Jumala ei tee onnelliseksi

Jumalan olemattomuus tekee uskovaiset kärttyisiksi. Heitä niin kiukuttaa, koska sitä Jumalaa ei vaan ole, vaikka he kuinka yrittäisivät muuta väittää. Juuri sen sapetuksen vuoksi heillä on kova tarve tuomita toisia. He ikään kuin helpottavat omaa kamalaa oloaan paiskomalla muiden päälle helvettiä ja tuomiopäivää.

Uskovaiset ovat verrattavissa laihdutuskuurilaisiin, jotka eivät saa syödä ja ovat siksi kiukkuisia. Uskovilla olisi kova jumalanälkä, mutta he eivät saa tarvettaan tyydytetyksi. He ovat jatkuvalla jumaladieetillä, vaikka heidän läskinsä eivät siitä valitettavasti vähenekään.

Sen sijaa ateisteilla on hyvä olla, koska heitä ei vaivaa turhat yritykset saada olemaan jotain sellaista, jota ei yksinkertaisesti ole olemassa. Ateisteilla on vain elämännälkä ja voi pojat, että he osaavatkin elää!!!

33

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroppas ny kuinkas mageesti elättekään? Herkutellaan nyt oikein kunnolla!

      Minä voin sitten Luojaan uskovana heitellä näitä makeita mitä täältä löytyy :D

      • Emme veisaa virsiä, emmekä rukoile. Se ei ole mageeta :D
        Emme kuuntele tylsiä kilometrisaarnoja keksityistä jutuista :D
        Meillä on muutakin luettavaa kuin Raamattu :D
        Emme käytä mageeta aikaamme mielikuvituskaverin palvontaan :D
        Emme hanki orgasmia Jeesusta rakastelemalla. On nääs mageempaa seuraa :D
        jne. jne.


      • siino kirjoitti:

        Emme veisaa virsiä, emmekä rukoile. Se ei ole mageeta :D
        Emme kuuntele tylsiä kilometrisaarnoja keksityistä jutuista :D
        Meillä on muutakin luettavaa kuin Raamattu :D
        Emme käytä mageeta aikaamme mielikuvituskaverin palvontaan :D
        Emme hanki orgasmia Jeesusta rakastelemalla. On nääs mageempaa seuraa :D
        jne. jne.

        Yksi tuli , luet siis ? Onko se sitä sinun makeaasi? :'D
        Etkö muuta makeeta elämää vietä kuin lukien jotain? Mitä luet ?


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Yksi tuli , luet siis ? Onko se sitä sinun makeaasi? :'D
        Etkö muuta makeeta elämää vietä kuin lukien jotain? Mitä luet ?

        Tosiaan, sinun kommenttiesi lukeminen ei ole yhtään mageeta.
        Ne ovat täyttä helvettiä :D


      • siino kirjoitti:

        Tosiaan, sinun kommenttiesi lukeminen ei ole yhtään mageeta.
        Ne ovat täyttä helvettiä :D

        Varmasti on kun et osaa edes vastata aloituksessa olevaan asiaan...

        "Ateisteilla on vain elämännälkä ja voi pojat, että he osaavatkin elää!!!"

        Kuinka he osaavat elää? Kerro edes jotain sen kirjojen lukemisen päälle :,DDD

        Vai onko tämä todellakin ateistille liian paha pala purtavaksi ? :O


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Yksi tuli , luet siis ? Onko se sitä sinun makeaasi? :'D
        Etkö muuta makeeta elämää vietä kuin lukien jotain? Mitä luet ?

        Kaikkea maan ja taivaan välillä, olen muuten lukenut raamatunkin.
        Itseasiassa minä en lue nykyään kirjoja vaan kaiken netistä.


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Varmasti on kun et osaa edes vastata aloituksessa olevaan asiaan...

        "Ateisteilla on vain elämännälkä ja voi pojat, että he osaavatkin elää!!!"

        Kuinka he osaavat elää? Kerro edes jotain sen kirjojen lukemisen päälle :,DDD

        Vai onko tämä todellakin ateistille liian paha pala purtavaksi ? :O

        Mökkeilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea maan ja taivaan välillä, olen muuten lukenut raamatunkin.
        Itseasiassa minä en lue nykyään kirjoja vaan kaiken netistä.

        Jaa mitäs sä siellä taivaassa teet? :D
        Minä en ole lukenut raamattua , riitti kun lukaisin Jeesuksen väitetyt lausahdukset ja ne tuntuivat niin tutulta jostain että se riitti raamatusta.
        Itellä tulee kausittain sellaisia lukupiikkejä...edellinen mielenkiintoinen oli "kun filosofia kohtaa fysiikan" , sekin oli kuin raamatun kanssa....niin tutun kuuloista että melkein itku tuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mökkeilen.

        Viimeiset n.3 vuotta asunut mökeillä...Nyt kaupungissa ollut muutaman kuukauden ja lähinnä ärsyttää tää melu.


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Varmasti on kun et osaa edes vastata aloituksessa olevaan asiaan...

        "Ateisteilla on vain elämännälkä ja voi pojat, että he osaavatkin elää!!!"

        Kuinka he osaavat elää? Kerro edes jotain sen kirjojen lukemisen päälle :,DDD

        Vai onko tämä todellakin ateistille liian paha pala purtavaksi ? :O

        "Varmasti on kun et osaa edes vastata aloituksessa olevaan asiaan..."

        Et osannut lukea edellisiäkään vastauksia.

        "Kuinka he osaavat elää? Kerro edes jotain sen kirjojen lukemisen päälle :,DDD"

        Et ymmärtänyt edellisiäkään vastauksia :D:D:D:D:D:D


      • siino kirjoitti:

        "Varmasti on kun et osaa edes vastata aloituksessa olevaan asiaan..."

        Et osannut lukea edellisiäkään vastauksia.

        "Kuinka he osaavat elää? Kerro edes jotain sen kirjojen lukemisen päälle :,DDD"

        Et ymmärtänyt edellisiäkään vastauksia :D:D:D:D:D:D

        Sinähän vaan vertailut uskoviin itseäsi!
        Kerro jotain omaa :'D!


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Sinähän vaan vertailut uskoviin itseäsi!
        Kerro jotain omaa :'D!

        Uskoviin on niin helppo vertailla, koska he ovat niin alivertaisia :D
        Uskovatkin satuihin :D


      • siino kirjoitti:

        Uskoviin on niin helppo vertailla, koska he ovat niin alivertaisia :D
        Uskovatkin satuihin :D

        Onkohan se pakko-oire?


      • BabylonGetaway kirjoitti:

        Onkohan se pakko-oire?

        Yhtä pakko kuin uskovaisten on pakko tuomita minut silloin tällöin helvettiin tai tuomita jotenkin muuten. Kiva antaa joskus takaisinkin ah niin lähimmäisrakkaille rakkaususkonnon edustajille.


      • siino kirjoitti:

        Yhtä pakko kuin uskovaisten on pakko tuomita minut silloin tällöin helvettiin tai tuomita jotenkin muuten. Kiva antaa joskus takaisinkin ah niin lähimmäisrakkaille rakkaususkonnon edustajille.

        Onkohan se kans niin että jos yks ateisti on pedofiili niin kaikki on?
        Jos käytämme samaa ajatuksen juoksua kuin sinulla niin sittenhän se menee niin?


    • Anonyymi

      Olipas kärttyinen aloitus. Antakaamme uskovaisten uskoa. Eivät he voi uskolleen mitään. Usko ei ole valinta.

      • Väärä tulkinta. Minua naurattaa uskovaisten tapa tuhlata elämänsä satumaailmassa kiukutellen.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Väärä tulkinta. Minua naurattaa uskovaisten tapa tuhlata elämänsä satumaailmassa kiukutellen.

        Tuhlaat elämää tällä palstalla haukkumalla uskovia. Saako siitä palkkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhlaat elämää tällä palstalla haukkumalla uskovia. Saako siitä palkkaa

        Oikeastaan saan tästä palkkaa. Rahaa tulee kaiken aikaa.
        Uskovaisten haukkuminen on taivaallista HAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Oikeastaan saan tästä palkkaa. Rahaa tulee kaiken aikaa.
        Uskovaisten haukkuminen on taivaallista HAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!!

        Onko työnantajasi Aller vai jokin muu taho?


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Oikeastaan saan tästä palkkaa. Rahaa tulee kaiken aikaa.
        Uskovaisten haukkuminen on taivaallista HAAAAH HAAAAH HAAAAA!!!!

        Jotain rahtikirjoja terapiaan tää " soino " kerää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko työnantajasi Aller vai jokin muu taho?

        Olen yrittäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain rahtikirjoja terapiaan tää " soino " kerää.

        Sinähän ne terapiat tunnet omasta "elämästäsi" homonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko työnantajasi Aller vai jokin muu taho?

        Uskovaisella se on Allah eli Jeesus! Monikansallinen mediaukko kaikki loi!


      • siino kirjoitti:

        Väärä tulkinta. Minua naurattaa uskovaisten tapa tuhlata elämänsä satumaailmassa kiukutellen.

        Katsoohan ihmiset kauniita ja rohkeitakin.


      • Pappi_Heljas kirjoitti:

        Katsoohan ihmiset kauniita ja rohkeitakin.

        Totta. Sekin on jännempi vaihtoehto kuin lukea yhä uudelleen tarina veneenveistäjä Nooan veneenveistosta ja siitä "tosiasiasta", että kyseinen heppu heilui heppi tanassa vielä 500-vuotiaana.


    • Anonyymi

      Eräs uskovainen painaa töitä ja ahdistuu, jos joutuu yksin tai ei pääse minnekään.

      • Se on ikävää. Etenkin, kun siitä taivaallisesta herrasta ei ole mitään seuraa helpottamaan yksinäisyyttä. Siksi uskovaisten pitää tulla tänne palstalle vänkäämään.


    • Anonyymi

      Jumala ei hyväksy hyväksikäyttäjiä. Hän vihaa vääryyttä ja rosvoutta.

      Ellei saa elää toisten raadannalla, silloin elämä pilalla, sitten vasta elämä hehkuu kun irstailee kunnolla, saa nautti sadismista , se on sosiaalisuuden merkki, vääristyneessä maailmassa. Irstaile, niin pidät itsesi terveenä.
      Nauti niistä kuvotuksista jota tulee TV :n sontaluukusta.

      • "Jumala ei hyväksy hyväksikäyttäjiä."

        Uskovaisten tuomitsemishalusta päätellen Jumala ei hyväksy yhtään mitään. Uskovaiset ovat siis todella jumalan kuvia. Samanlaisia ilkeitä pikku paholaisia.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        "Jumala ei hyväksy hyväksikäyttäjiä."

        Uskovaisten tuomitsemishalusta päätellen Jumala ei hyväksy yhtään mitään. Uskovaiset ovat siis todella jumalan kuvia. Samanlaisia ilkeitä pikku paholaisia.

        Onnea mökillä asujalle! Niin asuisin minäkin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        "Jumala ei hyväksy hyväksikäyttäjiä."

        Uskovaisten tuomitsemishalusta päätellen Jumala ei hyväksy yhtään mitään. Uskovaiset ovat siis todella jumalan kuvia. Samanlaisia ilkeitä pikku paholaisia.

        Markiisi de Sade luo kuvan maailmasta. jossa pahuus johtaa onneen ja menestykseen. Sade suosittaa pahuutta ja luo kuvaa sankarista, yli-ihmisestä, joka kykenee ylittämään kaikki moraalin luomat esteet. Sade edustaa emansipaation äärimmäistä huipentumaa, neuvoo miten käyttää ulostetta seksuaalisessa kanssakäymisessä.

        Tässä hyvä ohjeita uskottomille. Mutaatio on edennyt jo pitkälle, pysykää perässä! Onko oppi kaatanut ojaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Markiisi de Sade luo kuvan maailmasta. jossa pahuus johtaa onneen ja menestykseen. Sade suosittaa pahuutta ja luo kuvaa sankarista, yli-ihmisestä, joka kykenee ylittämään kaikki moraalin luomat esteet. Sade edustaa emansipaation äärimmäistä huipentumaa, neuvoo miten käyttää ulostetta seksuaalisessa kanssakäymisessä.

        Tässä hyvä ohjeita uskottomille. Mutaatio on edennyt jo pitkälle, pysykää perässä! Onko oppi kaatanut ojaan?

        Jumalaisuus sen sijaan saa aikaan tällaista:
        https://kennerly.com/wp-content/uploads/2018/11/jt-2-real.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe