietokone+jonne+sepustelet+sitä+"miten+mää+ajattelen"-sontaa.+Liekö+sinunkin+kanssa+naimisissa+joku+rouvashenkilö+ja+oletko+näyttänyt+kannanottosi+hänelle.
11.09.2019 23:38
Helppo+on+sanoa+että+lähtisin+meneen.+Lapset+on+asetelma+joka+muuttaa+kaiken.+Mikä+hemmetin+"himahirvö"+sulla+siellä+kotona+on.
Kaikki+hänen+käytöksensä+kertomasi+perusteella+kertoo+yliminästä,+ehkä+narsistismista,+toisen+alistamisesta+tieten,+ylipäätään+välittämättä+jättämisestä.
Hankkiudu+eroon+miehestä+ja+pian.+Tee+se+turvallisesti+niin+että+muita+on+läsnä+lähdön+hetkellä.+
Älä+unohda+että+ihmisarvosi+ei+katoa+vaikka+ukkosi+on+mikä+on.+Turhaa+esim+.+riidellä+tuollaisen+ihmisen+kanssa.+
Hiljaa+hyvä+tulee.+Vointeja+sulle.
11.09.2019 23:13
Kauneus+on+katsojan+silmissä.+Näin+sanoo+sananlasku+ja+se+on+totta.+Mutta+mitä+se+katsoja+katsoo.+Ei+vain+ulkonäköäsi+vaan+kokonaisuutta.
Vaikka+olis+millainen+kasanova+ja+hyvän+näköinen,+jos+luonne+on+paska+niin+ei+tule+mitään.
Itse+en+allekirjoita+tuota+sanomaasi.+Ulkonäkö+voi+nuorille+olla+tärkeä+mutta+vanhemmat+antavat+arvoa+kaikelle+muulle+mitä+ihmisessä+on.+Omasta+mielestäni+ulkonäkö+ei+ole+merkittävä.+Voi+tietty+olla+että+joku+ajattelee+noin+mutta+varmasti+ei+enemmistö+naisista.+Kyllä+muut+seikat+ovat+niitä+merkittäviä+eli+tärkeittä.
07.09.2019 23:07
Niin+ja+unohdin+sanoa+että+jos+ja+kaiketi+se+pumpattavakin+on+kyllä+liian+pieni+niin+voit+huoletta+suurentaa+reikää+leikullas.+Kun+se+on+tyhjä+saat+reikäs+sovivaksi.+Voi+sitä+iloa+kun+mahtuu.+Kerro+sitten+meikällekin+oliko+hyvä+vai+tapoitko+koko+pumpattavan+akan..+Niinkin+tuossa+voi+käydä.+
En+osaa+neuvoa+enempää,+joudut+kyllä+säveltämään+ihan+itse.+Oletko+muuten+musikaalista+sukua.
07.09.2019 22:56
Joo+ei+ole+toivoakaan.+Haeppa+pankkikirja+patjan+alta+ja+tilaa+netistä+(kait+sulla+se+on)+pumpattava+barbara.+Jos+ei+löydy+niin+vaan+kyselyä+eteenpäin.+Aina+joku+jotain+tietää.+
Ja+se+nainen+jos+tuuri+kävisi+voisi+olla+tämmöinen+vähän+kuin+opettajat+on.+Pystyvät+neuvomaan.+Saatat+olla+heillekin+liian+kova+pala+tai+että+rahallakaan+et+sitä+saa,+voi+olla+sellainen+herkästi+huonosti+voiva+ihminen.+
Jos+nyt+huonosti+kannaltasi+kävisi+niin+eikö+sieltä+perukoilta+löytyisi+vastaavaa+naisihmistä.+
Ei+muuta+kun+porolle+(kait+sulla+se+on)+ruokaa+edellisenä+päivänä+tuhdisti+ja+aamulla+eikun+menoksi.+Huhuilet+kovasti+mennessäs.+Kyllä+se+siitä+ja+lycka+till,+on+se+ruottin+rajakin+niin+liki.
07.09.2019 22:39
Ei+ole+niin+että+voit+viskellä+tuhkat++mihin+tahansa.+Veneen+ja+asiantuntevan+ihmisen+kanssa+mennään+ja+hän+näyttää+paikan+esim.+Helsingistä+lähdettäessä+mihin+saa+heittää.+Ei+se+ihan+noin+holtitonta+ole+kuin+kuvittelit.+Eli+lupien+kautta+siihen+mennään,+et+voi+tehdä+noin+omiin+nimiisi.+Pian+poliisi+kyselisi+ruumiin+perään+ja+ilman+lupia+tuo+toimi+on+rikos.
07.09.2019 22:23
Hei+paskapää.+NAISELLA+EI+OLE+VELVOITUSTA+ANTAA+KENELLEKÄÄN.
Se+on+tosi+tämä+että+vetele+siitä+sitten+huumoria+kun+tunnut+olevan+siihen+suuntaan+orientoitunut.
Hastala+Vista.
04.09.2019 22:47
Ja+lisäys+että+kyseessä+on+ns.+sukuhauta.+Muita++siihen+ei+voida+haudata.+Minä+,+isänsä+ja+veljensä+ja+vielä+joku+muukin+voidaan+kyllä.
04.09.2019 22:39
Hienoa+että+osaisin+omille+elossa+oleville+tietoa+jos+tarvitaan.+
Sinulla+on+kuitenkin+netti+joten+et+ole+ihan+niitä+vanhuksia+jotka+eivät+omista+edes+tietokonetta.
Meneekö+laskusi+sähköisenä+suoaan+pankkiin+vai+joudutko+jotain+tekemään+asian+hyväksi.+Onko+sulla+kuitenkn+pankkikortti?
Ja+jos+on+niin+saat+automaatilta+rahaa+jos+tarvitset.+
Sinulla+on+hienosti+asiat,+minusta+tuntuu.+
Kun+itse+on+jo+eläkkeellä+mutta+ollut+töissä+yli+30+vuotta+niin+tähän+asti+olen+kärryllä+käytännön+jutuista+laskujen+suhteen.+Mutta+hyvä+kuulla+miten+hoidetaan+ne+jotka+ovat+asioista+pihalla,+heitä+ihan+varmasti+on.
04.09.2019 22:25
Tuo+tuhka+tuuleen+toteutui+isäpuoleni+kohdalla.+Hän+halusi+näin.+Merelle.+Meri+hyvä+valinta+kun+asutaan+pääkaupungissa.+Ei+muistotilaisuutta.+Tämänkin+vainaja+halusi+ja+sitä+ei+sitten+järjestetty.
04.09.2019 22:14
Ei+välttämättä+noin.+Vainaja+ei+kuulunut+kirkkoon+ja+asui+Helsingin+ulkopuolella.+Tästä+pieni+lisäkustannus.
Oman+perheen+useamman++hengen+uurnahauta+Hgin-Malmilla.+Polttohautaus.+Arkku,+kaikki+muu,+hautakivi+jossa+kultakaiverrus.+
Alle+2000+euroa.+Erikseen+kahvitus+jonka+lasku+ei+ollut+paha.+20+henkeä+ja+noin+600+euroa.+
Omista+valinnoista+riippuu+paljon.
04.09.2019 22:10
Kyllä+juuri+noin+minäkin.+Lompakossa+on+aina+pieni+summa+pieniä+ostoksia+varten.+Esim.+juuri+noi+mainitsemasi.
Koiran+eläinlääkärin+maksan+kortilla.+Käteismaksuja+on+aika+vähän+kun+laskut+ovat+suurinpiirtein+e-laskuja.
Mutta+täytyy+muistaa+että+kaikilla+ei+ole+verkkopankkia+.+Silloin+laskujen+maksu+mm.+on+hankalampaa.+Jäin+miettimään+että+miten+ko.+ihmiset+laskunsa+maksavat.+Entä+vanhus+jonka+liikuntakyky+on+huono+mutta+asuu+kotona.+Jääkö+sitten+sukulaisten+asiaksi.+Itse+olen+verkossa+hoitanut+lähes+koko+ikäni+ja+nyt+olen+eläkeikäinen+reilusti.
04.09.2019 21:46
Muistan+kun+äitini+sanoi+kun+valitin+ruotsinkielen+vaikeutta+koulussa+että+vaikka+suomenkieli+on+kauniimpi+kuin+ruotsinkieli,+on+sitäkin+opittava.+Minä+siihen+että+miten+niin+suomi+kauniimpi.+Hän+sanoi+että+kuuntele+vaikka+tämä:
saari+saari+heinäsaari
öö+öö+höö+öö.
Mamma+oli+vitsikäs.
04.09.2019 18:49
Itse+pidän+Suomen+historiaa+ja+vanhaa+aikaa+käsittelevistä+kirjoista.+Pidän+Utriota+niiden+kuningattarena,+kaikki+olen+lukenut+enkä+saa+kyllikseni.
Nyt+onkin+aikaa+kulunut+ja+voin+taas+aloittaa+kierroksen+alusta.
Myös+Untinen-Auel+sai+minut+nuorena+koukkuunsa+ja+niitä+luen+nyt+juuri+uudestaan.+Hän+on+muistaakseni+amerikkalainen+mutta+suomen+sukua+kulkee+mukana.
04.09.2019 17:36
Etpä+ole+tainnut+edes+käydä+siellä.+Itse+haen+kerralla+6-7+kirjaa.+Ne+varaan+netin+kautta+eli+tiedän+mitä+haluan.+
Kaikki+haluamani+ovat+löytyneet+vaikka+joukossa+tosi+vanhojakin.
Minulle+se+on+pääharrastus+ja+koiran+hoito+on+toinen.+Nuo+riittää+kun+pitää+tehdä+kotihommiakin+välillä.
Eläköön+kirja+ja+kirjasto+kolminkertaisesti.
04.09.2019 15:30
Kyllä+ainakin+Helsingin+Kumpulassa+ovat+pääsääntöisesti+aina+pyörällä+liikkeellä.+Ovat+ollet+koko+sen+melkein+8+vuotta+jonka+olemme+täällä+asuneet.+Talvella+ainoastaan+poikkeuskeleillä+kun+pyörällä+ei+pääse,+saattavat+jakaa+autolla.+Jakelijat+ovat+niin+miehiä+kuin+nuoria+naisiain.+
Posti+on+pääsääntöisesti+tullut+13-15+välillä.+En+tiedä+miksi+tai+mkä+kiire+sillä+päivän+postilla+on.+Pääasia+että+tulee.
Tämäkin+alue+on+muutamaa+kerrostaloa+vaille+omakotitaloaluetta+että+kyllä+kustilla+poljettavaa+riittää.
31.08.2019 21:24
52 / 81