lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
En tiedä olisiko
🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on053Jean-Claude van Damme
😊👓👜kertoielämästään kertovassa dokkarissa saaneensa äidiltään hyvän elämänohjeen. Nimittäin, että ihmisen täytettyä 5053Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh053Saunavahasta
😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s1053Sisustuksessa kaikilla
😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o053Keskiviikkona alkaa syksy
😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as053Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti
🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste1253Maailmasta saa oudon kuvan
😷 👀 🤙 jos seurailee noita sivussa olevia uutisia (seiska ja stara ym.) Nyt otsikoissa lukee, että joku on niellyt kä253Suomalaiset kerrostalokodit voisi
🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on2153Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se052Nyt olisin kiitollinen
😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseks1852Kesäsäät ovat arvaamattomia
☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy452En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1352Sattuipas hauskasti
🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin352Ikävöintiasiaa
😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah352Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa352Olen satavarma
😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m452No nyt ollaan samalla viivalla
😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun452Lämmintä on muutenkin
😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna252Tänään kaupungilla liikkuessa
😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk252