Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Mitä+hyötyä+tuollaisesta+sopparista+on+jos+se+on+sama+kuin+palkasta+tai+eläkkeestä?
  2. Niin
  3. Kertoo+omistajastaan+että+rakastaa+ja+välittää+pienestä+kissastaan.+Sikamaista+käytöstä+eläinkääkäriltä.+Olisiko+voinut+tuossa+kohtaa+syyttää+ko.+eläinlääkäriä+heitteillejätöstä.+Sitähän+se+oli+.Tuo+että+rahaa+ei+ole+on+tuttu+esim.+Helsingin+yliopiston+pieneläinklinikalta.+Olen+ollut+siellä+useampaan+kertaan+ja+lukenut+niitä+maksuohjeita.+Käteinen,+pankkikortti+ja+mahdollisuus+luottoyhtiön+rahoitukseen.Olen+miettinyt+että+jos+minulla+on+hätä,+tuon+koirani+sinne,+ei+ole+rahaa,+ei+ole++tililläkään+ja+luottotiedot+menneet+niin+mitä+sitten.+Sanovatko+hekin+että+ulos.Jos+koirani+menehtyisi+tämän+rahan+puutten+vuoksi+minusta+silloin+vastuu+olisi+heillä.Toisaalta+mitään+eläintä+ei+pitäisi+ottaa+jos+et+pysty+siitä+huolehtimaan.+Tämä+on+ihan+ok.+Mutta.Menen+naimisiin+ja+meillä+on+kaksi+tienaajaa+yhteisiin+menoihin.+Aikaa+kuluu+ja+eläkkeet+ovat+arkea+nyt.+Toinen+puolisoista+ei+viihdy+ja+kälppii+omille+teilleen.+Ei+edes+ota+yhteistä+koiraamme+vaan+jättää+senkin+minulle+lasten+lisäksi.+Eläkkeellä+pienellä+summalla+(ei+maksettu+silloin+kun+olin+alle+24+vuotta+vaikka+töissä+olin+kun+olin+16)++lapset+maailmalla+mutta+jo+toinen+koiramme+vanhana+sekin+on+kyllä+tuossa+vielä.+Toivon+ettei+sairastu,+että+käytäisiin+vaan+rokotukset.+Minäkin+toivon+niin+vaikka+en+kuvituspuoliso+olekaan.Tämä+olisi+käytäntö+esin+Helsingin+Yliopiston+pieneläinklinikalla+jossa+hoito+on+loistavaa+ja+inhimillistä.+En+oikeasti+tiedä+mitä+he+tollaisessa+tapauksessa+tekisivät+mutta+olen+luojaani+kiittänyt+että+kun+olen+ollut+siellä+minula+on+ollu+myös+rahaa+se+maksaa.+Mistä+tiedän+sen+päivän+kun+ei+ole.
  4. Ymmärrän+tuon+hyvin.+Jos+itse+olisin+terve+varmaan+kaikki+olisi+ok.+Astma-ja+keuhkosairaat+potilaat+muuten+ovat+lirissä.+En+tiedä+miten+täällä+Helsingissä+sairaat+ihmiset+pärjäävät+mutta+luultavasti+ei+hyvin.+Ensi+kesänä+minulla+on+ilmalämpöpumppu.+Se+hoitaa+ongelman+kun+tämähän+on+tullut+jäädäkseen.+Silloin+voin+ainakin+samassa+taloyhtiössä+kärvistelevät+vanhukset+(heitä+n+on+yhtiöstä+noin+45+%)+pyytää+meille+edes+joksikin+aikaa+etteivät+tukehtuisi+omaan+asunttonsa.+He+ovat+ihmisiä+jotka+sinänsä+pärjäävät+omillaan+mutta+jos+en+minä+varhaisvanhus+pärjää,+eivät+hekään.Surullista.