lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Hyvää Joulunjälkeistä aikaa
🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune146Ihanan lämmin
☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei046Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko346Täällä minä katselen
Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.346Iloita voi pienistä asioista
😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso1546Sisustuksessa kaikilla
😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o046Outo tunne, tuntuu kuin
🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja046Jos on vaarassa törmätä
🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin ka1145Kauheata, että joku
😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t445Ollaanpas nyt kiltisti
😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j1045Kauhea minkälaista
😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta1045Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan
👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei145En tiedä, mutta minusta
palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke745Hyvää Black Friday päivää
😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt145Lämmintä on muutenkin
😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna245En nyt lounastele
😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi045Varoitus sisältää päiväkirjapaljastuksia
😷 🕶 💪 Johonkin kirjoitukseeni on joskus kommentoitu (=mulla on hyvä muisti), että pitäisin palstaa päiväkirjanani. S045Viileän sunnuntaiaamun ajatelma
😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimim1245Tuli mieleen, että
🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä245Mitähän sille mun
😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt145