Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Olishan se kiva tietää

😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    38
  2. Hyvää viikon alkua

😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi
    Ikävä
    0
    38
  3. Rokotuksessa sai ajanvarauksen

😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi
    Ikävä
    0
    38
  4. Täällä kun on noita millainen olet

🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale
    Ikävä
    3
    38
  5. Palstan ilkeilyyn ei auta

🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta
    Ikävä
    18
    37
  6. Nyt olisin kiitollinen

😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseks
    Ikävä
    18
    37
  7. Tuli tuosta

☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset
    Ikävä
    12
    37
  8. Aamun haastattelussa

☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon
    Ikävä
    2
    37
  9. Piekkulapsilla kivut

😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    37
  10. Tiivistys otsikko

😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    37
  11. Paxit prosessi

😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta
    Ikävä
    1
    37
  12. Täällä on nyt ruuhkaa

😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste
    Ikävä
    3
    37
  13. Vanhalla tiellä

😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    37
  14. Minulla on vahva

😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    37
  15. Nyt on hiukset

😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle
    Ikävä
    1
    37
  16. No nyt ollaan samalla viivalla

😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun
    Ikävä
    4
    37
  17. Onko jotakin vielä

😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen
    Ikävä
    11
    37
  18. Turha sitä on miettiä

😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh
    Ikävä
    3
    37
  19. Alkuperä/ursprungen minulta

😊👓👜nyt saa olla tarkkana ostosten kanssa. Olen miettinyt noita koirankin sapuskoja, että uskaltaako niitä kiinalaisia
    Ikävä
    7
    37
  20. Suositusten mukaan

😷👓👜 pitäisi älylaitteet sammuttaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Sehän tarkoittaa, että ei voi toivottaa täällä hyvää
    Ikävä
    0
    37