Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Hyvää joulukuun ensimmäistä

    🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t
    Tunteet
    0
    24
  2. Palmusunnuntaina mittarissa 7,7

    🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass
    Ikävä
    3
    23
  3. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

    🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    23
  4. Ikävöintiasiaa

    😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    23
  5. Taidanpa antaa periksi

    😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost
    Ikävä
    3
    23
  6. Haaveet, kaikki turhat haaveet

    😷👓👜aamun piristykseksi katsoin areenalta murha paratiisissa illan jakson kun mulla on muutavtekemistä ilta-aikaan. Pi
    Ikävä
    3
    23
  7. En tiedä, mutta minusta

    palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke
    Ikävä
    7
    23
  8. Elämme jännittäviä aikoja

    😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    23
  9. Ruska on saapunut

    😊👓🍃ihanine väreineen. Puista on alkanut tipahdella lehtiäkin. Kuusessa on runsaasti kauniita käpyjä, joten keräsin ni
    Ikävä
    2
    23
  10. Tänään on oikeastaan

    😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka
    Ikävä
    10
    23
  11. Miten voi olla niin vaikeata

    😷 👓 👜 noudattaa yksikertaisia ohjeita. Käsipesut, käsidesit, maskit ja turvavälit. Niitä mainostetaan joka puolella.
    Ikävä
    16
    23
  12. Olipa kerran mies ja nainen

    😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.
    Ikävä
    11
    23
  13. Olen nyt askeleen edellä

    😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    23
  14. Onko muilla joka aamuisia

    😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello
    Ikävä
    6
    23
  15. Tylsä tietoisku. Älä lue!

    😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat
    Ikävä
    0
    23
  16. Evakot kun levittäytyivät

    😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    23
  17. Perjantai on toinen ilta

    😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au
    Ikävä
    17
    23
  18. Jaska tulla pöllähti saunaan

    🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu
    Ikävä
    6
    23
  19. Kauraryynit lähti liikkeelle

    🤔 💡☕ kohti kaupan hyllyjä. Tuuli oli niin kova, että puimakoneen roskat lensi mun pihalle. Luulin että alkaa satamaan
    Ikävä
    14
    23
  20. Onkohan täällä rakkaushuijareita

    🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä
    Ikävä
    23
    23