lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Katsoin areenalta taas Lupaus leffan
🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin0109Sadekausi alkamassa
🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co0109Siitä onkin jo aikaa
🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul0108Äänestämään mennessänne
🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, ett0108Päivän mietelauseet (lainatut)
🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G10108Päivän tunne on kiitollisuus
😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m7108Mökkikausi lähestyy
🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk12108Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat
🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu1108Syksyiset vaahterat
🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd0107Se on sitten lokakuu
🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika3107Voi hitsin pimpulat
😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile6107Voi kauhistuksen kanahäkki
🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa8107Kävipäs minulla tuuri
😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m10106Päivää että pätkähti!
🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil6106Camping auton hankinta
🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu8106Niin kauan kun ei voi
🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy19105Mitenkähän ihmiset
🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal14105Mikäs kriisi nyt on tulossa?
🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper48105Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.
🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v3105Joulunajan lämmintä tunnelmaa
🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K5105