Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeile+vaikka+puhella+ko.+koiranomistajan+kanssa+ja+ilmaista+huolesi+heille.+Ethän+voi+tietää+mistä+on+kysymys+jos+ei+kysy.
Sitten+vastauksesta+riippuen+kannattaa+miettiä+seuraavaa+ilmoituspaikkaa.
28.08.2019 16:38
Mitä+hyötyä+tuollaisesta+sopparista+on+jos+se+on+sama+kuin+palkasta+tai+eläkkeestä?
07.08.2019 22:14
Niin
07.08.2019 22:11
Olet+oikeassa,+menen+nurkkaan+ja+häpeän+koko+loppupäivän.+Oletko+tyytyväinen,+olet,+kiitos.
07.08.2019 21:45
Jokaisessa+kunnassa+on+oltava+eläinpäivystys.+Ota+selvää+kuka+lähinnä+itseäsi+on+jos+on+päivystystapaus.+Aina+voit+kuitenkin+sinne+soittaa+niin+saat+tietää+enemmän.
07.08.2019 21:11
Kertoo+omistajastaan+että+rakastaa+ja+välittää+pienestä+kissastaan.+
Sikamaista+käytöstä+eläinkääkäriltä.+Olisiko+voinut+tuossa+kohtaa+syyttää+ko.+eläinlääkäriä+heitteillejätöstä.+Sitähän+se+oli+.
Tuo+että+rahaa+ei+ole+on+tuttu+esim.+Helsingin+yliopiston+pieneläinklinikalta.+
Olen+ollut+siellä+useampaan+kertaan+ja+lukenut+niitä+maksuohjeita.+
Käteinen,+pankkikortti+ja+mahdollisuus+luottoyhtiön+rahoitukseen.
Olen+miettinyt+että+jos+minulla+on+hätä,+tuon+koirani+sinne,+ei+ole+rahaa,+ei+ole++tililläkään+ja+luottotiedot+menneet+niin+mitä+sitten.+Sanovatko+hekin+että+ulos.
Jos+koirani+menehtyisi+tämän+rahan+puutten+vuoksi+minusta+silloin+vastuu+olisi+heillä.
Toisaalta+mitään+eläintä+ei+pitäisi+ottaa+jos+et+pysty+siitä+huolehtimaan.+Tämä+on+ihan+ok.+Mutta.
Menen+naimisiin+ja+meillä+on+kaksi+tienaajaa+yhteisiin+menoihin.+Aikaa+kuluu+ja+eläkkeet+ovat+arkea+nyt.+Toinen+puolisoista+ei+viihdy+ja+kälppii+omille+teilleen.+Ei+edes+ota+yhteistä+koiraamme+vaan+jättää+senkin+minulle+lasten+lisäksi.+
Eläkkeellä+pienellä+summalla+(ei+maksettu+silloin+kun+olin+alle+24+vuotta+vaikka+töissä+olin+kun+olin+16)++lapset+maailmalla+mutta+jo+toinen+koiramme+vanhana+sekin+on+kyllä+tuossa+vielä.+Toivon+ettei+sairastu,+että+käytäisiin+vaan+rokotukset.+Minäkin+toivon+niin+vaikka+en+kuvituspuoliso+olekaan.
Tämä+olisi+käytäntö+esin+Helsingin+Yliopiston+pieneläinklinikalla+jossa+hoito+on+loistavaa+ja+inhimillistä.+
En+oikeasti+tiedä+mitä+he+tollaisessa+tapauksessa+tekisivät+mutta+olen+luojaani+kiittänyt+että+kun+olen+ollut+siellä+minula+on+ollu+myös+rahaa+se+maksaa.+Mistä+tiedän+sen+päivän+kun+ei+ole.
07.08.2019 20:54
Kyllä,+se+on+yhteispoltto.+Saa+sen+yksityisestikin+jos+niin+haluaa.+
Itse+olen+haudannut+koirani+kun+siihen+on+ollut+mahdollisuus,+esim.+mökillä.
Jos+ei+niin+sitten+poltetaan+muiden+kaltaisiensa+joukossa.+Jotkut+säilyttelevät+kotonansa+tuhkia+mutta+ei+se+ole+mun+juttu.
Olen+joutunut+luopumaan+monesta+koirasta+mutta+niin+myös+ihmisistä.+Heistä+tärkein+oma+nuorin+poikani.+Hänellä+kuitenkin+oma+hautapaikka+joka+samalla+myös+minun++ja+mieheni+ja+vielä+joidenkin+muidenkin.+Kun+elämä+päättyy+se+päättyy,+muistot+ovat+tärkeimmät+kaikista.
07.08.2019 20:30
Jaa+kyllä+lienee+vaikea+ottaa+selvää.+Hiiri+voi+peläsyessään+riittävästi+kuolla.
07.08.2019 20:19
Ehkä+katsoisit+naapurin+koirat+meluaviksi.+Kun+ketään+ei+ole+kotona,+haukkuvat+rapun+liikennettä.+Tosin+meidän+rapun+liikenne+on+normaalisti+ja+yleisestikin+ottaen+hiljaista.
Ehkä+koirallisena+käsitän+niitä+paremmin+juuri+siksi+kun+itselläkin+on.+
Vertaus+juoppoihin+ei+ole+tuulesta+temmattu.+Koskelassa+(Hgin)+asuessamme+meillä+oli+silloin+kaksi+sakemannia.+Ne+pelkäsivät+kun+yläkerta+huume/juoppoporukka+pääsi+vauhtiin.+Päivällä+rikottiin+huonekalut+ja+yöllä+korjattiin.+Myöhemmin+ei+sekään+kuulema+riittänyt+vaan+ne+kalut+viskottiin+parvekkeelta+alas.+Asunto+oli+sossun+hallinnoima+kämppä+eli+asukit+olivat+siellä+valittuja.
En+kauaa+jaksanut+siellä+ja+nyt+asumme+Hgin+Kumpulassa.+Metsänreuna+alkaa+pihaltamme+ja+saa+yönsä+nukkua+rauhassa.+Täällä+kaikki+hyvin.+Että+tuossa+edellä+vertauskohtaa+koiran+haukulle+silloin+tällöin.
07.08.2019 18:52
Myös+hautausliikkeet+toimittavat+haudalle+kiven.+Hinta+riippuu+kivestä.
31.07.2019 23:49
Joo+tämä+nyt+otsikoissa+oleva+raiskari+eno+on+kerinnyt+harrastaa+tätä+kaikessa+rauhassa+yli+10+vuotta.++Kotipaikka+Laajasalo+ja+hyväksikäytettyjä+uhreja+noin+parikymmentä.++Poliisi+etsii+lisää+uhreja+ilmottautumaan.
Tämäkin+paska+siis.+Ollut+täällä,+saanut+varmasti+sossusta+elätyksen+ja+harrastus+on+ollut+tämä.+
Rupean+pikkuhiljaa+olemaan+valmis+teloutustuomion+käyttöön+ottoon.+Ennen+sille+ei+ollut+tarvetta+mutta+nyt+on.
31.07.2019 23:44
Niin+kuin+myös+minä.+Ekat+8+vuotta+oli+"kainuun+korpien+kuskintaa"+mutta+sitten+kohtalo+puuttui+peliin.
Haluaisin+ehdottomasti+asua+maalla+mutta+mieheni+sairadesta+johtuen+on+pakko+olla+täällä+edelleen.++Ei+muuta+kuin+että+aika+loppuu+meikäläisestä.+Kukaan+tiedä+vuosienssa+määrää+mutta+olen+saanut+elää+jo+nyt+kauemmin+kuin+koskaan+kuvittelin.
31.07.2019 23:29
Kyllä+se+sopii+oikein+hyvin.+Kukaan+ei+tietäisi+että+meillä+on+koira+jos+ei+se+silloin+tällöin+haukahtasi.+Huom.+haukahtaa+on+eri+asia+kuin+haukkua.
Vastapäätä+naapurillamme+on+kaksi+koiraa+jotka+haukkuvat+päiväsaikaan+rapun+liikennettä+eikä+se+minua+haittaa.+Mieluummin+kernaasti+pidän+koirat+ylipäätään+kuin+juopot+naapurit.
31.07.2019 23:19
Itse+otin+kaverini+kissan+pennut+meille+päiväksi,+olisivat+muuten+vetäneet+ne+
vessanpöntöstö+alas.+Sanoin+että+ei,+odota+viikko+ja+rupesin+järjestämään.
Laitoin+Helsingin+Sanomiin+ilmoituksen+myytävistä+pennuista.++Se++oli+viikonlopun+numero+.+Pentuja+oli+5.+Tämä+tapahtui+joskus+ollessani+n.+25+vuotias,+nyt+olen+aika+paljon+vanhempi.+Jossain+70+-+71+lukujen+kohdalla+se+oli.+
Meillä+oli+minun+ja+mieheni+lisäksi+saksanpaimenkoira.+Ilmoitin+ko.sunnuntain+olevan+päivä+jolloin+kissat+lähtevät+ja+halusin+omieni+poistuvan+päiväksi+jonnekin.
Niin+he+tekivät+ja+kissoista+ei+jäänyt+yhtään+myymättä.+Myyntihnta+oli+nimellinen,+olisko+ollut+markka-aikaan+10+vai+20+markkaa.+Neljästä+se+maksettiin+mutta+viides+ostaja+oli+eläkeläispariskunta+joilla+ei+ollut+tuotakaan.++Niinpä+annoin+sen+viimeisen+kissan+ilmaiseksi+ja+nainen+itki+minun+hyvyyttäni.+Tuntui+kusalliselta.+
Eli+niin+nämä+pennut+pääsivät+uusiin+koteihinsa.+Toivoin+niille+hyvää+jatkoa.
Kaverini+itse+jonka+pennut+olivat+,+asui+rivitalossa.+Itse+asuin+kerrostalossa.+
Silti+oli+ratkaisu+pentujen+syntymään+vetää+ne+vessanpöntöstä+alas.
Ei+minun+luonteellani+tuollaista+tehdä.
31.07.2019 22:54
Ruoan+sekaan+on+hyvä+apteekista+tuote+nimeltä+Tehobakt.+Sitä+syötän+omalleni+kun+se+nyt+2+vuotiaana+sai+ripulin+ja+ensimmäistä+kertaa.+
Se+ei+ole+varsinainen+lääke+vaan+maitohappobakteeri.+
Toiminut+on+kaikilla+koirillani.+Kannattaa+kokeilla,+voi+antaa+pennullekin+ja+lue+ohje.
31.07.2019 22:05
Kyllä+juu+lapset+ehdottomasti.+Naiset+ovat+aikuisia+ihmisiä,+ovat+sitten+syyllisiä+tai+eivät,+heidän+tuomisensa+tännne+yhteiskunnan+varoilla+on+haaskausta.++Sen+lisäksi+poliisin+kyttäys+heidän+toimistaan+että+mitä+touhavat+on+minunkin+maksamien+verorahojeni++haaskausta.+Kerätkööt+naisille+sukulaiset+ja+mahdolliset+ystävät+rahat+tänne+paluuseen.+Minä+en+halua+osallistua.
Sinne+ovat+halunneet+ja+pysykööt+siellä.+Ei+säälitä+yhtään.
31.07.2019 21:38
Toivottavasti+poliisit+toimii+kun+kerran+tiedossa+on+heillä.+Kuulostaa+kauhealle.+En+ole+kuullut+moisesta+aiemmin.
31.07.2019 16:04
Olen+sitä+mieltä+että+kyllä+se+pettäjä+liitossa,+oli+sitten+mies+tai+nainen,+on+syyllinen.+
Hän+hakee+jotain+mitä+ei+saisi.+Omatunto+on+jäänyt+narikkaan.+
En+mitenkään+osaa+ajatella+että+nainen+joka+hänen+kutsuunsa+vastaa+olisi+syyllinen+mihinkään.
27.07.2019 21:10
Yle+voisi+kertoa+viikonloppunakin+oikeita+säätietoja.+Tänään+aamu-uutisissa+olivat+eilisen+päivän+säätä+koskien+tiedot.+Vanhoja+karttoja.+
Niin+on+yle+köyhä+että+ei+ole+varaa+viikonloppuihin+meteoriloogia+tuhlata+kuin+vasta+illalla.
27.07.2019 20:12
Ymmärrän+tuon+hyvin.+Jos+itse+olisin+terve+varmaan+kaikki+olisi+ok.+Astma-ja+keuhkosairaat+potilaat+muuten+ovat+lirissä.+En+tiedä+miten+täällä+Helsingissä+sairaat+ihmiset+pärjäävät+mutta+luultavasti+ei+hyvin.+
Ensi+kesänä+minulla+on+ilmalämpöpumppu.+Se+hoitaa+ongelman+kun+tämähän+on+tullut+jäädäkseen.+
Silloin+voin+ainakin+samassa+taloyhtiössä+kärvistelevät+vanhukset+(heitä+n+on+yhtiöstä+noin+45+%)+pyytää+meille+edes+joksikin+aikaa+etteivät+tukehtuisi+omaan+asunttonsa.+He+ovat+ihmisiä+jotka+sinänsä+pärjäävät+omillaan+mutta+jos+en+minä+varhaisvanhus+pärjää,+eivät+hekään.
Surullista.
27.07.2019 20:02
53 / 81