Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Onkohan hän kovin mustasukkainen

    😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️
    Ikävä
    17
    62
  2. Joka kolmas suomalainen

    😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank
    Tunteet
    0
    62
  3. Jos hän (mies) on

    😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans
    Tunteet
    0
    62
  4. Järjen ääni täällä

    😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope
    Ikävä
    6
    62
  5. Hyvää joulukuun ensimmäistä

    🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t
    Tunteet
    0
    62
  6. Oii miten pitkä päivä

    😴🧣❄ 9:02-16:03. Kyllä tämä tästä kevättä kohti ollaan menossa 😍👍 Hyvää Yötä!
    Ikävä
    9
    62
  7. Hyvää Joulunjälkeistä aikaa

    🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune
    Ikävä
    1
    61
  8. Tämmöinen etäkaipaus

    😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime
    Ikävä
    7
    61
  9. Hyvää äitienpäivää äideille!

    😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    61
  10. Tänään on oikeastaan

    😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka
    Ikävä
    10
    61
  11. Kun ajasta alkaa olla tiukkaa

    😷👓👜 niin kirjoittaako tänne vai valmisteleeko jälkeläiselle synttäriyllätystä? Lukemiseen ei ainakaan aika riitä 😕
    Ikävä
    0
    61
  12. Mites tämä kesäaika 2021

    😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅
    Ikävä
    23
    61
  13. Aurinko paistaa

    kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.
    Ikävä
    7
    61
  14. Aurinko paistaa ja ilma on jo lämmennyt

    😊🏵️👍 ensimmäinen yöhalla on vain muisto. Yöt ovat ikävästi pidentyneet seitsemään tuntiin. Saunaan täytyy mennä aikai
    Ikävä
    4
    61
  15. Ei nyt oikein tee mieli

    😷🤿👎liikkua ihmisten keskellä, kun on huonompitehoinen rokotus ja 4 riskitekijää koronalle. Saisi nuo tartuntaluvut jo
    Ikävä
    53
    61
  16. Tuli tässä mieleen ajatus

    🤔 📺 👍 eduskunnan kyselytuntia katsellessani. Siellä lehterillä olisi kovasti tilaa. Voisi mennä sinne vilkuttelemaan
    Ikävä
    9
    61
  17. Jos haluaa aina samanmakuista ruokaa

    😋🍗🧄 niin kannattaa käyttäävalmiita maustesekoituksia. Esim cajun mauste on tosi hyvää, etenkin muuten niin mauttoman
    Ikävä
    1
    61
  18. Ihana tälläinen aurinkoinen

    🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes
    Ikävä
    0
    61
  19. Hyvää Ystävänpäivää

    ❤🍫🍓 toivottavasti palstalle tulee kiva päivä täynnä ystävällisiä kirjoituksia 😍👍 Mr. Bean Ystävänpäivä, 8min https:/
    Tunteet
    0
    61
  20. Kerra valitin töissä

    😴💻🧽 olleeni yöllä niin väsynyt, että nukahdin pää näppäimillä. Pomo totesi vain, että mulle pitää hommata pehmustetut
    Ikävä
    1
    61