lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Punainen sohva 3 kerroksessa
😍🛋🐑 pöydällä susi ja lammas. Kupissa automaattikahvia ☕ siitä ne romanttiset ajatukset on te345Taasen on perjantai
🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska044Taidanpa antaa periksi
😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost344Hyvää Pääsiäistä
😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan044Täällä on nyt ruuhkaa
😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste344Perjantaikatsauksen aika
😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu044Jäävettä ja pelkkien jääpalasten
😊👓 👜 imeskelyä suosittelen lämpimästi muillekin helteestä kärsiville. On vähän levoton tämä palsta nyt. Meinasin ens144Katselen tuota "Mellua"
😷👓👜 Teemalta. Siis Ruotsin Melodifestivalen. Ohjelma oli pilattu suomenkielisellä päällehöpötyksellä jossa piipittäj044Tästä palstasta on tullut
😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj2143Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei143Alkuperä/ursprungen minulta
😊👓👜nyt saa olla tarkkana ostosten kanssa. Olen miettinyt noita koirankin sapuskoja, että uskaltaako niitä kiinalaisia743Mulla on pihalla
🥰 🐝 🦊 pörriäisille ja villieläimille vettä astioissa. Käyvätpä naapurin kissatkin niitä latkimassa. Kasteluvesisaavis943Täällä kun on noita millainen olet
🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale343Naisille taitaa miehiä herkemmin
😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka042Olen semmoinen
😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit042Seuraava asunto saisi
😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n042Vanhalla tiellä
😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop042Päivä kerrallaan
😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot342Hyvää Itsenäisyyspäivää!
🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm142Tarinaa sohvasta
🥰🛋🐕🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re042