Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Punainen sohva 3 kerroksessa

    😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te
    Ikävä
    3
    45
  2. Taasen on perjantai

    🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska
    Tunteet
    0
    44
  3. Taidanpa antaa periksi

    😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost
    Ikävä
    3
    44
  4. Hyvää Pääsiäistä

    😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan
    Ikävä
    0
    44
  5. Täällä on nyt ruuhkaa

    😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste
    Ikävä
    3
    44
  6. Perjantaikatsauksen aika

    😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu
    Ikävä
    0
    44
  7. Jäävettä ja pelkkien jääpalasten

    😊👓 👜 imeskelyä suosittelen lämpimästi muillekin helteestä kärsiville. On vähän levoton tämä palsta nyt. Meinasin ens
    Ikävä
    1
    44
  8. Katselen tuota "Mellua"

    😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj
    Tunteet
    0
    44
  9. Tästä palstasta on tullut

    😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    43
  10. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    43
  11. Alkuperä/ursprungen minulta

    😊👓👜nyt saa olla tarkkana ostosten kanssa. Olen miettinyt noita koirankin sapuskoja, että uskaltaako niitä kiinalaisia
    Ikävä
    7
    43
  12. Mulla on pihalla

    🥰 🐝 🦊 pörriäisille ja villieläimille vettä astioissa. Käyvätpä naapurin kissatkin niitä latkimassa. Kasteluvesisaavis
    Ikävä
    9
    43
  13. Täällä kun on noita millainen olet

    🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale
    Ikävä
    3
    43
  14. Naisille taitaa miehiä herkemmin

    😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    42
  15. Olen semmoinen

    😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit
    Ikävä
    0
    42
  16. Seuraava asunto saisi

    😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n
    Ikävä
    0
    42
  17. Vanhalla tiellä

    😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    42
  18. Päivä kerrallaan

    😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot
    Ikävä
    3
    42
  19. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

    🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm
    Ikävä
    1
    42
  20. Tarinaa sohvasta

    🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    42