Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1103

Kommenttia

4984

1. Hyvää huomenta juhannuspäivänä!

🙋‍♀️🧇☕ jokos pn kuppi kuumaa kahvia juotu ja paahtoleipä syöty. Sitten onkin aika nousta tuolilta ja tehdä kymmenen mi
    Ikävä
    10
    74
  2. Mon dieu cordon bleu

🍔😋👍jos kielillä puhutaan. Hyvää Yötä ja oman kullan kuvia God natt sov gott och dröm sött Good night sleep tight don
    Ikävä
    17
    74
  3. Nyt on asiat huonosti

🤔🧣👎auringon piti nousta 8:33 mutta ei mitään näy 🌞 Päivä on sentään pidentynyt niin, että aurinko laskee 16:36. Jos
    Ikävä
    6
    73
  4. Lunta tulvillaan on raikas talvisää

🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar
    Ikävä
    3
    73
  5. Miksei tuo speed dating toimisi

😃👫☕ jos miettii vähän etukäteen mistä juttelee. Tuokin kuuluisa ohjaaja ykkösellä oppilaita valitessaan jutteli ja kat
    Ikävä
    1
    73
  6. Minulla on tapana nähdä

😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouval
    Ikävä
    2
    73
  7. Huh hellettä!

😷 🕶 🌞 Lämmintä on heti aamusta. Etätyöläisten kannattaa siirtää toimistonsa parvekkeelle tai terassille. Kunhan vaan
    Ikävä
    2
    72
  8. Ensin on liian kuuma

🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema
    Ikävä
    25
    72
  9. Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani

🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus j
    Ikävä
    10
    72
  10. Olispa mulla mies turvana

🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles
    Ikävä
    2
    72
  11. Lämmin kesäpäivä tulossa

😊☀️👍 Aamukahviajatuksena on se, että vaikka ikävä on ikävää niin en nyt yhtäkkiä muista, että olisin siitä palstalla v
    Ikävä
    2
    72
  12. Hyvää viikonalkua

🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa
    Ikävä
    5
    72
  13. Luminen talvi tiedossa

🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann
    Ikävä
    14
    71
  14. Kauneus on katsojan silmässä

😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut
    Ikävä
    10
    71
  15. Tietoliikenteessä on tapana

😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä
    Ikävä
    0
    71
  16. Mikä on teidän

😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �
    Ikävä
    57
    70
  17. Voi sitä, joka on keksinyt

🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel
    Ikävä
    6
    70
  18. Lauantain toivotut

😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst
    Ikävä
    0
    69
  19. Nämä nykyajan näppärät teinit

😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii
    Ikävä
    1
    69
  20. Läpi tulen ja jään

🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää
    Ikävä
    2
    69