Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vainko+5+%.+Todellinen+luku+on+suurempi.+Jos+edustat+ihmistyyppiä+parhaimmillaan+sen+tuloksena+koirakanta+kasvaa+sen+mukaan+mitä+teikäläsiä+on+liikenteessä.++Kaverinsa+ja+ystävänsä+voi+aina+valita.+
Sitten+kun+niitä+on+niin+toki+sinne+sitten+mahtuu+joku+teikäläinenkin,+mutta+heillä+ei+ole+enää+niin+väliä.
21.09.2018 23:21
Kirjoitusvirhe:+teksti+keitenkin,+pitää+olla+kuitenkin.+Ihan+kamalata.
21.09.2018 23:11
Kyllä+hänen+kommenttinsa+tuli+täysi+selväksi+minulle+ainakin.+Minua+kiinnosti+asia,+ei+kielioppivirheet+tai+kirjoitusvirheet.+
Kommenttisi+on+turha.
21.09.2018 22:36
Minulla+on+ollut++aina+sakuja+mutta+nyt+iän+ollessa+sellainen+etten+enää+sakua+uskaltanut,+meillä+on+pikku+koira+mitä+lie+rotua.+Täytti+juuri+vuoden.++Ihana+pikkukoira+mutta+en+tietenkään+vertaile+sitä+sakuihin+ja+kun+en+muita+rotuja+tuntenut+on+pikkuötökkä+joissain+jutuissa+hieman+arvoitus+minullekin.
Kiltti+se+on+mutta+arka.+Tulee+toimeen+niin+isojen+kuin+pientenkin+koirien+kanssa.
Tuossa+kohtaa+juuri+se+että+omistaja+on+vastuussa+oli+se+sitten+millainen+tahansa+on+se+tärkein.
Silloin+ei+pääse+tapahtumaan+sellaisia+yhteentörmäyksiä+mistä+tulisi+vakavampia+vaurioita.
Olen+itse+pitänyt+aina+rottista+kovapäisenä,+onko+se+vai+onko+sekin+luonnekysymys.
21.09.2018 22:23
Minulla+on+pieni+10-12+kg+painava+koira.+Se+leikkii+samalla+lailla+isojen+kuin+pientenkin+kanssa.+Isommista+se+tykkää+enemmän.+Ehkä+niissä+on+enemmän+haastetta+ja+niiden+kaulaa+vasten+voi+hetken+levähtää+kun+voimat+hiipuu.+Koirat+jotka+eivät+halua+leikkiä+eivät+ota+kontaktia+enkä+tietty+itsekään+anna+omani+säntäillä.+Mutta+kyllä+on+niin+että+vaikka+vastaan+tallustaisi+elefantti+ja+ehdottaisi+koiralleni+leikkiä,+se+sopisi+sille+mainniosti.+Sehän+ei+ota+huomioon+sitä+mitä+voi+sattua+ison+ja+pienen+kohdatessa.+Se+jää+täysin+omistajan+varaan+ja+tähänastiset+leikkikaverit+sekä+niiden+omistajat+ymmärtävät+tämän.+Silloin+on+kaikki+ok.+
Ison+vihaisen+koiran+tullessa+vastaan+se+oletettavasti+on+hihnan+päässä+eli+ei+silloinkaan+tapahdu+mitään+jos+iso+koira+on+omistajansa+hallinnassa.
21.09.2018 21:50
Miten+saataisiin+nämä+kansaamme+edustavat+ihmiset+puhumaan+totta+joka+tietty+tarkoittaa+että+olisivat+rehellisiä+puolueesta+piittaamatta.+Ei+kait+mitenkään.+
He+käyttävät+sumeilematta+hyödykseen+kaiken+minkä+voivat.+Surullista+katsottavaa+ja+kuunneltavaa.
Eli+meitä+jotka+kaiken+maksavat+eli+kansa+joka+maksaa+veroja+kaikista+tuloistaan.
En+tiedä+pitäisikö+jättää+äänestämättä+joka+vaalissa.+Joka+kerran+sama+pettymys,+kauden+alettua+ja+rahan+makuun+päästyään+ovat+kuin+samasta+muotista.+
Sitten+ollaan+kuin+ellunkanat,+tosin+ne+kanatkin+voisivat+voittaa+heidät+koska+tiedän+että+ne+lienevät+aika+yksituumaisia.
18.09.2018 22:47
MIEHET+eivät+kuuluta+päiviänsä+täällä+palstoilla.+Noin+siis+yleensä.
14.09.2018 23:26
No+oletkohan+oikea+tyyppi+varoittelemaan+ketään.+Hirveätä+hirveän+lietsontaa.+
Hei+vastaanottoja,+et+ole+lainkaan+paha+nämä+muut+ovat,.+yrittävät+saada+omi+a+intressäjään+eli+tarkoitusperiään+sinulle+mieleen+jäämään.+Niin+se+ei+ole.+Muista+tämä+ja+kyseenalaista+aina.
Jätä+vastaamatta+hourupäiden+viestehin.++Hyvää+syksyä+ja+pian+alkavaa+talvea.
14.09.2018 22:19
Nythän+tiedetään+että+ko.kuljettaja+on+irtisanottu+muutamista+firmoista+jotka+hänen+palveluksiaan+ovat+käyttäneet.+
Raskas+kaasujalka+olisi+syy??
14.09.2018 21:52
No+sehän+on+TARA.+Olin+jo+aiemmin+päättänyt+että+sukupuolesta+riippumatta+seuraavan+koiran+nimi+on+Tara.+Oli+myös+saku+kuten+8+edeltäjäänsä.+Melkein+viiteenkymmeneen+"sakuvuososiin"+ei+ollut+ollut+yhtään+Tara-nimistä+koiraa.+
Niinpä+meillä+oli+nyt+uroskoira+jonka+nimi+oli+Tara+toisen+kaverina.+Jännää+että+siitä+tuli+kaikkien+sakujemme+pienin,+nartun+kokoinen.+Muut+olivat+olleet+suuria,+mukana+pari+jättimäistäkin.+
Muutenkin+Tara+erosi+muista.+Sen+vahtimisvaisto+oli+liiallista+ja+se+ei+koskaan+halunnut+että+siihen+kosketaan+ennenkuin+itse+tulee+sitä+kerjäämään.+Siis+tuntemattomat+ihmiset.
Elikkä+sanoin+vieraille+että+olkaa+kuin+Taraa+ei+olisikaan,+tulee+luokse+sitten+kun+katsoo+että+on+siihen+valmis.+Muuten+käyttäytyi+hyvin.+Ei+se+se+tehnyt+mitään+kun+ei+kukaan+kajonnut+siihen+vängällä.
TARA+on+hieno+nimi.
Ps.+Kuusamon+karhunpennunkin+toinen+kaksosista+on+TARA.
14.09.2018 21:40
Minä+korjaan+aina+ja+huomautan+muillekin+jos+huomaan+että+sonnat+jää+pientareelle.+Ulkoilemme+kyllä+isoimman+ajan+metsässä+mistä+en+niitä+tietty+korjaa.
05.09.2018 17:36
Ovatko+ko.+irtaimistoa+aseet,+isältään+saadut+moottorisahalla+veistetytyt+isot+karhut,+vaihdelaatikko+romuksi+menneen+auton+takaluukun+kontissa.++Mitä+siihen+neljään+tonniin+saadaan+mahtumaan.+Ei+mitään+luetteloa+tarvita+mitä+on+myyty,+on+se+helppoa+ainakin+jos+huijata+haluaa+ja+haluaa.++Pitäisi+olla+edees+se+luettelo+mitä+sillä+on+ollut.
Sellaista+ei+enää+kait+tarvita+mihinkään.++
Itse+tiedän+että+siellä+olleessa+irtaimistosta++olisi+saatu+pitkä+centti+kuluihin,+nyt+ne+kaikki+laitettiin+lasten+tileille+ja+asia+on+loppuunkäsitelty,+siis+ennen+perunkirjoitusta,
04.09.2018 23:46
Kiitos+asiallisesta+vastauksesta.+Tässä+on+myyty+irtaimisto+joka+perukirjoituksessa,+on+"tavallinen"+tai+mikäl+lieneekään++mutta+noin+suurinpiirtein+tiedän+mitä+heidän+kodissaan+oli.++
Kyllä+siellä+oli+ja+tiedän+että+tämä+ent.vaimo+sano+mulle+että+en+osallistu+hautajaiskustanuksiin+koska+hän+oli+jo+ehtimyt+erota.+Kuiteskin+hän+oli+siellä+paikanpäällä++ja+kaikki+järjestämäni+hautajaisista+kysyttäessä+oli+ok.+
Se+että+halusin+hänet+haudattavaksi+Helsinkiin+on+se+että+ei+ollut+ainuttakaan+syytä+tehdä+sitä+asuinpaikalleen.+Ei+siellä+ollut+enää+ketään+ja+hän+usein+sanoikin+että+haluaa+pois+sieltä.
Nyt+on+poika+haudassa+johon+pääsen+minä,+mieheni+ja+vanhempi+poika+tai+lapsensa+tai+vaimonsa+myös.+Lisäksi+on+tilaa+myös+äidilleni+ja+siskolleni+ja+vaikka+viellä+kahdelle+velejelleni.
Mutta+kaikkien+sinne+haudattavien+tulee+olla+sukulaisia.+Nyt+täytyykin+soittaa+ko.+paikkaan+ettei+kukaan+sieltä+vaan+tule+sinne+"makkoomaan.
04.09.2018 23:33
En+ole+omaishoitaja+eikä+hän+sitä+tarvitse.+Hän+käy+kaupassa+päivittäin+ja+toimii+muutenkin+noin+päällisin+puolin+normaalisti.+On+aina+ollut+hyvä+ruoanlaittaja+ja+tekee+sitä+edelleen.+
Mutta+siihen+se+jää.+Oma+painonsa+nousee,+infarktin+lisäksi+diabetes,+astma+ja+keuhkolaajentuma.++Käy+kaupassa,+istuu+lopun+päivää+ja+lukee+päivän+lehden+ja+sitten+telkkarin+ääreen+jossa+loppuilta/yö+vietetään.+
Varsinkin+aamuisin+ei+kannata+sanoa+kuin+huomenta,+ei+mitään+vaikeaa.+Jos+on+jotenkin+keskittynyt+iham+mihin+tahansa+toimeen,+leivän+leikkaaminen+tai+joku+muu,+on+se+että+vaikka+kertoisit+mitä+tahansa+niin+hänen+korvansa+ovat+sulkeutuneet+sillä+hetkellä.
Pärjätään+kuitenin.
04.09.2018 22:50
En+luovu+koirasta,+se+on+tällä+hetkellä+ainoa+päivänsäde+minkä+ympärilläni+näen+ja+pakottaa+minut+ulos+neljä+kertaa+päivässä.+Jos+ei+sitä+olisi+niin+makaisin+sohvalla+ja+lukisin.++Luen+nytkin+ja+paljon,+se+on+yöjuttu.
Viimeksi+tänä+aamuna+ajattelin+ja+sanoin+ääneen+että+onneksi+sinä+olet+olemassa.
04.09.2018 22:37
Mikä+on+kolikon+paino+ja+mikä+karaattimäärä?+Ja+hinta+siis+1000+euroa.+Onko+näin.
Itselläni+on+Helsingin+kaupungin+30+vuotis-mitali+ja+sen+paino+on+30+gr+ja+karaatit+18.
29.08.2018 22:00
Meillä+ainakin+minulla+on+auto+koska+mieheni+luottotiedot+ovat+ns+kanissa.+Auto+maksettu+käteisellä,+minä+olen+omistaja+ja+mieheni+haltija.+Kaikki+vakuutukset+mm.+kasko+tulee+minun+nimelläni+kuin+myös+verot.
Ei+ole+kukaan+koskaan+ihmetellyt+yhtään+mitään.++Myöskään+minulla+ei+ole+ajokorttia.+Mieheni+täytti+autoa+ostettaessa+(kyseessä+vanha+Volvo)+kaikki+paperit,+minä+vain+laitoin+nimen+alle.
29.08.2018 21:51
Meillä+ainakin+minulla+on+auto+koska+mieheni+luottotiedot+ovat+ns+kanissa.+Auto+maksettu+käteisellä,+minä+olen+omistaja+ja+mieheni+haltija.+Kaikki+vakuutukset+mm.+kasko+tulee+minun+nimelläni+kuin+myös+verot.
Ei+ole+kukaan+koskaan+ihmetellyt+yhtään+mitään.++Myöskään+minulla+ei+ole+ajokorttia.+Mieheni+täytti+autoa+ostettaessa+(kyseessä+vanha+Volvo)+kaikki+paperit,+minä+vain+laitoin+nimen+alle.
29.08.2018 21:51
Nämä+kirkolliset+pyhät+herrat+eivät+ole+ainoita+ulkomailla.+Papit+ja+muut+tekivät+vaikka+sun+mitä+vanhaan+aikaan+piioilleen+kartanoissaan+tai+pappiloiksi+niitä+kait+sanottin.+Minun+mummuni+on+uksi+näistä+ja+paikkakunta+on+Kauhava.+Se+ei+siis+ollut+Kauhavan+ruma+vallemanni+vaan+ko+pappilan+pappi.+Hedelmät+jäivät+kyseenalaisiksi:+ei+isää.
28.08.2018 23:04
No+ehkä+se+mainitsemasi+sana+Huhtasaari+riitti+tähän.++Jos+ovat+PS:n+väkeä.
28.08.2018 22:57
79 / 81