Perjantai on panopäivä

Eimullamuuta-

Tänään pannaan.

28

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panisin-mies

      Taitaa mennä panemiseksi tää ilta koska nainen ilmoitti että tulee saunaan luokseni koska sillä ei ole saunaa. Ostin jo saunakaljat ja siiderit

      • intohimosiko

        Jospa nyt yrittäisit tutustua ihmiseen muutenkin kuin panemisen ja juomisen merkeissä.


    • Panin juuri pyykit pyörimään..panin myöskin maidot ja porkkanat jääkaappiin ^^,

      • Tykkäsin sun edellisestä kuvastaa todella paljon.
        Olit niin nätti siinä.


      • iiiiii
        valtakunta kirjoitti:

        Tykkäsin sun edellisestä kuvastaa todella paljon.
        Olit niin nätti siinä.

        Nätimpi tässä kuvassa


      • iiiiii kirjoitti:

        Nätimpi tässä kuvassa

        Tykkäsin enemmän pupun korvista


      • valtakunta kirjoitti:

        Tykkäsin enemmän pupun korvista

        kiitos valtis,niin minäkin:) mutta mä päätin vaihtaa tähän kuvaan ja palata takaisin mun vanhaan tyyliin..syitä löytyy monia. rupesi vähän ärsyttämään tietyt jutut..varmaan vaihdan koko profiilin pian,asiallisempi nimi.


    • Tämä-selvä

      Tein pikku pizzoja 10 kpl.

      • Panisin-josvoisin-mies

        Nii mut panitko niitä?


    • Panen kanssa pian oma tekemät pizzat uuniin..

    • Kaniini69

      Tämähän on mielenkiintoinen ketju :-)

    • Kaisanoasaa

      No ätmit ei pane tänään eikä koskaan.

    • Lappiinlähös

      Panen maate yöjunassa tänään😄

    • Panin kellon herättämään pitää ehtiä yölennolla Cataniaan

      • Luuletkos muka ulkomaille lähteväsi? Kuka sinut sinne on luvannut? Suosisit kotimaanmatkailua ja pitäisit hiilijalanjäljen pienempänä.

        Käsitätkö yhtään kuinka paljon yksi lento saastuttaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Luuletkos muka ulkomaille lähteväsi? Kuka sinut sinne on luvannut? Suosisit kotimaanmatkailua ja pitäisit hiilijalanjäljen pienempänä.

        Käsitätkö yhtään kuinka paljon yksi lento saastuttaa?

        Asun perhe asuu ' ulkomailla '


    • Panin rinkelin suuhun ja kohta menee lämmitetty kaakao.

      Millon on ottopäivä?
      Eräpäivät tulevat liian nopeasti, ja niitä on kahdenlaisia.

      • hyi teitä naisia, ei mitää ihmettä raamattu vihaa teitä :DDDD


      • anti-jumala kirjoitti:

        hyi teitä naisia, ei mitää ihmettä raamattu vihaa teitä :DDDD

        Siis tää on ihan kotimaista rinkeliä?

        (katsoo pussin tuoteselostetta)


      • :DD


      • RumaÄtmi

        Pöndis se vaan juo kaakaota ilman huonoa omaa tuntoa.
        Oletko varma, ettei juomasi kaakao ole kasvatettu plantaasilla, jossa käytetään lapsityövoimaa.
        Vielä ohjeistat muita hiilijalanjäljestä, mutta tiedätkös kuinka suuri hiilijalanjälki syntyy sun kaakaon juomisesta ja kuinka monta tuhatta litraa on mennyt, että sun kaakaon kaakaopavut on valmistuneet.
        Minä suosittelen Pönttöneitiä juomaan koivunlehtiteetä.
        Poljet polkupyörällä metsään ja poimit sieltä koivuista koivunlehtiä, jotka kuivatat ja saat sitten juoda koivunlehtiteetä.
        Minä olen juonut koivunlehtiteetä ja on muuten hyvän makuista.
        Ei tule hiilijalanjälkeä ollenkaan, että tiedoks vaan Oönttöneidille.


      • RumaÄtmi kirjoitti:

        Pöndis se vaan juo kaakaota ilman huonoa omaa tuntoa.
        Oletko varma, ettei juomasi kaakao ole kasvatettu plantaasilla, jossa käytetään lapsityövoimaa.
        Vielä ohjeistat muita hiilijalanjäljestä, mutta tiedätkös kuinka suuri hiilijalanjälki syntyy sun kaakaon juomisesta ja kuinka monta tuhatta litraa on mennyt, että sun kaakaon kaakaopavut on valmistuneet.
        Minä suosittelen Pönttöneitiä juomaan koivunlehtiteetä.
        Poljet polkupyörällä metsään ja poimit sieltä koivuista koivunlehtiä, jotka kuivatat ja saat sitten juoda koivunlehtiteetä.
        Minä olen juonut koivunlehtiteetä ja on muuten hyvän makuista.
        Ei tule hiilijalanjälkeä ollenkaan, että tiedoks vaan Oönttöneidille.

        "Minä olen juonut koivunlehtiteetä"

        Ja vielä tuntuu, että olet ihan tolkuissasi?Hyvä. Panepas sinne pakuriuutetta sekaan, oletko sitä kokeillut?

        Nythän noi lehdet jo tippuu ja ovat ihan keltaisia, kyllä mä meen kaakaolla. Sehän on tietysti tehty suklaasta ja suklaa tulee rasiasta eikä miltään plantaasilta. Kas niin. Solved.


    • RumaÄtmi

      Tänään pantiin 10 000€ pankkitilille.

    • MIEHET eivät kuuluta päiviänsä täällä palstoilla. Noin siis yleensä.

    • GoneIn60Hours

      Viides pannu kahvia pantu KUUMAKSI tänään, kaks askii mallua ja kuutio puuta tupruteltu savuna ilmaan. Kylmä päivä tarvii lämpööööö.

    • mä panin jäätelöä suuhun kuuman kahvin jälkeen..iso moka auts! nyt ei kyllä yhtään paneta lol.

    • Viinamies-

      Panin pillua. Joutu kyllä juomaan viinaa naisen luona mutta se kannatti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe