lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4984
Hyvää huomenta juhannuspäivänä!
🙋♀️🧇☕ jokos pn kuppi kuumaa kahvia juotu ja paahtoleipä syöty. Sitten onkin aika nousta tuolilta ja tehdä kymmenen mi1074Mon dieu cordon bleu
🍔😋👍jos kielillä puhutaan. Hyvää Yötä ja oman kullan kuvia God natt sov gott och dröm sött Good night sleep tight don1774Nyt on asiat huonosti
🤔🧣👎auringon piti nousta 8:33 mutta ei mitään näy 🌞 Päivä on sentään pidentynyt niin, että aurinko laskee 16:36. Jos673Lunta tulvillaan on raikas talvisää
🎶🥰☕nyt varovasti siellä, kun on liukasta. Iltalenkillä satoi vettä ja lumi siinä jäätyneen veden päällä tekee kelin ar373Miksei tuo speed dating toimisi
😃👫☕ jos miettii vähän etukäteen mistä juttelee. Tuokin kuuluisa ohjaaja ykkösellä oppilaita valitessaan jutteli ja kat173Minulla on tapana nähdä
😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouval273Huh hellettä!
😷 🕶 🌞 Lämmintä on heti aamusta. Etätyöläisten kannattaa siirtää toimistonsa parvekkeelle tai terassille. Kunhan vaan272Ensin on liian kuuma
🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema2572Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani
🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus j1072Olispa mulla mies turvana
🤔☕🎆 Kuulin, että idässäpäin on yöllä peloteltu ihmisiä raketteja paukuttelemalla. On tainnut moni säikähtää luulles272Lämmin kesäpäivä tulossa
😊☀️👍 Aamukahviajatuksena on se, että vaikka ikävä on ikävää niin en nyt yhtäkkiä muista, että olisin siitä palstalla v272Hyvää viikonalkua
🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa572Luminen talvi tiedossa
🤔🌨☕ mikäli pihlajanmarjoihin on luottamista. Tai pikemminkin niiden puuttumiseen. Sitähän sanotaan, ettei pihlaja kann1471Kauneus on katsojan silmässä
😟🍮🥨sanotaan kansan viisauksissa. Kuten myös: Ennen olin nuori ja nätti. Nyt vaan nätti. Kovasti olen yrittänyt totut1071Tietoliikenteessä on tapana
😃📣☕ lähetellä I'm alive messuja, joilla linjaa pidetään päällä. Mulla nää aloitukset toimii vähän samanlaisina täällä071Mikä on teidän
😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin �5770Voi sitä, joka on keksinyt
🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel670Lauantain toivotut
😍 👌 ❤️ Telkkarista tulee juuri aivan ihania Lasse Mårtensonin biisejä. Joistakin sanoituksista tulee mieleen palst069Nämä nykyajan näppärät teinit
😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii169Läpi tulen ja jään
🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää269