Riippu_tissi

![]()
Kukkuu
Aloituksia
165
Kommenttia
1055
Sateenkaari uimala
Miksi nämä samat herrat oli taas lauteiden alla ja mitä ne teki. No kysyin näiltä herrasmiehiltä ja kuulemma makusteleva075Maahanmuuttajat
Vaikuttaa siltä , että Lapualle tulleet maahanmuuttajalapset ovat oikeasti iältään vanhempia kun itse ilmoittavat.575- 074
- 1274
Rakenna itse perä aukko
tee itse anus Tarvikkeet : - Pringles perunalastupurkki - Kortsu (Yankee on paras) - 8 kpl niitä leveitä kumilenkkejä -573Ylen tutkimuksen mukaan teidän tuvat on halpoja
Rehellistä tietoa valtion toimesta. Teidän tuvat on halpoja heh heh heee 🏚💩 https://yle.fi/uutiset/3-11249273173Hyi mikä järvi
Olimme perheen kanssa mökkeilemässä ja kävimme teidän likaisessa ja oksettavassa järvessä uimassa. Vaimo ja lapset sai672- 1972
No tietenkin
Olin mökkejä katsomassa ja yllätys home hais kaikissa ja jorpakko hais virtsalle371Morjens flikat
Ollaan tulos Hollolan peräkammarin poikien kans lirkuttelemaan typyjä. Onko hyvää paikkaa missä irtois371- 070
Eikö kauppa käy
Edelleen samat tuvat myynnissä kuin vuonna 2018 Huhuu missä uudet asukit ja eikö mamut viihdy landella170Eipä ollu yllättävää
Taas kerran lapulainen sisäsiittoisuuden tulos uhitteli sjokista aseella. Miksi tätä paikkaa ei aidata1067Mikä tämä haju on
Olin paikallises ottamassa vähäsen mukia ja kummallinen haju tunki noukkaan267- 166
- 266
Firman rallut
Ja taas tämä kylä otsikoissa. Kuppaa valtion rahoja, vetoaa porukan ongelmiin. Esim päihdehuolto...161- 159
- 1858
- 958