lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Aamutv:ssä toimittaja kertoi
🤔☕🥧 tehneensä kokeilun olemalla netin keskusteluryhmissä kolme vuorokautta. Hänen pulssinsa oli noussut välillä nopeak3143Pidän romanttisista tarinoista
🥰⛷❤ joissa on onnellinen loppu. Toini meni ja voitti pari olympia kultaa ollessaan rakastunut varattuun Assariin ja he9143Miehen ääni puhelimessa
😍🎶❤ oli kuin musiikkia korvissani. Eipä kuitenkaan sydänraukka etukäteen arvannut mitä oli edessä iltahämärässä työpai3143Kuka nyt noita hyönteishotelleja tarttee?
🤔🐝🐛 Suuri kontukimalainen pesii mun ikkunan vuorilaudan alla. Sinne se mönkii tärkeänä vaikka mulla on ikkuna auki j6143Telkkari on tässä ihan vieressä
🤔💋💄 kirjoituspöydän lähellä. Huomasin, että Kulta-Aatamilla oli ihan rohtuneet huulet. Kas kun mainosten meikkaajat8142Oi Suomi katso sinun päiväs koittaa
🇫🇮❤🫖 Hyvää Sibeliuksen syntymäpäivää. Liputuspäiväksi se on tullut vasta v. 2007 vaikka Finlandia esitettiin ekan ker2140No nyt on lisätty
😘 👍 🦋 ohjeet 112 sovellukseen lentävistä objekteista. Pitääkin katsoa kerrotaanko siellä mitä pitää tehdä jos koppaa1140No nyt oli ikävää
😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman1140Ikävien uutisten keskellä
❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle1140Luonto on täynnä ihmeitä
🥰🍏👍 mulla paleltui valkeakuulas jotain 19 v sitten. Juuripaakusta tuli paljon uusia vesoja. Valitsin niistä isoimman,1139Lounaaksi suhdesoppaa
🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk5139Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.
🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v4139Tuli noista kesän pukuohjeista miehille
🤔 🛒 🦠 mieleen Stubbin puku. En voi sille mitään, että se näyttää minusta liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta. Toivo3139Näin lounasaikaan mietityttää ruoka-asiat
🤔🥣☕ ihmiset etsivät nykyisin ikuista nuoruutta milloin mistäkin ruoasta. kaupoista loppuu yhtäkkiä joku tuote, niinkui8138Just kun luulee
🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunis6138Tuli aukaistua netti näin aikaisin
😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot4138Ihanaa helleviikon alkua
😎☀️👙 Nyt kannattaa ulkoilla, ennenkuin lumet taas tulevat. Ulkona on ihana väriloisto kun puutarhan ja niittyjen kukat1137Sähköpulaan on ratkaisu
🤗⚡☕ Muistan miten paljon sähköä kulki ilmassa välillämme kun oltiin lähekkäin. Siinä jäi tvo toiseksi ❤6137Pitäskö sitä aina olla tip top
💇♀️💅👄 kynnet lakattuna ja huulet punattuna? Eikö muka kuntosalille voi kävellä jumppahousuissa? Eihän voi olettaa,1137Oikein mukavaa täydenkuun yötä
🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.0137