Riippu_tissi

![]()
Kukkuu
Aloituksia
165
Kommenttia
1056
Morjens flikat
Ollaan tulos Hollolan peräkammarin poikien kans lirkuttelemaan typyjä. Onko hyvää paikkaa missä irtois367Eikö kauppa käy
Edelleen samat tuvat myynnissä kuin vuonna 2018 Huhuu missä uudet asukit ja eikö mamut viihdy landella166Hyi mikä järvi
Olimme perheen kanssa mökkeilemässä ja kävimme teidän likaisessa ja oksettavassa järvessä uimassa. Vaimo ja lapset sai665No tietenkin
Olin mökkejä katsomassa ja yllätys home hais kaikissa ja jorpakko hais virtsalle363- 6762
- 1962
Älvsbytalo
Minkälainen asua. On niin halpa rakentaa ja voiko kylpyhuoneen lattia olla lastulevyä461Mikä tämä haju on
Olin paikallises ottamassa vähäsen mukia ja kummallinen haju tunki noukkaan261- 159
Firman rallut
Ja taas tämä kylä otsikoissa. Kuppaa valtion rahoja, vetoaa porukan ongelmiin. Esim päihdehuolto...158- 056
Turvakoti täynnä
Taas se vaimojen hakkaaminen alkaa, ja yllätys Joensuussa ajetaan joka toinen perhe lumihankeen ja jäädään odottamaan pi3855Eipä ollu yllättävää
Taas kerran lapulainen sisäsiittoisuuden tulos uhitteli sjokista aseella. Miksi tätä paikkaa ei aidata1053Afrikkalainen vene jannu
Naapurilla on tämmöinen mestari lemmikkinä ja ylettyy nuolemaan muniaan053Ylen tutkimuksen mukaan teidän tuvat on halpoja
Rehellistä tietoa valtion toimesta. Teidän tuvat on halpoja heh heh heee 🏚💩 https://yle.fi/uutiset/3-11249273153Mikä ravintolaensin konkassa ?
Saa ny nähdä mikä kupsahtaa ensin, veikkaan et mamut ei kaadu.153- 252
- 052
- 152
Maahanmuuttajat
Vaikuttaa siltä , että Lapualle tulleet maahanmuuttajalapset ovat oikeasti iältään vanhempia kun itse ilmoittavat.552