Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. En tiedä olisiko

    🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on
    Ikävä
    0
    53
  2. Jean-Claude van Damme

    😊👓👜kertoielämästään kertovassa dokkarissa saaneensa äidiltään hyvän elämänohjeen. Nimittäin, että ihmisen täytettyä 5
    Ikävä
    0
    53
  3. Maapallo jatkaa kulkuaan

    😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    53
  4. Saunavahasta

    😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s
    Ikävä
    10
    53
  5. Sisustuksessa kaikilla

    😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    53
  6. Keskiviikkona alkaa syksy

    😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as
    Ikävä
    0
    53
  7. Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti

    🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste
    Ikävä
    12
    53
  8. Maailmasta saa oudon kuvan

    😷 👀 🤙 jos seurailee noita sivussa olevia uutisia (seiska ja stara ym.) Nyt otsikoissa lukee, että joku on niellyt kä
    Suhteet
    2
    53
  9. Suomalaiset kerrostalokodit voisi

    🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on
    Ikävä
    21
    53
  10. Mun suosikkini

    🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Tunteet
    0
    52
  11. Nyt olisin kiitollinen

    😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseks
    Ikävä
    18
    52
  12. Kesäsäät ovat arvaamattomia

    ☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy
    Ikävä
    4
    52
  13. En muistanutkaan miten

    😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    52
  14. Sattuipas hauskasti

    🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin
    Ikävä
    3
    52
  15. Ikävöintiasiaa

    😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    52
  16. Näissä aloituksissa on muutos

    🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa
    Ikävä
    3
    52
  17. Olen satavarma

    😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m
    Ikävä
    4
    52
  18. No nyt ollaan samalla viivalla

    😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun
    Ikävä
    4
    52
  19. Lämmintä on muutenkin

    😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna
    Ikävä
    2
    52
  20. Tänään kaupungilla liikkuessa

    😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk
    Ikävä
    2
    52