Meiän kissanpennut on 5 viikkosii, niitä on kiva seurailla, kun ne leikkii ja kasvaa nopeesti, kohta (aikaisintaan 12 viikkoisena) joudun luopumaan niistä, mutta viel on viikkoja aikaa seurata niiden leikkimistä. Hyppivät syliin ja nuolevat ihmisiäkin.
Kissanpentu
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Söpöä :3
- Anonyymi
Muista valita varmasti hyvät kodit niille. Ettei joudu sellaisiin koteihin missä niitä satutetaan ja laiminlyödään. Ilmaseksi ei kannata antaa!
Itse otin kaverini kissan pennut meille päiväksi, olisivat muuten vetäneet ne
vessanpöntöstö alas. Sanoin että ei, odota viikko ja rupesin järjestämään.
Laitoin Helsingin Sanomiin ilmoituksen myytävistä pennuista. Se oli viikonlopun numero . Pentuja oli 5. Tämä tapahtui joskus ollessani n. 25 vuotias, nyt olen aika paljon vanhempi. Jossain 70 - 71 lukujen kohdalla se oli.
Meillä oli minun ja mieheni lisäksi saksanpaimenkoira. Ilmoitin ko.sunnuntain olevan päivä jolloin kissat lähtevät ja halusin omieni poistuvan päiväksi jonnekin.
Niin he tekivät ja kissoista ei jäänyt yhtään myymättä. Myyntihnta oli nimellinen, olisko ollut markka-aikaan 10 vai 20 markkaa. Neljästä se maksettiin mutta viides ostaja oli eläkeläispariskunta joilla ei ollut tuotakaan. Niinpä annoin sen viimeisen kissan ilmaiseksi ja nainen itki minun hyvyyttäni. Tuntui kusalliselta.
Eli niin nämä pennut pääsivät uusiin koteihinsa. Toivoin niille hyvää jatkoa.
Kaverini itse jonka pennut olivat , asui rivitalossa. Itse asuin kerrostalossa.
Silti oli ratkaisu pentujen syntymään vetää ne vessanpöntöstä alas.
Ei minun luonteellani tuollaista tehdä.- Anonyymi
Ihmiset on julmia. Onneksi kuitenkin on hyviäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712951
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472220Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762131Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541750- 721503
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1271150- 761052