Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Katsoin areenalta taas Lupaus leffan

🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin
    Ikävä
    0
    109
  2. Sadekausi alkamassa

🤔🌧☔ Kaikki on kuitenkin hyvin niin kauan, kun vain ulkona sataa! Singin in the rain/Gene Kelly https://www.youtube.co
    Ikävä
    0
    109
  3. Siitä onkin jo aikaa

🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul
    Ikävä
    0
    108
  4. Äänestämään mennessänne

🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, ett
    Ikävä
    0
    108
  5. Päivän mietelauseet (lainatut)

🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G
    Ikävä
    10
    108
  6. Päivän tunne on kiitollisuus

😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m
    Ikävä
    7
    108
  7. Mökkikausi lähestyy

🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökk
    Ikävä
    12
    108
  8. Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat

🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu
    Ikävä
    1
    108
  9. Syksyiset vaahterat

🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd
    Ikävä
    0
    107
  10. Se on sitten lokakuu

🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika
    Ikävä
    3
    107
  11. Voi hitsin pimpulat

😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile
    Ikävä
    6
    107
  12. Voi kauhistuksen kanahäkki

🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa
    Ikävä
    8
    107
  13. Kävipäs minulla tuuri

😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m
    Ikävä
    10
    106
  14. Päivää että pätkähti!

🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil
    Ikävä
    6
    106
  15. Camping auton hankinta

🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu
    Ikävä
    8
    106
  16. Niin kauan kun ei voi

🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy
    Tunteet
    19
    105
  17. Mitenkähän ihmiset

🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal
    Ikävä
    14
    105
  18. Mikäs kriisi nyt on tulossa?

🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper
    Ikävä
    48
    105
  19. Ekaa kertaa kävin sen kanssa kaupassa tänään.

🥰🛒🛍 Johan sen joutikin vaihtaa, kun oli jo ykaksili kymmentä vuotta mulla ollut. Ei siinä vanhassa kylläkään mitään v
    Ikävä
    3
    105
  20. Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K
    Ikävä
    5
    105