Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Hyvää Joulunjälkeistä aikaa

🙂 👓👜 kaikille. Täällä näyttää olevan ruuhkaa, johon anonyymit aloitukset hukkuvat. Siksi selvyyden vuoksi rekkaantune
    Ikävä
    1
    46
  2. Ihanan lämmin

☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei
    Ikävä
    0
    46
  3. Hui sentään

😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    46
  4. Täällä minä katselen

Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.
    Ikävä
    3
    46
  5. Iloita voi pienistä asioista

😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso
    Ikävä
    15
    46
  6. Sisustuksessa kaikilla

😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    46
  7. Outo tunne, tuntuu kuin

🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja
    Ikävä
    0
    46
  8. Jos on vaarassa törmätä

🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin ka
    Ikävä
    11
    45
  9. Kauheata, että joku

😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t
    Ikävä
    4
    45
  10. Ollaanpas nyt kiltisti

😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j
    Ikävä
    10
    45
  11. Kauhea minkälaista

😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    45
  12. Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan

👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei
    Ikävä
    1
    45
  13. En tiedä, mutta minusta

palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke
    Ikävä
    7
    45
  14. Hyvää Black Friday päivää

😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt
    Ikävä
    1
    45
  15. Lämmintä on muutenkin

😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna
    Ikävä
    2
    45
  16. En nyt lounastele

😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi
    Ikävä
    0
    45
  17. Varoitus sisältää päiväkirjapaljastuksia

😷 🕶 💪 Johonkin kirjoitukseeni on joskus kommentoitu (=mulla on hyvä muisti), että pitäisin palstaa päiväkirjanani. S
    Ikävä
    0
    45
  18. Viileän sunnuntaiaamun ajatelma

😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimim
    Tunteet
    12
    45
  19. Tuli mieleen, että

🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä
    Ikävä
    2
    45
  20. Mitähän sille mun

😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt
    Ikävä
    1
    45