Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eur0kriittinen
profiilit
eur0kriittinen
eur0kriittinen
Vapaa kuvaus
asd asd
Aloituksia
8
Kommenttia
798
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+se+tarkoittaa?+Joku+nasujen+uusi+kiva+kikka?
06.04.2019 19:44
Sinä+vääristelet,+että+saat+tekosyyn+tiltuöyhötyksellesi,+koska+koet+vieroitusoireita,+jos+ei+löydy+mitään+öyhötettävää.
MH17-koneen+tiputti+venäläismieliset+separatistit,+venäläiset,+ukrainalaiset+tai+usa.
En+ole+selitellyt+Srkipalien+myrkyttämisestä+mitään.+Kerroin+vain+ettei+myrkkyä+voitu+yhdistää+Venäjälle.+Sinä+kiukustuit+siitä+ja+aloit+jäkättämään+tiltuista.
06.04.2019 19:43
Ei+minulla+ole+mitään+huolenaihetta.+Sinulla+on+se+kaikki+taakka,+koska+on+kyse+sinun+luomastasi+vääristelmästä.
06.04.2019 18:51
"Jokainen,+joka+kirjoitteli+täällä+n.+vuosi+sitten+muistaa+kuinka+FuckM,+toki+silloin+eri+nimimerkillään,+väitti+kivenkovaan,+että+tuo+partainen+bulgarialainen+rikollinen,+jonka+piti+olla+muka+olla+Carlos,+olikin+muka+Anna+Petreshenko.+Hän+kun+oli+napannut+tuon+väitteen+Venäjän+valhepropagandasta."
Miten+tämä+liittyy+minun+kommenttiini+sinulle?+Yritätkö+nyt+samaistaa+kommenttini+jonkun+toisen+kirjoittamaan+kommenttiin?+Eli+taas+yrität+luoda+nasuoppien+mukaista+yleistävää+kategoriointia?
06.04.2019 18:49
Noin+selittää+nasumoolokki,+jolla+ei+pää+kestänyt.+Pitkään+nasumoolokki+kuvitteli+edustavansa+NATO-palstan+kärkikastia,+kunnes+palautin+öyhkääjän+maanpinnalle.+
Kun+lukee+Nasumoolokin+häiriintyneitä+kirjoituksia,+ei+voi+kuin+ihmetellä,+mikä+pimeys+häntä+ajaa.+Hänen+nasulogiikkansa+mukaan+ihminen,+joka+on+isänmaalleen+uskollinen,+on+tiltu.+Hän+teki+siinä+virheen,+että+alkoi+nimitellä+tiltuksi+liian+aikaisin.+Näille+nasuparoillehan+riittää+tiltukitinän+aloittamiseen+pelkästään+se,+ettei+liity+siihen+yhdentotuuden+nasukollektiiviin,+jolla+on+tiukat+yhteisösäännöt.+Koska+hän+tajusi+itsekin+tekemänsä+mokan,+hän+loi+äkkiä+pakollisen+vääristelmän,+jotta+sai+uskoteltua+,+että+tiltukitinä+oli+perusteltua.+Nyt+hän+joutuu+toistamaan+vääristelmää+maanisesti,+jotta+tekemänsä+munaus+jäisi+sivuseikaksi,+tai+mielellään+unohtuisi.
06.04.2019 18:30
Kyllä+kiukku+näkyy+kommentoijan+reaktioista.+Joskus+se+näkyy+hieman+heikommin,+joskus+taas+kuin+olisi+rautalangasta+väännetty+"vittu+että+vituttaa,+kun+olen+niin+heikko+pelle".+
Ei+minulla+ole+ymmärryskatkoja.+Ymmärrän+hyvin+teikäläisten+mentaliteettia.+Se+on+kuin+surkea+sirkus,+jonka+ainoa+ohjelmanumero+on+kompastelevat+pellet.+
Miten+minä+olen+munannut+itseäni+täällä,+ja+keitä+ovat+nämä+"jo+normaalin+järjen+omaavat"?+Ethän+vaan+itseäsi+luettele+siihen+ryhmään?+Omalla+esimerkilläsi+kerrot+ihan+suoraan,+että+olet+sellainen+heikko,+tai+maksimissaan+keskiverto+nasu,+jolla+ei+ole+mitään+omia+ajatuksia,+joka+yrittää+päteä+valtavirtavoimalla+ja+selkääntaputuksilla,+sekä+"säpäs+olet!+-kinaamisella.+Minä+olen+keskustellut+ihan+samalla+tasolla,+kuin+kuka+tahansa+normijärjen+omaava+ihminen.+Ongelma+on+nimenomaan+siinä+kiukustumisessa+ja+harhaisessa+kokemisessa+minut+"viholliseksi"+ja+"tiltuolennoksi".+Teikäläisten+kaavamainen+zombifioitunut+maailmankuva+on+psyykettä+kuormittava+ja+se+näkyy+keskustelun+tasossakin.+Ja+myös+siinä,+että+lähdetään+luomaan+keinotekoista+sometodellisuutta,+joka+sisustetaan+"vain+minulle+sopivilla+asioilla".+Aivan+kuten+uskontofundikset.+Päättelepä+siitä.
06.04.2019 18:05
Jos+tilanne+pysyy+nykyisen+kaltaisena,+Suomi+ei+tule+koskaan+liittymään+natoon,+koska+siihen+ei+ole+tarvetta.+Venäjä+on+suhtautunut+Suomeen+kunnioittavasti,+vaikkakin+isäntämaasopimus+sai+siihen+pienen+särön.+Suomi+on+itsenäistynyt,+jonka+Venäjä+tunnusti,+ja+on+vähitellen+tehnyt+varsin+selkeän+pesäeron+Venäjään,+eli+Suomessa+ei+ole+Venäjä-mielistä+ainestakaan,+joka+saisi+aikaan+kilpailua,+tai+tarvetta+kokea+Suomen+"Venäjälle+kuuluvaksi"+tms.,+joka+saattaisi+ylläpitää+uhkakuvia+ja+aiheuttaa+esim.+Ukrainan+kaltaista+tapahtumaa.+Tällaisia+riskejä+Suomella+ei+ole,+jonka+vuoksi+päättäjillämme+ei+ole+ollut+mitään+kiirettä,+eikä+tarvetta+lähteä+suurvaltojen+sotaleikkeihin+mukaan,+eikä+ole+tarvetta+myöskään+nokitella+Venäjälle.+Päättäjämme+on+varsin+tietoisia,+miten+länsivallat+suhtautuu+Venäjään,+eikä+siihen+ole+ollut+halukkuutta+liittyä,+sillä+se+velvottaisi+suomalaisetkin+epäsuomalaisiin+tapoihin.+Suomalaisten+mentaliteettiin+kuuluu+muutenkin+rauhanomaisuus+ja+diplomatia.+Suomi+on+yksi+maailman+arvostetuimmista+maista,+myös+Venäjän+silmissä,+joten+Suomen+valtaaminen+kuulostaa+paitsi+täysin+absurdilta+ratkaisulta,+myös+tietynlaisen+kansanosan+tarpeettomalta+fobialta.+Suomen+valtaamisesta+ei+ole+Venäjälle+mitään+hyötyä,+vaan+päin+vastoin,+lisää+ongelmia.+Piskuisella+Suomella+ei+ole+ollut+vihollisia+vuodesta+1945+lähtien,+siitäkään+huolimatta,+ettei+sillä+ole+ollut+isäntänään+jotain+asemahtia,+kuten+natoa.+Suomalaiset+ovat+kyenneet+muilla+avuilla+nousemaan+arvostetuksi+ja+kunnioitetuksi+maaksi.+Suurvaltojen+sotaleikkeihin+liittyminen+olisikin+varsin+epäsuomalainen+teko.+Yksi+virhe+jo+tehtiin+vuonna+1995+(enkä+tarkoita+asevoimiin+liittyviä+asioita).+Toisen+virheen+tekemiseen+ei+helpolla+lähdetä.++
Kun+Suomi+ei+ole+liittynyt+Natoon,+eikä+näemmä+tule+liittymäänkään,++mitä+ovat+tehneet+Suomen+Nasut?+Kylväneet+gang+stalking+psykoosinsa+hedelmiä+foorumit+täyteen,+ja+sitten+kun+joku+ei+siihen+hulluuten+liity,+heidät+nähdään+uhkaavina+"tiltuolentoina".+On+mukava+olla+aito+suomalainen.+Aito+suomalainen+=+henkilö,+joka+ei+ole+natolle+ja+usalle,+eikä+sen+puoleen+venäjällekään+pyllistelevä+isäntää+etsivä+loinen.
06.04.2019 17:12
Mikset+voisi+edes+kokeilla,+miten+se+vaikuttaa+sun+psyykkiseen+kuormaasi,+kun+lopetat+vääristelyn?
06.04.2019 16:17
Ei+se+ole+selvää,+vaan+saat+sen+vain+kuulostamaan+itsellesi+sellaiselta.
06.04.2019 16:14
Varmasti+aika+ahdistavaa+elää+tuollaisessa+harhaisuudessa,+minkä+sisältöä+voi+itse+mielinmäärin+luoda+ja+muokata.+Milloin+muuten+kävit+viimeksi+ulkona?
06.04.2019 16:12
Ok+eli+et+pysty+antamaan+vastausta.+9-vuotiaan+tasolla+olevia+kiukunpurkauksia+onkin+tyhmää+lähteä+selittelemään.+Hyvä+että+siihen+sulla+ylettyy+äly,+niin+et+munaa+itseäsi+enempää.
Mihin+kysymykseen+mun+pitäisi+vastata?
06.04.2019 15:58
Pystytkö+vastaamaan+kysymykseen,+miten+todistit+huomiosi+oikeaksi?
06.04.2019 14:31
...sanoo+somessa+asuva+juntti,+joka+lukee+aina+hesarista+totuuden.
06.04.2019 14:29
Olet+jäävi+nimeämään+ketään+miksikään.+Räyhäät+jatkuvasti+"EU-vihaajan+valeista",+mutta+itse+olet+se,+joka+valehtelee.+Mutta+räyhiksen+valeethan+on+sitä+"parempaa+valehtelua".+Vai+mitä+räyhis?
06.04.2019 14:28
Turha+odottaa,+että+EU+päästää+helpolla.+Se+sotkee+eroaikeita+tavoitteenaan+saada+peruttua+ero+tavalla+tai+toisella.+Eikä+valheiltakaan+säästytä.+Kuten+on+nähty+esim.+"valekampanjasta"+öyhkäämistä.+EU-aines+on+kuin+sitkeä+loinen.
06.04.2019 14:24
...jolta+saadaan+haluttu+vastaus.
06.04.2019 14:21
Miten?
06.04.2019 13:09
Holeeee+fuuuuuu....
http://kuvanjako.fi/qmxxf-1920.jpg
06.04.2019 13:03
Olet+henkiseltä+iältäsi+about+9-vuotias.+Vastauksesi:+"no+iteppäs+oot+viis!"+Eiks+niin?
06.04.2019 12:39
Riippuu+keneltä+kysytään.+Jos+kysyttäisiin+pelkästään+työttömiltä,+niin+tulos+olisi+yhtä+vääristynyt.
06.04.2019 12:36
17 / 40