Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Vuonna+-73+-+75,+jotain+näitä+main+sai+työkaverini+kissa+pennut.+Asuttiin+molemmat+Vuosaaressa.+Kysyin+että+mitäs+teette+niin+suurinpiirtein+vessanpöntöstä+alas+tai+ainakin+tappaa.+Itselläni+oli+siihen+aikaan+mies,+2-3+vuotias+poika+ja+saksanpaimen.Sanoin+heti+että+ei+niitä+tapeta,+pitäkää+vielä+1,5+viikkoa+ja+laitoin+hesariin+ilmoituksen+ja+joka+ikinen+pentu+meni.Sitä+myyntipäivää+ennen+mies+ja+koira+ajettiin+kotoa+pois+ja+minä+olin+pentujen+kanssa+siellä+kotona+odottamassa+mahdollisia+katsojia/ostajia.Pyysin+jonkun+nimellisen+maksun,+oli+kuiteskin+markka-aikaa,+oisko+ollut+10+markkaa+että+saisin+hesarin+ilmoituksen+maksetuksi.+Minulle+sanottiin+että+älä+anna+ilmaiseksi.Mutta+viimeinen+penti+lähti+eläkeläispariskunnalle+ilman+rahaa.+En+voinut+olla+antamatta,+tilanne+oli+sellainen.Mutta+niinpä+sain+tapon+sijasta+kissoille+uudet+kodit.+Realistista+on+ajatella+niin+kuin+itseäni+lohdutan+että+en+voinut+enempää+tehdä.+Toivon+että+kaikkien+pentujen+kohdalla+asiat+oli+niin+kuin+olivat+minulle+kertoneet.
  2. Halleluja+ja+kiitos+ei.