Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BabylonGetaway
profiilit
BabylonGetaway
BabylonGetaway
Vapaa kuvaus
-Aina voi parantaa-
Aloituksia
53
Kommenttia
1446
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+ihmisen+luonnollista+nautiskella+seksistä+muulloin+kuin+lisääntymis+tarkoituksessa?
Ehkäpä+kyse+onkin+ainoastaan+ajatuksesta+,+egosta,+itsekkyydestä?
Ei+ole+olemassa+tervettä+itsekkyyttä+ihan+tiedoksi+vain+ennen+kuin+kerkeet+vastaamaan+:'D+
Ja+ajatushan+pitää+meidät+erillään+kokonaisuudesta?+Itsekkään+olentona+erillään+Luojasta+,+kaikkeudesta.
Koitappa+pohdiskella+hiukan+:)
31.10.2019 16:49
Ei+raamattu+ole+auktoriteetti+vaan+Luoja+itse.
Otappa+raamattu+käteen+ja+lue+pelkästään+se+mitä+Jeesus+höpisi...ja+asenteeksi+se+että+yrität+ymmärtää+etkä+tuomita+niin+aika+hyvän+startin+saat!+Lupaan+että+joko+ymmärrät+pikkuhiljaa+mistä+vouhkaa+tai+sitten+et+laisinkaan....asenne+on+tärkein+:+Yritä+ymmärtää+sillee+rauhaksiin...
31.10.2019 16:08
Mitä+mieltä+olet+siitä+että+seksi+on+ainoastaan+lisääntymistä+varten+eikä+"herkuttelua"+varten?
Paikkailetko+"janollasi"+jotain+tyhjiötä+lapsuudesta+vai+?
Syyhän+on+psykologinen+selkeästi...
Eli+heikkous.
Kokeileppa+taistella+vastaan+;)+
Siinäpä+joidenkin+uskovaisten+tyyli+tehdä+asioita....+itsekuriaaaaah+:D+
Ja+luonto+ympärilläsi+todistaa+väitteeni+pitäväksi+,+muut+eläimet+eivät+hekumoi+seksillä!
Liekkö+syntiä+;)+?
31.10.2019 15:57
Pitäskö+susta+olla+jo+huolissaan?+
HAHHAH+:'D
31.10.2019 15:34
Eli+potkaiset+ennemmin+raskaana+olevaa+naista+vatsaan+tappaen+lapsen+kuin+otat+saattohoitopotilaan+töpselin+irti+seinästä?
NICE!!!
:'D
31.10.2019 15:33
Elämän+tuhlaamista+yksinkertaisesti+runkkaaminen,+hommaa+nainen+tai+yritä+vähentää.
31.10.2019 15:30
Viimeiset+n.3+vuotta+asunut+mökeillä...Nyt+kaupungissa+ollut+muutaman+kuukauden+ja+lähinnä+ärsyttää+tää+melu.
31.10.2019 15:28
Jaa+mitäs+sä+siellä+taivaassa+teet?+:D+
Minä+en+ole+lukenut+raamattua+,+riitti+kun+lukaisin+Jeesuksen+väitetyt+lausahdukset+ja+ne+tuntuivat+niin+tutulta+jostain+että+se+riitti+raamatusta.
Itellä+tulee+kausittain+sellaisia+lukupiikkejä...edellinen+mielenkiintoinen+oli+"kun+filosofia+kohtaa+fysiikan"+,+sekin+oli+kuin+raamatun+kanssa....niin+tutun+kuuloista+että+melkein+itku+tuli.
31.10.2019 15:25
Mjaah....+Minä+olen+ainakin+ollut+lähes+hirviö+muinoinaan+ja+on+muuten+hieno+juttu+että+sen+saa+itse+oivaltaa!
Se+on+armoa+vaikka+sattuukin+aikalailla!
31.10.2019 15:20
Aijjaa...osaatko+yhtään+tarkemmin+kertoa+tuosta+paremmasta?
Itse+koen+sulautumisen+kaikkeuteen+(psykologisesti+,+eli+ei+erittelyä/lokerointia)+"parempana"+eli+Luojaan.
Ei+kiinnosta+paljoakaan+markkinamiesten+höpinät+täällä+ihmisten+luomassa+käsite+maailmassa+...ihmiset+ovat+aika+tolloja+ihan+kun+ajatellaan+lajina...
Itsekin+mutta+pyrkimys+on+kuitenkin+luoda+harmoniaa+ympärilleni...ainahan+se+ei+ihmiseltä+onnistu+mutta+jos+löytyy+palo+sydämmestä+niin+hyvä+kait+jo+sekin?
31.10.2019 15:17
Jes+just+noin!
31.10.2019 13:55
Nyt+on+kyse+kannabiksesta+ja+kyllähän+jotkut+poppamiehet/shamaanit+kärpässientäkin+osaa+käyttää+turvallisesti.
Käyppä+sinä+hakemassa+apteekista+niitä+samoja+pillereitä+mitä+jotkut+vetää+suoneen+piikillä,+itse+en+viitsisi+:D
31.10.2019 13:51
Nyt+on+kyse+kannabiksesta+ja+kyllähän+jotkut+poppamiehet/shamaanit+kärpässientäkin+osaa+käyttää+turvallisesti.
Käyppä+sinä+hakemassa+apteekista+niitä+samoja+pillereitä+mitä+jotkut+vetää+suoneen+piikillä,+itse+en+viitsisi+:D
31.10.2019 13:51
Kyse+on+vain+siitä+että+et+kykene+vastaamaan+kysymykseen+vaan+olemisesi+vaatii+aina+uskoviin+vertailua+mikä+lähinnä+on+naurettavaa+jos+ateistia+esität...
Ateistia+ei+siis+voi+olla+ilman+uskovaa+.
Siihen+lopputulokseen+tämä+tulee+kohta+ellei+fiksumpaa+ala+tuleen+sieltä....
Eli+olet+riippuvainen+uskovista....jesh
31.10.2019 10:43
Varmasti+on+kun+et+osaa+edes+vastata+aloituksessa+olevaan+asiaan...
"Ateisteilla+on+vain+elämännälkä+ja+voi+pojat,+että+he+osaavatkin+elää!!!"
Kuinka+he+osaavat+elää?+Kerro+edes+jotain+sen+kirjojen+lukemisen+päälle+:,DDD
Vai+onko+tämä+todellakin+ateistille+liian+paha+pala+purtavaksi+?+:O
31.10.2019 10:41
Kerroin+vaan+asiaa+eikä+tässä+puolia+ole+valinnut+muu+kuin+sinä.
31.10.2019 10:39
"Mutta+koska+perustelet+omaa+näkemystäsi+Raamatulla+se+ei+ole+kuin+oman+päättelyn+perustamista+suurelta+osin+fiktiiviseen+ja+aikojen+saatossa+muutettuun+runoelmaan."
Ei+kun+kyse+on+vieläkin+näinkin+yksinkertaisesta+asiasta:
Jos+tapat+et+kunnioita+elämää.
Jos+et+tapa+,+kunnioitat+elämää.
Sinä+et+millään+halua+kunnioittaa+elämää+siis+olkoot+niin.
Tarinan+kertomisesi+lähinnä+huvittaa+kun+erität+"peittää"+sillä+noinkin+simppelin+asian.
31.10.2019 10:34
Hämmästyttävää+jos+et+ymmärtänyt+tarkoitusta+mutta+en+epäile+hetkeäkään+:'D
31.10.2019 08:38
Homoille+ja+kaikenmaailman+mulkkujensa+silpojille+sekä+pervoille+te+kyllä+hurraatte+ihan+marssien+mutta+kun+joku+rentoutuu+illalla+työpäivän+päätteeksi+polttamalla+kannabista+niin+johan+röyhyrinnat+ulvoo+täällä+.
Pilven+polttajat+ovat+naapurissasi+ja+ympärilläsi+olleet+jo+vuosia+eikä+ole+haitannut.
Eipä+sinua+taida+haitata+poliisien+kannabiksen+polttelut+tai+hormoonien/nuuskan+diilaamiset?+
Sitä+nimittäin+tapahtuu+ja+isosti.+
Kuinkas+on+apteekkien+myymän+kannabiksen+suhteen?+Onko+apteekki+huumediileri+vai+oletko+vain+ulkokultainen+kun+käyt+reseptillä+hakeen+vähän+lääkettä?
Buranakin+menee+päähän+jos+ei+ole+vuosiin+syönyt+ja+sen+sallit+aina+välillä+kuitenkin+itsellesi?
31.10.2019 08:33
Minua+ei+nyt+heidän+kantansa+paljoa+kiinnosta+vaan+selkeä+päättely+.
Älä+tapa+on+hyvin+selkeä+vaikka+yritätkin+kieroilla+sen+tapa+vaan+käskyksi:'D+
Eli+haikailet+tappamisen+perään+ja+olkoot+niin+kuten+onkin.
31.10.2019 08:17
6 / 73