lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1237
Kommenttia
5624
Elämä on arkipäiväistynyt
😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t647Hih hih hii ... täysikuu nyt mulle loisti
🥰❤️🌕 olipas se romanttisen näköinen möllöttäessään eilen keittiön ikkunasta tähän ruokapöydän työpisteeseeni. Kaksiste1247Kämppätarkastus nuoren miehen toimesta
😂🚽📱eilen tuotti whatsuppiin poikkeuksellisesti tekstiä, josta tuli mieleen jotkut palstakirjoitukset. Häntä jäi asia047Kesäsäät ovat arvaamattomia
☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy446En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1346Nastat renkaissa
☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm146Tuli mieleen
😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede046Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa346Ollaan kavereita tuon
😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum446En tiedä, mutta minusta
palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke746Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1246Tapahtumia, ei kiinnostavaa
🌞👓🐁naapuri oli täällä ojanvieruksua leikellessään suhauttanut yhdellä liikkeellä viikatteella vesirotan kahtia. Kys246Olen satavarma
😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m446Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv046Se olisi taas lounasaika
😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt346Siitä huolimatta
😷👓👜 että alan olemaan yhtä tylsä kuin koronaa jatkuvasti hokevat uutiset, niin päivän aloitukseni putkahtaa esiin. Ki046Hyvää viikon alkua
😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi046Liu lau laskiaista
😊👓👜 Laskiaissunnuntai ja Ystävänpäivä ovat yhtä aikaa ensi sunnuntaina. Tässähän alkaa olla kiire lähetellä toivotuks246Nyt ei ole mykkäkoulu
😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p546Voi polle raukkaa
😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty146