Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vuonna+-73+-+75,+jotain+näitä+main+sai+työkaverini+kissa+pennut.+Asuttiin+molemmat+Vuosaaressa.+Kysyin+että+mitäs+teette+niin+suurinpiirtein+vessanpöntöstä+alas+tai+ainakin+tappaa.+
Itselläni+oli+siihen+aikaan+mies,+2-3+vuotias+poika+ja+saksanpaimen.
Sanoin+heti+että+ei+niitä+tapeta,+pitäkää+vielä+1,5+viikkoa+ja+laitoin+hesariin+ilmoituksen+ja+joka+ikinen+pentu+meni.
Sitä+myyntipäivää+ennen+mies+ja+koira+ajettiin+kotoa+pois+ja+minä+olin+pentujen+kanssa+siellä+kotona+odottamassa+mahdollisia+katsojia/ostajia.
Pyysin+jonkun+nimellisen+maksun,+oli+kuiteskin+markka-aikaa,+oisko+ollut+10+markkaa+että+saisin+hesarin+ilmoituksen+maksetuksi.+Minulle+sanottiin+että+älä+anna+ilmaiseksi.
Mutta+viimeinen+penti+lähti+eläkeläispariskunnalle+ilman+rahaa.+En+voinut+olla+antamatta,+tilanne+oli+sellainen.
Mutta+niinpä+sain+tapon+sijasta+kissoille+uudet+kodit.+Realistista+on+ajatella+niin+kuin+itseäni+lohdutan+että+en+voinut+enempää+tehdä.+Toivon+että+kaikkien+pentujen+kohdalla+asiat+oli+niin+kuin+olivat+minulle+kertoneet.
19.04.2019 23:03
Mielestäni+ei+eläinlääkärillä+ole+sanomista.+Kun+kerrotte+jutun+niin+se+riittää.+Ja+jos+ei+niin+eläinlääkäreitähän+riittää,+jos+ei+yksi+niin+toinen.+
Jos+tilanne+on+mielestänne+toivoton+ja+esim.+uusi+omistaja+ei+ole+mahdollinen+vaihtoehto+tai+parannus+nykyiseen+ja+tai+jos+eläin+on+ylettömän+kiintynyt+yhteen+ihmiseen+niin+minäkin+lopettaisin+koirani.+Olen+kauan+miettinyt+että+kun+olen+kuiteskin+jo+aika+vanha+ja+tapahtuu+niin+että+tätä+nuorta+koiraani+en+voisi+pitää,+niin+mieluummin+piikille+kuin+johonkin+tuntemattomaan+paikkaan.+Saisin+loppuelämäni+miettiä+että+miten+sitä+kohdellaan,+onko+sillä+kaikki+hyvin.+Itse+hoidan+sitä+eläkeläisen+täsmällisyydellä+ja+aikaa+on.
19.04.2019 22:46
Kyllä+kaiken+pitäisi+olla+ihmisjärjen+tavoitettavissa+ja+sitähän+pitääkin+käyttää.+Sadut+erikseen+vaikka+täällä+ei+satupalstaa+olekaan.+Perustetaan+sellainen.
19.04.2019 20:35
En+sanonut+että+Helsingin+kaupunki+vaan+että+kaupunki/valtio.+
Asui+nyt+vaikka+sitten+hevon+persiissä,+aina+joku+toinen+maksaa.
19.04.2019 17:22
En+minäkään.+Mutta+jos+niin+olisi+oikeasti+lähettäisin+valituksen+valtion/kaupungin+varojen+tuhlauksesta.+Ihmettelen+mistä+vielä+löytyy+vuokranantajia+ko.+ihmetykselle.
19.04.2019 17:18
Näin+toimii+rehellisyydessään+uskovainen+pelle.
19.04.2019 17:16
No+nythän+annoit.+Itseni+kiinnostus+moiseen"en+nyt+tiedä+miten+sanoisin"+johtuu+siitä+että+miksi+tuo+lihava+nainen+jaksaa+niin+paljon+kiinnostaa.+Ainakaan+mitään+älyllistä+noissa+jutuissa+ole.+Pelle+koko+eukko+ja+loput+fantasiaa.
19.04.2019 17:14
Minusta+voisi+nyt+jättää+uskonasian+sikseen,+eihän+tuossa+ole+päätä+eikä+häntää.+Ajattelen+että+tuo+kaikki+tökerö+elämänelo+mitä+hän+harrastaa,+loukkaa+oikeasti+uskovia+ihmisiä.+Tietämäni+uskovat+eivät+toimi+noin,+ei+sitten+sinne+päinkään.
19.04.2019 17:11
Onnea+teille+ja+tulevalle+liitollenne.+Vaikka+kuinka+luvataan+ne+ylä-+ja+alamäet+papin+edessä,+jokainen+varmasti+haluaa+uskoa+siihen+mutta+käytäntö+on+toinen.+Syystä+tai+toisesta++emme+olekaan+niitä+ihmisiä+mihin+rakastuimme.+Miten+jaksaa+lapsiperheen/työn+sovittamisen++jne.+
Ei+voi+tietää+mitä+se+elämä'+eteen+heittää.
17.04.2019 23:01
Joo+aloittajan+miehen+sisko+asuu+Vantaalla+eikä+tämän+päiväisen+keskustelun+yhteydessä+tullut+ilmi+että+heilläkin+olisi+jo+punkkihavainto.++Mutta+etelä-suomi+kait+on+eka+tai+jopa+oma+koirani.+Vaikea+tietää.
Mielestäni+aivan+liian+aikaisin+mutta+niin+on+tuntunut+jo+monena+vuonna.++Ei+auta+kuin+taistella+niitä+vastaan+käytössä+olevin+keinoin.+Viime+kesänä+minulla+oli+itsellänikin+punkki+kiinni+vatsassa.+Onko+tullut+koiran+mukana+vai+miten.
17.04.2019 22:50
Eikö+tuo+ole+aika+selvä+kuka+maksaa.+Nyt+töölöläisenä+sen+maksaa+Valtio+/+Helsingin+kaupunki.+Eipä+tuota+voi+ihmetellä+sen+enempää.+Kuka+maksaa+kun+itsellä+ei+ole?
17.04.2019 22:42
Ketä+oikeasti+kiinnostaa.+Jos+tuo+kaikki+energia+laitettaisiin+omiin+asioihin+jäisi+tälle+hupa-hupalle+aikaa+ei+yhtään.
17.04.2019 22:37
Olen+samaa+mieltä.+Paavo+eroaa+sieltä+ja+riitelee+ja+käyttää+rahojakin+miten+sattuu.+Nämä+kaikki+lehdistä+luettua.
Ainoa+järkevä+asia+mitä+Paavo+nyt+voisi+lopettaa+tämän+kaiken+sanoisinko+surkuhupaisan+kuvaelman+ja+jäädä+eläkkeelle.+Olisi+vaimollakin+ehkä+jotain+seuraa+miehestään+hiukka+enemmän.
17.04.2019 21:57
Siksi+että+lapset+ovat+tulevaisuus.+Jos+ei+nyt+sinun+mutta+he+ovat+eläkkeenmaksajia+tuleville+polville.+
Lasten+syntyminen+nyt+on+heikompaa+kuin+koskaan.+Eikä+lapsiperheiden+elo+ole++ollut+yltäkylläistä+tukien+takia.+Jos+pääsevät+parempaan+kuin+itse+(lapset+syntyneet+1972+ja+1977)+olen+heidän+puolestaan+mielissäni.+Ei+heistä+miljoonäärejä+tule,+turhha+huolehtia.+
Lapset+ovat+tulevaisuus+ja+heihin+on+syytä+satsata.
17.04.2019 21:48
Muuten+voisi+olla+jotain+perää+mutta+itsenäkemäni+holistit+koiransa+kanssa+kertovat+toista.+Koirat+ovat+syöneet,+isäntä+ehkä+ei.+Näitä+pareja+näkee+kun+kävelee+Helsingissä+Hesaria+pitkin.+Iso+jengi+koolla+ja+vierellä+makoilevat+koiransa.+Ei+näy+kylkiluut+ja+luottamus+isäntään+ei+näy+horjuneen.
Lienevät+tottuneet+tuohon+menoon+enkä+ole+huomannut+että+koirilla+olisi+paha+olla.+Tämä+siis+se+minkä+olen+itse+nähnyt.+Onko+se+miten+totuus,+en+tiedä.
17.04.2019 21:36
Juu+eihän+verot+maksavien+ihmisten+täydy+tietää+mitään.+Mitä+turhia.+Tulossa+sama+paska+mutta+eri+paketti.
17.04.2019 21:28
Halleluja+ja+kiitos+ei.
17.04.2019 21:08
Miksi+kaksi+päällekkäistä+asumistukijärjestelmää.+Niin,+mitä+eläkkeensaajan+ja+normi+tuen+välillä+on+oikeata+eroa+kuin+se+että+ihminen+on+eläkkeellä.+
Voisiko+joku+valaista.+Onko+eläkkeen+maksajalla+jotain+tekemistä+vai+mitä.+Minusta+outoa.
17.04.2019 21:07
Itsekin+haluaisin+sellaiset+mutta+ei+taida+järkevää+vastausta+tulla+tähän.+Kahotaan+jos+jollain+sellaiset+olisi.+Nahkavaljaat+saivat+koirani+niskan+karvat+huopaantumaan,+eivät+olleet+ihan+sopivat+ja+liian+tuhtia+tekoa+pienelle+koiralle.
17.04.2019 20:08
Aivan,+ne+ihmiset+eivät+ole+suomalaisia.++Ja+heidän+syntymänsä+kiinnostaa+tasan+ei+yhtään,+olisi+voinut+jäädä+syntymättä.+Eivät+ole+verotuloja+yhteiseen+kassaan+maksaneet+centtikään.+Sen+sijaan+tämä+töitä+pitkään+tehnyt+ihminen+on.+
Se+sijoitusosasto+on+kait+jossain+täällä+mutta+ei+juuri+tässä.++eli+siirry+oikeaan+paikkaan.+Tsemppiä+aloittajalle.
12.04.2019 21:26
59 / 81