lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Onkohan hän kovin mustasukkainen
😷 👓 👜 nyt pureskelee nimittäin toinen herra poskipäitä. Nimittäin pakkasherra.❄️ ⛄️1762Joka kolmas suomalainen
😨👓👎liukastuu talvella. Nytkin on aika liukasta kun on jäätävää sadetta , joka jäätyy heti maahan osuessaan. Koirank062Jos hän (mies) on
😷 🕶 👜 talven jäljiltä jäykkä voisimme aloittaa yhteisen liikuntaharrastuksen, joka notkistaa nivelet. Nimittäin tans062Järjen ääni täällä
😍 👀 💋 lopetusten keskellä. Se mikä ei ole alkanut, ei voi loppuakaan. Joten kaikenlaiset hyvästit, jäähyväiset, lope662Hyvää joulukuun ensimmäistä
🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t062Oii miten pitkä päivä
😴🧣❄ 9:02-16:03. Kyllä tämä tästä kevättä kohti ollaan menossa 😍👍 Hyvää Yötä!962Hyvää Joulunjälkeistä aikaa
🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune161Tämmöinen etäkaipaus
😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime761Hyvää äitienpäivää äideille!
😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k1061Tänään on oikeastaan
😨❄⛄hyvä pitää etäpäivää sisällä lämpöisessä. Vain pikainen koirapyrähdys ulkona. Nyt ei lämmitä lämpöiset ajatuksetka1061Kun ajasta alkaa olla tiukkaa
😷👓👜 niin kirjoittaako tänne vai valmisteleeko jälkeläiselle synttäriyllätystä? Lukemiseen ei ainakaan aika riitä 😕061Mites tämä kesäaika 2021
😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅2361Aurinko paistaa
kutsuen ulos ulkoiluun. Aamu alkoi kivasti uuden hammasharjan käyttöönotolla. Pienistäkin asioista voi tulla hyvä mieli.761Aurinko paistaa ja ilma on jo lämmennyt
😊🏵️👍 ensimmäinen yöhalla on vain muisto. Yöt ovat ikävästi pidentyneet seitsemään tuntiin. Saunaan täytyy mennä aikai461Ei nyt oikein tee mieli
😷🤿👎liikkua ihmisten keskellä, kun on huonompitehoinen rokotus ja 4 riskitekijää koronalle. Saisi nuo tartuntaluvut jo5361Tuli tässä mieleen ajatus
🤔 📺 👍 eduskunnan kyselytuntia katsellessani. Siellä lehterillä olisi kovasti tilaa. Voisi mennä sinne vilkuttelemaan961Jos haluaa aina samanmakuista ruokaa
😋🍗🧄 niin kannattaa käyttäävalmiita maustesekoituksia. Esim cajun mauste on tosi hyvää, etenkin muuten niin mauttoman161Ihana tälläinen aurinkoinen
🥇🌞👍 päivä. Aurinkoinen sää tuo puhtia tekemisiin. Vaikka lisääntyyhän ne tekemisetkin, kun kirkas valo paljastaa pes061Hyvää Ystävänpäivää
❤🍫🍓 toivottavasti palstalle tulee kiva päivä täynnä ystävällisiä kirjoituksia 😍👍 Mr. Bean Ystävänpäivä, 8min https:/061Kerra valitin töissä
😴💻🧽 olleeni yöllä niin väsynyt, että nukahdin pää näppäimillä. Pomo totesi vain, että mulle pitää hommata pehmustetut161