Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Aamutv:ssä toimittaja kertoi

🤔☕🥧 tehneensä kokeilun olemalla netin keskusteluryhmissä kolme vuorokautta. Hänen pulssinsa oli noussut välillä nopeak
    Ikävä
    3
    143
  2. Pidän romanttisista tarinoista

🥰⛷❤ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he
    Ikävä
    9
    143
  3. Miehen ääni puhelimessa

😍🎶❤ oli kuin musiikkia korvissani. Eipä kuitenkaan sydänraukka etukäteen arvannut mitä oli edessä iltahämärässä työpai
    Ikävä
    3
    143
  4. Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?

🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j
    Ikävä
    6
    143
  5. Telkkari on tässä ihan vieressä

🤔💋💄 kirjoituspöydän lähellä. Huomasin, että Kulta-Aatamilla oli ihan rohtuneet huulet. Kas kun mainosten meikkaajat
    Ikävä
    8
    142
  6. Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa

🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker
    Ikävä
    2
    140
  7. No nyt on lisätty

😘 👍 🦋 ohjeet 112 sovellukseen lentävistä objekteista. Pitääkin katsoa kerrotaanko siellä mitä pitää tehdä jos koppaa
    Ikävä
    1
    140
  8. No nyt oli ikävää

😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman
    Ikävä
    1
    140
  9. Ikävien uutisten keskellä

❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle
    Ikävä
    1
    140
  10. Luonto on täynnä ihmeitä

🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,
    Ikävä
    1
    139
  11. Lounaaksi suhdesoppaa

🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk
    Ikävä
    5
    139
  12. Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.

🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v
    Ikävä
    4
    139
  13. Tuli noista kesän pukuohjeista miehille

🤔 🛒 🦠 mieleen Stubbin puku. En voi sille mitään, että se näyttää minusta liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta. Toivo
    Ikävä
    3
    139
  14. Näin lounasaikaan mietityttää ruoka-asiat

🤔🥣☕ ihmiset etsivät nykyisin ikuista nuoruutta milloin mistäkin ruoasta. kaupoista loppuu yhtäkkiä joku tuote, niinkui
    Ikävä
    8
    138
  15. Just kun luulee

🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunis
    Ikävä
    6
    138
  16. Tuli aukaistua netti näin aikaisin

😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot
    Ikävä
    4
    138
  17. Ihanaa helleviikon alkua

😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat
    Ikävä
    1
    137
  18. Sähköpulaan on ratkaisu

🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤
    Ikävä
    6
    137
  19. Pitäskö sitä aina olla tip top

💇‍♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,
    Ikävä
    1
    137
  20. Oikein mukavaa täydenkuun yötä

🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.
    Ikävä
    0
    137